• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feline schreef:
    (...)

    Ik voel een scherpe rand, alsof er een stuk af is :/
    Maar volgens mij, als ik mijn moeder moet geloven, staat er voor binnenkort nog een controleafspraak. Help help help. Ik vind de tandarts echt super eng :c


    Oeh, dat klinkt niet zo goed, nee. :x Er zijn een hoop mensen die bang zijn voor de tandarts, dus je bent daar zeker niet alleen in. Probeer te onthouden dat hij of zij er is om je te helpen. Twee keer per jaar op zo'n stoel liggen is uiteindelijk echt beter dan de hele tijd met tandpijn rondlopen. Het is zo weer voorbij. ^^



    BlueJays schreef:
    (...)
    Goh, zou je toch eens moeten proberen. Ik moet eerlijk toegeven dat het niet een bericht was dat ik zelf getypt had (de credits van het opzoeken van de grens van Quizlets mogelijkheden gaan naar Smeerkaas), maar iets wat iemand naar mij getypt had als antwoord van mijn bericht van zo'n 11.000 woorden, wat nog wel goed ging (nu ben ik benieuwd waar dan de grens ligt :'D).


    Haha, en ik dacht dat de gb's van tweeduizend woorden die ik vroeger met mensen uitwisselde verschrikkelijk lang waren. :Y) En hm, ik moet nu toch eens testen wat de limiet is. Tijd voor een experiment.

    Edit: Resultaat van super wetenschappelijk onderzoek (aka de eerste vijfentwintig hoofdstukken van een verhaal in een pb plakken en alles wat er is verzonden weer in Word plakken):


    Ik gok dat het eerder aan het aantal tekens ligt dan het aantal woorden, maar het resultaat is wat vaag.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2015 - 23:33 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eindelijk vrij, na vijf jaar.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh ja, dat is school: ongeduldig wachten op je cijfer. (cat)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Mehh :cc Pff


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Damn boy, wat doe je toch met me? Je bent veel te lief voor me en ik heb steeds het gevoel dat ik nooit ga kunnen zijn wat je verdient. :/


    Take me to wonderland

    Mercator schreef:
    (...)

    logischerwijs 15000 denk ik

    Dat zou inderdaad wel het meest logisch zijn, maar het punt waarop het bericht werd afgebroken was bij minder dan 15.000 woorden.

    Square schreef:
    (...)

    Haha, en ik dacht dat de gb's van tweeduizend woorden die ik vroeger met mensen uitwisselde verschrikkelijk lang waren. :Y) En hm, ik moet nu toch eens testen wat de limiet is. Tijd voor een experiment.

    Edit: Resultaat van super wetenschappelijk onderzoek (aka de eerste vijfentwintig hoofdstukken van een verhaal in een pb plakken en alles wat er is verzonden weer in Word plakken):


    Ik gok dat het eerder aan het aantal tekens ligt dan het aantal woorden, maar het resultaat is wat vaag.

    Tweeduizend woorden is ook veel. Het is in dit geval gewoon op gegeven moment een beetje uit de hand gelopen :'D.
    Wauw, je hebt er ook nog echt onderzoek van gemaakt ^^ Het zou inderdaad wel kunnen dat het met het aantal tekens te maken heeft.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik voel me zo alleen.


    -

    Aware schreef:
    Ik voel me zo alleen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh ik wil jullie zo graag allemaal helpen, maar hoe? ):

    Dit is zo geweldig :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Oh God, wat heb ik soms toch een hekel aan het TOP fandom op Tumblr. Grow the fuck up.


    Caution first, always.

    Gibbs schreef:
    Pff tis pas half tien. Laat de tijd eem wat sneller gaan, please.
    En hopelijk komt Annie morgen, wordt het tenminste een leuke dag. I'm looking forward to it. :3

    Me too! Gezellig! We zullen een hele leuke dag tegemoet gaan, no worries. :3


    Pretty is just a pretty word.

    Jorah schreef:
    Ugh ik wil jullie zo graag allemaal helpen, maar hoe? ):

    Yes, yes, this.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Blurryface schreef:
    Oh God, wat heb ik soms toch een hekel aan het TOP fandom op Tumblr. Grow the fuck up.


    Eh.... wtf moet ik dan denken aan....slash? Ew
    Vertel me dat ik het fout heb please.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2015 - 0:32 ]

    Jorah schreef:
    (...)

    Eh.... wtf moet ik dan denken aan....slash? Ew
    Vertel me dat ik het fout heb please.

    Oh nee, daar had ik het totaal niet over. Veel tekstposts die ik tegenkom zijn gewoon kinderachtig, uit de hoogte of compleet idioot. Ze doen echt alsof de bandleden hen iets verschuldigd zijn of persoonlijk van alles kunnen regelen. Als ze dat niet doen zijn ze ook automatisch problematisch of wat dan ook. Ik word er zo moe van. (':


    Caution first, always.