Feline schreef:
(...)
Ik voel een scherpe rand, alsof er een stuk af is
Maar volgens mij, als ik mijn moeder moet geloven, staat er voor binnenkort nog een controleafspraak. Help help help. Ik vind de tandarts echt super eng :c
Oeh, dat klinkt niet zo goed, nee. :x Er zijn een hoop mensen die bang zijn voor de tandarts, dus je bent daar zeker niet alleen in. Probeer te onthouden dat hij of zij er is om je te helpen. Twee keer per jaar op zo'n stoel liggen is uiteindelijk echt beter dan de hele tijd met tandpijn rondlopen. Het is zo weer voorbij. ^^
BlueJays schreef:
(...)
Goh, zou je toch eens moeten proberen. Ik moet eerlijk toegeven dat het niet een bericht was dat ik zelf getypt had (de credits van het opzoeken van de grens van Quizlets mogelijkheden gaan naar Smeerkaas), maar iets wat iemand naar mij getypt had als antwoord van mijn bericht van zo'n 11.000 woorden, wat nog wel goed ging (nu ben ik benieuwd waar dan de grens ligt :'D).
Haha, en ik dacht dat de gb's van tweeduizend woorden die ik vroeger met mensen uitwisselde verschrikkelijk lang waren.
En hm, ik moet nu toch eens testen wat de limiet is. Tijd voor een experiment.
Edit: Resultaat van super wetenschappelijk onderzoek (aka de eerste vijfentwintig hoofdstukken van een verhaal in een pb plakken en alles wat er is verzonden weer in Word plakken):
Ik gok dat het eerder aan het aantal tekens ligt dan het aantal woorden, maar het resultaat is wat vaag.
[ bericht aangepast op 12 sep 2015 - 23:33 ]
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan