• Are u the one


    If the 10 men and 10 women are able to correctly choose all ten perfect matches in ten weeks, they will gain $1 million to split among them.
    Each episode the cast will pair up with who they believe their perfect match is to compete in a challenge.
    The winners of the challenge will go on a date, and have a chance to test their match in the truth booth.
    The cast members will choose one of the winning couples to go to the truth booth to determine if they are a perfect match or not.
    This is the only way to confirm matches.
    Each episode ends with a matching ceremony where the couples will be told how many perfect matches they have, but not which matches are correct.




    Als jouw perfecte match voor je neus zou staan, zou je het dan doorhebben?
    In 'Are You The One?' zijn er 10 mooie vrouwen geselecteerd en is hun perfecte match gezocht.
    Daar zijn 10 mannen uitgekomen en deze worden samen met de vrouwen in één huis gestopt.
    Alle deelnemers wonen momenteel in Amerika
    Een maand wonen ze op Hawaï met één doel; Vind je perfecte match.
    Vinden ze alle 20 hun perfecte match, binnen 10 pogingen dan winnen ze allemaal 1 miljoen dollar.








    Het huis
    Het huis bestaat uit een gezamenlijke woonkamer, keuken en poolkamer. Boven zijn slaapkamers met twee eenpersoonsbedden of een tweepersoonsbed. Sommige hebben een balkon en elke kamer heeft een eigen badkamerEr is boven ook een gezamenlijke plaats met allemaal matrassen op de grond, waar iedereen kan liggen/zitten. Er is buiten een zwembad en een 'patio'. Een overdekt stuk met een paar bankjes en een schommel. Verder is er een soort 'tropisch' gedeelte waar de truth booth zich bevindt. Het terrein mag niet verlaten worden tenzij je een date gewonnen heb.


    Wedstrijden en truth booth.
    Een keer per week is er een wedstrijd.
    Hierbij worden er of koppels gemaakt die samen een date kunnen winnen. Of er winnen twee/drie jongens of meiden die vervolgens hun date mogen uitkiezen. Deze mensen gaan op date om elkaar beter te leren kennen. De overige kandidaten mogen allemaal apart een stem uitbrengen om één koppel dat een date heeft naar de truth booth te sturen.De truth booth verteld dan of die twee mensen een match zijn of niet. Als het een oncorrecte match is, dan gaat het leven gewoon door. Is het een correcte match gaan deze twee mensen naar de Honeymoon suite, of in de RPG, doen ze gewoon niet meer mee met de wedstrijden, maar blijven ze wel in het huis.


    De ceremonie

    Een keer per week, na de wedstrijd, de dates en de truth booth vindt de ceremonie plaats. De matches die al bekend zijn hoeven niet opnieuw te kiezen. Verder kiezen de jongen of de meiden, om de week wisselt het, een match voor de avond. Dan wordt het spannend, Er zijn tien lichten en elk lichtje staat voor één correcte match. Het doel is om zo snel mogelijk, of in ieder geval bij de tiende ceremonie alle correcte Matches gevonden te hebben.


    Gelieve het volgende invullijstje door te zenden in prive berichten.
    Dit lijstje gaat over hoe jij (je personage) je perfect match ziet.
    Je hoeft niet alle vragen te beantwoorden.

    uiterlijke kenmerken:
    leeftijd:
    nationaliteit:
    innerlijke kenmerken:
    hobby's:
    Pluspunten:
    Minpunten:



    Invullijstje:
    Naam:
    Bijnaam • optioneel:
    Leeftijd • minimaal 18, max 26:
    Nationaliteit: (Beetje Origineel graag)
    Uiterlijk + foto :
    Innerlijk:
    Hobby's:
    • Extra's :




    Regels:
    – Een reservering blijft 48 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – Minimaal twee keer per week reageren.
    – Hou het realistisch.
    – 16+ is toegestaan.
    – Leef je de regels niet na, dan word je na de tweede waarschuwing er uit gegooid.









    Rollen; (*= lijstje, privé bericht ontvangen)
    Meisjes:

    1.Geneviève Dante Isadora Killian (21) || Ainigma || 1.2
    2.Raevyn Rhoden Anastasia Killian (21) || Ainigma || 1.2
    3.Alanah Harris (22) || Conaway || Conaway || 1.2
    4.Rose Finley (20) || GusWaters || 1.2
    5.Charlotte Alexandra Shepherd (20) || MrsMessi || 1.3
    6.Mackenzie Pyralis Lewis (24) || coziness || 1.3
    7.Christine Williams (20) || Elpis || 1.4
    8.Roelien Marthe Maria Zwaan (20) || AmericanPsycho || 1.6
    9.Cathleen Geselle Lewis (25) || Snowqueen || 1.9

    Jongens:

    1.John James Webster (24) || Conaway || 1.2
    2.Florentin d'Auby (21) || GusWaters || 1.2
    3.Grayson Hall (23) || Elpis || 1.4
    4.Jake Maxwell Tyler (25) || Blurryface || 1.5
    5.Aiden Grawford (22) || Saffierblauw || 1.6
    6.Jayden Miller (22) || Tuck || 1.8
    7.Tyler Michael Teller (25) || Bomer|| 1.8
    8.Aadam Finn Delvin (22) || MeganKM || 1.9
    9.Blake Ellias Alvaro (24) || Onism || 1.10



    Verjaardagen:

    Meiden:
    Killian tweeling - 5 Juli
    Alanah - 19 Oktober.
    Mackenzie - 18 december
    Christine - 17 december
    Charlotte - 14 juli


    Jongens:
    Florentin - 28 Februari
    John James - 28 November
    Grayson - 16 augustus
    Jake - 24 november


    Nationaliteiten:

    Meiden:
    Killian tweeling - Iers, Wales en Russisch
    Alanah - Amerikaans
    Rose - Brits
    Charlotte - Spaans, Amerikaans
    Christine - Amerikaans
    MacKenzie - Grieks, Amerikaans



    Jongens
    John James - Amerikaans, Brits
    Florentin - Frans
    Grayson - Canadees
    Jake - Canadees






    Praattopic:

    Volgende dag :

    De kandidaten worden om 11 uur op het strand verwacht voor opdracht 1.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2015 - 8:21 ]

    @Conaway, Alanah negeert Roelien ;c


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    AmericanPsycho schreef:
    @Conaway, Alanah negeert Roelien ;c


    [Heb ik niet goed opgelet. Heb het aangepast.]


    Tell me about it, stud.


    Jayden Miller

    Langzaam werd ik wakker en tast naar mijn mobiel. Ik had hem eindelijk te pakken en keek op de tijd. ' shit' mompelde ik. Het is al half elf dat betekend dat ik over een half uur alweer op het strand moest staan. ik zuchtte en kwam uit bed. Wie verzint er nou weer dat we elf uur op het strand moeten zijn als we die dag daarvoor een feestje hebben. Aangezien ik wel een goede indruk wil laten en niet gelijk te laat wil komen begin ik me toch te haasten. Ik liep naar de douche toe en trok mijn kleren uit. Gauw stapte ik onder de douche die nog veel te koud is. Het gaat ook wel allemaal lekker deze ochtend. Ik waste me lichaam en haar snel en stapte weer onder de douche vandaan. Ik droogde mezelf af en wikkelde daarna de handdoek om mijn benen heen om zo weer terug te lopen naar mijn kamer. Ik opende mijn koffer en ging opzoek naar een zwembroek. Zodra ik die gevonden heb trok ik die aan en pakte ik een bijpassend shirt. Ik liep terug naar de badkamer en deed mijn haren goed in model. Ik controleerde mezelf in de spiegel en concludeerde dat ik klaar was. Ik liep naar beneden waar gelukkig nog wat mensen waren. ' Goedemorgen' zei ik en liep door de keuken in waar ik maar een appel pakte omdat ik veder niet echt de tijd heb om nog te ontbijten. Ik nam een hap van de appel en liep daarna naar de mensen toe die ik al had begroet net. Veel van hun herkende ik wel van de vorige avond maar met maar weinig had ik echt een gesprek gehad. ' Voor de mensen die mij nog niet kennen, ik ben Jayden' zei ik vriendelijk en nam nog een paar happen van mijn appel. Volgens mij was het inmiddels al tijd om op het stand te gaan. Mijn vermoeden word niet veel later bevestigd door een scherm waarop staat dat we op het strand worden verwacht. Een meisje ,die ik nog niet echt kende, stelde niet veel later voor om maar te vertrekken en ik knikte. 'Lijkt me een goed plan' zei ik en keek even naar de andere.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2015 - 20:43 ]



    Aandam Finn Delvin


    Ik wist niet echt de weg meer naar het strand dus probeer ik Aiden in te halen, die zal de weg wel weten aangezien hij al vertrekt. Ik kon hem niet meer inhalen maar de weg naar het strand had ik ondertussen wel gevonden door hel gewoon te volgen. Ik zie hem leunen tegen de stoel waar redders opzitten. Een echte naam wist ik niet hoor zo'n stoeltje. "Hey, ik ben Aadam, moest je dat nog niet weten", stel ik mezelf voor. Ik herinnerde niet zoveel meer van gisteren aangezien ik een beetje alcohol had gedronken en zoveel nieuwe gezichten had gezien in zo'n korte tijd. Ik ben nu echt wel benieuwd wat we zullen moeten doen.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2015 - 13:31 ]


    Rose Finley


    Rose stond nog bij het strand en de zon scheen heerlijk op haar gezicht. Ze had een zonnehoed op om haar blanke huid toch een beetje te kunnen beschermen tegen de felle stralen. Ze had zin om een beetje sociaal te doen dus voegde ze zich maar bij de andere mensen die op het strand waren.
    'Ik ben Rose', zei ze 'En jullie' voegde ze daar meteen achteraan. Rose was van plan om deze vakantie te zien als een soort van kamp zoals vroeger, eigenlijk hoopte ze stiekem op zoiets als kennismakingsspelletjes al wist ze dat dat niet meer ging gebeuren aangezien dit al de tweede dag was.


    Florentin d'Auby


    Florentin was nog aan het aan het eten of nou ja eerder terug. Hij had honger gekregen, wat hij wel vaker had wanneer hij een tijdje in de zon was geweest terwijl de meeste juist geen zin hadden in eten door de warmte. Florentin wandelde met een broodje in het de keuken rond. Op zich had hij wel zin om naar buiten te gaan maar de meeste mensen waren op het strand en daar vond hij het toch net iets te warm. Eigenlijk had hij wel zin om wat te voetballen. 'Wie wil er mee voetballen?', riep hij zo luid hij kon doorheen het huis en nadien nog even buiten om er voor te zorgen dat de meerderheid het toch gehoord kon hebben.

    (sorry dat het zo kort is maar zo loopt het tenminste niet dood)

    [ bericht aangepast op 26 mei 2015 - 20:06 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Presentator


    Welkom allemaal! Hoe verliep dag 1 nog? Ik hoop dat de jongens uitgerust zijn voor de eerste opdracht? Deze opdrachten zijn heel belangrijk! De 3 winnaars winnen een date! De anderen kunnen de winnaars naar de truth booth zenden! Daar kan je zien of je een perfect match bent of niet. De truth booth is de enige kans om dit te weten te komen. Jullie mogen nu naar jullie gekozen partner zijn. De meisjes worden straks naar de overkant van het meer gebracht. De jongens zullen eerst 5 meter moeten lopen naar de vlotjes die daar klaar liggen. Daarna peddelen jullie naar de overkant op jullie meisje te helpen. Jullie keren dan terug naar hier. De eerste 3 koppels winnen een date.

    (Randomizer: Het eerste koppel zijn Jake & Cathleen. De tweeden zijn Reavyn & Blake en het derde koppel zijn rose & aiden. Zij winnen de opdracht en een date!)


    Blake Ellias Alvaro.

    Ik voel een warmte over mijn lichaam heen strelen. De zon komt door de gleuf van de gordijnen heen en raakt mijn huid aan wat de oppervlakte opwarmt. Ik vond het lekker aangezien er niets mis is met een beetje warmte. Ik rol door het bed heen en grijp met mijn armen het laken vast. Ik wikkel mezelf erin en druk mijn hoofd dieper in mijn kussen.Ik hoor geluiden van ik denk beneden en ik kreun even aangezien ik het liefste verder slaap. Ik open moeizaam mijn ogen en kijk op mijn klok. Bijna 11 uur.... Wacht wat. Mijn open sperren zich open en ik voel kom met een ruk overeind. Om 11 uur was de eerste opdracht. Ik spring uit mijn bed, echter niet zo soepel al ik gehoopt had, en stoot mijn teen waardoor ik even hink op een been. Ik beuk daarbij ook nog tegen de muur aan en val bijna met mijn gezicht eerst op de grond. Ik herpak me gelukkig en pak mijn koffer en open deze, ik was te lui om deze al in mijn kast te gesorteerd te hebben. Ik gris mijn Turquoise zwarte zwembroek uit mijn koffer en een wit shirt. Ik stap uit mijn joggings en ik trek alles snel aan. Ik doe mijn zwarte slippers aan en ren bijna naar beneden. Het huis was al zo goed als verlaten en ik glij praktisch gezien van de trapleuning af. Ik loop de woonkamer binnen en zie dat we inderdaad dus om 11 uur het strand op moeten zijn. Ik had nog maar enkele minuten en begin hem alweer te stressen. Ik ren terug naar de keuken en pak het eerste wat ik zie aan voedzaam iets en dat is een banaan. Ik schrok hem naar binnen en loop versnelt naar buiten. Ik zag een groepje op het denk dus strand en loop er heen. Ik had het ook gezien gister avond vanuit mijn balkon aangezien ik uitzicht had, iets waar ik wel heel blij mee was trouwens. Als ik aan kom op het strand zie ik dat de meeste jongeren er al zijn en ik haal even mijn anden door mijn haar aangezien ik net uit bed kwam en dit liet zien dat mijn punctualiteit niet zo geweldig was.
    Ik sta een beetje aan de zijkant als de presentator begint te praten. We moesten koppels maken voor deze opdracht en het was iets met water en een vlot en het meisje ophalen van het eiland. Dat was wel iets wat ik kon. Ik wou niet arrogant klinken en als ik ook zo de andere jongens zie heb ik wel duidelijk competitie, maar ik kende het water het beste. Ik deed alles daar ik leef er thuis bijna in. Nu moest ik alleen nog een partner zoeken en ik zie veel gezichten die ik niet ken. Ik kende alleen Roelien en Rae. Mijn oog viel dan ook als eerste op Rae en het meisje dat naast haar stond. Ze leken wel zussen en ik denk ook bijna dat, dat ook het geval was. Ik loop achter langs en ga ongeveer schuin achter haar staan. Ik geef haar een speels schouder duwtje.Ik hou echter wel mijn hand klaar p haar op te vangen als ze bijvoorbeeld valt, dat had ze al vaak genoeg laten zien gister.
    "Kijk uit dat je niet valt." Zeg ik dan ook even plagerig met een glimlachje rond mijn lippen. "Heb je zin om partners te zijn?" Vraag ik dan toch even. Ik kijk haar aan aangezien ik niet echt zou weten met wie ik anders zou moeten samenwerken aangezien zij ongeveer de enige was die ik echt gesproken heb. Je hebt natuurlijk Roelien maar die hem ik eigenlijk alleen maar even gezien...


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia



    Tyler Michael Teller


    Ik was op het strand aangekomen. De zon schijnt in mijn gezicht en ik snuif de zeelucht op. Heerlijk. Ik was dol op het strand. Je kon er zwemmen, surfen wat ik geweldig vond. De zon was heerlijk. En kom op, dat de meiden er in bikini's rondlopen was ook niet vervelend natuurlijk. Laten we eerlijk zijn. Ik zette mijzelf in het zand neer om te wachten. Ik verwachtte dat de presentator wel zo zou komen. En ja hoor, daar kwam hij aan. Hij begon aan zijn uitleg en ik luisterde geïnteresseerd. Ik grijnsde toen ik hoorde wat de opdracht was. Er werd dus vooral spierkracht vereist. Dat zat bij mij wel goed.


    The goal isn't to live forever, The goal is to create something that will.


    Jake Maxwell Tyler.



    Nadat ik de laatste yogaoefening van mijn ochtendritueel had afgerond, stond ik langzaam op en rekte ik me nog een keer uit. Ik had mijn strandkleding al aan, wat eigenlijk alleen bestond uit een zwembroek en een paar lage Vans. Inmiddels was het al bijna 11:00, tijd voor de eerste opdracht. In een rustig tempo liep ik naar de verzamelplek en hier en daar zag ik de anderen al staan of aan komen lopen. Met mijn armen over elkaar hoorde ik aan hoe de presentator de eerste opdracht uitlegde. Een golf van gezonde zenuwen ging door me heen toen ik hoorde dat het een soort krachtopdracht was. Gelukkig ging het wel om spierkracht in de armen, dat zou geen groot probleem worden. Als ik mijn rechterbeen veel had moeten gebruiken, zou ik vrij nutteloos zijn geweest. Nu had ik sowieso al geluk dat het lekker warm weer was. Dat betekende namelijk weinig pijn.
          Terwijl ik luisterde, probeerde ik ook meteen mijn partner voor de eerste opdracht te vinden. Ik had gehoord dat haar naam Cathleen was, maar voor de rest wist ik eigenlijk nog niets van haar. Ik wist van nog maar een paar mensen hun naam, maar Cathleen had ik nog niet gesproken. Ik wreef met mijn linkerhand afwezig over mijn getatoeëerde onderarm en met opgetrokken wenkbrauw keek ik in het rond.


    Caution first, always.

    {Fye -> Onism}


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia


    Raevyn Rhoden Anastasia Killian.
    Bikini, maar dan in het Rood.
    En dan deze met een korte broek.
    Samen met de groep en Gwen loop ik richting het strand. De plaats van onze eerste opdracht. Met mijn ogen zoek ik even naar Blake, maar ik lijk hem niet te kunnen vinden. Hij is toch de enige die ik echt ken, op Gwen na dan. Misschien had ik gisteravond toch even beter mijn best moeten doen om vrienden te maken, maar ik kan er nu niks meer aan veranderen. Eenmaal op het strand krijgen we een korte uitleg van wat we moeten doen. Tot mijn opluchting hoeven de meisjes niet al te veel te doen, wat betekent dat als het mis gaat het niet mijn schuld is. Ik kijk even rond, opzoek naar een partner, als ik een duwtje tegen mijn schouders voel.
    "Kijk uit dat je niet valt." hoor ik schuin achter me, "Heb je zin om partners te zijn?"
    Blake staat met een glimlach achter me. Ik draai me glimlachend om en wrijf even over mijn arm. Hij is nog best sterk, dat komt goed uit. Ik ben volgens mij geen lichtgewicht. Ik knik met een kleine glimlach, maar vergeet in eerste instantie verbaal ook antwoord te geven.
    "Oh, emh, ja. Ja, je lijkt me echt heel leuk. Als partner dan. Voor de opdracht. Verder zou ik nog niet weten," zeg ik zacht lachend. Ik ben het echt aan het verpesten. Ik zoek steun bij Gwen, maar die loopt lachend weg. Nou, ook leuk dat ik op steun kon rekenen als ik mezelf compleet voor schut zet.


    We've lived in the shadows for far too long.