• Enkele jongeren gaan deze zomer mee op 'Camp Promise'. Sommigen gaan al een tijdje mee voor anderen is het de eerste keer. Maar dit jaar is het anders. Dit kamp is van generatie op generatie. De ouders van de jongeren zijn ook ooit meegegaan op dit kamp. Wat als de jongeren alles meemaken wat hun ouders ook meemaakten? Hoe lang zal het duren voor ze dit doorhebben? Wat zullen ze eraan doen?

    Het is nog kort, maar dit is zo'n beetje mijn idee. Wat vinden jullie ervan? Ik vind het misschien nog iets te simpel.

    Best leuk, simpel is soms wel goed. Wat is het? Een verhaal? RPG?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Solitaire schreef:
    Best leuk, simpel is soms wel goed. Wat is het? Een verhaal? RPG?


    Ik zou er een RPG willen van maken, daarmee dat ik het een beetje simpel vind.

    MeganKM schreef:
    (...)

    Ik zou er een RPG willen van maken, daarmee dat ik het een beetje simpel vind.


    Meestal als het te ingewikkeld wordt loopt het snel dood of wordt het langdradig, maar misschien kun je er wel wat aan toevoegen ja zoals dat ze opdrachten moeten doen of whatever – maar meestal loopt dat ook snel dood. :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik zou er nog iets willen bijvoegen, maar het mag dan ook niet teveel worden volgens mij. Ik zal nog iets zoeken.

    lijkt mij wel leuk! simpel is soms juist goed, anders wordt het te lastig.


    Spinning around, I'm weightless.