• Topic 1 —
    Topic 2 —

    Omdat zeiken leuk is, vond ik een tweede topic wel gepast.

    Om aan te haken op all day zeiken..

    What grinds your gears?

    [ bericht aangepast op 10 okt 2015 - 13:06 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Oh jee, wat doen wij mannen nu weer?

    Dunne meisjes pesten. :c

    Heel vaak zie ik opmerkingen als, "lelijke botjes", "plank". Wat praktisch van dezelfde categorie is als "vetklep". Natuurlijk doel ik niet op mannen in zijn algemeen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vedder schreef:
    (...)
    Dunne meisjes pesten. :c

    Heel vaak zie ik opmerkingen als, "lelijke botjes", "plank". Wat praktisch van dezelfde categorie is als "vetklep". Natuurlijk doel ik niet op mannen in zijn algemeen.


    Dat klopt inderdaad wel. Uiteindelijk is het smaak maar om het zo te laten horen is ook niet echt netjes :p
    Volgens mij wordt zoiets ook vaak gevormd door de eigen vriendin, als zij 'curves' heeft dan zal iedere dunnere vrouw automatisch al een plank zijn. Is ze daarentegen heel slank, dan is iedereen al snel dik. Dat is tenminste iets wat ik zelf altijd merk


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Dat klopt inderdaad wel. Uiteindelijk is het smaak maar om het zo te laten horen is ook niet echt netjes :p
    Volgens mij wordt zoiets ook vaak gevormd door de eigen vriendin, als zij 'curves' heeft dan zal iedere dunnere vrouw automatisch al een plank zijn. Is ze daarentegen heel slank, dan is iedereen al snel dik. Dat is tenminste iets wat ik zelf altijd merk

    Ik heb er echt geen problemen mee, als iemand een vrouw met rondingen mooier vindt, want dat is zoals je zegt een kwestie van smaak. Maar om dan vervolgens met zulke denigrerende uitspraken te komen... Ik kan er nog een heel verhaal omheen breien, maar dit draagt er serieus aan bij dat ik niet blij ben met mijn lichaamsvorm, omdat ik zo'n 'plank' ben, maar hier niks aan kan doen. Dus waarom zou je één lichaamsvorm moeten ophemelen, terwijl het eigenlijk gewoon niet uit zou moeten maken wat voor lichaamsvorm je hebt en dat daar de nadruk op wordt gelegd.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vedder schreef:
    (...)
    Ik heb er echt geen problemen mee, als iemand een vrouw met rondingen mooier vindt, want dat is zoals je zegt een kwestie van smaak. Maar om dan vervolgens met zulke denigrerende uitspraken te komen... Ik kan er nog een heel verhaal omheen breien, maar dit draagt er serieus aan bij dat ik niet blij ben met mijn lichaamsvorm, omdat ik zo'n 'plank' ben, maar hier niks aan kan doen. Dus waarom zou je één lichaamsvorm moeten ophemelen, terwijl het eigenlijk gewoon niet uit zou moeten maken wat voor lichaamsvorm je hebt en dat daar de nadruk op wordt gelegd.


    Helemaal gelijk, maar mensen zullen hierin nooit veranderen denk ik


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Helemaal gelijk, maar mensen zullen hierin nooit veranderen denk ik

    Ye, klopt. Ik hoop dat ik 't ooit naast me neer kan leggen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Pauzes hier op school zijn echt gwn hel. Ik heb liever zo nu en dan een tussenuur. Maar muh, ik had dan ook mn boek niet moeten vergeten. Dan had ik kunnen lezen


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Half uur lang allerlei details aangepast in een Visio document, druk ik op kruisje en 'Niet opslaan'. Thanks brain


    Sarah = ongewoon sexy

    Vedder schreef:
    De hele "real women have curves" beweging en ondertussen doen aan skinny-shaming.

    (Daarmee zeg ik niet dat ik tegen "curves" ben, maar waarom het één supporten en het andere afkeuren.)


    This is kinda nice to read. Verklaart veel.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    This is kinda nice to read. Verklaart veel.

    Ty! Zal het eens doorlezen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Needles schreef:
    (...)

    This is kinda nice to read. Verklaart veel.


    Ik ben gestopt toen iemand begon te roepen "obesity is just ignorance and laziness." Like no, ooit gehoord van depressie eters? Ik vind dat zo kortzichtig dat ik me eraan irriteer.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Vrouwen die elkaar afzeiken, vreselijk. Als je alleen maar negatieve dingen over andere mensen te zeggen hebt, hou dan gewoon je mond.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Monteriggioni schreef:
    (...)

    Ik ben gestopt toen iemand begon te roepen "obesity is just ignorance and laziness." Like no, ooit gehoord van depressie eters? Ik vind dat zo kortzichtig dat ik me eraan irriteer.

    Whut. Wat een achterlijk iets om te zeggen, inderdaad.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Monteriggioni schreef:
    (...)

    Ik ben gestopt toen iemand begon te roepen "obesity is just ignorance and laziness." Like no, ooit gehoord van depressie eters? Ik vind dat zo kortzichtig dat ik me eraan irriteer.


    Als je iets verder leest, zie je ook dat iemand dat tegenspreekt.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    This is kinda nice to read. Verklaart veel.

    fatpeoplestories _O_


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Een dubbele afspraak en een claimerig vriendje niet handig. Nu mag ik morgen in mijn eentje 4 uur wachten omdat hij o zo zielig is.


    Spoiler alert: you will save yourself