• Are u the one


    If the 10 men and 10 women are able to correctly choose all ten perfect matches in ten weeks, they will gain $1 million to split among them.
    Each episode the cast will pair up with who they believe their perfect match is to compete in a challenge.
    The winners of the challenge will go on a date, and have a chance to test their match in the truth booth.
    The cast members will choose one of the winning couples to go to the truth booth to determine if they are a perfect match or not.
    This is the only way to confirm matches.
    Each episode ends with a matching ceremony where the couples will be told how many perfect matches they have, but not which matches are correct.




    Als jouw perfecte match voor je neus zou staan, zou je het dan doorhebben?
    In 'Are You The One?' zijn er 10 mooie vrouwen geselecteerd en is hun perfecte match gezocht.
    Daar zijn 10 mannen uitgekomen en deze worden samen met de vrouwen in één huis gestopt.
    Alle deelnemers wonen momenteel in Amerika
    Een maand wonen ze op Hawaï met één doel; Vind je perfecte match.
    Vinden ze alle 20 hun perfecte match, binnen 10 pogingen dan winnen ze allemaal 1 miljoen dollar.








    Het huis
    Het huis bestaat uit een gezamenlijke woonkamer, keuken en poolkamer. Boven zijn slaapkamers met twee eenpersoonsbedden of een tweepersoonsbed. Sommige hebben een balkon en elke kamer heeft een eigen badkamerEr is boven ook een gezamenlijke plaats met allemaal matrassen op de grond, waar iedereen kan liggen/zitten. Er is buiten een zwembad en een 'patio'. Een overdekt stuk met een paar bankjes en een schommel. Verder is er een soort 'tropisch' gedeelte waar de truth booth zich bevindt. Het terrein mag niet verlaten worden tenzij je een date gewonnen heb.


    Wedstrijden en truth booth.
    Een keer per week is er een wedstrijd.
    Hierbij worden er of koppels gemaakt die samen een date kunnen winnen. Of er winnen twee/drie jongens of meiden die vervolgens hun date mogen uitkiezen. Deze mensen gaan op date om elkaar beter te leren kennen. De overige kandidaten mogen allemaal apart een stem uitbrengen om één koppel dat een date heeft naar de truth booth te sturen.De truth booth verteld dan of die twee mensen een match zijn of niet. Als het een oncorrecte match is, dan gaat het leven gewoon door. Is het een correcte match gaan deze twee mensen naar de Honeymoon suite, of in de RPG, doen ze gewoon niet meer mee met de wedstrijden, maar blijven ze wel in het huis.


    De ceremonie

    Een keer per week, na de wedstrijd, de dates en de truth booth vindt de ceremonie plaats. De matches die al bekend zijn hoeven niet opnieuw te kiezen. Verder kiezen de jongen of de meiden, om de week wisselt het, een match voor de avond. Dan wordt het spannend, Er zijn tien lichten en elk lichtje staat voor één correcte match. Het doel is om zo snel mogelijk, of in ieder geval bij de tiende ceremonie alle correcte Matches gevonden te hebben.


    Gelieve het volgende invullijstje door te zenden in prive berichten.
    Dit lijstje gaat over hoe jij (je personage) je perfect match ziet.
    Je hoeft niet alle vragen te beantwoorden.

    uiterlijke kenmerken:
    leeftijd:
    nationaliteit:
    innerlijke kenmerken:
    hobby's:
    Pluspunten:
    Minpunten:



    Invullijstje:
    Naam:
    Bijnaam • optioneel:
    Leeftijd • minimaal 18, max 26:
    Nationaliteit: (Beetje Origineel graag)
    Uiterlijk + foto :
    Innerlijk:
    Hobby's:
    • Extra's :




    Regels:
    – Een reservering blijft 48 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – Minimaal twee keer per week reageren.
    – Hou het realistisch.
    – 16+ is toegestaan.
    – Leef je de regels niet na, dan word je na de tweede waarschuwing er uit gegooid.









    Rollen; (*= lijstje, privé bericht ontvangen)
    Meisjes:

    1.Geneviève Dante Isadora Killian (21) || Ainigma || 1.2
    2.Raevyn Rhoden Anastasia Killian (21) || Ainigma || 1.2
    3.Alanah Harris (22) || Conaway || Conaway || 1.2
    4.Rose Finley (20) || GusWaters || 1.2
    5.Charlotte Alexandra Shepherd (20) || MrsMessi || 1.3
    6.Mackenzie Pyralis Lewis (24) || coziness || 1.3
    7.Christine Williams (20) || Elpis || 1.4
    8.Roelien Marthe Maria Zwaan (20) || AmericanPsycho || 1.6
    9.Cathleen Geselle Lewis (25) || Snowqueen || 1.9

    Jongens:

    1.John James Webster (24) || Conaway || 1.2
    2.Florentin d'Auby (21) || GusWaters || 1.2
    3.Grayson Hall (23) || Elpis || 1.4
    4.Jake Maxwell Tyler (25) || Blurryface || 1.5
    5.Aiden Grawford (22) || Saffierblauw || 1.6
    6.Jayden Miller (22) || Tuck || 1.8
    7.Tyler Michael Teller (25) || Bomer|| 1.8
    8.Aadam Finn Delvin (22) || MeganKM || 1.9
    9.Blake Ellias Alvaro (24) || Onism || 1.10



    Verjaardagen:

    Meiden:
    Killian tweeling - 5 Juli
    Alanah - 19 Oktober.
    Mackenzie - 18 december
    Christine - 17 december
    Charlotte - 14 juli


    Jongens:
    Florentin - 28 Februari
    John James - 28 November
    Grayson - 16 augustus
    Jake - 24 november


    Nationaliteiten:

    Meiden:
    Killian tweeling - Iers, Wales en Russisch
    Alanah - Amerikaans
    Rose - Brits
    Charlotte - Spaans, Amerikaans
    Christine - Amerikaans
    MacKenzie - Grieks, Amerikaans



    Jongens
    John James - Amerikaans, Brits
    Florentin - Frans
    Grayson - Canadees
    Jake - Canadees






    Praattopic:

    Volgende dag :

    De kandidaten worden om 11 uur op het strand verwacht voor opdracht 1.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2015 - 8:21 ]



    Aadam Finn Delvin

    Ik luister half naar wat de presentator zegt. Hij had niet echt veel dingen verteld dat ik nog niet wist. Alles ging ook wel een beetje vanzelf gaan volgens mij. Ik bekijk de meisjes even. Hier moet dus mijn 'perfect match' tussen zitten. Bij die gedachte alleen al verscheen er een glimlach op mijn gezicht. Alleen moeten we nog uitzoeken wie. Het huis ziet er echt wel zalig uit vanbuiten. Ik besluit maar om even te wachten tot er al een paar het huis binnen zijn voordat ik het huis zelf binnen ga. Als ik dan uiteindelijk het huis binnen wandel kijk ik even rond mij. 'Wow', zeg ik stil. Ik heb het me nog steeds niet beklaagd dat ik me heb ingeschreven voor dit programma. Ik zie een meisje staan en besluit om naar haar toe te gaan. "Hey, ik ben Aadam", zeg ik tegen haar. Ik beklaag me al direct dat ik mezelf zo stom had voorgesteld. Het zag er wel een lief meisje uit.


    Tyler Michael Teller


    Nadat iedereen naar binnen was gestormd, liep ik ook langzaam naar binnen. Dit deed ik expres. Ik ging mij toch niet omver laten lopen voor een slaapplaats. Toen de meesten alweer naar beneden kwamen gedropen, liep ik naar boven, naar de slaapkamers. Bij de meeste stonden al tassen of koffers. In een slaapkamer stond er nog maar 1. Dat betekende dat ik er nog bijpaste. Ik zette mijn tas neer aan de andere kant van het tweepersoonsbed. Ik liet mijn hand even langs zijn hoofd gaan. Man, het was flink warm. Ik liep naar de aangrenzende badkamer en gooide wat water in mijn gezicht. Mijn t-shirt deed ik uit, alsof dat nut had. Ik keek even in de spiegel en grijnsde tevreden toen ik mijn gespierde torso zag. Dat was in ieder geval een onderwerp waar ik mij geen zorgen over hoefde te maken. Maar die hitte! Ineens realiseerde ik mij dat er een zwembad in de tuin lag en mijn grijns werd alleen maar groter. Ik liep terug naar mijn koffer en maakte deze gemakkelijk open. Ik gooide alles overhoop, tot ik mijn zwembroek had gevonden die, natuurlijk, juist net onderop moest liggen. In de badkamer verwisselde ik snel mijn jeans voor een zwembroek en tevreden gooide ik mijn jeans ergens in een hoekje.
    Ik liep naar beneden toe en kwam in de woonkamer terecht, waar al een flink aantal van mijn tijdelijke huisgenoten zich verzameld hadden. "Hallo people!" riep ik snel naar ze, waarna ik naar buiten rende. Met een duik belandde ik in het zwembad.

    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 22:03 ]


    The goal isn't to live forever, The goal is to create something that will.


    Geneviève Dante Isadora Killian

    Geneviève keek even op toen mensen ook echt instemde met het idee om meteen een feestje te geven. Er werd alleen door iemand gezegd dat seven minutes in heaven meteen afgeschreven kon worden. Geneviève dacht even na over hoe het nog best een leuk spel was, vooral als mensen eenmaal genoeg op hadden.
    "Er is niks mis met seven minutes in heaven. Is nog best grappig hoor, " zei Geneviève. Raevyn lachte omdat haar zus altijd meteen in de verdediging schoot. Geneviève kreeg een lichte bloos op haar wangen. Ze keek even verbaasd op toen Raevyn de benen nam. Okay, dan moest het maar zonder zus.
    "Hey, ik ben Aadam," hoorde Geneviève schuin achter der. Ze draaide zich een stukje om en keek de jongen even aan. Geneviève wilde net wat zeggen voor er een jongen voorbij rende. Hij schreeuwde iets in de richting van hallo en dook het zwembad in, iets wat Geneviève aan het lachen maakte.
    "Ik ben Geneviève, maar meeste zeggen Gwen, leuk je te ontmoeten, " zei het meisje vrolijk en ze stak haar hand uit.
    "Waar kom je vandaan?" vroeg ze met een glimlach. Tuurlijk Genevieve, ga zo een standaard rot vraag stellen. Had ze niks beters kunnen bedenken? Tuurlijk niet. Ze stopte even een plukje haar achter haar oor weg voor ze wat te drinken pakte. "Wil je ook wat te drinken?"

    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 22:40 ]


    We've lived in the shadows for far too long.



    Aadam Finn Delvin

    Ik zie plots een jongen voorbij lopen in een zwemshort. Oke dit is raar. Maar eigenlijk nog best grappig. Hier zijn zoveel verschillende persoonlijkheden. "Ik ben Geneviève, maar meeste zeggen Gwen, leuk je te ontmoeten, ", zei ze vriendelijk. 'Oke, Hey Geneviève", glimlach ik. Waarom zeg ik toch steeds zo'n domme dingen? Ik hoop dar dit verbeterd want het klinkt echt stom. Ik was eigenlijk altijd wel zo bij nieuwe mensen. "Waar kom je vandaan?" vroeg ze nu. Ik glimlach een beetje. "Ik ben geboren in Engeland, maar woon nu al een paar jaar in California, ooit al geweest?", zeg ik nu iets te snel. "Wil je ook wat te drinken?", vraagt ze weer. "Graag'", zeg ik weer met een glimlach. Het weer is hier echt warm. Zelf nog warmer dan thuis. Thuis kan het al heel warm zijn in de zomer. Maar daar heb ik dan ook geen zwembad of zo, waar ik elke dag in kan gaan. De mensen die er nu al zijn zien er wel goed leuk uit. Ik hoop dat ik gewoon plezier zal hebben. Dat is toch wel het belangrijkste volgens mij.

    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 22:56 ]



    Blake Ellias Alvaro


    Ik kijk nog naar de brief die op mijn handen rust Ik zit op mijn koffer terwijl ik naar het witte papier dat op mijn palmen rust. Mijn twee namen was er in sierlijke en vloeiende vormen opgeschreven. Blake Ellias mijn moeder vond het altijd leuk om me bij mijn twee namen te noemen, ondanks dat ze niet bij elkaar paste. Ik had het al minstens 100 keer doorgelezen en dat laat me als een watje lijken, maar ik was bezorgd. Ik was bang dat ze het niet zouden redden door mij. We hadden nog steeds schuld en ondanks dat ik al lang werk lijkt het niets te verminderen. Mijn moeder had me gerust gesteld met haar woorden of dat effect wou ze hebben, maar ik was altijd tegenstrijdig en kon het niet laten om me zorgen te maken. Ik doe de brief terug en doe hem in de voorzak van mijn koffer als ik weer luister naar de Host. Ik luisterde half naar hem en kijk om me heen. Ik zie allemaal mensen en om eerlijk te zijn, zijn ze zeker niet verkeerd en ik zou me als ik me net zo een zorgen zou maken me vermaken.We mogen naar binnen en ik draag mijn koffers naar boven. De andere mensen lopen ook rond, maar ik bemachtigd een kamer. Ik laat mijn spullen er liggen zoals ze daar staan en kijk even rond op de boven verdieping. Het kon geen kwaad.
    Ik laat mijn hand over de leuning glijden en kijk niet om me heen wat er voor zorgt dat ik tegen iemand aanbots. Ik schrik en als het persoon bijna valt neemt mijn reflex het over en ik trek het lichaam naar me toe waardoor diegene tegen me aanbotst en we maar centimeters van elkaar vandaan zijn met mijn hand nog steeds rondom diegene haar middel

    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 23:06 ]


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia


    Raevyn Rhoden Anastasia Killian.
    Raevyn lachte om haar zus, voor ze ervandoor ging. Vrolijk nam ze de benen. Ze liep even een rondje om het zwembad en liep toen weer naar binnen. Wat wilde ze als eerst bekijken? Misschien de badkamer? Meteen een bikini aandoen? Haar make-up bij werken? Dat was nog wel een idee. Ze begon vrolijk 'young volcanos' te neuriën. Ze liep richting de trap en sprintte al neuriënd de trap op. Raevyn was zo in gedachte dat ze niet merkte dat er iemand boven aan de trap stond. In een enkele seconde, zo voelde het tenminste, botste ze tegen de persoon op en viel ze achterover, bijna weer de trap af. Voordat ze echt veel voelde ze echter een arm om haar heen, waarna ze een lichaam tegen die van haar voelt. Raevyn opende opgelucht haar ogen. Ze wilde wat zeggen maar keek recht in de groenste ogen die ze ooit gezien had. De jongen was bijna een kop groter dan haar, dat kon Raevyn zo al merken. Toen past merkte ze op dat haar gezicht wel erg dichtbij dat van hem was.
    "Ik emh, ik ben onhandig," zei Raevyn zacht. Ze maakte geen aanstalten om de jongen zijn arm en te krijgen van haar middel. Om heel eerlijk te zijn stond ze wel goed.
    "Ik bedoel natuurlijk dat ik onhandig ben. Mijn naam is Raevyn, " verbeterde ze zichzelf snel. Dit was raar.
    "Bedankt, dankzij jou heb ik nu geen gebroken arm," zei Raevyn zacht lachend. Ze lag haar handen op zijn borstkast voor ze zich realiseerde dat ze nog steeds tegen hem aanstond.
    "Ooh, sorry, persoonlijke ruimte, ik zal je je persoonlijke ruimte geven, " zei ze en ze zette gehaast een stap achteruit, maar daar was de trap. Ze trok zich in een beweging weer naar de jongen toe. Haar gezicht dit keer misschien zelf wel dichterbij.
    " Ik... Trap... Sorry, ik.., " begon Raevyn en ze zette een stap langs de jongen heen," ik ga wel deze kant op, weg van de trap. " Ze nam een gepaste afstand van de jongen en glimlachte naar hem.
    " Dus, wat is jouw naam? "

    (ik reageer later met Gwen)

    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 23:31 ]


    We've lived in the shadows for far too long.


    Alanah Harris

    "Feestje? Ik ben wel in voor een feestje?" hoorde ik een stem achter mij zeggen. Ik draaide mij om en zag dat er een jongen, of jongeman, naast mij was komen te staan. Hij had zijn hand uitgestoken. "Ik zal me maar even voorstellen, ik ben Grayson," zei hij met een scheve glimlach. Ik pakte zijn hand aan en schudde hem even kort. "Leuke naam," complimenteerde ik hem. "Ik ben Alanah," stelde ik mijzelf voor en liet zijn hand weer los. Ik zag dat de jongen mij bekeek, terwijl hij in gedachten was. Wat zou hij denken? "Waar kom je vandaan?" vroeg ik, terwijl ik hem nog steeds vragend aankeek. Ik wreef mijn lippen even over elkaar heen, om de lipgloss eerlijk te verdelen. Als dat maar goed zat. In mijn ooghoeken zag ik een jongen langs rennen in zijn zwembroek. Niet kort daarna hoorde ik een plens in het water van het zwembad. Ik lachte kort.

    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 23:34 ]


    Tell me about it, stud.

    Verschijnt op het scherm in de woonkamer




    Morgen doen jullie de eerste opdracht!
    Locatie: Het strand
    Tijd: 11 uur
    Benodigdheden: - bikini, badpak,... / zwemshort,...

    This is are u the One!


    Grayson Hall
    Grayson lachte even toen ze hem op zijn naam complimenteerde. Hij keek even op toen er een jongen in zwemgked langs rende. De jongen leek maar al te vrolijk om het zwembad in te duiken. Grayson lachte even. Het zag er nog best grappig uit, alhoewel Grayson nou niet wist of meteen gaan zwemmen nou een idee was. Straks moesten ze nog iets gaan doen. Op dat moment kwam er op een groot scherm in de woonkamer een tekst te staan.
    "Ik kom uit New York. Of eigenlijk Canada, maar ik ben verhuisd vanwege mijn studie. Jij? " vroeg hij aan Alanah. Intussen las hij even wat er op het scherm stond. Morgen hun eerste opdracht. Spannend, maar eerst maar eens even lekker feesten. Grayson dacht even na, zouden ze zelfs koppels moeten gaan maken dan daar ter plekke? Dat leek hem toch best raar, aangezien sommige mensen altijd wel buitengesloten zouden worden. Dat gevoel Had hij ten minste.
    "Beetje zin in de opdracht? Of heb je meer zin in een feestje? " vroeg Grayson breed glimlachend.


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Blake Ellias Alvaro



    Het persoon waarmee ik de botsing had bleek een prachtige jongedame te zijn. Doordat we zo dicht op elkaar zaten, waar ik geen moeite mee had, kon ik haar goed van dichtbij zien.
    "Ik emh, ik ben onhandig," zei het meisje dat voor me stond en het leek even alsof ze zich voorstelde. Ze verbaasde me omdat ze niet meteen haar ruimte neemt maar vrolijk in mijn armen blijft staan terwijl haar handen op mijn borstkas blijven steunen.
    "Ik bedoel natuurlijk dat ik onhandig ben. Mijn naam is Raevyn, " verbeterde Raevyn zich dus snel. "Bedankt, dankzij jou heb ik nu geen gebroken arm," Gaat te verder en een glimlach siert haar lippen. Een zachte glimlach staat ook rondom de mijne geamuseerd door haar gedrag. Voordat ik geen probleem weet te zeggen lijkt ze even de schrikken als ze: "Ooh, sorry, persoonlijke ruimte, ik zal je je persoonlijke ruimte geven, " zegt. Ze doet een stap naar achter, blijkbaar was ze vergeten dat we op de trap stonden. Als ze bijna weer valt trekt ze zich in een beweging weer naar me toe. Zelfs al had ze dat niet gedaan had ik haar nog steeds gehad en was ze niet gevallen. Dit keer komt ze echter dichterbij en voel ik haar adem tegen mijn gezicht aankomen en over mijn huid strelen.
    'Hier kan ik wel aan wennen.' Wat ik zei was misschien zacht, maar wel verstaanbaar vooral omdat ik ook recht in haar ogen keek en dus haar aandacht had.
    " Ik... Trap... Sorry, ik.., " begon Rae en ze zette een stap langs me heen zodat ze naast me stond en niet onhandig met zijn tweeen op een kleine trap trede," ik ga wel deze kant op, weg van de trap. " Mijn handen liet ik van haar lichaam glijden en zo door naar mijn zakken. Mijn handen waren nooit strak rond haar geweest behalve dan toen ze twee keer bijna viel, voor de rest hingen ze losjes rond haar middel. De afstand die we hadden was oke en voor wat ruimte, maar ik vond dat van net ook niet erg.
    " Dus, wat is jouw naam? " Ze brengt me met de vraag echt in de werkelijkheid en ik kijk haar aan.
    "Ik ben Blake, leuk je te ontmoeten Raevyn." Zeg ik vriendelijk tegen haar. Ik was niet zoals meeste jongens, ik was niet de beste versierder aangezien ik er nooit tijd voor had gehad om echt meisjes op te pikken.
    "Ben je pas net binnen of heb je al een slaapplek? Anders moet je weten dat het allemaal erg mooie kamers zijn, of mijne is mooi." Zeg ik vriendelijk en ik kijk even naar mijn kamerdeur als een soort van gebaar van daar slaap ik. Dan zie ik dat ze geen koffer heeft en dus al binnen was aangezien die anders naar beneden gedenderd was. Smooth Blake heel Smooth.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2015 - 2:58 ]


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Florentin d'Auby



    Florentin keek zijn ogen uit bij het huis. Niet alleen het huis was indrukwekkend maar ook de mensen, het spel,...
    Eigenlijk was hij best zenuwachtig. Hij voelde tintelingen door zijn lichaam gaan en wilde iets doen maar tegelijk wilde hij ook weer niets doen.
    Gewoon de juiste match vinden.
    Dat was het enige dat hij moest doen en liefst zonder al te veel problemen te hebben met de anderen.
    Aan de hand van de gesprekken die rond gingen, wist Florenin dat er een feestje zou zijn deze avond. Daar had hij wel zin in. Hij droomde weg over hoe hij zou dansen, hoe leuk het zou worden. Het zou de tijd van zijn leven worden.
    Doordat Flor helemaal in gedachten verzonken was, liep hij tegen een meisje op. Meteen verontschuldigde ze zich, maar Florentin glimlachte.
    'Maakt niet uit, moest jij niet tegen mij aangelopen zijn dan zou ik waarschijnlijk wel tegen jou aangelopen zijn'
    Hij bekeek haar even en probeerde na te denken of zij zijn match kon zijn, maar hij kon zich er geen beeld over vormen. Hoe zag zijn match er uit? Hij had geen flauw idee.
    'Florentin, maar zeg gerust Flor', stelde hij zich voor en hij stak zijn hand uit.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2015 - 20:03 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Rose Finley


    Rose had er zin in. Een tweetal weken zat ze al uit te kijken naar deze dag. Ze zou vele nieuwe mensen leren kennen, leuke dingen doen,...
    Eigenlijk zag ze dit een beetje zoals op kamp gaan vroeger, alleen kon je hier geld mee verdienen.
    Rose kwam met een brede glimlach op haar gezicht, het huis binnen gewandeld. Of nou ja gewandeld. Eigenlijk kwam Rose eerder al dansend het gebouw binnen. Ze had er gewoon zin in en moest iets doen met haar vreugde, dus waarom niet gewoon dansen, dacht ze.
    Ze twijfelde even of ze er nog bij moest gaan zingen, maar besefte dat dat waarschijnlijk net iets te vreemd over zou komen, dus dat ze maar niet.
    Rose wist niet hoe ze ooit haar match zou terugvinden tussen deze personen maar eigenlijk maakte het haar ook niet uit. Dat zag ze morgen wel weer. Natuurlijk zou ze wat moeite proberen doen om haar match te vinden, maar ze ging er niet voor in paniek zijn. Dit zag ze als een vakantie wat dus betekende, geen stress.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2015 - 14:37 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind


    Geneviève Dante Isadora Killian

    Genevieve lachte vrolijk naar Aadam. Hij zag er schattig uit. Hij was misschien geen gepsierde hunk zoals je ze meestal in dit soort programmas zag, maar hij had zeker wel iets leuks. Geneviéve dacht even met een schuin hoofd na. Zou dit haar match kunnen zijn? Ze keek even rond naar de andere jongens. Er zat niemand tussen waarvan ze direct zoiets had van 'ah, dat moet hem zijn'. Dit overdacht ze terwijl ze drinken inschonk.
    "Ik ben helaas nog nooit in Engeland of Californië geweest, wel in Wales. Ik woon in New York, waar ik ook studeer. Officieel ben ik in Rusland geboren," zei ze. Bij et laatste gedeelte haalde ze haar Russische accent naar boven, "Dus wij gaan nooit binnen Amerika op vakantie. We gaan alleen maar acht keer per jaar ofzo naar Rusland," zei ze lachend. Ze gaf Aadam zijn drinken en keek richting het scherm in de woonkamer. Een strand challenge. Klonk best leuk.
    "Maar in Californië wonen genoeg mooie meiden, een jongen zoals jij kan dan toch heus wel een vriendin krijgen zonder dit stomme programma?" mompelde Geneviëve zacht. Of Aadam haar gehoord had was nog maar de vraag. Ze besloot op zoek te gaan naar uit te eten.
    "Jongens! Feestje, als we nu beginnen dan kunnen we misschien voor vier uur naar bed. Morgen moeten we al om elf uur klaar staan!"
    Geneviéve was een ramp als het ging om op tijd op staan. Het was altijd 'oh, nog maar een half uurtje.'.
    "Heb jij ergens trek in?" vroeg Geneviéve vrolijk terwijl ze ergens een diepvries pizza vandaan toverde. Het echte koken liet ze wel aan haar zus over.
    "Waarom ben je trouwens naar Californië verhuist?"


    Raevyn Rhoden Anastasia Killian.
    Raevyn probeerde haar blozen te bedwingen. Zodra ze weer stevig staat trekt ze haar zwarte tanktop even recht. Met een kleine glimlach kijkt ze de jongens aan.
    "Ik ben Blake, leuk je te ontmoeten Raevyn." zei Blake vriendelijk. Geeneens een slechte oneliner of een een cheeky knipoog? Dat viel nog wel mee. Misschien hadden ze het gewoon getroffen. Misschien waren de meeste jongens hier geen creeps. Dan gaat Blake verder, "Ben je pas net binnen of heb je al een slaapplek? Anders moet je weten dat het allemaal erg mooie kamers zijn, of mijne is mooi."
    Raevyn zoekt de deur waar Blake heen kijkt, maar kon het nou niet vinden. Ze was waarschijnlijk scheel. Ze keek even naar de matrassen naast zich, die als een grote massa op een grote open ruimte op de tweede verdieping lagen.
    "Wel ja, ik heb een kamer, zeg maar in dezelfde richting als jou. Met een balkon en mooie blauwe kleurtjes," Raevyn lachte even zacht. Was het duidelijk dat ze misschien een beetje nerveus was? Gwen was de sociale van de twee. Raevyn had zichzelf immers nu alweer voor schut gezet. En niet een, maar zelfs twee keer. Dat moest een nieuw record zijn. Raevyn haalde een hand door haar haar.
    "Dus waar kom je kom je vandaan? En waarom heb je jezelf opgegeven voor een programma zoals dit?" vroeg Raevyn verward. De jongen was veel te knap om mee te moeten doen aan een programma zoals dit. Misschien was dat de hele bedoeling? Dat de helft van de kandidaten stiekem te knap was om dit programma nodig te hebben? Of hij was gewoon een grotere klootzak dan hij liet doorschijnen, dan was het vrij logisch,


    We've lived in the shadows for far too long.

    Charlotte Alexandra Shepherd

    Gelukkig had Charlotte een bed aan het raam weten te bemachtigen. Al haar kleding had ze al netjes opgeruimd in de kast, dan hoefde ze dat vanavond niet meer te doen als ze zou gaan slapen. Langzaam liep ze weer naar beneden, waar al verschillende mensen in gesprek met elkaar waren. Met een glimlach op haar gezicht liep ze de woonkamer door naar buiten. De eerste opdracht zou op het strand plaatsvinden, een van haar favoriete plekjes. Ze nam plaats op een van de ligbedden aan het zwembad, en sloot kort haar ogen. Ze nam dit alles tamelijk serieus, masr aan de andere kant twijfelde ze ook erg. Vele zullen dit maar zien als een simpel spelletje, enkel voor het geld. Charlotte was iemand die echt op zoek was naar liefde, dat geld boeide haar niet eens zoveel. Een van de 10 jongens zou haar ideale match zijn, maar ze had er een hard hoofd in. Ze kon namelijk nogal.. Kieskeurig zijn. Heel kieskeurig op zijn tijd. En dat werd niet door iedereen gewaardeerd.


    Ik heb dit op mn tab geschreven, vandaar dat het korter, wat minder goed is en er geen foto boven staat.. sorry!


    Faith is everything.

    Blake Ellias Alvaro



    "Wel ja, ik heb een kamer, zeg maar in dezelfde richting als jou. Met een balkon en mooie blauwe kleurtjes," ze lachte een beetje en haalde haar hand door haar haar. Ze was duidelijk nerveus en het was schattig. Hij vond het iets liefs hebben.
    "Dus waar kom je kom je vandaan? En waarom heb je jezelf opgegeven voor een programma zoals dit?" Ze klonk verward en ik begreep niet per se waarom. Wie zou niet ware liefde willen hebben of de 50.000 euro die je kreeg. Alle schulden die we hadden kon ik aflossen en ik zou zelfs naar de universiteit kunnen gaan. Dit kon ik niet tegen haar zeggen natuurlijk want ze hoefde al niet me hele levensverhaal te weten. Dat was niet gemeen bedoelt maar ik wil niet mijn hele leven blootleggen en een Pity party krijgen.
    'Aahh. Een balkon is altijd fijn.' Zeg ik met een glimlach.
    'Ik kom zelf uit gewoon hier, Amerika, maar mijn vader kwam uit Australië en ik heb dus een licht accent.' Begin ik. Ik kijk nu een seconde even weg van haar ogen en dan weer terug. Ik voel dat ik oo de binnenkant van mijn wang kauw en stop.
    'Ik zit hier vanwege mijn moeder die vind dat ik de ware moet vinden.' Zeg ik half eerlijk. Ik ben niet helemaal eerlijk maar ik lieg ook niet.
    'En jij dan waar kom jij vandaan en wat doe jij hier?' Vraag ik terug en i trek lichtjes mijn wenkbrauw op als een speels gebaar. Ik deed het ook om de aandacht snel van mij af te halen maar ik hoopte dat ze het niet zou merken.


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia