• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Ho wacht, Miel doet dat ook. Vier maand en zo. Eigenlijk vond ik dat niet zo vreemd klinken, hahah. In het begin wel, maar ik ben er aan gewend.


    Ja, richting het noorden doen ze het nogal veel. 8D Ik kan er maar niet aan wennen eigenlijk. Ik heb Mitchell zo vaak verbeterd dat hij het nog amper doet, haha.


    Your make-up is terrible

    Woah. I almost gave a fuck.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Frequent schreef:
    Woah. I almost gave a fuck.


    kindness is never a burden.

    BoromirOfGondor schreef:
    Ugh, dat gedicht was veel te melodramatisch. Iedereen haat het vast ):


    Nooh, was het niet. Ik hoor in ieder geval niet bij iedereen, als mensen dat vinden. (cat)



    Assassin schreef:
    (...)

    Ja. ;o De helft van Nederland en volgens mij heel België denkt dat maand een enkelvoud en meervoud is. Mitchell gebruikte het ook altijd, maar hij zei ook ton in plaats van prullenbak dus ik dacht dat het gewoon weer zoiets vreemds uit Twente was, haha. Nu merk ik het echt overal.


    Ik heb het zelf ook soms over "drie maand", haha. :'D
    Volgens mij is dat een overgeneralisatie vanuit woorden zoals jaar en uur, want die blijven immers wel hetzelfde - "drie jaar", "drie uur". Je hebt wel gelijk dat het eigenlijk "drie maanden" zou moeten zijn, in Standaardnederlands niet ABN :'D.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aan alle mensen die met me willen praten: please, not all at once.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Square schreef:
    (...)

    Ik heb het zelf ook soms over "drie maand", haha. :'D
    Volgens mij is dat een overgeneralisatie vanuit woorden zoals jaar en uur, want die blijven immers wel hetzelfde - "drie jaar", "drie uur". Je hebt wel gelijk dat het eigenlijk "drie maanden" zou moeten zijn, in Standaardnederlands niet ABN :'D.


    Daar heb je wel een punt. 8D Ook als je half ervoor zet is het ineens maand. Maar ja, zo hebben we zoveel van die rare regeltjes. 8D Ik vind het gewoon zo vreemd klinken!
    Weet je zeker dat het niet AN was? :'D


    Your make-up is terrible

    Ah fuck.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Once you let the darkness in — it never comes out.


    Ik heb werkelijk nog nooit van 'vijf maand' gehoord. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik heb werkelijk nog nooit van 'vijf maand' gehoord. :x


    Maar jij woont in Noord-Holland. toch? 8D Daar zeggen mensen dat echt niet, haha.


    Your make-up is terrible

    Vandaag was geen toffe dag. Ik heb wel weer genoeg sociaal gedaan voor de komende maanden.
    Ohnee. Moet nog op straat spelen, mee naar markten, naar de rechter en de A'dam meeting. Jeuj. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I’m such a fuck–up.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Wiarda schreef:
    Ik heb werkelijk nog nooit van 'vijf maand' gehoord. :x


    Nor have I.

    ~~

    Ugh ik heb de hele dag last van mijn maag.


    i put the fun in funeral

    Assassin schreef:
    (...)

    Maar jij woont in Noord-Holland. toch? 8D Daar zeggen mensen dat echt niet, haha.


    Klopt, ik hoorde het ook pas voor het eerst toen mijn vriend het zei, haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JKALJFKDLJFKLDJKLAJDKFHDALHJKLJL.

    This pretty sums up my head.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt