• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Words can't describe how much I love Taylor's new music video.


    kindness is never a burden.

    ^ Die had van mij minstens twee keer zo lang mogen worden, met al die mensen erin.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Pfff, ik zuig echt... Ik kan echt niet 1v1..

    Arianne schreef:
    ^ Die had van mij minstens twee keer zo lang mogen worden, met al die mensen erin.


    Ik eis een 2 uur lange film.


    kindness is never a burden.

    Waarom hebben zoveel mensen het meervoud van maand niet geleerd? x_x I don't get it!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Waarom hebben zoveel mensen het meervoud van maand niet geleerd? x_x I don't get it!


    Maands toch.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2015 - 21:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "I am never bored in your company." "You mean everything to me." Ahhh, ik dacht dat ik er wel overheen was dat het was gecancelled, maar nope, toen moesten ze er plotseling volledig canon gay(? bi?) Pythagoras in stoppen en voortdurend huilende Icarus en allemaal personages die er niet eens van opkijken als ze meer dan vrienden blijken te zijn en het is zo niet meer oké dat dit het einde was. Maar op z'n minst zijn ze samen en is er niemand dood, oh gosh.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    (...)

    Maar staat dat niet in de tags van een fic, dan? Normaal gesproken is dat toch iets waar voor gewaarschuwd wordt?


    Het staat er inderdaad bij, maar ik ben vandaag alléén maar genderswap tegengekomen, en ik begin me inmiddels af te vragen waarom mensen zo graag de geslachtsorganen van mensen veranderen. (cat)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Bostick schreef:
    (...)

    Maands toch.


    Plaag me niet zo. D: Mensen kunnen het echt niet!


    Your make-up is terrible

    Omg. The feels.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Assassin schreef:
    (...)

    Plaag me niet zo. D: Mensen kunnen het echt niet!


    Is het echt zo erg? o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, dat gedicht was veel te melodramatisch. Iedereen haat het vast ):


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Bostick schreef:
    (...)

    Is het echt zo erg? o.o


    Ja. ;o De helft van Nederland en volgens mij heel België denkt dat maand een enkelvoud en meervoud is. Mitchell gebruikte het ook altijd, maar hij zei ook ton in plaats van prullenbak dus ik dacht dat het gewoon weer zoiets vreemds uit Twente was, haha. Nu merk ik het echt overal.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja. ;o De helft van Nederland en volgens mij heel België denkt dat maand een enkelvoud en meervoud is. Mitchell gebruikte het ook altijd, maar hij zei ook ton in plaats van prullenbak dus ik dacht dat het gewoon weer zoiets vreemds uit Twente was, haha. Nu merk ik het echt overal.


    Ho wacht, Miel doet dat ook. Vier maand en zo. Eigenlijk vond ik dat niet zo vreemd klinken, hahah. In het begin wel, maar ik ben er aan gewend.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2015 - 21:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, jullie maken mijn verschrikkelijke dag weer helemaal goed. Oude vrienden, I love you guys.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )