• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stom idee om die video te kijken. Je zou maar als zwerfhond in Mumbai leven en honderden keren per dag mishandeld worden.

    33 studiepunten, ik ben zo close. o.o


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Foto's van WolfCon overzetten. :c


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik heb geen zin in wiskunde en Engels.
    En ik wil niet naar die studiereis van morgen. Serieus, ik heb nog liever les dan heel de voormiddag gezeur over bijen en heel de namiddag gezeur over water én drie uur fietsen >.<


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    I'm done. I'm done taking the blame. I'm done caring.


    Cherrytomaatjes voor 40 cent per bakje _O_ _O_

    [ bericht aangepast op 18 mei 2015 - 16:16 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Niet gedacht dat ik mijn leven ooit zou vergelijken met een wiskundig fenomeen, maar mijn leven lijkt op een sinus-golven-lijn. Rondhangen met heel veel vrienden - mezelf out drinken - naar het amusementspark en films kijken - afscheid nemen - highland games - meer afscheid nemen van mensen die je nooit meer zult zien. Fuck leven.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Arianne schreef:
    Cherrytomaatjes voor 40 cent per bakje _O_ _O_

    Waar? I want! :D


    OT: Onverklaarbare pijn in mijn been.. Hoe komt het toch? D: En de pijn in mijn oor komt precies ook stilletjes aan terug. :c


    Ik wil een tuin vol egels

    Wiarda schreef:
    Over tien minuten ben ik officieel Jip de Spijbelaar. Oeeeh. Rebels.

    Zodat ik meer tijd heb om schoolwerk af te maken, lol. Überrebels.

    ZO HE. Jij bent wel echt de ultieme rebel. Ik spijbel niet meer, want alle leraren haten me al en dat is niet goed als ik er ook niet echt goed voor sta. :')

    Gosh, als iedereen elkaar nou eens respecteerde en de aparte dingen van anderen zou accepteren, dat zou heel fijn zijn.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Het regent, het regent en Belle die werd nat...


    Stenenlikker

    Ik word altijd echt 10x zo moe als ik overdag een dutje doe. Wat is dit. Alles is like draaierig zat er alcohol in mijn slaap.


    i put the fun in funeral

    Hazy schreef:
    (...)
    Waar? I want! :D


    OT: Onverklaarbare pijn in mijn been.. Hoe komt het toch? D: En de pijn in mijn oor komt precies ook stilletjes aan terug. :c

    De Lidl haha.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    *tries*
    *fails*


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Op naar hoofdstuk tien. Ik ben zo dol op mijn personages.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    En nu blijkt maar weer eens dat ik een ontzettend emotioneel wrak ben. Ik lees een artikel over negen dingen die je moeder je nooit verteld, maar toch wel degelijk waar zijn en ik zit gelijk weer te huilen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."