• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, natuurlijk. Ik laat merken dat ik het niet leuk vind als je zonder wat te zeggen weggaat, doe je het een uur later gewoon weer. Is dat expres?


    Your make-up is terrible

    Yeah sure, schiet die leeuw dood als hij een verzorger doodbijt. Ik snap die leeuw volkomen -.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, om twee uur weer werken


    16 - 09 - '17

    Bostick schreef:
    Yeah sure, schiet die leeuw dood als hij een verzorger doodbijt. Ik snap die leeuw volkomen -.-

    is het weer zover dat een wild dier afgemaakt wordt omdat hij doet wat zijn instinct is?

    Awilix schreef:
    (...)
    is het weer zover dat een wild dier afgemaakt wordt omdat hij doet wat zijn instinct is?


    Jep.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Jep.

    Wauw, wat goed bezig weer. Eerlijk gezegd heb ik het meeste medelijden met de leeuw.
    Snappen mensen echt niet dat dat bij het dier hoort? Zelfs in hokjes zijn wilde dieren gevaarlIjk...

    [ bericht aangepast op 18 mei 2015 - 12:26 ]

    Over tien minuten ben ik officieel Jip de Spijbelaar. Oeeeh. Rebels.

    Zodat ik meer tijd heb om schoolwerk af te maken, lol. Überrebels.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nee, nee, shit. Waarom kan ik me daar niet gewoon overheen zetten? Het heeft totaal geen nut voor wie dan ook om oude koeien uit de sloot te lopen vissen, al helemaal niet voor mezelf, want daar ga ik me alleen ontzettend rot van voelen. Ik moet het mezelf niet zo moeilijk maken. Bah. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Awilix schreef:
    (...)
    Wauw, wat goed bezig weer. Eerlijk gezegd heb ik het meeste medelijden met de leeuw.
    Snappen mensen echt niet dat dat bij het dier hoort? Zelfs in hokjes zijn wilde dieren gevaarlIjk...


    Ik vind het ook sneu voor de leeuw :c
    Weet je wat ik ook zo sneu vind, waarschijnlijk is die leeuw geboren in de dierentuin of al vanaf jongs af aan daar en zou hij in de echte wildernis niet overleven. Ik snap niet wat mensen doen met die dieren, het is zo sneu.

    Maar veel heb ik niet te zeggen, ik heb ook een kat (die wel naar buiten mag) en een hondje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat moment dat ergens wilt gaan zitten en dat er dan tegen je geschreeuwd wordt dat daar iemand anders al zit terwijl degene nog in een heel ander lokaal zit. En dan raar opkijken als ik ergens alleen ga zitten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bostick schreef:
    (...)

    Ik vind het ook sneu voor de leeuw :c
    Weet je wat ik ook zo sneu vind, waarschijnlijk is die leeuw geboren in de dierentuin of al vanaf jongs af aan daar en zou hij in de echte wildernis niet overleven. Ik snap niet wat mensen doen met die dieren, het is zo sneu.

    Maar veel heb ik niet te zeggen, ik heb ook een kat (die wel naar buiten mag) en een hondje.

    Ja, dat zou goed kunnen. Maar dan is het alsnog zielig.
    Je gaat mensen toch ook niet doodschieten als zij iemand vermoord hebben? Maar natuurlijk zijn dieren hééél "anders" dan mensen en mogen mensen de gevangenis in en dieren worden ook gewoon afgemaakt...


    // Awwh, yeash. Nemesis Executioner is in the pocket :3

    Ik ben echt vreselijk positief over deze verhaallijn. Het wordt steeds beter.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Het stinkt echt enorm in de bus. Een combinatie van zweet, sigaretten en ranzige deo.


    26 - 02 - '16

    Hoe ga ik nou in godsnaam duidelijk maken dat ik de inrichting van de studio zoals het nu is ontzettend onpraktisch vind en dat wat ik in gedachte heb er echt best leuk uit kan zien? Ik wil ook alleen maar een eigen plekje waar ik kan zitten werken...


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Ik hoop dat large er iets aan gaat doen, want ik vind die broeken echt leuk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.