• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 11:56 ]

    Zojuist maar pizza besteld, geen zin om te koken xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Furiosa schreef:
    (...)

    Aah, dat is echt zo vreselijk. D: Ik hoop dat het snel over gaat!

    Jaaa. Gelukkig is het wel aan het oor die minder goed hoor, dus ik hoor het gezoem niet zo 'hoog'. Maar ik voel het wel trillen als ik probeert te slapen. Internet is niet bepaald geruststellend. Blijkbaar konden sommige mensen niet mee leven en hebben hierdoor een einde aan hun leven gemaakt. :|


    -

    Poncho schreef:
    (...)
    Jaaa. Gelukkig is het wel aan het oor die minder goed hoor, dus ik hoor het gezoem niet zo 'hoog'. Maar ik voel het wel trillen als ik probeert te slapen. Internet is niet bepaald geruststellend. Blijkbaar konden sommige mensen niet mee leven en hebben hierdoor een einde aan hun leven gemaakt. :|


    Die mensen zijn gewoon stresskippen! Ik heb het al mijn hele leven en ik ben er lang en breed aan gewend, haha. Het is alleen heel erg als het echt compleet stil is. Soms gebruik ik A soft murmer 's nachts als het te stil is, bij mij werkt het wel goed. ;3


    Your make-up is terrible

    Rules are made to be broken... like buildings! Or people!

    Man, wat houd ik toch van die champion c;

    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 18:26 ]


    26 - 02 - '16

    Waarom ben ik zo onzeker. D:


    Your make-up is terrible

    *zucht*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    We don't need to talk about this now.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Nou heb ik zin om Harry Potter te kijken.. *start popcorntime op*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Nou heb ik zin om Harry Potter te kijken.. *start popcorntime op*


    Hahahahahah. Komt dat door dat 'Hoe zwart is jouw ziel ding'? :'D

    Ik moet ook eens tijd maken om alle films eens opnieuw te kijken tho.


    26 - 02 - '16

    Deep sigh.

    Everyone dies.. i'm so so so sad.. Why do i keep watching?

    Kilig schreef:
    (...)

    Hahahahahah. Komt dat door dat 'Hoe zwart is jouw ziel ding'? :'D

    Ik moet ook eens tijd maken om alle films eens opnieuw te kijken tho.

    Ja, nouja, ik had er ook wel eerder zin in.. Maar toen moest ik denken aan Voldemort en dat gaf de doorslag :'D Ik weet alleen niet welke deel ik moet kijken.. Welk deel was het ook alweer dat ze naar Goudgrijp gaan, maar langs die draak moeten? Één van de laatsten toch?

    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 19:36 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Ja, nouja, ik had er ook wel eerder zin in.. Maar toen ik moest denken aan Voldemort, en dat gaf de doorslag :'D Ik weet alleen niet welke deel ik moet kijken.. Welk deel was het ook alweer dat ze naar Goudgrijp gaan, maar langs die draak moeten? Één van de laatsten toch?


    Haha wat slecht, dat weet ik niet eens meer ;o


    26 - 02 - '16

    Het moment dat je weet dat je moet schrijven en maar na het lege scherm kijkt waar door je uiteindelijk maar wat anders gaat doen en totaal niet verder komt. o.0


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Lolicia schreef:
    (...)
    Ja, nouja, ik had er ook wel eerder zin in.. Maar toen moest ik denken aan Voldemort en dat gaf de doorslag :'D Ik weet alleen niet welke deel ik moet kijken.. Welk deel was het ook alweer dat ze naar Goudgrijp gaan, maar langs die draak moeten? Één van de laatsten toch?


    DH part 1 geloof ik.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 19:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.