• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nooo, COG why... why did you lost twice?

    Ik haat mijn internetverbinding. (cat)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    I'm wasting my young years. It doesn't matter if - I'm chasing old ideas.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik voel me bijzonder naar en ik kan me werkelijk niets bedenken wat het beter zou kunnen maken. Fantastisch. Ik dacht dat we dit station gepasseerd waren.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zo. Dat was even raar. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn buik doet zo'n pijn ):


    26 - 02 - '16

    Ik ben kapot moe maar slapen lukt niet
    Vanmiddag ook nog eens een engels examen!!!!
    Leuk zeg.....
    Gelukkig kan ik wel engelands dus t moet goedkomen


    ♡

    Dankje, net op de dag van het examen waar ik het hele jaar al tegen op kijk, voel ik me belabberd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Oké, dus nu ben ik de persoon die fout zit omdat ik nu geen broek aan mijn kont heb, omdat er geen was is gedraaid? Je hebt zelf verdomme drie wassen met nieuwe handdoeken gedaan van het weekend. Vindt je het gek dat ik dan denk dat je er nog een andere achteraan hebt gegooid? Nee. Had het dan op het briefje neergezet van gister, dan had ik het gedaan. Ugh.
    Nou kan ik niet naar school (al was het maar tot 12 uur) en zit ik heel de dag thuis. Jeej.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2015 - 8:09 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    Ik voel me bijzonder naar en ik kan me werkelijk niets bedenken wat het beter zou kunnen maken. Fantastisch. Ik dacht dat we dit station gepasseerd waren.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Jeeeetjemina wat een slechte huisarts!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik doe zo mijn best om sociaal te zijn maar toch lukt het mij maar niet om mijn plaats te vinden in deze klas.


    "Ignite, my love. Ignite."

    GandalfTheSexy schreef:
    Jeeeetjemina wat een slechte huisarts!


    What happened?


    Your make-up is terrible

    *gooit met alles*
    Wanneer is dat vreselijke verslag eindelijk af? ;wwwww;


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Assassin schreef:
    (...)

    What happened?


    Check mijn frustratie topic maar.
    Ik heb helemaal geen zin in vandaag. :'D Hopelijk komen er leuke mensen naar de receptie in Apeldoorn vandaag, want ik ben het nu al beu. x) hahaha
    En ongesteld zijn werkt ook niet mee. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •