Overkill schreef:
(...)
Een proletariër is een arme arbeider. Het woord waar je naar op zoek bent is bourgeoisie, of iets in die geest.
Nu we het toch over Marx hebben: jongens Quizlet is echt geen dictatuur hoor. Ik weet dat ik het in het vorige topic nog had over de kloof tussen moderators en normale users, want ik vind ook wel echt dat daar wat aan gedaan moet worden, maar sommigen hier gaan wel een beetje te ver. Het is een grap. Get over it. Belofte? De kans dat je, was dit hele gebeuren geen grap geweest, een kijkje in de wondere wereld van de rodeboorden had mogen nemen, was maar 1/30.
En kom al helemaal niet aan met dat ge-'ooh de kloof' als je meedeed aan de wedstrijd. De wedstrijd zou de kloof namelijk alleen maar verergerd hebben, met die hele geheimhoudingsplicht.
Weet ik, en 't plebs is "voetvolk". Ze zijn users met wat meer dan wij, plebs en proletariërs. Proletariërs permiteerden zich echter vaak een stuk meer dan 't plebs en een stuk meer dan nodig, dus ik zeg gewoon dat het zo
lijkt nu, vanuit het oogpunt van bepaalde mensen.
[ bericht aangepast op 1 april 2015 - 20:24 ]
Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.