• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben zo blij dat Amazon toch even heeft laten weten wat er aan de hand was. Dan maar iets langer wachten op die handtekeningen.


    Caution first, always.

    Je kan ook nooit je mond houden, hé? Urg. Vraag dan op z'n minst eerst mijn toestemming voor je over mij gaat beginnen praten.


    kindness is never a burden.

    Current mood:


    26 - 02 - '16

    Maximoff schreef:
    Je kan ook nooit je mond houden, hé? Urg. Vraag dan op z'n minst eerst mijn toestemming voor je over mij gaat beginnen praten.


    Yeoubi schreef:
    (...)

    League of Legends? ;3

    Nee, Smite ranked (:
    Bak er niks van...

    [ bericht aangepast op 18 mei 2015 - 19:58 ]

    Awilix schreef:
    (...)
    Nee, Smite ranked (:
    Bak er niks van...


    Ooh.. Als het League of Legends was geweest had ik je kunnen helpen. Smite ken/kan ik niet ;3


    26 - 02 - '16

    Aaaaaand here we go again.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Yeoubi schreef:
    (...)

    Ooh.. Als het League of Legends was geweest had ik je kunnen helpen. Smite ken/kan ik niet ;3

    Smite is hetzelfde als LOL, maar dan third person en in 3D. (:

    Ik weet het zeker. Hij is haar vader. Het moet zo zijn. Of hij is het niet, maar dan was hij wel aanwezig toen die brand er was. Dat waren overduidelijk brandwonden op zijn rug.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Awilix schreef:
    (...)
    Smite is hetzelfde als LOL, maar dan third person en in 3D. (:


    Ah ;D


    26 - 02 - '16

    Die serie is zo leuk, maar er zitten zoveel irritante personages in. Ik kan Miss Ives echt niet uitstaan en de andere helft ook niet.


    Your make-up is terrible

    There is something seriously wrong with Ramsay Snow.


    kindness is never a burden.

    Oké, ik ben er helemaal klaar mee. Stop met het genderswappen van personages, beroemdheden or whatever. Het is hartstikke irritant en ook nog eens onrealistisch. Doe. Normaal.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nikki, ga gewoon eens schrijven zeg. D: Je hebt niks aan dat uitstel gedrag.


    Your make-up is terrible

    Nasir schreef:
    Oké, ik ben er helemaal klaar mee. Stop met het genderswappen van personages, beroemdheden or whatever. Het is hartstikke irritant en ook nog eens onrealistisch. Doe. Normaal.


    Maar staat dat niet in de tags van een fic, dan? Normaal gesproken is dat toch iets waar voor gewaarschuwd wordt?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.