• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ga je je vrienden dan niet missen? :o
    Ik mis ze nu al, en ik heb nog gewoon vakantie. D:


    Welke vrienden? :') Naja, ik neem aan dat ik daar ook wel vrienden maak en daarnaast heb ik whatsapp nog hahah. Ik wil dit gewoon heel graag.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Furiosa schreef:
    (...)

    Het is niet de school die je gaat missen, maar de lestijden en de kleine werkdruk, haha. Hoe zwaar de middelbare school ook lijkt, wat erna komt is altijd zwaarder.


    Heel eerlijk? Ik vond het eerste jaar studeren een stuk minder zwaar dan de middelbare. :'D
    Ik had opeens nog maar twaalf uur per week les en ik was na zes jaar op één school echt heel erg toe aan een nieuw begin met iets wat ik echt leuk vond om te doen. Idk, er zal vast altijd wel iets zijn wat je later soort-van mist aan de middelbare, maar ik vind niet kunnen wachten tot je ermee klaar bent ook een heel begrijpelijke situatie. ^^

    [ bericht aangepast op 13 sep 2015 - 15:38 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Backbiter schreef:
    (...)

    Welke vrienden? :') Naja, ik neem aan dat ik daar ook wel vrienden maak en daarnaast heb ik whatsapp nog hahah. Ik wil dit gewoon heel graag.


    Waarschijnlijk ben ik gewoon meer gehecht aan mijn oude klasje dan de gemiddelde student. :') Welk land zou je dan kiezen? ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk ben ik gewoon meer gehecht aan mijn oude klasje dan de gemiddelde student. :') Welk land zou je dan kiezen? ^^


    Waarschijnlijk Amerika c:
    Maar tis niet zozeer de werkdruk van de middelbare waar ik problemen mee heb. Ik geloof dat ik namelijk nog wel meer aan zou kunnen. Tis niet dat ik de afgelopen jaren veel heb gedaan x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik vraag me echt af of je weer blowt.. En ik hoop dat je dat niet doet, en als je het wel doet, je me het eerlijk verteld. Zoals we afgesproken hadden de laatste keer.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ga je je vrienden dan niet missen? :o
    Ik mis ze nu al, en ik heb nog gewoon vakantie. D:


    Heb je nu nog vakantie o.o?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Je hebt de godganse dag om te douchen, maar nee, dat moet natuurlijk exact op het moment dat ik terugkom van mijn werk, terwijl je weet dat ik zo snel mogelijk weer op het station moet staan. Heerlijk, dat rekening met elkaar houden.


    She's imperfect but she tries

    Sciles schreef:
    (...)

    Heb je nu nog vakantie o.o?


    Jep, in België beginnen de meeste studenten pas weer de 21ste september. ^^

    Backbiter schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk Amerika c:
    Maar tis niet zozeer de werkdruk van de middelbare waar ik problemen mee heb. Ik geloof dat ik namelijk nog wel meer aan zou kunnen. Tis niet dat ik de afgelopen jaren veel heb gedaan x)


    Ah, zo leuk! (:

    [ bericht aangepast op 13 sep 2015 - 16:05 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Jep, in België beginnen de meeste studenten pas weer de 21ste september. [/i]


    Hoelang hebben jullie dan wel niet vakantie ;o?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eigenlijk heb ik helemaal geen zin in je feestje, zeker omdat je ook niet op de mijne was... Maar moet ik een smoes gaan verzinnen nu? Pfff, af en toe is vriendschap te ingewikkeld. Soms wil ik het gewoon bij één best friend houden waar ik gewoon eerlijk tegen kan zijn want dit is echt fucked up.

    Inspiratie, kom tot mij!


    Your make-up is terrible

    Sciles schreef:
    (...)

    Hoelang hebben jullie dan wel niet vakantie ;o?


    Ik ongeveer drie maanden, omdat het mijn eerste jaar aan de universiteit is, dus geen herexamens ofzo. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het was leeuk! C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Omfg, er is een film? Holy shit, haha, help. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik kan niet wachten om weer eens TERA te spelen (: