• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mijn iBood hunt box zuigt. Dat wordt terugsturen. Had echt gehoopt op iets leuks.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Who doesn't put the freaking color on the box, jezus. I don't want a white phone, I want a black phone. I'm so annoyed rn.


    kindness is never a burden.

    Alle lof voor de pedagogiek achter de vrije school hoor, maar echt, je leraar een hand geven voor en na iedere les + geen zeep bij de kranen in de toiletten... Geen wonder dat ik samen met de halve school nu verkouden ben. Er hoeft maar één leerling ziek te zijn of er breekt meteen een hele epidemie uit.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Alle lof voor de pedagogiek achter de vrije school hoor, maar echt, je leraar een hand geven voor en na iedere les + geen zeep bij de kranen in de toiletten... Geen wonder dat ik samen met de halve school nu verkouden ben. Er hoeft maar één leerling ziek te zijn of er breekt meteen een hele epidemie uit.

    Desinfecterende handgel misschien?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Stik er maar in.

    -

    Je mag best reageren (cat)

    [ bericht aangepast op 2 sep 2015 - 17:01 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Damnit Nikki, ga nou eens schrijven.


    Your make-up is terrible

    Mijn bus is dus 10 minuten te laat. Ik mis sowieso mijn overstap en ik kom dus te laat op mijn werk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ye, that's what we want.

    Yay, er staat een OP in de top. Dus het kan wél (:

    [ bericht aangepast op 2 sep 2015 - 18:25 ]

    Waarom? Really, why?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Waarom komen bloedneuzen altijd op de verkeerde momenten?

    [ bericht aangepast op 2 sep 2015 - 18:52 ]


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Misschien moet ik vandaag tot wat vroeger gaan slapen. Ik viel bijna in slaap in die aula. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Stop nou eens een keer met zeuren. (cat)


    Caution first, always.

    Boy, you can be so cute sometimes.


    Take me to wonderland

    Waiting, waiting, waiting for nothing.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil beginnen met fitness maar kan de motivatie niet vinden om écht te beginnen. Misschien komt dat ook omdat ik niet weet waarmee precies.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2015 - 19:51 ]