• Are u the one


    If the 10 men and 10 women are able to correctly choose all ten perfect matches in ten weeks, they will gain $1 million to split among them.
    Each episode the cast will pair up with who they believe their perfect match is to compete in a challenge.
    The winners of the challenge will go on a date, and have a chance to test their match in the truth booth.
    The cast members will choose one of the winning couples to go to the truth booth to determine if they are a perfect match or not.
    This is the only way to confirm matches.
    Each episode ends with a matching ceremony where the couples will be told how many perfect matches they have, but not which matches are correct.




    Als jouw perfecte match voor je neus zou staan, zou je het dan doorhebben?
    In 'Are You The One?' zijn er 10 mooie vrouwen geselecteerd en is hun perfecte match gezocht.
    Daar zijn 10 mannen uitgekomen en deze worden samen met de vrouwen in één huis gestopt.
    Alle deelnemers wonen momenteel in Amerika
    Een maand wonen ze op Hawaï met één doel; Vind je perfecte match.
    Vinden ze alle 20 hun perfecte match, binnen 10 pogingen dan winnen ze allemaal 1 miljoen dollar.








    Het huis
    Het huis bestaat uit een gezamenlijke woonkamer, keuken en poolkamer. Boven zijn slaapkamers met twee eenpersoonsbedden of een tweepersoonsbed. Sommige hebben een balkon en elke kamer heeft een eigen badkamerEr is boven ook een gezamenlijke plaats met allemaal matrassen op de grond, waar iedereen kan liggen/zitten. Er is buiten een zwembad en een 'patio'. Een overdekt stuk met een paar bankjes en een schommel. Verder is er een soort 'tropisch' gedeelte waar de truth booth zich bevindt. Het terrein mag niet verlaten worden tenzij je een date gewonnen heb.


    Wedstrijden en truth booth.
    Een keer per week is er een wedstrijd.
    Hierbij worden er of koppels gemaakt die samen een date kunnen winnen. Of er winnen twee/drie jongens of meiden die vervolgens hun date mogen uitkiezen. Deze mensen gaan op date om elkaar beter te leren kennen. De overige kandidaten mogen allemaal apart een stem uitbrengen om één koppel dat een date heeft naar de truth booth te sturen.De truth booth verteld dan of die twee mensen een match zijn of niet. Als het een oncorrecte match is, dan gaat het leven gewoon door. Is het een correcte match gaan deze twee mensen naar de Honeymoon suite, of in de RPG, doen ze gewoon niet meer mee met de wedstrijden, maar blijven ze wel in het huis.


    De ceremonie

    Een keer per week, na de wedstrijd, de dates en de truth booth vindt de ceremonie plaats. De matches die al bekend zijn hoeven niet opnieuw te kiezen. Verder kiezen de jongen of de meiden, om de week wisselt het, een match voor de avond. Dan wordt het spannend, Er zijn tien lichten en elk lichtje staat voor één correcte match. Het doel is om zo snel mogelijk, of in ieder geval bij de tiende ceremonie alle correcte Matches gevonden te hebben.


    Gelieve het volgende invullijstje door te zenden in prive berichten.
    Dit lijstje gaat over hoe jij (je personage) je perfect match ziet.
    Je hoeft niet alle vragen te beantwoorden.

    uiterlijke kenmerken:
    leeftijd:
    nationaliteit:
    innerlijke kenmerken:
    hobby's:
    Pluspunten:
    Minpunten:



    Invullijstje:
    Naam:
    Bijnaam • optioneel:
    Leeftijd • minimaal 18, max 26:
    Nationaliteit: (Beetje Origineel graag)
    Uiterlijk + foto :
    Innerlijk:
    Hobby's:
    • Extra's :




    Regels:
    – Een reservering blijft 48 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – Minimaal twee keer per week reageren.
    – Hou het realistisch.
    – 16+ is toegestaan.
    – Leef je de regels niet na, dan word je na de tweede waarschuwing er uit gegooid.









    Rollen; (*= lijstje, privé bericht ontvangen)
    Meisjes:

    1.Geneviève Dante Isadora Killian (21) || Ainigma || 1.2
    2.Raevyn Rhoden Anastasia Killian (21) || Ainigma || 1.2
    3.Alanah Harris (22) || Conaway || Conaway || 1.2
    4.Rose Finley (20) || GusWaters || 1.2
    5.Charlotte Alexandra Shepherd (20) || MrsMessi || 1.3
    6.Mackenzie Pyralis Lewis (24) || coziness || 1.3
    7.Christine Williams (20) || Elpis || 1.4
    8.Roelien Marthe Maria Zwaan (20) || AmericanPsycho || 1.6
    9.Cathleen Geselle Lewis (25) || Snowqueen || 1.9

    Jongens:

    1.John James Webster (24) || Conaway || 1.2
    2.Florentin d'Auby (21) || GusWaters || 1.2
    3.Grayson Hall (23) || Elpis || 1.4
    4.Jake Maxwell Tyler (25) || Blurryface || 1.5
    5.Aiden Grawford (22) || Saffierblauw || 1.6
    6.Jayden Miller (22) || Tuck || 1.8
    7.Tyler Michael Teller (25) || Bomer|| 1.8
    8.Aadam Finn Delvin (22) || MeganKM || 1.9
    9.Blake Ellias Alvaro (24) || Onism || 1.10



    Verjaardagen:

    Meiden:
    Killian tweeling - 5 Juli
    Alanah - 19 Oktober.
    Mackenzie - 18 december
    Christine - 17 december
    Charlotte - 14 juli


    Jongens:
    Florentin - 28 Februari
    John James - 28 November
    Grayson - 16 augustus
    Jake - 24 november


    Nationaliteiten:

    Meiden:
    Killian tweeling - Iers, Wales en Russisch
    Alanah - Amerikaans
    Rose - Brits
    Charlotte - Spaans, Amerikaans
    Christine - Amerikaans
    MacKenzie - Grieks, Amerikaans



    Jongens
    John James - Amerikaans, Brits
    Florentin - Frans
    Grayson - Canadees
    Jake - Canadees






    Praattopic:

    Volgende dag :

    De kandidaten worden om 11 uur op het strand verwacht voor opdracht 1.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2015 - 8:21 ]



    MacKenzie Pyralis Lewis

    MacKenzie vulde laagje voor laagje de glazen met drank. Ze kwam er achter dat ze niet alle benodigdheden had, maar dat had ze al snel opgelost met wat ander drank. " wie zei er cocktails?" Vroeg een jongeman. " that's me! Wat dacht je van een sex on the beach in are u the one stijl?" Zei ze enthousiast tegen de jongen. Naar haar mening kwam hij al meteen gezellig over en dat vond ze al meteen leuk waardoor ze lekker spraakzaam werd. De sex on the beach in are u the one stijl klonk spannender dan dat het was. Omdat ze niet alle originele benodigdheden had voor de echt sex on the beach moest ze even de naam veranderen. MacKenzie was al snel klaar en liep met 2 van de vijf glazen die ze had klaar gemaakt naar de jongen. Een glas had ze bij hem neer gezet en de ander tegen over hem. " Mijn naam is Mackie Lewis!" Zei ze vrolijk en stak haar hand uit naar de jongen. Daarna ging ze voor hem zitten. MacKenzie had geen zin om zich zelf de hele tijd MacKenzie Pyralis Lewis te noemen ze werd er al moe van als ze er aan dacht. Ze bekeek de jongen even goed hij had bruine schattige ogen en bruine haren.


    A Smile is the most beautiful curve on an womans body



    Aadam Finn Delvin


    Ze maakte de cocktails voor ons. 'Wat dacht je van een sex on the beach in are u the One stijl?', vroeg ze. Een sex on the beach in are u the One stijl, klinkt wel leuk. "Klink goed, en gepast", zeg ik lachend. Ze zet het glas voor me en gaat tegenover me gaan zitten. Ik neem het glas en drink er een beetje van. 'Mmm, is wel lekker, bedankt", meende ik. Het was echt lekker. Ik neem er nu een grotere slok van. Echt lekker. "Mijn naam is Mackie Lewis", stelt ze zichzelf voor. "Ik ben Aadam", ze steekt haar hand uit en die neem ik aan en schud even. "Dit zijn Geneviève en Cathleen", zeg ik wanneer ik naar de andere twee meiden wijs. Ik stelde hen alvast voor zodat het wat makkelijker was voor Mackie. Ik denk dat ik dan eens ga slapen. Aangezien toch niet veel mensen blijkbaar zin hebben in een feestje. Dat komt er morgen dan maar van. Achter de eerste opdracht. Ik begon eigenlijk een beetje nerveus te worden voor de eerste opdracht. Hopelijk had ik dat niet bij elke opdracht.


    Tyler Michael Teller


    Na een paar baantjes getrokken te hebben in het zwembad, klom ik eruit. Ik schudde mijzelf even, zodat de ergste druppels van mij af vlogen. De zon was hier zo heet dat je zonder pardon meteen opdroogde. Ik liep naar binnen en liep door naar de keuken. Ik hoorde iemand praten over cocktails. Daar had ik ook wel zin in. "Hoorde ik hier iemand praten over cocktails?" vroeg ik grijnzend toen ik de keuken inkwam. Er waren al 3 dames aanwezig en een jongen. De naam van de jongen had ik ergens al horen vallen, als ik het goed had heette hij Aadam.


    The goal isn't to live forever, The goal is to create something that will.



    Aadam Finn Delvin


    We waren nu al met vier in de keuken. Al snel kwam er een jongen bij. Volgens mij was het die jongen die ik net naar het zwembad zag lopen. Ik ben er wel bijna zeker van aangezien hij niks aan zijn bovenlijf aanhad. "Je cocktails zijn al populair", lach ik tegen Mackie. Ik neem nog een slok van de cocktail en ga spring dan weer van de tafel. Ik neem mijn IPhone en steek hem weer in mijn zak die ik ergens in de keuken had gezet. Wel moest ik even mijn zak zoeken. Ik had die blijkbaar ergens in een hoekje gelegd. Dit huis hier is gigantisch. Als je hier iets kwijtraak zal je lang mogen zoeken voor je het terug vind.



    Rose Finley


    Aangezien Rose stemmen hoorde in de keuken, ging ze er ook maar heen. Ze moest tenslotte wel met een aantal mensen gepraat hebben voordat ze een idee kon hebben van haar match en misschien zou ze hier zelfs een aantal leuke vrienden aan overhouden.
    Bovendien had ze toch niet echt iets anders om te doen.
    Haar koffer had ze boven ergens in de gang gezet. Ze had nog geen kamer opgeëist maar er waren toch genoeg bedden, dus ze maakte zich er niet druk over. Zolang ze deze nacht maar een bed had om in te slapen was het voor Rose allemaal al goed.
    Natuurlijk zou het leuk zijn moest haar kamergenoot ook een beetje aangenaam zijn en moest de kamer mooi zijn.
    Met een glimlach op haar gezicht kwam ze aan in de keuken. Iedereen was een cocktail aan het drinken, dus Rose besloot dat dit een mooi moment was om ook maar eens een cocktail te drinken. Ze was nooit een grote drinker geweest en kon dus ook niet geweldig goed tegen alcohol. Maar één drankje kon geen kwaad.
    Ze dronk de cocktail best snel op aangezien deze lekker zoet en tegelijk fris was. Ze vond het heerlijk smaken. 'En dan is het nu tijd om te dansen', lachte ze vrolijk en ze begon in de keuken op haar voeten rond te draaien terwijl ze haar armen in de lucht gooide.
    Aangezien niemand direct meedeed, nam ze iemands handen vast en trok deze mee in haar dans.
    (kies maar wie Rose meetrekt)

    [ bericht aangepast op 5 mei 2015 - 20:08 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    (Willen jullie nu al koppels afspreken voor de opdracht. Jullie hebben nog een hele week om het 'feestje' en de ochtend tot aan de opdracht te doen. Zaterdag kunnen we dan de opdracht beschrijven. Ik kies met een randomizer wie wint bij de opdracht)

    [ bericht aangepast op 2 mei 2015 - 16:32 ]


    Geneviève Dante Isadora Killian

    Geneviève kon het niet laten om haar wenkbrauwen op te trekken toen het cocktail meisje binnen kwam. Ja, zo ging ze haar noemen, het cocktail meisje.
    "Ik doe niet aan sex on the beach, " sprak genevieve rustig, " Doe mij maar een White Russian als het kan. " Ze bekeek het cocktailmeisje even goed. De naam mackie paste ook wel bij haar. Boers en ietwat lelijk. Zo zag zij er ook uit, ongeacht waar ze vandaan kwam. Geneviève dronk haar drankje zonder moeite op. Als ze iets gewend was, was het een overschot aan vodka. Waar was Raevyn gebleven, dacht Genevieve ineens. Geneviève werd meegetrokken door iemand om te dansen en zij pakte ook weer iemands hand.
    "Dansen is altijd goed. Aangenaam Gwen, volgens mij had ik jouw naam nog niet gehoord?" vroeg Geneviève aan het meisje voor haar. Achternaam deed er niet toe en Geneviève klonk heel pretentieus. Dit meisje zag er al een stuk mooier en leuker uit. Ook een stuk minder opdringerig kwa aandacht opeisen. "Hoe gaat het met je? Leuke reis gehad hierheen?" vroeg Geneviève aan het meisje.

    (Kies zelf maar wie Geneviève meetrekt^^)


    Raevyn Rhoden Anastasia Killian.
    Raevyn haalde haar schouders lichtjes op en beet op haar lip. Moest ze nu echt over haar hobbies geen vertellen? Die sloegen allemaal helemaal nergens op. Sommige waren zelfs beschamend.
    "Krijg ik dan ook jouw hobbies te weten? Ik waarschuw je, die van mij gaan helemaal nergens over, " mompelde Raevyn. Raevyn strekte haar benen iets, zodat haar voeten netjes naast Blake' knieën stonden. Ze wist niet goed waar ze moest beginnen.
    "Ik sport veel. Basketbal, boogschieten. Freerunnen ook, maar dat mag niet tot ik mijn kampioenschap skaten gereden heb, ze zijn bang dat ik iets breek of verzwik ofzo. Geschiedenis, astrologie, talen en mythologie, dat soort dingen, of gewoon bakken en koken. Zingen, gitaar spelen. Maar ook normale dingen zoals tekenen, series kijken, het internet stalken, lezen," zei Raevyn met een kleine glimlach. Het klonk op zich nog als niet al te veel, maar wel veel. Raevyn schaamde zich bijna, dat dat nog niet alles was. Haar ouders hadden haar altijd alles laten doen wat ze maar wilde. Misschien dat ze daarom ook alles wilde doen. Raevyn ging zachtjes verder, "Ballet heb ik geprobeerd, maar dat kan ik niet, net als piano spelen helaas. "
    Raevyn lachte even zacht. "Nu jij, wat zijn jouw hobby's?"
    Raevyn luisterde even naar de geluiden die van beneden kwamen. Oh, een feestje, nja, in ieder geval muziek, dat was al iets.
    "Wil je ook beneden mee feesten? Of ben je niet zo'n party hard persoon? " vroeg Raevyn aan Blake met een schuin hoofd. Raevyn realiseerde dat ze echt nog niemand behalve Blake ook maar gedag had gezegd. Niet dat ze dat een probleem vond, want ze zat wel lekker.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Blake Ellias Alvaro


    Ze beet op haar lip, een indicatie dat ze nerveus was of het moeilijk vond.
    "Krijg ik dan ook jouw hobby's te weten? Ik waarschuw je, die van mij gaan helemaal nergens over, " Ze mompelt, maar ik versta haar ondanks van de geluiden van beneden. Ik lach naar haar en knik afwachtend wat ze te vertellen heeft. Ze strekte haar benen waardoor haar voeten naast mijn knieën zaten. Ze had een korte pauze alsof ze in haar hoofd nog zat te bedenken hoe ze het alles moest verwoorden.
    "Ik sport veel. Basketbal, boogschieten. Freerunnen ook, maar dat mag niet tot ik mijn kampioenschap skaten gereden heb, ze zijn bang dat ik iets breek of verzwik ofzo. Geschiedenis, astrologie, talen en mythologie, dat soort dingen, of gewoon bakken en koken. Zingen, gitaar spelen. Maar ook normale dingen zoals tekenen, series kijken, het internet stalken, lezen," Terwijl ze praat siert een kleine glimlach haar lippen. Ik zag de passie wel in haar ogen, maar ook een lichte schaamte. Ze had inderdaad veel hobby's en ik voelde een lichte jaloezie. Ik zag voor me dat ze een wat rijkere familie had en voor mij, iemand die bijna niets heeft, klonk dat een droom. "Ballet heb ik geprobeerd, maar dat kan ik niet, net als piano spelen helaas. " zegt ze er nog zacht achteraan en ik glimlach naar haar. Haar hobby's klonken leuk en het paste ook bij haar.
    "Nu jij, wat zijn jouw hobby's?" Vraagt ze en ik denk even na. Wat vond ik echt leuk om te doen? Ik zie haar gedachte ook even afdwalen als ik haar oren zie spitsen. Zij hoort ook de muziek. "Wil je ook beneden mee feesten? Of ben je niet zo'n party hard persoon? " Ze keek me vragend aan wat haar hoofd een beetje schuin liet staan.
    'Het zijn er niet zo veel als die van jou, maar ik vind het erg leuk om me in het water te bevinden. Ik doe aan waterpolo, ik surf en ik zwem. Ik vind bewegen of sporten in ieder geval erg leuk en ik ben dan ook sportief. Als ik niet sport kijk ik graag een film, luister ik muziek of lees ik een goed boek.' vertel ik over mezelf. Ik wend mijn hoofd een af naar waar het geluid vandaan komt. Ik had niet eens door dat er een feestje gestart was, alleen dat er muziek aan stond. Dan was het natuurlijk ook zo dat Raewyn de eerste was die ik ontmoet had in het hele huis.
    'Het maakt mij niet heel veel uit, dat feestje zal zeker tot in de late uren duren dus in principe hebben we nog de hele nacht. Wat wil jij?' Vraag ik haar, want om eerlijk te zijn vond ik alles best. Het was leuk om met haar te praten en een goed gesprek te hebben, maar als zij graag naar beneden wou vond ik dat ook goed. Sociaal en spontaan zijn is ook belangrijk, maar een op een is ook leuk aangezien je anders nooit een persoon leert kennen. Mijn hoofd zit al in het spel en ik denk dat het belangrijk is dat bijna ieder meisje alleen genomen moet worden. Als je een meid niet leert kennen kan je ook niet weten of ze je match is en we hebben maar tien weken en dat is minder lang dan het lijkt...

    [ bericht aangepast op 3 mei 2015 - 13:05 ]


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia


    John James Webster

    John had een tijdje boven gelegen op een bed dat hij bemachtigd had. Hij had wat last van zijn hoofd gekregen, na de vliegreis hier naar toe. Hoewel de vliegreis maar 5 uur was van San Francisco naar Hawaii, was het genoeg om heel Johns lichaam verrot te krijgen. John had vliegen nooit leuk gevonden. Sterker nog, hij had jaren vliegangst gehad. Dit kwam hem nu niet bepaald goed uit, gezien het jaarlijkse tripje naar zijn familie in Engeland. Hij was er inmiddels overheen, maar vliegen deed nog steeds weinig goed voor hem.
    John vond het ergens jammer dat hij nu helemaal miste wat ze beneden deden, maar zijn gezondheid ging nu even door. Hij zal ze allemaal nog wel leren kennen. De eerste indruk die hij van iedereen had gekregen was in ieder geval positief. Nu kon John sowieso wel makkelijk met iedereen overweg, daar was hij ook niet bang voor.
    Na een tijdje had John het wel gehad op bed en stond hij op. Hij liep naar de spiegel om te kijken hoe hij eruit zag en haalde zijn schouders op. Prima. Een sigaret. Daar had hij wel zin in. John haalde een pakje sigaretten uit zijn koffer en liep naar beneden. Hij keek even snel wie er in de keuken waren en besloot er straks bij te springen. Eerst even een sigaret roken. Dan zou hij zich vast beter gaan voelen. John liep door naar buiten en wilde net een sigaret aansteken, toen hij zag dat hij niet de enige buiten was. Op een ligstoel lag een brunette. John besloot op de ligstoel naast haar te gaan zitten. Met zijn tweeën was altijd gezelliger dan één toch?
    "Hé," zei hij tegen de brunette en hij hoopte dat hij haar niet liet schrikken. Ze had immers haar ogen dicht. "Vind je het erg als ik er eentje opsteek?" vroeg hij, met het oog op zijn sigaret.


    Tell me about it, stud.



    Charlotte Alexandra Shepherd

    Charlotte keek op toen ze een stem vlak naast zich hoorde, en schudde met een glimlach haar hoofd toen de jongen haar vroeg of ze er enig probleem mee had dat hij een sigaret zou opsteken.
    "Helemaal niet. Ga gerust je gang." Ze ging rechtop zitten, waardoor ze de jongen wat beter kon bekijken. Zijn haren stonden alle kanten op, maar dat had misschien juist wel iets.
    "Mijn naam is Charlotte Alexandra Shepherd, maar noem me alsjeblieft gewoon Charlotte. Of Charlie." Ze stak haar hand uit naar de jongeman met een kleine glimlach op haar gezicht. Wat zou zijn reden zijn om hieraan mee te doen? Of was hij gewoon opgegeven door iemand en had hij geen keuze? Iedereen zou vast een andere reden hebben om aan dit programma mee te doen.
    "Ben je net aangekomen? Ik had je nog niet gezien namelijk." Voor zover ze het kon zien was de rest in de keuken, waar ze zich later bij zou voegen. Maar ze had de jongeman voor haar nog niet eerder gezien. Misschien was hij net pas aangekomen. Ze draaide een pluk van haar lange bruine lokken om haar vinger heen, en nam de omgeving nog eens goed in zichzelf op. Hier zou ze zich prima kunnen vermaken de komende 10 weken. Maar ze kon zich ook moeilijk voorstellen dat ze over 10 weken hier naar buiten zou lopen met haar perfecte match.


    Faith is everything.


    John James Webster


    John keek afwachtend naar de brunette, die vervolgens glimlachend haar hoofd schudde. "Helemaal niet.Ga gerust je gang," zei ze. John knikte dankbaar en stak zijn sigaret aan. Hij nam een trekje en inhaleerde de rook die er vanaf kwam. Oh, dit had hij nodig. Het meisje kwam rechtop zitten. Nu kon John haar wat beter zien. Ze had bruine ogen en bruin haar. Het was geen lelijk meisje. "Mijn naam is Charlotte Alexandra Shepherd, maar noem me alsjeblieft gewoon Charlotte. Of Charlie," stelde ze zichzelf voor, terwijl ze haar hand uitstak. John knikte en nam haar hand vast "Ik ben John James. Maar noem me maar gewoon John," stelde hij zichzelf voor. "Ben je net aangekomen? Ik had je nog niet gezien namelijk," vroeg ze. John lachte even. "Ik ben er al een tijdje. Ik lag alleen boven. Ik had nogal last van het vliegen," verklaarde John. "Hoofdpijn," verklaarde hij zich nog wat duidelijker. Hij zag het meisje, Charlotte dus, om zich heen kijken. John keek dezelfde richting op en keek naar de keuken. "Zullen we ook daarheen gaan?" vroeg hij en hij knikte met zijn hoofd naar de keuken.


    Tell me about it, stud.



    Charlotte Alexandra Shepherd

    Charlotte knikte begrijpend. Zelf kon ze ook wel eens last hebben van een vliegreis, maar dat was gelukkig niet vaak het geval. Ze volgde John's blik, en knikte toen met een glimlach.
    "Ik vind het prima. Dat was ik toch al van plan." Charlotte stond op van het ligbed, en trok haar shirt recht. Ze richtte haar blik op John, en ze glimlachte. Hij was niet lelijk, en het warrige haar stond hem juist onwijs goed.
    "Wil je al gaan? Of eerst je sigaret oproken?" Vroeg ze hem, doelend op de sigaret die hij vast had. Ze keek even naar de mensen die in de keuken stonden, om haar blik vervolgens weer op John te richten. Ze wilde hem vragen waarom hij hier precies was, maar iets hield haar tegen. Maar aan de andere kant, ze kon het hem makkelijk vragen toch?
    "Waarom ben jij hier eigenlijk? Ik bedoel.. Waarom doe je mee aan dit programma? Zie je dit als een kans om je echte perfecte match te vinden? Of benader je dit alleen maar als spel?" Ze wilde die vraag aan iedereen die hier was stellen, maar ze wist niet of iedereen ervan gediend was. Misschien was John er ook niet van gediend. Maar ze kon er niets aan doen, ze was van nature nogal.. Nieuwsgierig. Ze wilde altijd van iedereen alles weten.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2015 - 18:30 ]


    Faith is everything.

    MacKenzie Pyralis Lewis
    "Ik ben Aadam", antwoorden de jongen tegen over haar. Ze vond dat zijn gezicht wat weg had van een pretface, bij deze gedachten lachden ze onhoorbaar. "Dit zijn Geneviève en Cathleen", vertelde Aadam. Ze waardeerde dat hij het iets gemakkelijker maakte om de meiden aan haar voor te stellen. Ze bedankte hem met een vrolijke glimlach. " Ik heet MacKenzie, maar noem me maar Mackie", zei ze tegen de twee meiden met kleine glimlach. Ze keek de twee even aan zodat ze gezichten in haar hoofd kon prenten bij de namen. "Hoorde ik hier iemand praten over cocktails?", vroeg een stem die achter haar vandaan kwam. MacKenzie draaide om tot zo ver het kon in de stoel en zag een jongen met ontbloot boven lichaam. MacKenzie inspecteerde de jongen van top tot teen. Hij had een mooie six-pack die zijn buik sierde. " Dat hoorde je goed. Ik hoop voor je dat je een sex on the beach lust anders drink ik ze nog in mijn eentje op. Of met Aadam hier", Ze glimlachte vriendelijk naar de jongen. Ze stond op en liep naar de cocktails ze pakte er een weg en gaf hem aan de jongen. De jongen was wat groter dan haar, dus dit zorgde er voor dat ze naar boven kijken moest. "Alsjeblieft, ik hoop dat het smaakt... De cocktail", zei ze met nog steeds een glimlach op haar gezicht. "Je cocktails zijn al populair", lachte Aadam. " Ja, dan ben ik toch ergens goed voor hier", grinnikte ze. Opeens kwam er een meisje de keuken binnen met blonde haren tot op haar schouders. MacKenzie luisterde half omdat ze aangetrokken werd tot het zwembad. Ze moest even denken aan het helder blauwe water van de zee die om het eiland Kreta lag, waar ze wel dagen lang in kon zwemmen. " En dan is het nu tijd om te dansen", Haar blik was weer snel gevestigd op het meisje met blonde haren. MacKenzie lachte even om de spontaniteit en vrolijkheid van het meisje. "Ik doe niet aan sex on the beach, ", klonk er een stem" Doe mij maar een White Russian als het kan. " vervolgde ze. Het was een van de meiden die voor haar ook al in de keuken stonden. Haar naam was Geneviève of Cathleen. Ze vond haar nogal veel eisend en egoïstisch overkomen. Als ze zo graag een white Russian wou hebben moest ze die maar zelf klaar maken, maar dat ging haar niet eens lukken aangezien de benodigdheden van dat niet in de villa aanwezig waren. Het meisje werd al snel mee getrokken door het andere meisje met blonde haar om te dansen. Ze lachte even en keek al snel naar de twee jongens. " En jongens al dronken genoeg voor een trio?" Ze keek de twee serieus aan, maar dit lukte niet lang en al snel begon ze te lachen.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2015 - 22:41 ]


    A Smile is the most beautiful curve on an womans body


    Tyler Michael Teller


    "Hoorde ik hier iemand praten over cocktails?" had ik gevraagd. Een meisje draaide zich om en ik zag hoe ze mij van top tot teen bekeek. "Dat hoorde je goed. Ik hoop voor je dat je een sex on the beach lust, anders drink ik ze nog in mijn eentje op. Of met Aadam hier," reageerde ze. Ze glimlachte vriendelijk en ik glimlachte even kort terug. Ze pakte vervolgens een cocktail en duwde hem in mijn handen. "Alsjeblieft, ik hoop dat het smaakt... De cocktail," zei ze en nog steeds had ze een glimlach op haar gezicht. "Thanks," reageerde ik en ik nam een slok. Ja hoor, die ging er wel in. Er kwam nog een meisje de keuken in en het werd steeds drukker. Een meisje had het erover dat ze liever een White Russian had dan een sex on the beach en dat werd aan het gezicht van de cocktailmaakster, hoe zou ze eigenlijk heten?, niet gewaardeerd. Een meisje werd meegetrokken door een ander en ze begonnen te dansen. Ik begon te grijnzen. De sfeer zat er prima in. Ik werd afgeleid door de cocktailmaakster. "En jongens, al dronken genoeg voor een trio?" vroeg ze. Ik keek haar raar aan. Meende ze dit nou. Toen ze begon te lachen had ik oor dat ze een grap maakte. Ik lachte even kort mee. "Hoe heet je eigenlijk?" vroeg ik.


    The goal isn't to live forever, The goal is to create something that will.


    Roelien Marthe Maria Zwaan


    Tijdens de uitleg van de presentator was Roelien weggedroomd bij het uiterlijk en de uitstraling van het huis. Een kant was bedekt met klimop, Roelien zag het al voor zich dat zij dat straks ook bij haar huis wilde hebben. Naar de binnenkant kon ze alleen maar gissen, wel wist ze dat het net zo mooi zou zijn. Niet alleen het huis, maar ook de tuin was prachtig. Heel veel bloeiende bloemen die er exotisch uitzagen, Roelien had ze in haar koude kikkerlandje nooit gezien. Er stond een briesje wat van zee kwam en gretig ademde ze de frisse zilte zeelucht in, ze hield er van! Het duurde dan ook even voordat ze doorhad dat de presentator al lang was opgehouden met praten en dat ze eigenlijk de enige was die nog buiten tegen haar koffer leunde. Ze kon zichzelf wel voor haar kop slaan, ze had zich nog zo voorgenomen om te proberen wat minder dromerig te lijken en dit was op dag 1 al mislukt. Zuchtend trok Roelien de deur open en gelukkig had haar dagdroom wel gelijk gehad, binnen was het nog mooier dan ze had gedacht! Haar strooien hoed zette ze af en hing hem aan een kapstok, die had ze binnen niet meer nodig. Even liet ze haar hand over het hout van de leuning gaan voordat ze zichzelf met haar enorme koffer de trap op strompelde. Handig was ze nooit geweest en ze had er nu al spijt van dat ze zo'n grote koffer had meegenomen in plaats van twee wat kleinere. Bijna verloor ze haar evenwicht maar ze kon gelukkig nog stevig de leuning vast grijpen. Ze was blij verrast dat ze boven was gekomen zonder een schrammetje op te lopen, al was het wel met veel lawaai gegaan. Toen ze de gang in liep kwam ze lang een grote ruimte met matrassen op de grond, op die matrassen zat een jongen en een meisje. Zo te zien was de kennismaking dus al lang begonnen en had ze een hele hoop gemist. "Hey.." zei ze en glimlachte een beetje schaapachtig naar ze. "Zo te zien is de kennismaking al lang begonnen. Ik ben Roelien, trouwens!" voegde ze er aan toe. Ze wist niet of ze hen nu gestoord had tijdens een intiem gesprek, maar dat was zeker niet haar bedoeling geweest. Ze zou zich dan ook snel uit de voeten maken als ze geërgerd zouden reageren, er waren nog veel meer mensen met wie ze een praatje kon maken.


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake