• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    History pisses me off.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Haha je is best grappig.
    Elk jaar vragen mensen wat ik voor mijn verjaardag wil omdat ze het niet weten.
    Elk jaar zeg ik ach doe maar een kado kaart voor boeken of schoenen.

    En elk jaar krijg ik juist dat niet hahaha.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik ben dus blijkbaar enorm voorspelbaar...(cat)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wow. Het is alweer precies een jaar geleden dat we voor het eerst naar die show in het theater waren geweest. We gaan over 13 dagen gewoon weer! En over tien dagen zijn we alweer twee jaar samen! ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Je hebt dramatisch en melodramatisch. :}


    † Love? I want to sleep.

    Blijven nadenken en toch niet op een goed idee komen De tijd dringt. :/


    Ik wil een tuin vol egels

    28 pagina's aan character development. Seth, I love you so much.


    Caution first, always.

    Ik moet maar als bank beginnen. Iedereen wil geld bij me lenen. Wel jammer dat ik nu geen geld meer over heb om mijn abonnement te verlengen. Ik wil zó graag een S6..

    Morgen naar Parijs, aaah.

    His laugh is just perfect.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik vind het wel echt heel knap van mezelf dat ik nu netjes voor de hele week een menu en boodschappenlijst heb opgesteld. Hopen dat het geld bespaard.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Melissa, sta recht en ga lopen. Nu.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Avgeropoulos schreef:
    History pisses me off.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Avgeropoulos schreef:
    History French pisses me off.


    kindness is never a burden.

    Twijfels, twijfels, dikke twijfels.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )