Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Bluuuh, ik wil deze motivatiebrief niet schrijven, maar ik moet :C
Ik heb ook echt geen idee wat ik er nog allemaal in kan zetten en hoe af te ronden. Sowieso haat ik motivatiebrieven schrijven, al helemaal als ik m waarschijnlijk niet eens nodig ga hebben.
Mam, alsjeblieft, alsjeblieft, ALSJEBLIEFT laat me naar dat concert gaan en zeg nu ja zodat ik nog heel snel kaartjes kan regelen!!! PLEASSEEEEE
En dat ik dan om half één pas thuis zou komen op een doordeweekse dag, NOU EN? Don't ruin it, please!
Wanhopig.
Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…
Aah nee, wat afschuwelijk. Blijkbaar heeft een klasgenootje van me vandaag een ongeluk gehad tijdens gym en zit ze nu in het gips. Maar het is zo'n lief meisje, waar had ze dat nou aan verdiend?
Ben ik even blij dat ik vandaag niet naar gym ben gegaan, holyfuck.
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.
Zou ik het onderwerp durven aan te snijden of niet? Zomaar even tussenin, als begroeting, als afscheid? Hoeveel zekerheid heb ik eigenlijk dat het een positieve afloop zal hebben of dat het niet vreselijk gênant zal zijn? Doubts. Way too much doubts.
I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it
Giraffe schreef:
Zou ik het onderwerp durven aan te snijden of niet? Zomaar even tussenin, als begroeting, als afscheid? Hoeveel zekerheid heb ik eigenlijk dat het een positieve afloop zal hebben of dat het niet vreselijk gênant zal zijn? Doubts. Way too much doubts.
Way too much overthinking .
Als je wat wilt vertellen aan iemand, moet er altijd tijd voor zijn. Just do it.