• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Pff tis pas half tien. Laat de tijd eem wat sneller gaan, please.
    En hopelijk komt Annie morgen, wordt het tenminste een leuke dag. I'm looking forward to it. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jij bent zo creepy...


    Caution first, always.

    Wiarda schreef:
    (...)

    [plaatjes]

    Plus nog wat supportive schouderklopjes, want je dag niet hebben is naar, maar dat gebeurt soms. :c


    Awww. Dankje. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Heartbreaker, Rock it, breakdance. Heerlijke attracties hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    Heartbreaker, Rock it, breakdance. Heerlijke attracties hahah.


    vooral de breakdance


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mercator schreef:
    ugh ik ben een zwak wezen. zo blijf ik dik en lelijk


    Dik en lelijk? Jij? No way


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Dik en lelijk? Jij? No way


    uh jawel marleen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mercator schreef:
    ugh ik ben een zwak wezen. zo blijf ik dik en lelijk


    Your make-up is terrible

    Mercator schreef:
    (...)

    uh jawel marleen

    uh janiet


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    uh janiet


    zo voel ik me wel


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mercator schreef:
    (...)

    zo voel ik me wel


    Why? ):


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Mercator schreef:
    (...)

    zo voel ik me wel

    zo voelen we ons allemaal wel eens maar hierbij de vriendelijke reminder dat je hoofd in dit geval 0% gelijk heeft


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aan de mensjes die zich momenteel dik en lelijk voelen: Ik heb jullie allang meermaals in real gezien, en jullie zijn niet dik of lelijk. Feit. (cat)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2015 - 22:25 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Why? ):


    omdat ik mijn hoofd intens haat want mijn neus en omdat ik mijn buik haat en mijn dijen en omdat ik niet het idee heb dat iemand in mijn nabije omgeving me mooi vind

    tevens waardeer ik al jullie reacties enorm jongens. en ik wil me ook echt niet aanstellen en een mieper zijn. maar pff ik zit er even helemala doorheen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mercator schreef:
    (...)

    omdat ik mijn hoofd intens haat want mijn neus en omdat ik mijn buik haat en mijn dijen en omdat ik niet het idee heb dat iemand in mijn nabije omgeving me mooi vind

    tevens waardeer ik al jullie reacties enorm jongens. en ik wil me ook echt niet aanstellen en een mieper zijn. maar pff ik zit er even helemala doorheen


    Iedereen heeft soms zo'n dag/week en ik vind het heel naar voor je dat je je zo slecht voelt, maar ik kan alleen maar bevestigen wat de mensen hierboven zeggen. Je bent hartstikke leuk, Margot.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan