Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Ik weet het zeker. Hij is haar vader. Het moet zo zijn. Of hij is het niet, maar dan was hij wel aanwezig toen die brand er was. Dat waren overduidelijk brandwonden op zijn rug.
"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."
Oké, ik ben er helemaal klaar mee. Stop met het genderswappen van personages, beroemdheden or whatever. Het is hartstikke irritant en ook nog eens onrealistisch. Doe. Normaal.
"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."
Nasir schreef: Oké, ik ben er helemaal klaar mee. Stop met het genderswappen van personages, beroemdheden or whatever. Het is hartstikke irritant en ook nog eens onrealistisch. Doe. Normaal.
Maar staat dat niet in de tags van een fic, dan? Normaal gesproken is dat toch iets waar voor gewaarschuwd wordt?
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.