• Are u the one


    If the 10 men and 10 women are able to correctly choose all ten perfect matches in ten weeks, they will gain $1 million to split among them.
    Each episode the cast will pair up with who they believe their perfect match is to compete in a challenge.
    The winners of the challenge will go on a date, and have a chance to test their match in the truth booth.
    The cast members will choose one of the winning couples to go to the truth booth to determine if they are a perfect match or not.
    This is the only way to confirm matches.
    Each episode ends with a matching ceremony where the couples will be told how many perfect matches they have, but not which matches are correct.




    Als jouw perfecte match voor je neus zou staan, zou je het dan doorhebben?
    In 'Are You The One?' zijn er 10 mooie vrouwen geselecteerd en is hun perfecte match gezocht.
    Daar zijn 10 mannen uitgekomen en deze worden samen met de vrouwen in één huis gestopt.
    Alle deelnemers wonen momenteel in Amerika
    Een maand wonen ze op Hawaï met één doel; Vind je perfecte match.
    Vinden ze alle 20 hun perfecte match, binnen 10 pogingen dan winnen ze allemaal 1 miljoen dollar.








    Het huis
    Het huis bestaat uit een gezamenlijke woonkamer, keuken en poolkamer. Boven zijn slaapkamers met twee eenpersoonsbedden of een tweepersoonsbed. Sommige hebben een balkon en elke kamer heeft een eigen badkamerEr is boven ook een gezamenlijke plaats met allemaal matrassen op de grond, waar iedereen kan liggen/zitten. Er is buiten een zwembad en een 'patio'. Een overdekt stuk met een paar bankjes en een schommel. Verder is er een soort 'tropisch' gedeelte waar de truth booth zich bevindt. Het terrein mag niet verlaten worden tenzij je een date gewonnen heb.


    Wedstrijden en truth booth.
    Een keer per week is er een wedstrijd.
    Hierbij worden er of koppels gemaakt die samen een date kunnen winnen. Of er winnen twee/drie jongens of meiden die vervolgens hun date mogen uitkiezen. Deze mensen gaan op date om elkaar beter te leren kennen. De overige kandidaten mogen allemaal apart een stem uitbrengen om één koppel dat een date heeft naar de truth booth te sturen.De truth booth verteld dan of die twee mensen een match zijn of niet. Als het een oncorrecte match is, dan gaat het leven gewoon door. Is het een correcte match gaan deze twee mensen naar de Honeymoon suite, of in de RPG, doen ze gewoon niet meer mee met de wedstrijden, maar blijven ze wel in het huis.


    De ceremonie

    Een keer per week, na de wedstrijd, de dates en de truth booth vindt de ceremonie plaats. De matches die al bekend zijn hoeven niet opnieuw te kiezen. Verder kiezen de jongen of de meiden, om de week wisselt het, een match voor de avond. Dan wordt het spannend, Er zijn tien lichten en elk lichtje staat voor één correcte match. Het doel is om zo snel mogelijk, of in ieder geval bij de tiende ceremonie alle correcte Matches gevonden te hebben.


    Gelieve het volgende invullijstje door te zenden in prive berichten.
    Dit lijstje gaat over hoe jij (je personage) je perfect match ziet.
    Je hoeft niet alle vragen te beantwoorden.

    uiterlijke kenmerken:
    leeftijd:
    nationaliteit:
    innerlijke kenmerken:
    hobby's:
    Pluspunten:
    Minpunten:



    Invullijstje:
    Naam:
    Bijnaam • optioneel:
    Leeftijd • minimaal 18, max 26:
    Nationaliteit: (Beetje Origineel graag)
    Uiterlijk + foto :
    Innerlijk:
    Hobby's:
    • Extra's :




    Regels:
    – Een reservering blijft 48 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – Minimaal twee keer per week reageren.
    – Hou het realistisch.
    – 16+ is toegestaan.
    – Leef je de regels niet na, dan word je na de tweede waarschuwing er uit gegooid.









    Rollen; (*= lijstje, privé bericht ontvangen)
    Meisjes:

    1.Geneviève Dante Isadora Killian (21) || Ainigma || 1.2
    2.Raevyn Rhoden Anastasia Killian (21) || Ainigma || 1.2
    3.Alanah Harris (22) || Conaway || Conaway || 1.2
    4.Rose Finley (20) || GusWaters || 1.2
    5.Charlotte Alexandra Shepherd (20) || MrsMessi || 1.3
    6.Mackenzie Pyralis Lewis (24) || coziness || 1.3
    7.Christine Williams (20) || Elpis || 1.4
    8.Roelien Marthe Maria Zwaan (20) || AmericanPsycho || 1.6
    9.Cathleen Geselle Lewis (25) || Snowqueen || 1.9

    Jongens:

    1.John James Webster (24) || Conaway || 1.2
    2.Florentin d'Auby (21) || GusWaters || 1.2
    3.Grayson Hall (23) || Elpis || 1.4
    4.Jake Maxwell Tyler (25) || Blurryface || 1.5
    5.Aiden Grawford (22) || Saffierblauw || 1.6
    6.Jayden Miller (22) || Tuck || 1.8
    7.Tyler Michael Teller (25) || Bomer|| 1.8
    8.Aadam Finn Delvin (22) || MeganKM || 1.9
    9.Blake Ellias Alvaro (24) || Onism || 1.10



    Verjaardagen:

    Meiden:
    Killian tweeling - 5 Juli
    Alanah - 19 Oktober.
    Mackenzie - 18 december
    Christine - 17 december
    Charlotte - 14 juli


    Jongens:
    Florentin - 28 Februari
    John James - 28 November
    Grayson - 16 augustus
    Jake - 24 november


    Nationaliteiten:

    Meiden:
    Killian tweeling - Iers, Wales en Russisch
    Alanah - Amerikaans
    Rose - Brits
    Charlotte - Spaans, Amerikaans
    Christine - Amerikaans
    MacKenzie - Grieks, Amerikaans



    Jongens
    John James - Amerikaans, Brits
    Florentin - Frans
    Grayson - Canadees
    Jake - Canadees






    Praattopic:

    Volgende dag :

    De kandidaten worden om 11 uur op het strand verwacht voor opdracht 1.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2015 - 8:21 ]


    Jayden Miller

    Ik keek even om me heen in de woonkamer waar inmiddels niemand meer was wel hoorde ik een hoop geluiden uit de keuken. Het leek erop dat het feestje daar aan de gang was want de muziek was al te horen. Ik besloot om te gaan kijken en liep naar de keuken toe waar ik een grote groep mensen aantrof. Wat mensen waren coctails aan het drinken, lekker daar had ik zo ook wel zin in. Sowieso ging er wel wat drank in vanavond want volgens mij komt er inmiddels wel een feestje opgang. Ik loop veder de keuken in lang twee dansende meiden en dan wordt ik meegetrokken en sta ik kom ik bij de dansende meiden terecht. Ik begin te lachen en dans met hun mee. Ik kende de meiden heel niet maar ik vond het wel grappig dat ze zo spontaan waren en zo kon er tenminste ook een goed feestje beginnen. ' Ook hallo' lachte ik naar de onbekende dames nog wel een beetje verbaast dat ik zo uit het niets meegetrokken werd. ' Mijn naam is Jayden, hoe heten jullie?' vraag ik aan de meiden die ik even gauw in me opneem. Ze zien er allebei wel goed uit en ik vond het leuk dat ze zo spontaan waren. Even kijk ik naar de rest van de mensen die in de keuken staan, er waren hier best veel mensen maar niet iedereen was hier waar de rest dan was geen idee. Hopelijk komen die zo ook nog want dan konden we met ze alle echt een leuk feest houden.

    MacKenzie Pyralis Lewis

    Ze nam nog een paar slokken van haar cocktail hij was lekker koud, maar toch proefde ze dat het geen echte sex on the beach was. Geen probleem voor haar, want overal waar alcohol in zat zou ze lusten. Al snel was haar cocktail leeg en zetten het op het aanrecht neer. MacKenzie keek de twee nog eens goed aan. Ze was benieuwd hoe de grap zou vallen bij de heren. Ze liet haar blik vallen op de jongen met het ontbloot boven lichaam. De jongen keek haar raar aan, maar al snel trok zijn gezicht bij en werd het een lach. Alweer moest ze lachen maar nu om zijn lach ,hij was namelijk heel erg aanstekelijk. "Hoe heet je eigenlijk?", vroeg de jongen aan haar. "Ah, geïnteresseerd? Mijn naam is MacKenzie, maar noem me maar Mackie"zei ze tegen de jongen. Ze stak haar hand uit in de hoop dat hij hem zou schudden. Opeens kwam er een nieuwe jongen de keuken binnen stappen.. Hij had bruine haren die in een kuif gebonden zaten en zijn ogen waren fel blauw. Al snel werd hij meegetrokken door de dames en dat leek hij niet erg te vinden. Ze waren vol op aan het dansen. MacKenzie vond dit ook een goed idee, maar wou eerst de mensen beter leren kennen en dat deed ze het liefste met praten.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2015 - 22:24 ]


    A Smile is the most beautiful curve on an womans body

    (Ik wacht met Gwen nog even op GusWaters voor Rose :3.)



    Raevyn Rhoden Anastasia Killian.
    Het zijn er niet zo veel als die van jou, maar ik vind het erg leuk om me in het water te bevinden. Ik doe aan waterpolo, ik surf en ik zwem. Ik vind bewegen of sporten in ieder geval erg leuk en ik ben dan ook sportief. Als ik niet sport kijk ik graag een film, luister ik muziek of lees ik een goed boek.' zei Blake.
    Raevyn keek hem even aan. Film kijken, lezen, sportief. Dat klonk toch wel goed. Het liet Raevyn glimlachen dat Blake zo ... zo geweldig leek. Maar Gwen zij altijd dat als iemand geen nadelen leek te hebben je zo snel mogelijk moest rennen. Meestal hadden zulke mensen een zwaar leven of een groot geheim. Raevyn wilde echter nergens heen.
    "Het maakt mij niet heel veel uit, dat feestje zal zeker tot in de late uren duren dus in principe hebben we nog de hele nacht. Wat wil jij?" Vroeg Blake. Raevyn wilde niet naar beneden, maar misschien was het wel handig om de andere jongens ook even gedag te zeggen. Raevyn wilde net antwoorden toen een meisje op dook.
    "Hey.." zei ze en een klein lachje was te horen, "Zo te zien is de kennismaking al lang begonnen. Ik ben Roelien, trouwens!" Raevyn lachte naar haar. Ze was dol op nieuwe mensen. Gwen en Rae waren people persons, behalve als ze iemand niet mochten. "Leuk je te ontmoeten! Ik ben Raevyn," zei Raevyn. Raevyn deed een poging om op te staan, maar vergaat dat haar voeten langs Blake's knieën liepen. Meteen viel ze weer, met beide van haar knieën aan een kant van Blake. Dus eerst tegen hem aan aangezien je bijna van de trap flikkert en nu maar bij hem op schoot, way to go, dacht Raevyn. Ze kon zichzelf wel vervloeken. Ze stak haar hand uit naar het meisje.
    "Maar mensen noemen me ook wel Rae, of onhandig, aangezien dat de laatste tijd ineens mijn meest duidelijk karakteristiek blijkt te zijn," zei Raevyn met nog steeds een gemeende glimlach. Het meisje zag er aardig uit, maar had wel een vrij apart accent. Ja, dat vond Rae met haar Russische accent. "Waar kom je vandaan? Je heb een leuk accent!" Raevyn was zo enthousiast over haar tweede ontmoeting in het huis dat ze even vergat van Blake's schoot af te gaan, iets wat ze pas doorkreeg toen ze weer naar hem keek.


    We've lived in the shadows for far too long.


    John James Webster


    "Ik vind het prima. Dat was ik toch al van plan." reageerde Charlotte. Ze stond op en trok haar shirt recht. Het viel John op dat ze hem bekeek. Hij vroeg zich af wat ze zou denken. "Wil je al gaan?" vroeg ze. "Of eerst je sigaret oproken?" John haalde zijn schouders op. "Ik rook hem wel even snel op. Heb ik zo gedaan," antwoordde hij. Dat was zo. John was niet het type dat minuten lang over zijn sigaret deed. Nee hoor. Als hij rookte, dan rookte hij ook goed door. Hij keek naar Charlotte en zag dat ze hem weer aankeek. Ze leek iets te willen zeggen, maar het kwam niet. John nam het als een kans om Charlotte in zich op te nemen. Ze was zeker geen lelijk meisje. Ze was best kort, maar dat vond John altijd wel iets schattigs hebben. Haar bruine ogen, donkere haren en ietwat getinte huid verraadde dat Charlotte waarschijnlijk niet alleen Amerikaans bloed had. Ineens trok Charlotte haar mond open. "Waarom ben jij hier eigenlijk? Ik bedoel.. Waarom doe je mee aan dit programma? Zie je dit als een kans om je echte perfecte match te vinden? Of benader je dit alleen maar als spel?" John deinsde even terug van de hoeveelheid vragen, maar grijnsde vervolgens geamuseerd. Hij vond het wel leuk dat ze zo nieuwsgierig was. "Dat zou je wel willen weten he," antwoordde John en hij trok even zijn wenkbrauwen op. Vervolgens liet hij een klein, plagerig lachje horen. "Joost mag het weten," mompelde hij. Eigenlijk wist John zelf niet eens zo goed wat hij hier deed. Hij vond het gewoon fijn om even weg te zijn. Om met iets anders bezig te zijn dan zijn studie. Waarom hij dan precies hiervoor had gekozen kon hij zelf ook niet goed verklaren.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2015 - 23:10 ]


    Tell me about it, stud.


    Blake Ellias Alvaro.


    Bij mijn hobby's liet het haar glimlachen, maar ze keek ook bedachtzaam alsof ze bijna wist dat er iets mis met me was. Als ik erover nadacht was dat ook wel zo. Opeens kwam er een meisje bij waardoor ik Raevyn wilde net antwoorden toen een meisje op dook.
    "Hey.." zei ze en een klein lachje was te horen, "Zo te zien is de kennismaking al lang begonnen. Ik ben Roelien, trouwens!" Ik glimlach nar het meisje dat dus Roelien heette. Ze was duidelijk niet Amerikaans en ze had een grappig, maar leuk accent,
    "Heey Roellien leuk je te ontmoeten ik ben Blake." Zeg ik vriendelijk.
    "Leuk je te ontmoeten! Ik ben Raevyn," zei Raevyn daarna tegen Roelien. Reavyn stond op, maar dat ging niet zo soepel dan als ze denk ik gewild had. Haar voeten bleven haken achter mijn knieen waardoor ze op me zat. Haar knieën zaten aan beide kanten van mijn zijdes en k was even geschokt. Ik zou zeker niet protesteren, want het was een prachtig meisje, maar het was awkward. Ondanks van onze awkward positie stak ze wel haar hand uit en ik keek maar gewoon naar haar.
    "Maar mensen noemen me ook wel Rae, of onhandig, aangezien dat de laatste tijd ineens mijn meest duidelijk karakteristiek blijkt te zijn," zei Raevyn met een echte glimlach. "Waar kom je vandaan? Je heb een leuk accent!" Ze leek heel enthousiast en gemeend als ze met het meisje praatte en ze leek vergeten te zijn dat ze op me zat. Ze draait zich weer tot mij en nadat we oogcontact krijgen zie ik haar pupillen groter worden in ik denk schrik, maar ik wist het niet zeker.
    "Je bent zeker klunzig." Zeg ik en ik lach even terwijl ik mijn hand even in mijn nek leg.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2015 - 23:20 ]


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia



    Charlotte Alexandra Shepherd

    Ze lachte zachtjes, en knikte toen ten teken dat ze zijn antwoord wel begreep. Zelf wist ze wel waarom ze hier was.
    "Ik begrijp het. Ik weet totaal niet hoe ik dit alles moet benaderen. Ik zie het ook als een kans op een laatste avontuur, na de zomer begint mijn studie chirurgie eindelijk, en ik zou er dan spijt van hebben als ik dit niet had gedaan." Klonk ze nu als iemand die stond te popelen om te gaan studeren? Ja. Maar Charlotte had er ook zin in, en ze had er hard voor gewerkt. Ze wilde alleen niet dat iedereen haar als een ongelofelijke nerd zou gaan zien.
    "En stiekem denk ik dat iedereen hier wel is om zijn of haar ware liefde te vinden. Ookal zullen een aantal zeggen van niet." Er verscheen een glimlach op haar gezicht bij het horen van haar eigen woorden, en ze keek John even recht aan.
    "Zijn er nog dingen die je van mij wilt weten? Feel free to ask." Zelf had ze ook nog wel vragen aan hem, maar ze wilde niet al te nieuwsgierig overkomen door gelijk alles te vragen wat ze weten wilde.
    "Of wil je nu liever naar de keuken om iets te drinken?"


    Faith is everything.



    Aadam Finn Delvin

    Er komt een nieuw meisje bij die ik hier nog niet echt gezien had maar lang bleef ze niet in de keuken. Ze trok Gwen mee die dan vervolgens een andere nieuwe jongen meetrokken. Ik had zoveel zin in dit programma, gewoon om nieuwe mensen te leren kennen alleen al. Ik besef dat het niet met iedereen zo goed zal verlopen, maar ik doe mijn best. Ik besluit maar om mee te luisteren naar het gesprek tussen Mackie en Tyler. Volgens mij is die Tyler wel een grappige gast. Zo ben ik helemaal niet. Ik zou niet zo durven lopen naar het zwembad enzo. Maar ik vind het wel leuk dat hij dat wel doet. Zo iemand heb je altijd nodig in een groep. Ik drink nog een beetje van de cocktail die echt goed smaakt. We moeten morgen een zwemshort aan hebben. Oh nee nu al zoiets moeten dragen. Ik ben niet dik ofzo maar ik heb ook niet zo'n afgetraind lichaam zoals Tyler en waarschijnlijk veel andere jongens hier.



    Rose Finley


    Rose glimlachte breed toen het meisje dat ze had meegetrokken nog iemand anders betrok bij het dansen. Rose vond het fantastisch als mensen uit hun bol durfde te gaan zonder zich iets aan te trekken van anderen.
    Ze hoopte dat nu ze al met z'n drieën waren, de rest snel zou volgen en dit zou uitdraaien op een heus feest. De jongen die mee werd getrokken door het andere meisje stelde zich voor als Jayden en terwijl ze met haar hoofd wat heen en weer bewoog, riep ze 'Rose'.
    'Ik heet Rose'.
    Ze wachtte op het antwoord van het andere meisje aangezien ze haar naam ook nog niet kende en bovendien dacht Rose dat ze wel vriendelijk was, al was het maar omdat ze op dit moment met haar meedeed.
    Rose had er al geweldig veel zin in. Ze keek er naar uit om morgen de eerste opdracht te moeten doen. Stiekem hoopte ze ook dat er een van de avonden een gigantisch kampvuur gehouden zou worden waarbij er een aantal mensen met gitaar speelden. Want dat vond ze heerlijk. Het deed haar altijd terugdenken aan vroeger wanneer ze op kamp ging.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2015 - 19:55 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind




    Jake Maxwell Tyler.

    _______________________________________________



    Met een oplettende blik had ik geluisterd naar de uitleg van de presentator. Ik had voor mijn reis hier en daar wat meegekregen, maar ik had het programma zelf nog nooit gevolgd. Wat vriendinnen hadden me opgegeven, dus hoe het allemaal in elkaar zat wist ik zelf niet. Ik hoopte dat dit geen probleem zou vormen, al helemaal niet voor de mensen met wie ik teams zou vormen.
          Het duurde niet lang voordat iedereen naar binnen mocht, maar ik had geen haast. Ontspannen sjokte ik achter de rest aan en toen ik binnen de trap zag, liep ik deze op. Binnen enkele momenten had ik een kamer gevonden met een leeg bed. Ik legde mijn oude weekendtas op de schone lakens en staarde even naar het vertrouwde voorwerp. Het was vreemd om 'm weer bij te hebben. Normaal gesproken was ie ook overal mee naartoe gegaan - workshops, dansuitvoeringen, etc - maar dat was voor mijn ongeluk. Daarna had ie eigenlijk alleen nog ziekenhuizen en revalidatiecentra gezien.
          Ik nam enkele minuten voor mezelf om te acclimatiseren, maar ik hoorde al dat er beneden genoeg aan de gang was. Graag had ik even willen uitrusten, maar ik wist ook dat ik mezelf beter niet kon afzonderen als we nog niet eens waren begon. Ik verliet de kamer, liep de trap af en wandelde één van de kamers in. Daar waren al meerdere mensen aan het praten en toen ik de lege cocktail glazen zag, verscheen er een afwezige glimlach op mijn gezicht.


    [Iemand voor Jake? Ik heb geen idee waar iedereen is. (': ]


    Caution first, always.


    Roelien Marthe Maria Zwaan


    Tot Roeliens opluchting reageerden ze niet geërgerd of alleen maar beleefd. Het meisje was de eerste die haar opmerkte en lachte haar gelijk toe waardoor er ook op Roeliens gezicht weer een glimlach verscheen. "Leuk je te ontmoeten! Ik ben Raevyn." stelde het meisje zichzelf voor. "Wow, dat is echt een hele mooie naam!" reageerde Roelien, het meisje leek haar aardig en ze had ook echt prachtig haar. Ze stond eigenlijk op het punt om dat nog even toe te voegen aan haar compliment toen de jongen zichzelf ook voorstelde, ze nam zichzelf voor het later nog eens tegen haar te zeggen. "Heey Roelien, leuk je te ontmoeten ik ben Blake." stelde de jongen met de warrige bruine haren zich glimlachend voor. Roelien had geen tijd om echt een zinnig antwoord te geven want Raevyn probeerde op te staan, wat haar niet heel soepeltjes afging en een klein gegiechel rolde over Roeliens lippen toen Raevyn op het schoot van Blake terecht kwam. Het meisje leek er zelf vrij weinig moeite mee te hebben en ging onverstoord door met het voorstelrondje terwijl Blake toch even wat geschokt keek. Raevyn stak haar hand uit en vervolgde "Maar mensen noemen me ook wel Rae, of onhandig, aangezien dat de laatste tijd ineens mijn meest duidelijk karakteristiek blijkt te zijn". Roeliens gegiechel ging over in een echt lach, "Ik houd het wel bij Rae, en ik zal het niemand vertellen hoor!" zei ze met een knipoog en liep naar haar toe om haar hand te schudden. Raevyn, die ze nu dus Rae moest gaan noemen, bleef gewoon op het schoot van de jongen zitten terwijl ze enthousiast verder praatte. Roelien was blij dat ze nu al leuke mensen was tegen gekomen, of tot nu toe waren ze leuk want ze had altijd de neiging te veel het goede van mensen in te zien. Rae vroeg waar ze vandaan kwam en haalde haar accent aan, Roelien baalde er altijd van als mensen dat hoorden. Blijkbaar woonde ze nog niet lang genoeg hier om haar Nederlandse accent te verbloemen. "Shit.. Ik had eigenlijk gehoopt dat niemand mijn accent zou bemerken, maar ik kom uit Nederland," zei ze met een klein glimlachje, "Je weet wel, dat koude kikkerlandje wat bekend staat om zijn drugs, hoeren en tulpen," voegde ze er nog eens grinnikend aan toe. Ze was het gewend dat meer dan de helft van de mensen Nederland niet kenden, vaak kenden ze alleen Amsterdam en dan wisten ze niet eens dat dat in Nederland lag. "Waar komen jullie vandaan dan?" vroeg Roelien nieuwsgierig, misschien dat zij niet de enige was die niet oorspronkelijk uit Amerika kwam.


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake


    John James Webster


    Charlotte lachte zachtjes en knikte. "Ik begrijp het. Ik weet totaal niet hoe ik dit alles moet benaderen. Ik zie het ook als een kans op een laatste avontuur, na de zomer begint mijn studie chirurgie eindelijk, en ik zou er dan spijt van hebben als ik dit niet had gedaan," zei ze. John trok zijn wenkbrauwen op. "Een studie chirurgie he? Toe maar," reageerde hij. Zelf was John al 7 jaar student aan de universiteit in San Francisco. Hij had nog steeds geen studie afgemaakt. "En stiekem denk ik dat iedereen hier wel is om zijn of haar ware liefde te vinden. Ookal zullen een aantal zeggen van niet," vervolgde Charlotte. Ze glimlachte even en keek John recht aan. John knikte. Daar zat wat in. Zelf vond hij het lastig om toe te geven dat hij het wel heel leuk zou vinden als zijn match uit dit programma zou komen. Hij was er heel open ingestapt. Als het niks wordt, wordt het niks. Wordt het wel wat, dan is dat leuk. Stiekem hoopte hij natuurlijk op dat laatste. Charlotte praatte weer verder. "Zijn er nog dingen die je van mij wilt weten? Feel free to ask. Of wil je liever naar de keuken om iets te drinken?" vroeg ze. John dacht even kort na. Hij vond Charlotte leuk om mee te praten. Hij wilde best nog wel wat over haar weten. Maar ook had hij dorst. Hij had zijn sigaret inmiddels opgerookt en gooide hem op de grond. Met zijn voeten trapte hij de sigaret uit. "Wat dacht je ervan om een drankje te gaan halen in de keuken en dan verder te praten?" opperde hij.


    Tell me about it, stud.


    Alanah Harris


    Alanah had voor zichzelf een drankje gepakt en stond nu vanaf een afstandje iedereen te bekijken. Dat deed Alanah wel vaker. Ze wilde een beetje inschatten hoe iedereen was. Een blond meisje, Gwen heette ze geloofde Alanah, was een duidelijk type. Het was nu al duidelijk dat die niet met zich zou laten sollen. Dan had je een jongen die niet zo opviel. Hij was vriendelijk, maar viel niet echt op. Misschien als Alanah met hem zou praten, dat dat zou helpen. Dan had je nog een jongen, die Alanah wel gelijk opviel. Er was dan ook moeilijk om zijn lichaam heen te komen. Hij was aan het praten met een meisje, die duidelijk van aandacht hield. In Alanah's ooghoeken zag ze een figuur de kamer in komen lopen. Ze draaide zich om en haar mond viel open. "Oh my god," stamelde ze hardop uit. "Waarom heb je roze haar?" vroeg ze aan de persoon die net binnen was gelopen.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2015 - 23:20 ]


    Tell me about it, stud.




    Jake Maxwell Tyler.

    _______________________________________________



    Me zorgen maken over of iemand me op zou merken hoefde ik niet. Vrij snel nadat ik was binnen gelopen kwam er al iemand naar me toe. Ze had me met open mond aangekeken en ik erkende haar aanwezigheid door vriendelijk naar haar te glimlachen. Ik wist toch al wat er uit haar mond ging komen en haar gezicht stond zo verrast dat ik moeite had met het inhouden van mijn lach.
          'Oh my God,' bracht ze uit. Ik wist niet zeker of het hardop uitspreken van die woorden ook de bedoeling was geweest. 'Waarom heb je roze haar?' vroeg ze. Ik wist niet of ze dat positief of negatief bedoelde. Normaal gesproken kon dat me vrij weinig schelen, maar ik was hier wel bezig met een wedstrijd. Niet alleen een wedstrijd, maar ik hoopte er ook een leuke vriendin aan over te houden. Misschien had ik mijn haar weer helemaal bruin moeten verven om wat neutraler over te komen, maar ik wist dat die gedachte onzin was. Ik was blij met mijn haarkleur, dat moest de ander dan ook maar zijn.
          'Ik wilde het eerst blauw verven,' begon ik nonchalant. 'Maar mijn moeder vond dat die kleur me minder mannelijk zou maken, dus daarom heb ik maar voor roze gekozen,' maakte ik met een kleine schouderophaal af. 'Ik ben Jake,' zei ik daarna en ik stak mijn hand uit naar de donkerharige vrouw die voor mijn neus stond. 'Goed je te ontmoeten.'


    Caution first, always.


    Tyler Michael Teller


    "Hoe heet je eigenlijk?" had ik gevraagd aan de het meisje dat mijn cocktail had gemaakt."Ah, geïnteresseerd? Mijn naam is MacKenzie, maar noem me maar Mackie"zei ze. Ik knikte. "Oké." Mackie deed heel erg haar best om leuk over te komen. Volgens mij had ze dat helemaal niet nodig. "En waar komt Mackie vandaan?" vroeg ik, om een ongemakkelijke stilte te voorkomen. Ik keek ondertussen om mij heen. Er waren er een paar aan het dansen en ik zag door het raam dat er twee buiten stonden. Verder waren er nog wel wat, die op de achtergrond er bij waren. "Oh my god," hoorde ik achter mij. Ik draaide mij om om te zien waar ze op reageerde en een jongen met felroze haar kwam naar binnen gelopen. Ik grijnsde. Gaaf.


    The goal isn't to live forever, The goal is to create something that will.

    Aiden had geluisterd naar het praatje van de presentator en het enige waar hij op dat moment aan gedacht had was "wat in vredesnaam doe ik hier nog". Hij was niet sociaal en haatte het eerlijk gezegd om zichzelf open en bloot te stellen voor anderen. Hoe minder ze wisten, hoe beter. Aiden had achterin gestaan en was waarschijnlijk niet veel opgevallen. Hij had rustig gewacht tot iedereen het huis in was en was toen zelf in een soepele tred naar binnen gelopen. Zijn weekendtassen had hij achterop zijn rug gehangen en zo was hij naar boven gelopen. Hij had eerlijk gezegd niet echt gezocht naar een kamer maar had gekeken waar er nog maar een tas of koffer stond. Bij de eerste de beste kamer had hij zijn eigen spullen gedropt en was deze maar gelijk aan het uit pakken. Hij was eigenlijk gewoon mensen aan het ontwijken wat toch niet zo heel veel zin zou hebben. Zijn leren jack ritste hij open en hing dit aan een kapstok verder wisselde hij zijn dichte schoenen in voor een paar simpele maar toch erg mannelijke open slipper(sandaal?) Toen zijn rommelende maag aangaf dat hij honger had was het wel duidelijk dat hij naar beneden moest. Hij opende de deur en zocht een trap op om naar beneden te gaan. Oplettend zoals hij altijd was hoorde hij algauw geluiden van een richting afkomen. Hij kwam in een soort zitkamer die eigenlijk dicht bij de keuken zat waar het zo te zien al erg druk was. Het was niet dat Aiden onzeker was of mensenschuw en hij had van zijn moeder geleerd om beleefd te zijn maar Aiden was gewoon zo gefocust op zijn werk, studie en vechttrainingen geweest dat hij zichzelf had afgesloten van vrienden en nieuwe contacten. Zijn gezicht stond zoals het altijd stond toen hij de keuken in liep, hard en absoluut niet vriendelijk. Zijn ogen hadden binnen een paar seconden de ruimte gescand en alle details drongen tot hem door. De geur van pizza en drank drong zijn neusgaten binnen en Aiden hield zijn lippen strak op elkaar. Zijn handen gleden in zijn versleten levi en op zijn gemak liep hij naar de koelkast die hij open trok. Er lag een grote hoeveelheid verse producten in en opende daarna een van de kastjes. Er stond van alles in om lekkere gerechten te maken en daar was hij erg blij mee. Van huis uit had hij geleerd hoe hij voor zichzelf moest zorgen en zo goed opgevoed als hij was zou hij netjes vragen of anderen misschien ook wilden. 'Zijn er liefhebbers voor pasta'? Zijn harde en duidelijke stem was zeker op te merken en relaxed leunde hij tegen het keukenblad aan.




    Smile, someone could be falling in love with it.