• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    (...)

    Oeh, katten en pugs? Ik denk dat wij wat dezelfde sokken hebben. Waar komen ze vandaan? (cat)


    H&M toevallig? -wbw-

    [ bericht aangepast op 17 mei 2015 - 12:43 ]


    i put the fun in funeral

    BoromirOfGondor schreef:
    Welke van deze nummers? Keuzes, keuzes...


    Allemaal. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is dat mijn geweten op trad en ik mezelf heb kunnen beheersen.. Anders was het gebeurt.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Overkill schreef:
    (...)

    H&M toevallig? -wbw-



    Die heb ik ook, maar in een andere kleur ;3


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    (...)

    Oeh, katten en pugs? Ik denk dat wij wat dezelfde sokken hebben. Waar komen ze vandaan? (cat)


    Primark. :') Blijkbaar hadden ze een vrij enorme Primark in Essen (ik ben die in Zaandam gewend, die twee etages hoog is en dat vind ik dus al veel) met een hele muur aan sokken. Gewoon echt een hele wand. ZO VEEL SOKKEN.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Allemaal. :Y)


    Niet allemaal. Ik heb mijn keuzes gemaakt. Nu maar hopen dat ik Inge niet afschrik.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    BoromirOfGondor schreef:
    (...)

    Niet allemaal. Ik heb mijn keuzes gemaakt. Nu maar hopen dat ik Inge niet afschrik.


    Laat het me weten. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Laat het me weten. :3


    Kijk in Inge's gastenboek! (en er is geen k3)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    BoromirOfGondor schreef:
    (...)

    Kijk in Inge's gastenboek! (en er is geen k3)


    Ik weet niet waarover het gaat, maar niks tegen K3! :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Orvieto schreef:
    (...)

    Ik weet niet waarover het gaat, maar niks tegen K3! :'D



    Dat Inge muziek nodig heeft zodat ze niet naar 1D afdwaalt terwijl ze daar niet eens mega fan van is. :p

    AND I KNOW RIGHT! Ik had K3 al voorgesteld (kusjesdag, kusjesdag) maar dat vond Marleen niet goed. :p ghehe


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I wanna run away, anywhere out this place.
    Just you and I, I, I, I.


    26 - 02 - '16

    BoromirOfGondor schreef:
    Welke van deze nummers? Keuzes, keuzes...


    Yesh, de nummers. ^^ Ik was alleen al begonnen aan je verhaal, dus voor achtergrondmuziek was het net te laat. Dan nu dus maar.



    Overkill schreef:
    (...)

    H&M toevallig? -wbw-



    Jaaa, haha, precies die heb ik ook. :Y) Van de H&M inderdaad.



    Wiarda schreef:
    (...)

    Primark. :') Blijkbaar hadden ze een vrij enorme Primark in Essen (ik ben die in Zaandam gewend, die twee etages hoog is en dat vind ik dus al veel) met een hele muur aan sokken. Gewoon echt een hele wand. ZO VEEL SOKKEN.


    Dan zijn het mogelijk toch andere? Maar wauw, dat klinkt geweldig. Zeker als er interessantere dingen tussen zitten dan stippels en streepjes. :9~



    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Dat Inge muziek nodig heeft zodat ze niet naar 1D afdwaalt terwijl ze daar niet eens mega fan van is. :p

    AND I KNOW RIGHT! Ik had K3 al voorgesteld (kusjesdag, kusjesdag) maar dat vond Marleen niet goed. :p ghehe


    Er is niks mis met wat One Direction van tijd tot tijd. (bloos) Of met K3, inderdaad! Al zou ik mezelf bij geen van beide omschrijven als een fan, haha.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2015 - 13:22 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Dat Inge muziek nodig heeft zodat ze niet naar 1D afdwaalt terwijl ze daar niet eens mega fan van is. :p

    AND I KNOW RIGHT! Ik had K3 al voorgesteld (kusjesdag, kusjesdag) maar dat vond Marleen niet goed. :p ghehe


    Tsss, K3 is geweldig. Net als Spring, de M-kids, Het Huis Anubis ... Ik kan blijven doorgaan. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Huh, wat? Wacht. Je had toch een relatie met ene Martin? Nu ineens heb je een relatie met ene Rick. Heb ik iets gemist of zo? ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als er even een meteoriet op mijn slaapkamer zou kunnen vallen. Dank je.