• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    En mijn motivatie is weer weg. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik word hier echt boos van. Lang niet iedereen komt met goede intenties naar dit land, daar moet ook naar gekeken worden.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Ik word hier echt boos van. Lang niet iedereen komt met goede intenties naar dit land, daar moet ook naar gekeken worden.

    Such as ISIS. Die leider dreigt met 500.000 IS streiders als vluchtelingen naar Europa te sturen. Die grenzen moeten gesloten worden voor het te laat is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik droomde vannacht dat ik indirect de kat, die regelmatig in onze tuin komt, had vermoord. D:
    Ik had een of andere "goede" reden om hem mee in het huis te nemen, en hem in de wasbak met daarin een soort sopwater te zetten, en daarna mocht hij weer naar buiten, maar niet al te snel daarna troffen we hem dood aan. D:


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Abstergo schreef:
    (...)
    Such as ISIS. Die leider dreigt met 500.000 IS streiders als vluchtelingen naar Europa te sturen. Die grenzen moeten gesloten worden voor het te laat is.


    Ok, even mijn veiligheidsexpert kennis delen: Onderdeel van terrorisme is angst zaaien, realistisch is dit vaak echter niet. Er zullen wel veel lone wolfs richting Europa komen, maar daar zitten veel veiligheidsdiensten bovenop. Het risico voorkomen zal nooit lukken, maar er is geen directe reden om bang te zijn, op uitzonderlijke situaties na.

    IS is voorlopig druk genoeg met de Syrische overheid, Irakese overheid, de Koerden, Turkije, Alqeada (die oorlog hebben met IS nu). Ze hebben een flinke groep strijders aan hun kant, maar die kunnen ze maar beperkt missen om af te reizen naar andere delen van de wereld, puur omdat ze die hard nodig hebben om hun grond te behouden. (Het is ook niet voor niets dat er elke maand nog tientallen Nederlanders vertrekken richting oorlogsgebied, omdat ze het daar nodig hebben, niet hier)

    Schattingen over de grootte van IS is daarnaast tussen de 50.000 en 280.000. Grote aantallen, maar 500.000 naar Europa is dus niet te doen haha. Het zal over enkele honderden/duizenden gaan gok ik zo. En er zitten een hoop grenzen tussen ons en Syrië

    [ bericht aangepast op 13 sep 2015 - 13:21 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Tbh, it bothers me that you deleted it


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Waarom heb ik de hele week al koppijn? So annoying.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    -

    [ bericht aangepast op 13 sep 2015 - 14:17 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik kan haast niet wachten tot ik klaar ben op de middelbare mits dit alles geregeld worden. Het is als een droom die uit zou komen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    My dearest concentration, thou art a little piece of s***.
    Sincerely,
    Me


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Wat een dag. Vannacht om vier uur gaan slapen, om kwart voor acht weer op, de bus in, de trein in, naar huis fietsen, omkleden, naar de sportvelden fietsen, wedstrijd hockeyen, terugfietsen en douchen. Nu eindelijk rust.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Backbiter schreef:
    Ik kan haast niet wachten tot ik klaar ben op de middelbare mits dit alles geregeld worden. Het is als een droom die uit zou komen.


    Je gaat het nog missen. :')


    Ik heb weer zo'n emotioneel momentje. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Je gaat het nog missen. :')


    Ik heb weer zo'n emotioneel momentje. :c


    Missen? Nononono. Ik droom er al sinds ik klein ben van om in het buitenland te studeren x) I want more.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Missen? Nononono. Ik droom er al sinds ik klein ben van om in het buitenland te studeren x) I want more.


    Ga je je vrienden dan niet missen? :o
    Ik mis ze nu al, en ik heb nog gewoon vakantie. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Backbiter schreef:
    (...)

    Missen? Nononono. Ik droom er al sinds ik klein ben van om in het buitenland te studeren x) I want more.


    Het is niet de school die je gaat missen, maar de lestijden en de kleine werkdruk, haha. Hoe zwaar de middelbare school ook lijkt, wat erna komt is altijd zwaarder.


    Your make-up is terrible