Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Ik voel me bijzonder naar en ik kan me werkelijk niets bedenken wat het beter zou kunnen maken. Fantastisch. Ik dacht dat we dit station gepasseerd waren.
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.
Oké, dus nu ben ik de persoon die fout zit omdat ik nu geen broek aan mijn kont heb, omdat er geen was is gedraaid? Je hebt zelf verdomme drie wassen met nieuwe handdoeken gedaan van het weekend. Vindt je het gek dat ik dan denk dat je er nog een andere achteraan hebt gegooid? Nee. Had het dan op het briefje neergezet van gister, dan had ik het gedaan. Ugh.
Nou kan ik niet naar school (al was het maar tot 12 uur) en zit ik heel de dag thuis. Jeej.
Wiarda schreef:
Ik voel me bijzonder naar en ik kan me werkelijk niets bedenken wat het beter zou kunnen maken. Fantastisch. Ik dacht dat we dit station gepasseerd waren.
"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."
Check mijn frustratie topic maar.
Ik heb helemaal geen zin in vandaag. :'D Hopelijk komen er leuke mensen naar de receptie in Apeldoorn vandaag, want ik ben het nu al beu. x) hahaha En ongesteld zijn werkt ook niet mee. xd
It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart.