• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Oh nee, daar had ik het totaal niet over. Veel tekstposts die ik tegenkom zijn gewoon kinderachtig, uit de hoogte of compleet idioot. Ze doen echt alsof de bandleden hen iets verschuldigd zijn of persoonlijk van alles kunnen regelen. Als ze dat niet doen zijn ze ook automatisch problematisch of wat dan ook. Ik word er zo moe van. (':


    Gelukkig O.o
    Ik weet niet wat ik me daar bij voor moet stellen.... lemme see.

    Jorah schreef:
    (...)

    Gelukkig O.o
    Ik weet niet wat ik me daar bij voor moet stellen.... lemme see.

    Maar slash is er ook hoor. (':
    Ik denk niet dat je dan een twee drie die posts gaat vinden hoor. :') Ik baseer het alleen op de shit die ik tot nu toe overal voorbij heb zien komen.


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Maar slash is er ook hoor. (':
    Ik denk niet dat je dan een twee drie die posts gaat vinden hoor. :') Ik baseer het alleen op de shit die ik tot nu toe overal voorbij heb zien komen.


    Gatver. Eeew nee ga weg.
    Als ik het goed begrijp geven ze dus de band de schuld van dingen whut?

    Jorah schreef:
    (...)

    Gatver. Eeew nee ga weg.
    Als ik het goed begrijp geven ze dus de band de schuld van dingen whut?

    Als ik me verveel lees ik het wel eens. Mensen schrijven echt de meest fucked up dingen.
    Jep. (': Ik heb net een post voorbij zien komen waarin de OP aan de band vroeg of ze in het vervolg niet altijd concerten konden doen in venues met stoelen. Aan de bandleden. Die in principe niets met de venues oid te maken hebben. Ooooooookeeeeee. Dat is dan nog een heel mild voorbeeld, maar door al die crap die ik al voorbij heb zien komen kan ik me hier ook al kapot aan ergeren. Blijf lekker thuis als je niet wil staan tijdens een concert. Ongelofelijk. (':
    Kunnen we dit niet anders naar het TOP topic verhuizen?

    [ bericht aangepast op 13 sep 2015 - 0:49 ]


    Caution first, always.

    Kanker

    [ bericht aangepast op 13 sep 2015 - 1:15 ]

    And that was a complete waste of time. Never going to that again, that's for sure.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    God ik kan nog steeds niet geloven dat je me zo hard gebruikt hebt. Stiekem hoop ik nog steeds dat het gecompliceerder ligt dan dit en dat ik daadwerkelijk wat voor je beteken. Niet dat het er toedoet, want je bent sowieso wel slecht voor me, en dit moet echt stoppen.


    i put the fun in funeral

    LarsZ schreef:
    Kanker

    What? Ik hoop dat dat niet als scheldwoord bedoeld was?

    // Als ik er achter kom dat je weer bezig bent, ben ik er echt klaar mee.

    Moomin schreef:
    (...)
    What? Ik hoop dat dat niet als scheldwoord bedoeld was?

    // Als ik er achter kom dat je weer bezig bent, ben ik er echt klaar mee.


    Ik vermoed van niet. Hij is 9 uur geleden geregistreerd en ik denk dat hij zich verveelde. Bovendien heeft hij denk ik geen idee van de huisregels...

    zo vannacht werd ik 5 keer wakker en 5 keer heb ik dezelfde droom gezien.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2015 - 10:34 ]

    Waarom blijf ik maar euforisch over paardrijden dromen terwijl ik serieus veel te schijterig ben om er weer op te gaan. Don't torture me like that. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Waarom blijf ik maar euforisch over paardrijden dromen terwijl ik serieus veel te schijterig ben om er weer op te gaan. Don't torture me like that. D:


    Waarom durf je niet? :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Yeaaah, Annie komt zo! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Backbiter schreef:
    (...)

    Waarom durf je niet? :/

    Omdat ik één keer echt knoeperhard ben gevallen en sindsdien mijn zelfvertrouwen in het zadel echt totaal kwijt ben geraakt. Daarvoor ben ik al ongeveer veertig keer gelanceerd zonder dat het echt erg was, maar die keer had ik teveel pijn om er meteen weer op te stappen en nu ben ik dus telkens bang dat ik er bij iedere schrik of iedere bok weer naast lig met een gebroken nek of zo. x)

    Ik heb het wel een tijdje weer geprobeerd op een andere manege dan waar ik eerst reed, met een instructrice die extra veel geduld met me had, maar het ging weer fout toen ik weer groepslessen ging volgen. Inmiddels ben ik sowieso te zwaar om nog comfortabel te kunnen rijden, maar ergens vind ik het toch zonde, want ik vond het zo leuk. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Omdat ik één keer echt knoeperhard ben gevallen en sindsdien mijn zelfvertrouwen in het zadel echt totaal kwijt ben geraakt. Daarvoor ben ik al ongeveer veertig keer gelanceerd zonder dat het echt erg was, maar die keer had ik teveel pijn om er meteen weer op te stappen en nu ben ik dus telkens bang dat ik er bij iedere schrik of iedere bok weer naast lig met een gebroken nek of zo. x)

    Ik heb het wel een tijdje weer geprobeerd op een andere manege dan waar ik eerst reed, met een instructrice die extra veel geduld met me had, maar het ging weer fout toen ik weer groepslessen ging volgen. Inmiddels ben ik sowieso te zwaar om nog comfortabel te kunnen rijden, maar ergens vind ik het toch zonde, want ik vond het zo leuk. :/


    Dat is echt heel vervelend ja :c

    // op naar de volgende study fair!! Sht is getting serious

    [ bericht aangepast op 13 sep 2015 - 11:04 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."