• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 11:56 ]

    Lolicia schreef:
    (...)
    Ja, nouja, ik had er ook wel eerder zin in.. Maar toen moest ik denken aan Voldemort en dat gaf de doorslag :'D Ik weet alleen niet welke deel ik moet kijken.. Welk deel was het ook alweer dat ze naar Goudgrijp gaan, maar langs die draak moeten? Één van de laatsten toch?


    harry potter and the deathly hallows part 1


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Kilig schreef:
    (...)

    Haha wat slecht, dat weet ik niet eens meer ;o

    Haha, dat is inderdaad slecht! Een teken dat je maar snel weer eens moet gaan kijken ;a.

    @ Abstergo & ColtonLee: Thanks! Ghihi, dan start ik die op. c:

    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 19:49 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    OMG AAH! GUYS! Ik heb een paar mensen van Naughty Dog een vriendenverzoek gestuurd, eentje heeft geaccepteerd. Nu kan ik Neil een vriendenverzoek sturen *fangirling*

    Nu hopen dat hij accepteert ^-^

    Ik wil deze laatste episode niet zien, want in deze gaat hij dood ):


    Neil Druckmann

    Ik faal zo hard in het leven. Dan kom ik net terug na een heerlijk typisch meidendagje met gezellig shoppen en elkaar kwijtraken en belachelijke selfies trekken en al het zakgeld opdoen en alles en dan loop ik casual langs het huis van onmogelijke crush met wie ik mijn allereerste kalverliefde heb beleefd en die mijn hart keihard heeft gebroken, waarna die begint te texten van "Ik zag je net langs mijn huis lopen. Oh, dus je bus laat nog dertig minuten op zich wachten? Ik kom wel even langs, hoor. By the way, ik zie je graag." Ik rende letterlijk weg na de ongemakkelijke smalltalk en na het zoenen en geknuffel en alles. Noooo, waarom was dat zo awkward. Ik weet echt niet wat ik nu moet doen. Goddamn, ik heb echt zin om te janken nu, for some reason. Dit brengt me echt zo enorm in de war en alles. ;-;


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nee, ik ben alleen thuis doe me dit niet aan onweer D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    You let me down. Agáin.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I can't stop crying now..

    Ik walg echt van het feit dat mijn vader nu met zijn voeten op mijn bed zit, maar ik durf er niks van te zeggen omdat hij niet begrijpt dat ik dat zo smerig vind.

    Of course you are trying to put the blame on me. No surprise there.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Abstergo schreef:
    Nee, ik ben alleen thuis doe me dit niet aan onweer D:


    Awwh, ik wilde bijna zeggen dat je wel hierheen mocht komen, maar in het onweer naar buiten gaan is ook geen goed idee. D:


    Your make-up is terrible

    Van de ene serie op naar de andere.
    Waarom is er zo'n lange tussen stop bij Teen wolf?:(


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Om zes uur opstaan is echt veel te vroeg, maar het is voor een goed doel!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    oh mijn god!!!! zo oneindig veel frustratie