• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    Oh my GOD, dit is awkward. :')


    Caution first, always.

    Thirza heeft een melkige huid. Het is zo moooi.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Altijd fijn als je thee gaat drinken en je bril beslaat :/


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Is het raar dat ik een beetje smelt om deze foto? Hij zo lastig zijn, maar soms ook zo lief.


    26 - 02 - '16

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Way too much overthinking (nerd).
    Als je wat wilt vertellen aan iemand, moet er altijd tijd voor zijn. Just do it.

    Thanks! Misschien moet ik eens wat vaker naar Nike (het just do it-stukje (cat)) luisteren, hahaha. Ik beantwoord die PB trouwens nog wel, hoor. Ooit. Als de wifi het hier eindelijk eens wat langer dan tien seconden volhoudt zonder weg te vallen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Koriandr schreef:
    Altijd fijn als je thee gaat drinken en je bril beslaat :/


    Ha! Sorry, but I laughed. You just made my day. XD


    OTOFT: pffff laat deze dag over zijn. Dat constante gezeur van "stop die tics", geen boogschieten waar ik enorm naar uitkeek, het klunzigzijn door het bijna ongesteld zijn, de plakkerige lijmvingers en de hele dag zo koud. Bah. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Whaaaa 'Black Cats' heeft mijn foto gedeeld!


    26 - 02 - '16

    Giraffe schreef:
    (...)
    Thanks! Misschien moet ik eens wat vaker naar Nike (het just do it-stukje (cat)) luisteren, hahaha. Ik beantwoord die PB trouwens nog wel, hoor. Ooit. Als de wifi het hier eindelijk eens wat langer dan tien seconden volhoudt zonder weg te vallen.



    Haha doen dus :d

    OH en dat ook ja, maar ik ga nergens heen, little lady


    Sarah = ongewoon sexy

    Hmmm, je verwacht dat ik morgenavond met de trein kom, maar dan heb ik geen trein meer om terug naar huis te gaan. Is this an invitation to sleep at your house? (A)
    Of heb je er gewoon nog niet aan gedacht dat ik geen trein meer terug heb dan?


    Take me to wonderland

    Shithead.


    kindness is never a burden.

    Kunnen we eens kappen met het "zwarte piet is racisme" gezeik? Ga lekker weg uit dit land als je het niet eens bent met tradities. Laat de blanken die zwart worden van door schoorstenen klimmen met rust!

    En nee, dit is niet allemaal serieus bedoeld.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2015 - 21:58 ]

    It's not like people actually care about me.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    lalalala i love you so damn much. Maar die gevoelens moet ik loslaten. For fucks sake marge je hebt een date met een andere jongen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Fucking school. Wat is dat nu voor iets?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    bumpin bumpin


    i put the fun in funeral