• Sommigen hebben dit topic wel gelezen...
    Nou ik heb het nog steeds niet tegen hem gezegd omdat ik het niet zeker weet...
    Maar de hele week voel ik me zo goed als hij erbij is en zodra we naar huis gaan dan mis ik hem wel een beetje...

    We zijn maandag, dinsdag en woensdag naar de stad geweest en dan lopen we de hele tijd hand in hand... Woensdagavond hadden we een filmfestival van onze school en toen zat ik naast hem de hele tijd hand in hand... Ik heb zijn mam ontmoet, hij heeft mijn ouders ontmoet en geloof me hij was enorm zenuwachtig daarvoor... Vandaag hadden we sportdag, liepen we ook de hele tijd hand in hand, zaten naast elkaar en echt iedereen denkt al minstens 2 maand dat we wat hebben...

    J. (die vriend) is bi en hij vind een jongen uit Frankrijk leuk, maar sinds vandaag ook iemand van onze school... Hij had het er de hele tijd over etc...

    Ik heb het ook tegen een vriendin verteld dat ik denk dat ik hem leuk vind en zij vind het helemaal geweldig...
    Nu is die online en ging ik voor hem zoeken hoe die jongen heette etc. en als ik het vond krijg ik maandag een kusje... Ik heb het dus gevonden en toen zei hij wat later ineens dit:

    *je vindt mij leuk
    *en je vindt het KUT dat ik nu die jonge leuk vindt
    *terwijl je gevoelens hebt voor mij en ik steeds over andere praat


    En dit was gewoon de perfecte kans om het te vertellen... En dan zeg ik nee! :/
    En nu voel ik me vet awkward... Ik schaam me dood... :/

    Edit 1:
    We deden vandaag de hele tijd doen durf of de waarheid (lekker basisschool achtig) :')
    Maar nu doen we weer voor de lol en toen zei hij waarheid en toen vroeg ik: "*wat zou jij doen als ik bijv. zei dat ik je leuk vond?"

    En nu antwoord hij niet... En ik ben vet zenuwachtig en heb het gevoel dat ik flauw ga vallen :/

    Edit 2:
    Hij antwoord!
    Hij: *:P
    *dan zou ik dat ook terug zeggen
    *:P
    Ik: *maar stel he ik meende het echt dat ik verliefd op je was ofzow hoe zou jij dn reageren
    Hij: *kwee nie (A)
    --"

    Edit 3:
    Okey hij blijft maar doorgaan over die jongen...
    Als laatste zei hij: "*omg :O ik heb echt gevoelens voor hem
    *:$"

    Laat maar ik zeg het niet meer tegen hem...


    Of zal ik het nog wel zeggen?
    Ik heb er vannacht gewoon over gedroomd en gisteravond zaten we weer zo op msn en heb ik wel weer hints gegeven...
    Wat zouden jullie doen?

    Edit 4:
    We hadden net weer een gesprek... Ik zei dat ik me niet goed voelde en toen vroeg die of het door hem kwam en toen zei ik nee... En toen zat die me de hele tijd lieverd en cutie te noemen etc. en allemaal hartjes, kusjes en knuffels te sturen... Toen vertelde hij dat er een ander meisje het vet vaak over hem heeft en hij nu 4 ( ! ) leuk vind, 2 jongens en 2 meiden waaronder die jongen uit Frankrijk, die jongen van school, dat meisje die het veel over hem heeft en mij! Toen vroeg ik of die het makkelijk zou zeggen als die iemand leuk vond, hij zei dat ligt aan degene jij? En toen zei ik van niet dat ik me dood pieker en heel onzeker word dan en daar hadden we het nog ff over en toen moest hij gaan... Maar nu ben ik echt gewoon confused... Hij vind mij leuk maar ook 3 anderen, ik moet persee volgende week elke dag op school zijn van hem omdat het onze laatste week is voor de vakantie en ga zo maar door...

    [ bericht aangepast op 26 juni 2010 - 23:53 ]


    dream, dare, fly!

    Gewoon op terug komen. Je moet hem nu gewoon een mailtje sturen dat je in paniek raakte dat hij dat zei en gewoon uitleggen wat je voelt. Moet je echt doen!


    Wie du mir, so ich dir.

    Zeg het nu alsnog dan?


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Zeg het nu alsnog dan?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    JA INDERDAAD. Doe het alsnog. Serieus! Ik dwing je, het moet gewoon van mij.


    it's so empty living behind these castle walls

    We deden vandaag de hele tijd doen durf of de waarheid (lekker basisschool achtig) :')
    Maar nu doen we weer voor de lol en toen zei hij waarheid en toen vroeg ik: "*wat zou jij doen als ik bijv. zei dat ik je leuk vond?"

    En nu antwoord hij niet... En ik ben vet zenuwachtig en heb het gevoel dat ik flauw ga vallen :/


    dream, dare, fly!

    Valerius schreef:
    We deden vandaag de hele tijd doen durf of de waarheid (lekker basisschool achtig) :')
    Maar nu doen we weer voor de lol en toen zei hij waarheid en toen vroeg ik: "*wat zou jij doen als ik bijv. zei dat ik je leuk vond?"

    En nu antwoord hij niet... En ik ben vet zenuwachtig en heb het gevoel dat ik flauw ga vallen :/

    Adem in, adem uit, adem in, adem uit.
    Every little thing, is gonna be alright!(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Paraguay schreef:
    (...)
    Adem in, adem uit, adem in, adem uit.
    Every little thing, is gonna be alright!(krul)


    Hij: *:P
    *dan zou ik dat ook terug zeggen
    *:P
    Ik: *maar stel he ik meende het echt dat ik verliefd op je was ofzow hoe zou jij dn reageren
    Hij: *kwee nie (A)


    dream, dare, fly!

    Ik zou zeggen, vertel het hem gewoon alsnog, het komt allemaal wel goed =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Okey hij blijft maar doorgaan over die jongen...
    Als laatste zei hij: "*omg :O ik heb echt gevoelens voor hem
    *:$"

    Laat maar ik zeg het niet meer tegen hem...

    [ bericht aangepast op 25 juni 2010 - 17:55 ]


    dream, dare, fly!

    waarschijnlijk is hij er nu bijna wel zeker van dat jij hem leuk vind, dus alleen zijn gedachten nog bevestigen. please, doe het voor mij; ik wil zo graag dat hij jou ook leuk vind en en aaawh.!


    it's so empty living behind these castle walls

    oh uhm. tja; misschien wilt hij subtiel duidelijk maken dat hij je toch niet leuk vind voordat je het officieel tegen hem zegt.


    it's so empty living behind these castle walls

    Cadillac schreef:
    oh uhm. tja; misschien wilt hij subtiel duidelijk maken dat hij je toch niet leuk vind voordat je het officieel tegen hem zegt.


    Uhu dat kan...
    Maar ik weet nooit zeker of die nou serieus is of niet... Sterker nog 9 van de 10 keer is die niet serieus...
    Die jongen die kent hij nog nieteens hij zag hem vandaag bij de sportdag en is ineens helemaal into him...
    En ik denk niet dat die jongen bi of gay is eerlijk gezegd...


    dream, dare, fly!

    Ik snap niet waarom iedereen vind dat je het moet zeggen ? Hij is verliefd op een ander, dan moet je het jezelf én hem er ook niet lastiger op maken door het te zeggen. Tenzij het er echt uit moet, dan zou ik het gewoon zeggen. Die jongen zal het wel begrijpen. Veel succes in dat geval. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    Ik snap niet waarom iedereen vind dat je het moet zeggen ? Hij is verliefd op een ander, dan moet je het jezelf én hem er ook niet lastiger op maken door het te zeggen. Tenzij het er echt uit moet, dan zou ik het gewoon zeggen. Die jongen zal het wel begrijpen. Veel succes in dat geval. (:
    Iedereen reageerde voor de edits.. vandaar.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Iedereen reageerde voor de edits.. vandaar.

    Oh .. :3
    Maar als je echt eerlijk wil zijn met hem kan je het alsnog zeggen, misschien voelt hij ook wel iets voor jou ? n.n


    None but ourselves can free our minds.