• Are u the one


    If the 10 men and 10 women are able to correctly choose all ten perfect matches in ten weeks, they will gain $1 million to split among them.
    Each episode the cast will pair up with who they believe their perfect match is to compete in a challenge.
    The winners of the challenge will go on a date, and have a chance to test their match in the truth booth.
    The cast members will choose one of the winning couples to go to the truth booth to determine if they are a perfect match or not.
    This is the only way to confirm matches.
    Each episode ends with a matching ceremony where the couples will be told how many perfect matches they have, but not which matches are correct.




    Als jouw perfecte match voor je neus zou staan, zou je het dan doorhebben?
    In 'Are You The One?' zijn er 10 mooie vrouwen geselecteerd en is hun perfecte match gezocht.
    Daar zijn 10 mannen uitgekomen en deze worden samen met de vrouwen in één huis gestopt.
    Alle deelnemers wonen momenteel in Amerika
    Een maand wonen ze op Hawaï met één doel; Vind je perfecte match.
    Vinden ze alle 20 hun perfecte match, binnen 10 pogingen dan winnen ze allemaal 1 miljoen dollar.








    Het huis
    Het huis bestaat uit een gezamenlijke woonkamer, keuken en poolkamer. Boven zijn slaapkamers met twee eenpersoonsbedden of een tweepersoonsbed. Sommige hebben een balkon en elke kamer heeft een eigen badkamerEr is boven ook een gezamenlijke plaats met allemaal matrassen op de grond, waar iedereen kan liggen/zitten. Er is buiten een zwembad en een 'patio'. Een overdekt stuk met een paar bankjes en een schommel. Verder is er een soort 'tropisch' gedeelte waar de truth booth zich bevindt. Het terrein mag niet verlaten worden tenzij je een date gewonnen heb.


    Wedstrijden en truth booth.
    Een keer per week is er een wedstrijd.
    Hierbij worden er of koppels gemaakt die samen een date kunnen winnen. Of er winnen twee/drie jongens of meiden die vervolgens hun date mogen uitkiezen. Deze mensen gaan op date om elkaar beter te leren kennen. De overige kandidaten mogen allemaal apart een stem uitbrengen om één koppel dat een date heeft naar de truth booth te sturen.De truth booth verteld dan of die twee mensen een match zijn of niet. Als het een oncorrecte match is, dan gaat het leven gewoon door. Is het een correcte match gaan deze twee mensen naar de Honeymoon suite, of in de RPG, doen ze gewoon niet meer mee met de wedstrijden, maar blijven ze wel in het huis.


    De ceremonie

    Een keer per week, na de wedstrijd, de dates en de truth booth vindt de ceremonie plaats. De matches die al bekend zijn hoeven niet opnieuw te kiezen. Verder kiezen de jongen of de meiden, om de week wisselt het, een match voor de avond. Dan wordt het spannend, Er zijn tien lichten en elk lichtje staat voor één correcte match. Het doel is om zo snel mogelijk, of in ieder geval bij de tiende ceremonie alle correcte Matches gevonden te hebben.


    Gelieve het volgende invullijstje door te zenden in prive berichten.
    Dit lijstje gaat over hoe jij (je personage) je perfect match ziet.
    Je hoeft niet alle vragen te beantwoorden.

    uiterlijke kenmerken:
    leeftijd:
    nationaliteit:
    innerlijke kenmerken:
    hobby's:
    Pluspunten:
    Minpunten:



    Invullijstje:
    Naam:
    Bijnaam • optioneel:
    Leeftijd • minimaal 18, max 26:
    Nationaliteit: (Beetje Origineel graag)
    Uiterlijk + foto :
    Innerlijk:
    Hobby's:
    • Extra's :




    Regels:
    – Een reservering blijft 48 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – Minimaal twee keer per week reageren.
    – Hou het realistisch.
    – 16+ is toegestaan.
    – Leef je de regels niet na, dan word je na de tweede waarschuwing er uit gegooid.









    Rollen; (*= lijstje, privé bericht ontvangen)
    Meisjes:

    1.Geneviève Dante Isadora Killian (21) || Ainigma || 1.2
    2.Raevyn Rhoden Anastasia Killian (21) || Ainigma || 1.2
    3.Alanah Harris (22) || Conaway || Conaway || 1.2
    4.Rose Finley (20) || GusWaters || 1.2
    5.Charlotte Alexandra Shepherd (20) || MrsMessi || 1.3
    6.Mackenzie Pyralis Lewis (24) || coziness || 1.3
    7.Christine Williams (20) || Elpis || 1.4
    8.Roelien Marthe Maria Zwaan (20) || AmericanPsycho || 1.6
    9.Cathleen Geselle Lewis (25) || Snowqueen || 1.9

    Jongens:

    1.John James Webster (24) || Conaway || 1.2
    2.Florentin d'Auby (21) || GusWaters || 1.2
    3.Grayson Hall (23) || Elpis || 1.4
    4.Jake Maxwell Tyler (25) || Blurryface || 1.5
    5.Aiden Grawford (22) || Saffierblauw || 1.6
    6.Jayden Miller (22) || Tuck || 1.8
    7.Tyler Michael Teller (25) || Bomer|| 1.8
    8.Aadam Finn Delvin (22) || MeganKM || 1.9
    9.Blake Ellias Alvaro (24) || Onism || 1.10



    Verjaardagen:

    Meiden:
    Killian tweeling - 5 Juli
    Alanah - 19 Oktober.
    Mackenzie - 18 december
    Christine - 17 december
    Charlotte - 14 juli


    Jongens:
    Florentin - 28 Februari
    John James - 28 November
    Grayson - 16 augustus
    Jake - 24 november


    Nationaliteiten:

    Meiden:
    Killian tweeling - Iers, Wales en Russisch
    Alanah - Amerikaans
    Rose - Brits
    Charlotte - Spaans, Amerikaans
    Christine - Amerikaans
    MacKenzie - Grieks, Amerikaans



    Jongens
    John James - Amerikaans, Brits
    Florentin - Frans
    Grayson - Canadees
    Jake - Canadees






    Praattopic:

    Volgende dag :

    De kandidaten worden om 11 uur op het strand verwacht voor opdracht 1.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2015 - 8:21 ]

    Vanaf nu is het de volgende dag : dag 2



    MacKenzie Pyralis Lewis

    "Je bent een bezig bijtje hoor ik wel," Antwoordde hij. MacKenzie lachte naar hem. Ze had er nooit zo over na gedacht, maar hij had wel gelijk. Even keek ze naar de lucht de felle blauwe kleur leek te veranderen in een donkere kleur het werd nacht. "Mijn naam is Tyler en ben opgegroeid in Arizona. Tucson om precies te zijn. Vijf jaar geleden ben ik naar Las Vegas verhuisd om te gaan studeren. Ik ben inmiddels afgestudeerd, maar in Las Vegas blijven plakken,' legde hij uit. "Ik werk momenteel bij een architectenbureau," vertelde hij. " interessant! Las Vegas, lijkt mij geweldig om ie wonen," zei ze tegen hem. Tyler zo heten hij dus, een ding was zeker hij kwam leuk en gezellig over.Mackenzie was geïnteresseerd in Tyler's zijn verhaal. Architectuur heeft ze altijd wel interessant gevonden en het leek haar wel een leuk beroep. Hier en daar gingen al enkele slapen. MacKenzie wenste ze een fijne nachtrust toe. Ze betrapte zich zelf op het vele staren in een korte tijd, dit betekende dat ze moe aan het worden was."Dus Mackie, zullen we maar eens gaan slapen?" Vroeg Tyler aan haar. " Ja, lijkt mij een goed idee. Maar ik moet nog wel even mijn koffers uit de hal pakken," zei ze tegen hem. Dit was niet echt voor hem nuchter, maar het was meer een geheugensteuntje voor zich zelf. Rustig liep ze al naar haar koffers in de hal. Tyler zou ze dadelijk wel zien. MacKenzie vond het wel fijn dat ze nu tenminste al een iemand kende of ja bijna twee. Aadam was ook zeker een vriendelijke jongen, maar ze had nog niet zoveel met hem gesproken. MacKenzie was benieuwd en licht nerveus om te gaan slapen. Ze was bang naast iemand te liggen die ze niet kende. En om al zo snel naast Tyler te liggen wou ze ook niet. In ieder geval in een tweepersoonsbed. Bovendien kon ze niet eens tegen een kachel naast haar in bed. Ze zou het fijnste vinden om op een eenpersoonsbedje te liggen in de buurt van Tyler, dat zou haar meer op haar gemak stellen. Ze hield de koffers in haar handen en liep rustig de trap op. Boven aangekomen kwam ze in een soort slaapzaal terecht met allemaal matrassen tegen elkaar aan. Het zag er gezellig uit en tevreden zetten ze haar koffers in de zaal. Er zaten al een paar mensen en ze begroette het groepje. Uit haar koffer haalde ze haar tandenborstel en pyjama. Eenmaal in de badkamer aangekomen maakte ze zich klaar voor de nacht. Al snel zocht ze een matrasje op en viel ze in slaap.

    Sorry, ik had het berichtje Hier boven te laat gelezen, of ja de pagina te laat ververst.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2015 - 21:32 ]


    A Smile is the most beautiful curve on an womans body




    Aadam Finn Delvin

    Ik zie dat mijn IPhone op mijn borst ligt. Waarschijnlijk zal ik in slaap gevallen zijn ofzo. Boeit mij niet echt. Ik sta op en neem hem van me af. Ik had nog steeds geen berichtje gekregen van thuis. Wat me wel een beetje zorgen maakte. Maar dit spel is nu 'belangrijker'. Hoop ik. Ik sta rustig op en loop de kamer uit, de trap af. Het was nog kalm in de woonkamer. Iedereen sliep waarschijnlijk nog. Het is nog maar 9 uur. Normaal slaap ik langer maar ik ben wel een beetje nerveus voor die opdracht. Vooral benieuwd eigenlijk. Ik loop de keuken in en ruim een beetje op van gisterenavond. Zo hebben mijn ouders me wel opgevoed. Als alles aan de kant is zoek ik in de kast iets om te eten. Ik heb niet echt trek maar toch is het beter als ik iets eet. Dus neem ik maar een appel. Het is niet veel. Maar dan heb ik toch iets binnen.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2015 - 11:11 ]


    John James Webster

    John werd wakker van de zon die in zijn gezicht scheen. Hij knipperde een paar keer met zijn ogen voor hij recht ging zitten. Hij wreef even door z'n haren heen en grijnsde even toen hij om zich heen keek. Oja. Hawai. Tof. Hij stond op en liep naar de badkamer. Daar poetste hij zijn tanden en schudde hij zijn haar even door elkaar heen. Vervolgens haalde hij wat schone kleren uit zijn koffer en trok ze aan. Wanneer hij klaar was, liep hij naar beneden. Hij dacht dat hij wel de eerste zou zijn, maar er was al een andere in de keuken. Aadam, kon John zich nog herinneren. "Goedemorgen," begroette hij hem en hij liep door naar koelkast, waar hij een pak melk uit pakte. Hij schonk het in een glas en ging daarna tegenover Aadam zitten. "En, als zenuwachtig voor de opdracht?" grijnsde hij.


    Tell me about it, stud.


    Geneviève Dante Isadora Killian

    Bikini
    En dan deze met een korte broek.
    Ik was toch maar bij Raevyn in bed gekropen, anders voelde ik mij echt alleen in dit vreemde huis. Op de campus van de universiteit sliep je al bijna nooit alleen. Je kamergenoot was er, of je sliep op de kamer tegenover die van jouw omdat je niet in je eigen kamer kon slapen. Ik draaide me om en keek even naar de wekker. Jeez, het was al fucking half tien! Ik sprong bijna overeind en schudde Raevyn wakker.
    "Kom op, nog maar anderhalf uur voordat we er moeten zijn," zei ik met een glimlach. Ja, ik was gespannen, ja dat uitte ik op deze manier.Ik sprong op en pakte mijn bikini uit mijn tas, voordat ik de badkamer in rende. Als we naar het strand gingen deed ik die alvast aan. Ik waste mijn haren en mijn lichaam, waarna ik alles grondig afdroogde. Ik deed een laagje make-up op terwijl ik gebonk op de deur hoorde.
    "Schiet op in hemelsnaam," riep Raevyn vanaf de andere kant. Ik lachte zacht en trok het kante zwarte jurkje dat mijn strandkleding voor vandaag moest voorstellen over mijn hoofd.
    "Rustig aan voor god's sake," snauwde ik terug. ik liep de badkamer uit en kreeg een het kante jurkje dat ik aan het in het wit naar mijn hoofd gegooid.
    "Die zwarte is van mij kut!" riep Raevyn. Dat wist ik, maar die zwarte stond mij leuker.
    "Alsjeblieft, voor één dag," vroeg ik. Raevyn had aan haar lange natte haren te zijn al een andere douche gevonden.
    "Nee!" schreeuwde ze terug. Ik nam de benen, naar de trap, de trap af, de woonkamer en keuken in. Aadam en een jongen die ik nog niet eerder had gesproken zaten al beneden.
    "Ik ben toevallig wel ouder hoor," riep ik naar Raevyn. Raevyn gooide me over de bank en ging over mij heen zitten.
    "Van mij," fluisterde ze, terwijl ze de witte jurk nog een keer in mijn gezicht duwde. Verslagen ruilde ik met haar, zodat zij de zwarte aan had in ik de witte. Ze won meestal toch wel met dit soort dingen. Echter kon ik het niet verbergen dat ik het jammer vond dat ik me nu voor de jongens moest overgeven.
    ""Goedemorgen, lekker geslapen beide? Jou ken ik nog niet," zei ik tegen de jongen de tegenover Aadam zat. "Ik ben Gwen."


    Raevyn Rhoden Anastasia Killian.
    Bikini, maar dan in het Rood.
    En dan deze met een korte broek.
    "Kom op, nog maar anderhalf uur voordat we er moeten zijn," hoorde ik naast mij en ik draaide me vermoeid om. Nee, ik wilde maar slaap. Ik wilde niet al mijn bed uit. Ik kwam echter wel overeind wanneer ik zag dat het al vijf over half tien was. Ik opende vermoeid mijn tas en liet mezelf op mijn knieën zakken. Mijn zwarte jurkje was weg, wat een verrassing. Ik pakte die van Geneviéve uit haar koffer en gooide hem op het bed. Ik liep naar de dichts bijzijnde kamer en gebruikte die badkamer. Ik ging niet op haar wachten. Ik liet mijn pyjama rustig op de grond vallen en zong vrolijk mee met 'Carry on my wayward son' terwijl ik onder de douche stond. Daarna trok ik mijn bikini vast aan en liep ik terug naar de slaapkamer waar mijn spullen stonden. Ik bonkte op de badkamer deur.
    "Schiet op in hemelsnaam," riep ik nog steeds moe.
    "Rustig aan voor god's sake," snauwde Geneviéve terug. Ik hoorde hoe de deur van het slot werd gehaald en Geneviéve haar vrolijke gezicht kwam tevoorschijn. Alleen wel terwijl ze mijn jurkje aan had.
    "Die zwarte is van mij kut!" riep ik naar haar terwijl ik haar witte versie ervan in haar gezicht duwde.
    "Alsjeblieft, voor één dag," vroeg ze bijna smekend. Eén dag. De vorige keer dat ik iets uitleende zag ik het nooit meer terug.
    "Nee!" schreeuwde ik, ik raakte toch echt lichtelijk geamuseerd, hoe irritant dit ook was. Ze rende de gang op, de trap af, naar benden. Ik rende er achteraan.
    "Ik ben toevallig wel ouder hoor," riep Geneviéve nog voordat ik haar tacklede en over de bank gooide. Ik zat even boven op haar voordat ik de witte jurk weer in haar gezicht stak.
    "Van mij," fluisterde ik met een kleine glimlach. Gelukkig gaf ze zich over. Ze ging er echt geen probleem van maken waar de jongens bij waren. Ze begon wel een klein gesprek.
    ""Goedemorgen, lekker geslapen beide? Jou ken ik nog niet, Ik ben Gwen," stelde ze zich vrolijk voor.
    "Ik ben Raevyn, aangenaam. Fijne nacht gehad?" vroeg ik terwijl ik een twee kommen en cornflakes pakte. Geneviéve gaf me de melk aan en ik schonk de twee kommen vol na er cornflakes ingegooid te hebben. Ik kreeg nog een lepel aangereikt van mijn zus voor ik naar de jongens lachte.


    We've lived in the shadows for far too long.



    Charlotte Alexandra Shepherd

    Ze had al vroeg gedouchet, maar Charlotte was nooit echt iemand geweest die haast maakte met het aankleden en dergelijke. Ze had uiteindelijk gekozen voor een spijkershort, met een marineblauwe strapless top en daaronder had ze haar bikini. Haar voeten had ze in een paar slippers gestoken, voor ze de trap afliep, en afging op de geluiden vanuit de keuken. Charlotte glimlachte kort toen ze John zag, maar ze zag ook 3, voor haar onbekende, andere gezichten.
    "Hi. Ik geloof niet dat we gisteravond kennis hebben gemaakt. Ik ben Charlotte, maar je kan me ook Charlie noemen. Wat je zelf gemakkelijker vind." zei ze met een glimlach, terwijl ze de twee meisjes en de andere jongen een hand gaf. Ze gokte dat de anderen nog lekker lagen te slapen, en Charlotte kon ze ook geen ongelijk geven. Zelf kon ze ook heerlijk uitslapen, maar vandaag dus totaal niet. Ze was benieuwd naar de eerste opdracht, hoe die zou gaan verlopen.
    "Hebben jullie allemaal goed geslapen?" Of die vraag van belang was wist ze niet, maar ze wist verder ook niet echt wat ze anders moest vragen. Ze pakte een beker koffie, een Latte Macchiato welteverstaan, en strooide er nog wat kaneel overheen. Hier kon ze echt van genieten als ze net wakker was, en een Latte was ook de enige koffie die ze daadwerkelijk dronk en echt lekker vond.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2015 - 18:50 ]


    Faith is everything.



    Aadam Finn Delvin


    Eerst komt John de woonkamer in en komt tegenover me zitten. 'Ik ben vooral benieuwd", antwoord ik op z'n vraag. "Jij, nerveus?", vraag ik. Daarna kwamen Geneviève en haar zus binnen. Ze waren 'ruzie' aan het maken over wie wat ging dragen. Wat ik best wel grappig vind. Typisch meiden/ zussen gedoe zeker? Het was echt hilarisch om te zien. Geneviève's zus had ik nog nooit eerder gezien en haar naam kende ik ook nog niet. Nog een beetje later kwam nog iemand binnen die ik ook nog niet kende. Het was wel een mooi meisje. Iedereen had de vraag 'Heb je goed geslapen' al gesteld. Ik knikte maar wat en stond dan weer recht om koffie te zetten. Ik ga met mijn handen door mijn haren. Ik zou me beter eens klaar doen. Want echt goed zie ik er op dit moment niet uit.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2015 - 20:34 ]

    Verschijnt op het scherm :
    Jullie worden binnen 1 uur verwacht op het strand!


    John James Webster

    "Ik ben vooral benieuwd," antwoordde Aadam. John knikte. "Jij, nerveus?" vroeg Aadam aan John. Die schudde zijn hoofd. Hij zou het allemaal wel gaan zien. John werd afgeleid van de twee blonde dames die hij eerder had gezien, die nu de keuken in kwamen. Ze waren typische zusjes. Allebei dezelfde kleren aan, maar dan in een andere kleur. Het wat wel wat. "Goedemorgen, lekker geslapen beide? Jou ken ik nog niet," zei de ene zus. "Ik ben Gwen," stelde ze zichzelf voor. "Ik ben Raevyn, aangenaam," stelde haar zus zich ook gelijk voor. "Fijne nacht gehad?" vroeg ze. "Dag dames," begroette John Gwen en Raevyn. "Ik ben John," begon hij. "En ja, ik heb een fijne nacht gehad," zei hij. Op dat moment kwam er nog iemand de keuken binnen. John herkende haar gelijk nog van gisteren. Charlotte. Hij glimlachte even naar haar, voordat ze zich ging voorstellen aan de anderen. "Hebben jullie allemaal goed geslapen?" vroeg ze, nadat ze zich had voorgesteld. "Ja hoor, prima," antwoordde ik. Ineens kwam er wat op het scherm te staan. Jullie worden binnen 1 uur verwacht op het strand! stond er. John grijnsde. Hij had zin in de eerste opdracht. Een beetje actie zou goed zijn om de boel wat op gang te krijgen. Nog 1 uur. Misschien was het een idee dat de anderen ook eens op zouden staan. John zelf had echter nog iets anders belangrijks te doen. Hij had een sigaret nodig. Als hij niet een sigaret gerookt zou hebben, zou hij niet goed functioneren. "Ben even roken," meldde hij de anderen en hij liep de keuken uit, de tuin in.


    Alanah Harris

    De hele tijd had Alanah nog wakker gelegen. Ze had alles even moeten verwerken. Ze had na liggen denken over hoe het allemaal verder zou gaan. Over wie haar mogelijke match zou zijn. Over hoe het thuis zou zijn. Ze zoveel liggen denken, dat ze pas tegen zessen in slaap viel. Het gevolg hiervan was dat Alanah nu wakker schrok en bijna uit haar bed sprong. Bijna 10 uur. "Fuck," vloekte Alanah in zichzelf. Snel liep ze naar haar bagage, wat overigens veel te veel was. Ze moest haar make-up hebben en een bikini en leuke kleren. Terwijl ze in haar koffers aan het rondneuzen was, kwam Alanah tot de conclusie dat veel meenemen best vervelend kon zijn. Waar was nou in hemelsnaam haar favoriete bikini? Uiteindelijk viste ze die onderin ergens tevoorschijn. Alanah knikte tevreden. Het was haar perzikkleurige bikini met een vrolijk printje. Alanah had ontzettend veel bikini's. Haar collectie was immens en breidde nog steeds uit. Alanah was natuurlijk veel op het strand te vinden en ook stroomde Tampa over van de kledingwinkeltjes waar veel strandkleding werd verkocht. Alanah zag dan weer een leuke bikini en kon het niet laten die te negeren. En zo breidde haar collectie bikini's uit tot iets waar ze bijna een winkel mee kon vullen. Snel deed Alanah de bikini aan en deed ze daar een wit jurkje overheen. Wit vond ze mooi bij haar gebruinde huid. Ze deed vrolijke slippertjes aan. Hakken waren niet zo verstandig op het strand. Haar gezicht zette ze in de make-up en ze kamde haar haren helemaal uit. Tevreden keek ze in de spiegel. Vervolgens liep ze naar beneden. Ze verwachtte dat er al veel wakker waren. Meteen in de kamer gekomen, zag ze dat er op het scherm stond dat ze binnen een uur op het strand moesten zijn. Alanah zuchtte. Eerst wat eten.


    Tell me about it, stud.



    Aadam Finn Delvin


    Er kwam nog iemand binnen. Alanah heet ze, als ik het me goed herinner. Zoveel had ik ook niet gedronken. Het gebeurd ook zelden dat ik heel veel drink. Ik besluit om mezelf te gaan klaar maken. 'See you later ', roep ik weer zodat iedereen het kon horen. Ik loop weer de trap naar de eerste verdieping en zoek dan de kamer waar ik mijn koffer achtergelaten heb en overnacht. Het was de eerste kamer die ik tegenkwam. Ik loop de kamer binnen en plof me weer neer op het bed. Welke zwemshort zou ik vandaag aandoen. Ik kies de eerste die ik vind in mijn koffer en trek die aan daarna zoek ik nog een t-shirt die daar een beetje op past. Ik loop naar de badkamer en neem een douche als ik daarmee klaar ben poets ik mijn tanden en leg ik mijn haar een beetje deftiger. Als ik met alles klaar ben loop ik de trap weer af naar beneden. Er zijn er nog altijd die slapen. 'Moeten we de rest niet eens wakker maken ofzo?", vraag ik aan de groep. John is ondertussen al weg om een sigaret te roken.


    Roelien Marthe Maria Zwaan


    Roelien had gelukkig nog een kamer kunnen vinden waarin niemand sliep, ze had dus met een gerust hart in slaap kunnen vallen. Echter duurde het wel even voordat ze wegdroomde, haar gedachtes hielden haar wakker. Ze sliep laat maar werd ook weer vroeg wakker, ze had dus maar een nachtrust van een paar uurtjes te pakken gehad. Toen ze wakker werd, merkte ze daar gelukkig helemaal niks van. Roelien was gespannen en het bloed racete in haar aderen rond. Ze had dan ook niet geprobeerd om weer terug in slaap te vallen maar was gelijk in de douche gestapt om zichzelf op te frissen voor de allereerste opdracht op zoek naar haar 'perfecte match'. Roelien liet haar blonde haren gewoon opdrogen waardoor ze een beetje wild zaten met een natuurlijke slag. Uit haar koffer had ze haar witte crochet bikini gepakt en daar overheen trok ze een gehaakte trui en blauw kort broekje aan. Ze had een lichte huid en ze wilde niet de eerste dag gelijk verbranden, daarom had ze gekozen voor een truitje met lange mouwen, maar gehaakt zodat het niet te warm zou zijn. Haar zonnebrand en badhanddoek stopte ze in een simpel gestipt rugzakje. Ze had geen zin om zich op te doffen voor een dagje strand, ook wilde ze niet nep of gemaakt overkomen, ze wilde gewoon zichzelf zijn. Ze zette haar strooien zonnehoed op, pakte haar zonnebril en telefoon en liep vervolgens naar beneden. Op haar telefoon had ze gezien dat het pas half negen was en dus nog tijd zat had. In de keuken schonk Roelien voor zichzelf een glas mango-sinaasappelsap in, pakte twee bagels uit de broodmand en wat fruit uit de fruitschaal. Daarna liep ze met haar glas en bord naar buiten en nam plaats in de schommelstoel onder de patio. Een gelukzalige zucht ontsnapte Roeliens lippen en ze at genietend van de rust en zon haar ontbijt op. Zo rond negen uur, half tien, hoorde ze stemmen in de keuken waardoor ze werd losgerukt uit haar dagdroom en besloot ze om te kijken wie het waren. Ze kende alleen nog maar Blake en Rae, gisteravond had ze niemand anders meer gesproken. In de keuken spotte ze twee jongens en vier meiden, waaronder Rae en een meisje wat ontzettend veel op haar leek. Ze glimlachte breed naar Rae en richtte toen haar aandacht op de rest van de mensen. Je had het meisje wat op Rae leek, ze vermoedde dat het haar zus wel eens zou kunnen zijn, dan was er een getint meisje met bruine haren en een wit jurkje en nog een meisje met lange bruine haren. Allemaal waren ze ontzettend mooi en hadden ze wel iets exotisch. De ene jongen had een wat casual-ogende uitstraling met goudblonde warrige haren die hem iets relaxts gaven (aaaaah Robert Pattinson <3) en de andere jongen had donker chocoladebruin haar en een paar kleine moedervlekjes die hem wat schattigs gaven. De jongens bleven niet lang, de een meldde dat hij ging roken en de ander verdween naar boven. Roelien had nog geen tijd gehad om zichzelf voor te stellen, ze had zelfs nog niet kunnen bedenken of een van de twee misschien haar match zou kunnen zijn. Ze zuchtte even maar richtte zich toen met een glimlach naar de overgebleven meisjes. "Hey, ik geloof dat ik jullie nog niet ken," zei ze en ze richtte zich op de bruinharige meisjes en het meisje wie ze de zus van Rae achtte, "Ik ben Roelien, en jullie zijn?". Ze wilde de meisjes haar hand reiken, maar besefte toen dat ze haar glas en bord nog vast had, vlug plaatste ze deze op het aanrecht en draaide zich weer naar hen om met een glimlach op haar gezicht en een uitgestoken hand.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2015 - 15:13 ]


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Verschijnt op het scherm:

    Jullie worden allemaal op het strand verwacht



    Ik werd wakker van stemmen die van beneden kwamen. Ik hoorde iets over het strand en keek snel op mijn Samsung. Kut. Shit. Fuck. Een hoop gevloek kwam uit mijn mond toen ik besefte dat het altijd was. Ik sprong mijn bed uit en rende snel naar de badkamer. Uit mijn snelheid viel ik bijna over mijn koffer heen, maar kon nog net mijn evenwicht bewaren. Ik herstelde mij en gelijk in de badkamer deed ik alles wat ik moest doen. Ik trok mijn kleren uit en hoopte maar dat er verder niemand in de slaapkamer was nu. Naakt liep ik de kamer in en trok mijn zwembroek aan. Ik deed er slippers onderaan en besloot om geen shirt aan te trekken. Het was toch al warm genoeg en het shirt zou alleen maar weer uitgaan. Ik rende naar beneden en hoopte maar dat ik nog op tijd zou zijn.


    The goal isn't to live forever, The goal is to create something that will.

    Aiden was al redelijk vroeg wakker geweest en had een snelle douche gepakt. Daarna had hij zich verkleed in een zwembroek met wat felle kleuren die zonder dat hij dat door had goed afstaken bij zijn huidskleur, door het zonnige weer was hij wat bruiner dan hij normaal was. Hij had zijn voeten in slippers gestoken en over zijn hoofd een simpele grijze top aangedaan. Hij had snel een borstel door zijn haar gehaald en was daarna naar beneden gelopen. Hij had in de keuken een simpele boterham gemaakt en er wat fruit bijgelegd. Met een koffie en zijn bord met eten was hij buiten op het terras gaan zitten en had niet gereageerd op de stemmen die binnen te horen waren. Aiden had rustig zijn bord leeggegeten en was daarna pas naar binnen gelopen. Zijn blik viel op het scherm en zijn wenkbrauw ging omhoog toen hij zag dat ze zich naar het strand moesten begeven. Dat was duidelijk en toch liet hij zijn blik op de mensen vallen en bestudeerde deze eerst rustig. Geneviève zat er bij en het meisje naast haar moest haar zus zijn dat was voor hem duidelijk. De rest van de mensen kende hij nog niet echt en stiekem vond hij dat wel prima. Hij liep door naar de keuken en besefte daar dat hij niet eens gedag had gezegd. Hij haalde zijn schouders op en ging weer terug naar de mensen. Hij besloot om alvast naar het strand te gaan omdat hij niet zou weten op wie hij zou moeten wachten. Aiden haalde een zonnebril uit zijn zak en zette deze op en liep de tuin weer in. Daarna liep hij in zijn eigen stugge tempo naar het strand. Waarschijnlijk was zijn botte gedrag wel opgevallen alleen viel hem dat zelf niet eens meer op. Ondanks dat hij netjes was opgevoed. Een normaal iemand zou goedemorgen gezegd hebben en Aiden verscheen opeens en verdween daarna ook weer. Zijn perfecte match zou dit allemaal maar moeten verdragen en Aiden had geen idee of iemand dat wel zou kunnen. Zijn gezicht vertrok weer in de frons en zijn lippen vormden weer een harde streep en het was eigenlijk een wonder dat hij er met zo'n gezicht er nog steeds redelijk aantrekkelijk uit zou zien. Toch was hij veel aantrekkelijker als hij lachte alleen moest je wel heel speciaal zijn om ook maar een glimlach van Aiden te krijgen. De weg veranderde in zand en Aiden had zijn slippers uitgetrokken en was verder het strand opgelopen. Omdat hij geen idee had waar hij moest zijn leunde hij tegen een van de houten palen aan van het uitkijk torentje van de "bad" meester. Gemakkelijk kruiste hij zijn armen over elkaar en bewoog zich soepel om wat beter steun te krijgen.


    [ bericht aangepast op 17 mei 2015 - 17:19 ]


    Smile, someone could be falling in love with it.


    Alanah Harris



    Terwijl Alanah nog steeds in de keuken zat, werd het ietsje drukker. Onder andere Aiden kwam voorbij, maar die was ook gelijk weer weg. Dan komt er een blond meisje binnenlopen. Alanah had haar gisteren in een glimp gezien, maar ze wist verder nog niet van haar af. Het meisje keek Alanah en de rest glimlachend aan. Ze stelde zich voor aan degenen die ze nog niet kende. "Ik ben Roelien en jullie zijn?" vroeg ze. Ze zette haar bord en glas op het aanrecht en stak haar hand uit naar de meiden. Alanah nam hem glimlachend aan en bekeek het meisje eens goed. Ze had een erg onschuldig uiterlijk. "Ik ben Alanah," stelde ze zich voor aan het meisje, dat dus blijkbaar Roelien heette. "Jij komt vast niet uit Amerika," stelde Alanah. Die conclusie trok ze aan het feit dat Roelien nou niet een erg Amerikaanse naam was. Ook had Roelien een accentje. "Waar kom je vandaan?" vroeg ze geïnteresseerd aan de blondine.
    Ineens verschijnt er weer tekst op het scherm. Jullie worden allemaal op het strand verwacht. Alanah keek de anderen aan. "Nou, zullen we dan maar vertrekken?" vroeg ze.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2015 - 17:23 ]


    Tell me about it, stud.