• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Het is altijd zo fijn wanneer je antwoorden uit opgegeven literatuur moet halen, maar de antwoorden daar vervolgens helemaal niet in staan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hoe kunnen ze mij aanvoerdster maken van het team? Ik weet niet of ik blij moet zijn of heel bang :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Stoute postbode. Ik wil mijn telefoon


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wiarda schreef:
    (...)
    saar 't ging net goed. (no_chears)

    // waarom wordt mijn haar de laatste tijd zo snel vet? Mijn huid kan het niet aan om iedere dag te douchen. D:


    I know :[
    Maar ik heb wel super support uit mijn directe omgeving dus dit gaat goed komen.


    i put the fun in funeral

    Wiarda schreef:
    (...)

    // waarom wordt mijn haar de laatste tijd zo snel vet? Mijn huid kan het niet aan om iedere dag te douchen. D:


    Misschien dat je je vingers te vaak door je haren laat gaan? Of je haren te vaak kamt aanraakt beweegt etc?


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    "Book 21: Achilles Fights the River". Achilles, no. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ugh, seriously? D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    O, wat ben ik blij dat ik mijn username heb veranderd en ik begrijp niet waarom ik dat al niet veel eerder had gedaan.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Endress schreef:
    Morgen naar YolandaPanda, als alles even mee zit. Wooohwoooh. *O*


    Morgen Annie hier als alles even mee zit. Wooohooooooooo! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Juist, dus van kinderen krijg je alleen hangborsten. Geloof ik geen zak van.

    // Moooooomins :3
    Nu nog een bijpassende profielfoto.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2015 - 19:54 ]

    Eh... is het normaal als je oppaskind van 6 jaar pas 9 uur naar bed gaat? Dat mocht ik pas toen ik 12 was! O.o

    Jorah schreef:
    Eh... is het normaal als je oppaskind van 6 jaar pas 9 uur naar bed gaat? Dat mocht ik pas toen ik 12 was! O.o


    Toen ik in het vierde leerjaar zat moest ik om acht uur naar bed. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Jacksepticeye, bless you.


    Caution first, always.

    Moomin schreef:
    Juist, dus van kinderen krijg je alleen hangborsten. Geloof ik geen zak van.


    Nee, dat is in elk geval anders, er zijn wel een paar andere details :Y)


    Sarah = ongewoon sexy

    Knopfler schreef:
    (...)

    Toen ik in het vierde leerjaar zat moest ik om acht uur naar bed. :')


    Ja precies. Bit odd but m'kay