• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 23:41 ]


    Your make-up is terrible

    Waarom zitten jullie op school naar stomme filmpjes te kijken?! Er zitten hier mensen te studeren voor hun examens! >.<


    Ik wil een tuin vol egels

    Vliegmaatschappijen zijn zo skeer he. Let je even niet op, hoppa weer 20 euries erbij omdat je de pagina vernieuwde.


    i put the fun in funeral

    Mensen, hoe moeilijk is het om een knipperlicht te gebruiken, laat staan hem op tijd te gebruiken -.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ah het doet zo goed, dat moment dat je vrienden die eikel tegenkomen en je ze hoort zeggen, "Jakkes wat is die gast lelijk", waarna hij verbaasd omkijkt als hij zijn naam hoort vallen en je heel luid kunt antwoorden met "Je hebt helemaal gelijk schat, echt zo ontzettend lelijk." Oeh dat deed goed, dat deed echt goed. *-*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Woeh — m'n eindstage met een 8 afgerond. Me is happy.


    •

    En wie is er morgen jarig? Deze fluf hier *O*
    En wie gaat er havermoutkoekjes bakken? Deze sukkel hier *O*
    En wie... ach laat ook maar, ik faal *O*


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Sloane schreef:
    Woeh — m'n eindstage met een 8 afgerond. Me is happy.


    Yeaah, gefeliciteerd! I'm so proud of you! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fijn, nu ben ik doodmoe (waarschijnlijk (mede) door dat vaccin), maar ik moet nog zoveel doen voor school. Mijn ogen vallen serieus bijna dicht en mijn armen voelen slap. Wederom een geweldige samenloop van omstandigheden.

    I just realized I don't want to be normal. Being crazy and weird is fucking amazing.


    kindness is never a burden.

    "Gotta smile while you hurted.."

    Yep. Faking a smile it is. :/


    26 - 02 - '16

    “For a moment, I debated whether I should tell someone about the words I'd started writing down, but I couldn't. In a way, I felt ashamed, even though my writing was the one thing that whispered okayness in my ear. I didn't speak it, to anyone."


    A man who is ashamed of loving you, is no man.


    † Love? I want to sleep.

    Straks lekker naar de Chinees ^^ Ik hou zoveel van Chinees eten. Wel jammer van alle Koolhy's, ik wil die juist net vermijden om meer vrouwelijke hormonen binnen te krijgen en minder mannelijke *grow boobies, grow*.

    // Mijn oma's ouders zijn zo oud en zielig.

    Ik irriteer me met de dag meer aan jouw gedrag. Weet je überhaupt zelf wel wat je wilt?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ga godverdomme douchen. Doe iets.


    Caution first, always.

    And far away in some recess
    The Lord and the Devil are now playing chess,
    The Devil still cheats and wins more souls,
    And as for the Lord, well, he's just doing his best.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan