• Are u the one


    If the 10 men and 10 women are able to correctly choose all ten perfect matches in ten weeks, they will gain $1 million to split among them.
    Each episode the cast will pair up with who they believe their perfect match is to compete in a challenge.
    The winners of the challenge will go on a date, and have a chance to test their match in the truth booth.
    The cast members will choose one of the winning couples to go to the truth booth to determine if they are a perfect match or not.
    This is the only way to confirm matches.
    Each episode ends with a matching ceremony where the couples will be told how many perfect matches they have, but not which matches are correct.




    Als jouw perfecte match voor je neus zou staan, zou je het dan doorhebben?
    In 'Are You The One?' zijn er 10 mooie vrouwen geselecteerd en is hun perfecte match gezocht.
    Daar zijn 10 mannen uitgekomen en deze worden samen met de vrouwen in één huis gestopt.
    Alle deelnemers wonen momenteel in Amerika
    Een maand wonen ze op Hawaï met één doel; Vind je perfecte match.
    Vinden ze alle 20 hun perfecte match, binnen 10 pogingen dan winnen ze allemaal 1 miljoen dollar.








    Het huis
    Het huis bestaat uit een gezamenlijke woonkamer, keuken en poolkamer. Boven zijn slaapkamers met twee eenpersoonsbedden of een tweepersoonsbed. Sommige hebben een balkon en elke kamer heeft een eigen badkamerEr is boven ook een gezamenlijke plaats met allemaal matrassen op de grond, waar iedereen kan liggen/zitten. Er is buiten een zwembad en een 'patio'. Een overdekt stuk met een paar bankjes en een schommel. Verder is er een soort 'tropisch' gedeelte waar de truth booth zich bevindt. Het terrein mag niet verlaten worden tenzij je een date gewonnen heb.


    Wedstrijden en truth booth.
    Een keer per week is er een wedstrijd.
    Hierbij worden er of koppels gemaakt die samen een date kunnen winnen. Of er winnen twee/drie jongens of meiden die vervolgens hun date mogen uitkiezen. Deze mensen gaan op date om elkaar beter te leren kennen. De overige kandidaten mogen allemaal apart een stem uitbrengen om één koppel dat een date heeft naar de truth booth te sturen.De truth booth verteld dan of die twee mensen een match zijn of niet. Als het een oncorrecte match is, dan gaat het leven gewoon door. Is het een correcte match gaan deze twee mensen naar de Honeymoon suite, of in de RPG, doen ze gewoon niet meer mee met de wedstrijden, maar blijven ze wel in het huis.


    De ceremonie

    Een keer per week, na de wedstrijd, de dates en de truth booth vindt de ceremonie plaats. De matches die al bekend zijn hoeven niet opnieuw te kiezen. Verder kiezen de jongen of de meiden, om de week wisselt het, een match voor de avond. Dan wordt het spannend, Er zijn tien lichten en elk lichtje staat voor één correcte match. Het doel is om zo snel mogelijk, of in ieder geval bij de tiende ceremonie alle correcte Matches gevonden te hebben.


    Gelieve het volgende invullijstje door te zenden in prive berichten.
    Dit lijstje gaat over hoe jij (je personage) je perfect match ziet.
    Je hoeft niet alle vragen te beantwoorden.

    uiterlijke kenmerken:
    leeftijd:
    nationaliteit:
    innerlijke kenmerken:
    hobby's:
    Pluspunten:
    Minpunten:



    Invullijstje:
    Naam:
    Bijnaam • optioneel:
    Leeftijd • minimaal 18, max 26:
    Nationaliteit: (Beetje Origineel graag)
    Uiterlijk + foto :
    Innerlijk:
    Hobby's:
    • Extra's :




    Regels:
    – Een reservering blijft 48 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – Minimaal twee keer per week reageren.
    – Hou het realistisch.
    – 16+ is toegestaan.
    – Leef je de regels niet na, dan word je na de tweede waarschuwing er uit gegooid.









    Rollen; (*= lijstje, privé bericht ontvangen)
    Meisjes:

    1.Geneviève Dante Isadora Killian (21) || Ainigma || 1.2
    2.Raevyn Rhoden Anastasia Killian (21) || Ainigma || 1.2
    3.Alanah Harris (22) || Conaway || Conaway || 1.2
    4.Rose Finley (20) || GusWaters || 1.2
    5.Charlotte Alexandra Shepherd (20) || MrsMessi || 1.3
    6.Mackenzie Pyralis Lewis (24) || coziness || 1.3
    7.Christine Williams (20) || Elpis || 1.4
    8.Roelien Marthe Maria Zwaan (20) || AmericanPsycho || 1.6
    9.Cathleen Geselle Lewis (25) || Snowqueen || 1.9

    Jongens:

    1.John James Webster (24) || Conaway || 1.2
    2.Florentin d'Auby (21) || GusWaters || 1.2
    3.Grayson Hall (23) || Elpis || 1.4
    4.Jake Maxwell Tyler (25) || Blurryface || 1.5
    5.Aiden Grawford (22) || Saffierblauw || 1.6
    6.Jayden Miller (22) || Tuck || 1.8
    7.Tyler Michael Teller (25) || Bomer|| 1.8
    8.Aadam Finn Delvin (22) || MeganKM || 1.9
    9.Blake Ellias Alvaro (24) || Onism || 1.10



    Verjaardagen:

    Meiden:
    Killian tweeling - 5 Juli
    Alanah - 19 Oktober.
    Mackenzie - 18 december
    Christine - 17 december
    Charlotte - 14 juli


    Jongens:
    Florentin - 28 Februari
    John James - 28 November
    Grayson - 16 augustus
    Jake - 24 november


    Nationaliteiten:

    Meiden:
    Killian tweeling - Iers, Wales en Russisch
    Alanah - Amerikaans
    Rose - Brits
    Charlotte - Spaans, Amerikaans
    Christine - Amerikaans
    MacKenzie - Grieks, Amerikaans



    Jongens
    John James - Amerikaans, Brits
    Florentin - Frans
    Grayson - Canadees
    Jake - Canadees






    Praattopic:

    Volgende dag :

    De kandidaten worden om 11 uur op het strand verwacht voor opdracht 1.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2015 - 8:21 ]



    Aadam Finn Delvin

    Ik zie plots op het scherm verschijnen dat er morgen al een opdracht is. "Wow, morgen al", mompel ik stil. Als we dan zelf al koppels moeten maken, wordt dit wel raar aangezien ik nog maar amper iemand ken. We moeten blijkbaar naar het strand. Dit wordt wel leuk. Deze plaats is gewoon geweldig. Alles is hier zo mooi. Het lijk niet echt. Zoiets zie je alleen in films. "Ik ben helaas nog nooit in Engeland of Californië geweest, wel in Wales. Ik woon in New York, waar ik ook studeer. Officieel ben ik in Rusland geboren," zei ze terwijl ze drank inschonk. "Zalig! Ik heb ooit getwijfeld om te verhuizen naar New York", zegt hij, en glimlacht als hij haar accent hoorde. Het was wel schattig. Ze studeert, had ik niet verwacht. Ik dacht alleen modepoppen mee gingen doen aan dit programma die nog te lui zijn om te leren. "Ik ben blij dat hier toch een paar Europeanen zijn, ik had alleen Amerikanen verwacht", lach ik. "Dus wij gaan nooit binnen Amerika op vakantie. We gaan alleen maar acht keer per jaar ofzo naar Rusland,", zegt ze weer. "Boeiende vakanties!", lach ik. Ze gaf me het drank en zag dan ook het scherm. "Dankje", zeg ik met een glimlach. Ik ben echt niet goed in flirten, dit programma zal nog moeilijk worden. "Maar in Californië wonen genoeg mooie meiden, een jongen zoals jij kan dan toch heus wel een vriendin krijgen zonder dit stomme programma?", begint ze weer. "Sletten die het elke avond met iemand anders doen, nee bedankt", zeg ik. Misschien kwam het een beetje later over maar zo was het wel. " Ik heb het wel geprobeerd, maar alle meisjes zijn daar hetzelfde. En jij? Je zal me toch niet vertellen dat er geen leuke jongens zijn in New York?", ga ik verder. Dan roept ze iets over het feestje die blijkbaar vanavond gehouden wordt. Ik besluit me in de zetel te ploffen die naast me stond, die wel nog goed zat. "Heb jij ergens trek in?", vraagt ze nu. Ik draai me weer naar haar. "Ik zoek wel iets", zeg ik en sta weer recht. Ik open een kast in de keuken en er zit verbazend veel in. Dit word beter met de minuut. "Waarom ben je trouwens naar Californië verhuist?", hoor ik haar achter me zeggen. Ik draai me om. "Ik denk dat ik het gewoon beu was in dat kleine landje", glimlach ik weer.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2015 - 19:43 ]


    Geneviève Dante Isadora Killian

    Geneviéve stopte haar pizza in de oven en zette de over aan. Ze zuchtte even zacht terwijl ze even naar de rest keek. De meeste leken niet super geïnteresseerd in een feestje. Dan niet toch? Een film kijken op de bank was net zo leuk. Ze ging even een stapje dichterbij Aadam staan om mee te kijken naar wat er allemaal in de kast te vinden was. Dit was de hemel.
    "Ik emh, ik heb het geprobeerd, een vriendje vinden in New York, het werkte niet. Allemaal klootzakken die een blonde bimbo willen lijkt het soms wel," zuchtte Geneviéve zacht. Op zich was het geen probleem om een vriendje te vinden dat ook echt likeable was. "Dat betekend niet dat jongens mij gedumpt hebben. Ik dumpte ze vaak gewoon voordat ze de kans kregen om erachter te komen dat ik geen blonde bimbo was," zei Geneviéve schuldig. Soms voelde ze zich er wel slecht over, maar het was ergens toch ook hun eigen schuld. Hun hadden allemaal een bepaalde manier van haar behandelen alsof ze er alleen was om mooi te zijn. Genevíéve pakte even een boord en een mes voor zichzelf en haar pizza. Ze zette het op het aanrecht.
    "Anyway, hoe is Californië?" vroeg Geneviéve met een glimlach. Ze draaide zich om om Aadam weer aan te kijken, maar hij stond iets dichterbij dan ze had verwacht. Misschien iets te opvallend zette ze een klein stapje achteruit.


    Raevyn Rhoden Anastasia Killian.
    'Ik kom zelf uit gewoon hier, Amerika, maar mijn vader kwam uit Australië en ik heb dus een licht accent.' zegt Blake en Raevyn keek hem met een schuin hoofd aan. Amerikaans en Australisch. Klonk interessant. Raevyn kende niet echt iemand uit Australië. Het was dus nog best leuk om eindelijk iemand te ontmoeten die er in ieder geval deels vandaan kwam.
    'Ik zit hier vanwege mijn moeder die vind dat ik de ware moet vinden.' zei hij en voor Raevyn erop kon reageren ging hij al verder,'En jij dan waar kom jij vandaan en wat doe jij hier?' De jongen trok lichtjes zijn wenkbrauw op, iets wat Raevyn weer liet glimlachen. Raevyn haalde haar schouders lichtjes op en ging op de matrassen zitten die op de grond op de open plek lagen, een paar stappen bij de twee vandaan.
    "Ik kom uit Rusland. Maar mijn vader komt uit Wales, al is hij ook half Iers," begon Raevyn met een kleine glimlach. "Maar ik woon al sinds mijn derde in Amerika." Raevyn hield nog even voor zich dat een groot gedeelte van haar familie Rusland uitgejaagd was. Dat was toch een heel onbelangrijk feit dat Blake vast niet wilde weten. Plus ze had niks te klagen. Ze had alles wat haar hartje begeerde.
    "Ik ben hier omdat ik snel verveeld raak en een jongen zoek die mijn aandacht wel langer vast kan houden," mompelde Raevyn, "Ik ben gewoon iemand die snel verveeld raakt, met alles, vandaar dat ik ook drieduizend hobby's heb. Dat bedoelde ik ook eigenlijk. Waarom heeft een jongen zoals jij dit programma nodig om een leuk meisje te vinden?" vroeg Raevyn opnieuw. Nu hoopte ze dat hij wel de hint snapte dat hij ongelofelijk knap was.


    We've lived in the shadows for far too long.


    Alanah Harris

    Ik keek Grayson aan, nadat ik hem gevraagd had waar hij vandaan kwam.. "Ik kom uit New York. Of eigenlijk Canada, maar ik ben verhuisd vanwege mijn studie. Jij?" antwoordde hij. Ik knikte even. Dus we hadden een wijsneus hier. "Wat studeer je?" vroeg ik nieuwsgierig. "Oh en ik kom uit Florida trouwens, Tampa om precies te zijn" reageerde ik nog even snel op zijn vraag. Ik lachte even verontschuldigend voor mijn slome gedrag. Ineens kwam er een tekst op het scherm te staan. Morgen hadden we de eerste opdracht dus. Op het strand, in bikini. Ik grijnsde. Ik hield van het strand. Het was dan ook de plaats waar ik vele van mijn dagen versleet. In Florida woonde ik in een villa bij mijn ouders, met uitzicht op de zee. Ik kon praktisch mijn balkon afspringen en recht op het strand terecht komen. Ik vroeg mij af wat voor opdracht ze zouden moeten doen op het strand. Ik werd uit haar gedachten gerukt door Grayson. "Beetje zin in de opdracht? Of heb je meer zin in een feestje? " vroeg hij, terwijl er een brede glimlach op zijn gezicht verscheen. "Oh, geef mij maar een goed feestje," grijnsde ik. Ik zag dat een paar al wat te drinken pakte en zelf had ik ook wel zin in wat lekkers. Alcohol natuurlijk. Ik moest wel oppassen met de drank. Als ik teveel dronk werd ik nogal losjes en dat zou een verkeerde indruk kunnen wekken op de eerste avond. "Ik ga wat te drinken pakken. Wil je ook wat?" vroeg ik aan Grayson, terwijl ik naar de keuken liep om te kijken wat voor drank er was.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2015 - 20:47 ]


    Tell me about it, stud.

    (Elpis is gestopt met Quizlet! Ik heb matchen een beetje veranderd,nu zullen er nog maar 8 koppels zijn, sorry)



    Aadam Finn Delvin

    Ik zie haar zuchtend naar de anderen kijken. Ik draai mijn hoof doorknaag hen. Iedereen praatte of zat gewoon. Ik neem mijn IPhone uit mijn zak die ik hier maar ergens gezet had en kleine boxen. Ik realiseer me net dat ik nog geen kamer had. Maar daar maak ik me nog geen druk om. Ik zie wel wat nog over is. Ik zet de muziek aan. "People, ik heb veel alcohol gevonden! Partyyyyyy! ",roep ik. "Vroeger hoopte ik elke dag dat ik niet zoals al die typische jongens zou worden", zeg ik als ze geantwoord heeft op mijn vraag. Als ik rondloop in de stad hoor ik altijd wel minstens één jongen fluiten naar een meisje. Komaan, het zijn geen honden hoor. Ik kan het echt niet verdragen als jongens, meisjes gewoon gebruiken als speelgoed en als ze, ze beu zijn gewoon dumpen. Dit is misschien omdat ik zo opgevoed ben. Ik heb 2 zussen en 1 broer. Mijn ouders hebben me geleerd respect te hebben voor meisjes. Maar met respect alleen kom je er niet. Anders zou ik al lang niet meegedaan hebben met dit programma. Het kan me eigenlijk niet veel schelen wat mensen van me zullen denken. Ze mogen denken wat ze willen. Ik ben hier voor liefde, en geld, maar vooral liefde. Want geld maakt niet gelukkig. Ik zie een meisje met bruin haar de keuken binnenwandelen. Ik glimlach gewoon vriendelijk naar haar. "Anyway, hoe is Californië?" vroeg Geneviève en draait zich naar me om. Ik besef dat ik iets te dicht stond, wanneer ze zich omdraait. Ik zet snel een stap opzij net als zij. "Uhm...Minder saai dan Engeland", zeg ik na even wachten. "Hoe is...New York?", vraag ik snel.

    MT


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Off: Ik zit nu op mijn tablet, om nu even een foto te plaatsen gaat moeilijk. Dus ik ga nu even alleen de text doen.
    Ik doe wel dat mijn personage was later aan kwam :)
    ......................


    Cathleen Lewis

    Na meer dan een uur onderweg te zijn geweest, was ze eindelijk op de plek van bestemming aangekomen. 'Eindelijk!' zei ze zachtjes tegen zich zelf. Ze stapte uit de taxi en greep haar koffer uit de kofferbak. Betaalde de chauffeur en liep toen met de koffer en een tas die over haar schouder hing naar binnen. Eenmaal binnen zag ze vele mensen druk in gesprek gewikkeld. 'Hello Everyone' zei ze met een glimlach. Geen idee of iemand aandacht aan haar zou besteden, maar ach. Ze moest laten weten dat ze er was. 'Heeft iemand een idee waar ik mijn bagage neer kan leggen?' ze vroeg het vriendelijk. Het voelde vreemd voor haar dat ze hier was. Ze zou zich echt niet uit het veld slaan, ze stond haar mannetje. Het leek alsof niemand even op haar reageerde en rolde even met haar ogen. Bedankt voor de welkom dacht ze sarcastisch. Rustig ging ze maar verder zoeken naar mensen en vond een paar in de keuken. 'Hello' zei ze weer met een glimlach, ze zag een meisje. Ze was in gesprek gewikkeld met iemand. 'Weet één van jullie misschien waar ik mijn bagage kan neer zetten? Ik ben namelijk een beetje laat aangekomen, vanwege de leuke files dat ik tegen kwam' zei ze weer met sarcasme. Alleen de laatste zin bedoelde ze daarmee.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2015 - 21:38 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.



    Aadam Finn Delvin

    Ik zie plots een meisje naar ons toekomen. Ze had een koffer en tas bij zich. Ik ben blijkbaar toch nog niet de enige die nog geen kamer heeft. Niet dat ik al veel moeite gedaan heb. 'Weet één van jullie misschien waar ik mijn bagage kan neer zetten? Ik ben namelijk een beetje laat aangekomen, vanwege de leuke files dat ik tegen kwam' zei ze tegen ons. Ik hoop wel dat ze dat laatste sarcastisch bedoelde. Anders zou het wel een beetje raar klinken. Niet dat mensen files niet leuk mogen vinden ofzo. Alleen is dat een beetje ongewoon. Ik keek even naar Geneviève en antwoordde dan op de vraag van het meisje waarvan ik haar naam nog niet weet, maar wel te weten zal komen aangezien we de komende weken in hetzelfde huis zullen wonen. Nu pas besef ik dat dit allemaal echt is. "Ohn files, hatelijk! Volgens mij kan je die gewoon ergens in een kamer zetten ofzo. Ik ben Aadam trouwens. Leuk je te ontmoeten", zeg ik en steek dan mijn hand uit met de bedoeling dat zij die dan schud. Dit komt weer zo raar over. Waarom blijf ik toch zo'n belachelijke dingen doen.

    Cathleen Lewis

    Haar ogen richten zich op een jongen, hij leek haar aardig. Toch schijn kon bedriegend zijn. 'Ooh, ja! Ik kan gewoon niet tegen files. Bedankt' ze glimlachte naar de jongen die zich voorstelde als Aadam, hij stak zijn hand naar haar uit. Ze vond het totaal niet vreemd ofzo, ze vond het juist netjes wat hij deed. De meeste mensen die ze kende deden dat niet. Als ze geen familie van haar waren dan. 'Ik ben Cathleen, noem me maar Cathy' zei ze en nam de hand aan van Aadam en schudde het vriendelijk. Haar blik ging toen naar het meisje. 'Ik ben Cathleen' zei ze en stak haar hand uit naar het meisje toe. Waarschijnlijk zou ze geen echte vrienden hier treven, misschien hopelijk zou ze haar ware vinden. Die kans zou klein zijn, in haar ogen dan. Ze legde haar koffer neer, ze zou zo even een kamer op zoeken,maar met wie zou ze een kamer moeten delen? Het zou onwaarschijnlijk zijn dat ze een kamer voor zich alleen had. 'Wat brengt jullie hier?' vroeg ze aan Aadam en het meisje


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.



    Aadam Finn Delvin

    Ze nam m'n hand aan en schudde het. Ik ben wel blij dat ze het spontaan deed. Ik was het gewoon, maar de helft van de mensen die ik ken vinden het raar. Het meisje heet dus blijkbaar Cathleen. Ik drink wat terwijl ze zichzelf voorstelt aan Geneviève, die ik nog steeds niet met haar bijnaam aanspreek omdat ik dat een beetje raar vind. Aangezien ik haar nog maar net ken. Ik spreek sowieso niet snel mensen aan met hun bijnaam. 'Wat brengt jullie hier?", vraagt Cathleen. Wow ik heb eigenlijk veel redenen. "Ik heb eigenlijk veel redenen", zeg ik met een glimlach en kijk dan weg. Ik wou niet echt alle redenen opnoemen. Dus hoopte ik dat ze ook niet ging verder vragen. Ik besef wel dat ik deze vraag nog meer zal krijgen deze week. Stiekem hoop ik wel dat ik die zal kunnen ontwijken. Ik weet wel goed genoeg dat ik die vraag niet zal kunnen blijven ontwijken. Maar voor nu hoop ik dit wel te kunnen doen.


    Geneviève Dante Isadora Killian

    Geneviéve luisterde met open mond naar Aadam. Als hij stiekem toch een klootzak was en dit allemaal uit zijn duim zoog, dan was hij wel erg goed. Geneviéve wilde hem spontaan een knuffel geven, maar dat zou raar overkomen. Op dat moment liep een bruinharig meisje de keuken in. Iets over files en iets over een slaapplek nodig hebben. Geneviéve luisterde niet helemaal, om eerlijk te zijn. Ze was hier niet om vriendinnen te maken, ze was hier om de ware te vinden. Alleen zou ze niet zijn, ze had haar zus. Geneviéve pakte haar pizza uit de over en luisterde hoe Aadam iets tegen het meisje zei.
    "Aangenaam, Gwen, leuk je te ontmoeten," zei Geneviéve en ze nam de hand van het meisje aan. Ze schudde hem kort, voor ze haar pizza in stukjes sneed.
    "Ook een stukje?" bood Geneviëve het meisje aan. Beetje vrijgevigheid kon geen kwaad. Ze wilde alleen graag verder met haar gesprek met Aadam. "Wel, ik wilde Aadam hier net vertellen dat New York saai werd en mijn studie ook, vooral omdat ik in New York iedereen veel te gehaast vindt, ik zocht rust," gaf Geneviéve eerlijk toe, "en liefde natuurlijk, iets wat ik ook niet in New York kon vinden." Geneviéve pakte een stukje pizza en zette haar boord weer neer. Ze haalde wat chips en alcohol tevoorschijn.
    "Boven zijn kamers, we mogen zelf uitkiezen, maar bijna alles is tweepersoons, dus het zou me niet verbazen als je al een bed zou moeten delen met iemand," zei Geneviéve schouder ophalen. "Ik heb altijd nog plaats voor een knappe jongen in mijn bed, dus Aadam, als je geen plaats kan vinden," Geneviëve lachte even zacht. "Het is natuurlijk maar een grapje, maar ik meen het wel voor als je geen plaats kan vinden. Des noods ga ik bij mijn zus liggen, die moet hier ook ergens zijn."


    We've lived in the shadows for far too long.



    Aadam Finn Delvin

    Geneviève stelt zichzelf ook voor aan Cathleen. "Wel, ik wilde Aadam hier net vertellen dat New York saai werd en mijn studie ook, vooral omdat ik in New York iedereen veel te gehaast vindt, ik zocht rust,", zegt Gwen. "en liefde natuurlijk, iets wat ik ook niet in New York kon vinden.", voegt ze er nog aan toe. "Dat lijkt me juist leuk die drukte, nou ja, leuk voor een tijdje", antwoord ik weer en leun een beetje tegen de muur aan. Ik luister hoe Geneviève uitleg heeft over de kamers aan Cathleen. De anderen waren blijkbaar niet echt in voor een feestje, merk ik net. Iedereen is waarschijnlijk moe van de reis. En morgen moeten we al om 11 uur op het strand klaar staan. Niet dat ik al van plan was om te gaan slapen. Maar anderen hier misschien wel. "Ik heb altijd nog plaats voor een knappe jongen in mijn bed, dus Aadam, als je geen plaats kan vinden ", zegt ze plots tegen mij. Ik lach. "Het is natuurlijk maar een grapje, maar ik meen het wel voor als je geen plaats kan vinden. Des noods ga ik bij mijn zus liggen, die moet hier ook ergens zijn. "Bedankt, maar zal waarschijnlijk niet nodig zijn. Je bent hier dus met je zus?", lach ik. Zei ik dat laatste echt als een vraag. Serieus Aadam, natuurlijk is ze hier met haar zus als ze dat zegt.



    MacKenzie Pyralis Lewis

    MacKenzie luisterde half naar de presentator die zijn best deed om leuk gevonden te worden naar haar mening. Ze was niet erg gesteld op dit soort types, maar toch ving ze hier en daar toch wat op van zijn praatje. Het meeste was haar wel duidelijk. MacKenzie was zo nieuwsgierig naar het huis maar vooral de mensen en het meeste was ze nieuwsgierig naar haar match. Hoe zou hij er uit zien? En het belangrijkste hoe zou de jongen zijn qua gedrag en innerlijk. Natuurlijk had ze een lijst moeten invullen, maar wat daar uit kwam was voor haar ook nogsteeds de vraag. De zon buiten werd feller en haar nieuwsgierigheid steeds erger. Uiteindelijk liep een jonge vrouw met blonde haar al naar binnen en de rest volgde snel. MacKenzie sjokte ook naar binnen maar wel een stuk later omdat ze in haar gedachten zat. Ze had geen zin om naar boven te lopen dus liet ze haar twee fel groene koffers in de hal staan. Haar ogen werden groot op het moment dat ze de villa binnen liep. Dit was echt niet normaal meer. Alles zag er zo groot en duur uit. Opeens hoorde ze het woord 'feest' vallen dit hoefde geen tweede keer gezegd te worden. "Party Hardy . Ik zorg voor de cocktails!" riep ze enthousiast uit. Haar ogen begonnen te twinkelen en haar passen versnelde. Ze zocht een keuken op waar ze met alle plezier cocktails kon maken. Al snel had ze deze gevonden" ik zocht naar een keuken geen paleis." Stamelde ze uit. Het was een mega grote keuken met veel licht inval, waar door het er gezellig uit zag. Ze begroete de mensen die in de keuken stonden en vroeg" zin in een cocktail?". Ze vergat meteen om zich zelf voor te stellen. Met een grote glimlach liep ze naar de koelkast om te kijken of er drank in stond. Haar mond viel bijna open. Er was een grote voorraad alcohol te vinden. Ze viste een paar flessen eruit en na even zoek had ze ook al wat glazen gevonden. Ze begon aan een van de meeste bekende cocktails ter wereld en dat was dan wel ook de sex on the beach. Hier en daar keek ze even naar de rest die ze vanuit de keuken kon volgen. De jongens waren allemaal wel knap te noemen, maar ze moesten eerst bewijzen of ze wel goed genoeg waren.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2015 - 1:29 ]


    A Smile is the most beautiful curve on an womans body

    Blake Ellias Alvaro



    Ze loopt richting de matrassen en ik besluit haar te volgen als ze gaat zitten besluit ik tegenover haar te gaan zitten en in een kleermakerszit te zitten. Het zat het comfortabelste en vooral omdat mijn benen in haar persoonlijke ruimte zaten en ik wist niet zeker of ze er nou op gesteld was of niet.
    "Ik kom uit Rusland. Maar mijn vader komt uit Wales, al is hij ook half Iers," vertelt ze als een kleine glimlach haar lippen siert. "Maar ik woon al sinds mijn derde in Amerika."gaat ze verder. Ze lijkt even na te denken en ik merk dat ze iets achterhoud, maar dat komt omdat ik mensen kan lezen. Het maakt me niet uit ik kwam haar pas net tegen en ik vertel ook niet mijn levensverhaal.
    "Ik ben hier omdat ik snel verveeld raak en een jongen zoek die mijn aandacht wel langer vast kan houden," ik hoor haar bijna niet omdat ze mompelt en blijf haar dus goed aanstaren om alles op te vangen. Niet alles is namelijk verbaal maar je kan ook veel zien aan haar houding en gezicht.
    "Ik ben gewoon iemand die snel verveeld raakt, met alles, vandaar dat ik ook drieduizend hobby's heb. Dat bedoelde ik ook eigenlijk. Waarom heeft een jongen zoals jij dit programma nodig om een leuk meisje te vinden?" Gaat ze verder en ik lach even, geamuseerd. Ik begreep de lichte hint die ze erin legde ondanks dat ik de aandacht liever niet op mij vestigde vond ik het wel leuk hoe ze het bracht.
    'Deze jongen had tijd nooit veel tijd om open te staan voor een echte relatie.' Zeg ik met een kleine glimlach rond mijn lippen.
    'Nee ik heb altijd veel moeten werken enzo en mijn exen begrepen dat niet helemaal en vonden dat ze meer aandacht nodig hadden dan dat ik kon geven.' Zeg ik eerlijk. Ik liet niet te veel los maar was wel eerlijk aangezien ik dat zelf ook belangrijk vond.
    'Maar vertel dan is over je 3000 hobby's?' Vraag ik geïnteresseerd. Als je zoveel hobby's had moest je wel wat te vertellen hebben.

    {Hee i ben op vakantie maar ik heb wel internet(pasjes) dus ik kom wel online, maar ik kan niet super snel reageren}


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia


    Aadam Finn Delvin

    Er komt nog een meisje de keuken in. Ik hoor haar iets mompelen over hoe groot de keuken wel niet is. Ze heeft gelijk. Deze keuken is reusachtig en zo mooi. Het lijkt alsof ze hier alles hebben waar een mens maar van kan dromen. " zin in een cocktail?", zegt ze daarna tegen ons. Ik was niet echt aan het kijken. Maar toen ik het woord cocktail hoorde draaide ik me direct om. Om eerlijk te zijn lust ik niet veel alcohol maar om een of andere reden lust ik wel altijd cocktails. "Wie zei er cocktails?", vraag ik wetend dat het dat meisje was. Ik had gewoon niet echt haar hele zin gehoord. Ik dacht weer aan die opdracht. Zouden de opdrachten heftig zijn? Of moeilijk? Ik ben niet zo heel sportief aangelegd dus ik hoop dat ze niet te zwaar zullen zijn. Ik duw me af en ga op een tafel gaan zitten.