• Topic 1 —
    Topic 2 —

    Omdat zeiken leuk is, vond ik een tweede topic wel gepast.

    Om aan te haken op all day zeiken..

    What grinds your gears?

    [ bericht aangepast op 10 okt 2015 - 13:06 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het feit dat ik Snow Leopard nodig heb om hp2 te spelen, maar een hoger programma nodig heb om Open Broadcaster te kunnen draaien en ik nu mijn computer skills in moet zetten dit probleem op te lossen.


    Happy Birthday my Potter!

    Mensen die denken zwanger te zijn maar niet naar de huisarts gaan. Het spijt me, maar het begint me te ergeren. Überhaupt eigenlijk wanneer mensen iets hebben en niet naar de dokter gaan maar t aan andere vragen.

    Dit moest er echt even uit. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Keates schreef:
    Mensen die denken zwanger te zijn maar niet naar de huisarts gaan. Het spijt me, maar het begint me te ergeren. Überhaupt eigenlijk wanneer mensen iets hebben en niet naar de dokter gaan maar t aan andere vragen.

    Dit moest er echt even uit. xd


    Jap I totally agree.


    Happy Birthday my Potter!

    Keates schreef:
    Mensen die denken zwanger te zijn maar niet naar de huisarts gaan. Het spijt me, maar het begint me te ergeren. Überhaupt eigenlijk wanneer mensen iets hebben en niet naar de dokter gaan maar t aan andere vragen.

    Dit moest er echt even uit. xd


    Of ga op z'n minst met een moeder, tante of vriendin of zoiets praten. Hoe moeten wij nou aan je berichtje herkennen of je zwanger bent :') Sowieso zijn er vaak van die topic met vragen waarvan je denkt; wáárom op Q?

    Trees schreef:
    (...)

    Of ga op z'n minst met een moeder, tante of vriendin of zoiets praten. Hoe moeten wij nou aan je berichtje herkennen of je zwanger bent :') Sowieso zijn er vaak van die topic met vragen waarvan je denkt; wáárom op Q?


    Het grote ik denk dat ik zwanger ben topic!

    Sorry, dat kwam even in me op :') Ik snap wat jullie bedoelen, maar ik denk dat er veel meisjes zijn die het nergens durven te vragen en denken dat dit de beste manier is om het anoniem te vragen. Ik zou bijvoorbeeld niet naar mijn huisarts kunnen gaan zonder dat mijn ouders het weten. Die zijn net iets te nieuwsgierig... Al zou ik het wel aan een vriendin vragen.


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    (...)

    Het grote ik denk dat ik zwanger ben topic!

    Sorry, dat kwam even in me op :') Ik snap wat jullie bedoelen, maar ik denk dat er veel meisjes zijn die het nergens durven te vragen en denken dat dit de beste manier is om het anoniem te vragen. Ik zou bijvoorbeeld niet naar mijn huisarts kunnen gaan zonder dat mijn ouders het weten. Die zijn net iets te nieuwsgierig... Al zou ik het wel aan een vriendin vragen.


    Omg yes.
    Ja dat snap ik ook wel, soms gooi ik ook wen een topic open met een vraag over wat ik er nou mee moet. Maar kom op, iedereen heeft wel een vrouw in zijn nabijheid aan wie ze het kan vragen. Soms is het best irritant. OF doe gewoon een zwangerschapstest. Wij kunnen niet veel meer voor ze betekenen.

    Trees schreef:
    (...)

    Omg yes.
    Ja dat snap ik ook wel, soms gooi ik ook wen een topic open met een vraag over wat ik er nou mee moet. Maar kom op, iedereen heeft wel een vrouw in zijn nabijheid aan wie ze het kan vragen. Soms is het best irritant. OF doe gewoon een zwangerschapstest. Wij kunnen niet veel meer voor ze betekenen.


    + Volgens mij kan je prima zelf een dokter bellen en een afspraak maken op een tijdstip dat het niet opvalt voor je ouders dat je wat langer wegblijft. Of een zwangerschapstest kopen en doen zonder dat ze dat merken. Dat is niet zo super moeilijk lijkt mij (al helemaal niet als je ouder bent dan 18). Desnoods ga je met je vriend of een vriendin en zeg je dat je bij die persoon bent (wat dan ook zo is, dus dat is dan niet eens een leugen). Bovendien zou ik het nog begrijpen als er dan zo'n soort topic wordt aangemaakt met de vraag hoe ze dit op kunnen lossen zonder het meteen aan hun ouders te hoeven vertellen. Nu is het alsof wij moeten bepalen of ze zwanger zijn of niet en helaas pindakaas, dat kunnen wij niet. #frustraties


    Happy Birthday my Potter!

    Mensen die alleen maar kunnen klagen en zeuren. Zo maak je het leven er ook niet leuker op, hoor.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    Mensen die alleen maar kunnen klagen en zeuren. Zo maak je het leven er ook niet leuker op, hoor.


    Perfect. Matched heel goed bij dit topic :')
    Al moet ik wel zeggen dat het soms heel fijn is om even flink van je af te zeiken en dan weer verder te gaan.

    Trees schreef:
    (...)

    Perfect. Matched heel goed bij dit topic :')
    Al moet ik wel zeggen dat het soms heel fijn is om even flink van je af te zeiken en dan weer verder te gaan.


    Haha, natuurlijk. Maar ik ken mensen die bijna niks anders doen en dat is gewoon heel vervelend.


    Your make-up is terrible

    Dat mijn vader zo vreselijk pauper doet en het wc papier te duur vindt en daarom één rol meeneemt en dan moeten we het daar maar mee doen. :') (We zijn met z'n 6en thuis)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2015 - 16:48 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Mensen die met kanker schelden alsof het niks is.

    Zeurende klanten op mijn werk waar ik sowieso al compleet klaar mee ben.
    Ja, zo'n ding is €3,50. Nee je krijgt geen korting. Nee er is geen aanbieding. Je mag een plakje per persoon proeven en niet een hele grillworst. 'Ik heb geen kleingeld erbij' 'oh dan moet ik naar binnrn' 'oh ik heb toch nog wat' mensen die alle worsten willen aanraken. 'Ik snap niet waarom ze jou hiervoor hebben gezet. Jij verdient toch niets.'. Mensen die heel lang doen over het geld pakken terwijl er een hele rij achter ze staat. Mensen die het nodig vinden om hun hele levensverhaal te vertellen. Wat moet ik ermee dat de vis van je buurmans moeder is overleden? Mensen die geen Nederlands of Engels praten, maar toch lastige vragen wat eigenlijk nergens over gaat proberen te stellen. Ik spreek geen duits, frans, pools, russisch, italiaans, turks, marrokkaans of spaans dus een antwoord gaat lastig worden. Ik kan best simpele dingen duidelijk maken, maar wat voor ingredienten er exact inzitten, kan ik je niet vertellen in een vreemde taal. Het is überhaupt al een wonder als ik versta wat ze zeggen. 'Hallo verkoopt u ook vlees?' Hahahah die grap heb ik nog noooooit gehoord.

    Dus eigenlijk: dat moment dat je na drie jaar nog steeds buiten de winkel in je eentje de hele dag hetzelfde moet doen voor iets minder dan minium loon en zwart. Zo heb ik toch ook niet de kans om me te bewijzen?

    [ bericht aangepast op 10 okt 2015 - 18:32 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Winkelen. WINKELEN. Ik hààt achter kleren gaan.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik haat honger hebben. Bahhh


    I don't think you quite understand, honey