• en ik heb geen idee waar ik dit topic moest zetten, dus als het verkeerd staat; verzet 'm maar (:

    Maar dus. Ik heb net gedaan met een boek, namelijk Loverboy van Helen Vreeswijk en ik vind haar echt een geweldige schrijfster, maar dit boek vond ik echt geweldig.
    Nu toen ik dat was aan het lezen, dacht ik onbewust bij mezelf van "Die loverboy behandelt die meisjes dan wel niet geweldig, maar hij is er op sommige momenten echt lief voor" En toen stelde ik me -weer vrij onbewust- voor dat ik samen zou zijn met een loverboy en het gekke eraan was; ik zou het niet echt erg gevonden hebben in mijn gedachten.
    En toen schrok ik best wel van mezelf, want ik weet dat loverboys slechte mensen zijn etc, en ik vond mezelf eng omdat ik zoiets dacht.
    Ook denk ik soms -dit klinkt echt te gek voor woorden!- maar soms heb ik zoiets van "Waarom heb ik geen anorexia of boulimie, dan was ik net zo mager als die mensen" of als ik in een auto zit hoop ik soms serieus dat ik een ongeluk met de auto krijg of zo.
    Ja kijk, ik begin echt serieus bang van mezelf te worden omdat ik zulke gedachten heb. Bij deze wil ik ook vragen of ik abnormaal ben, of zijn er nog mensen die soms zo denken?
    Edit; En neen, ik heb absoluut geen tekort aan aandacht of zoiets.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 14:36 ]

    "Waarom heb ik geen anorexia of boulimie, dan was ik net zo mager als die mensen"
    Hier ga ik niet eens op reageren. Dit is gewoon, BULL-SHIT en ik ben hierdoor echt gekwetst. Je weet niet wat je zegt.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 14:29 ]

    Ah, no worries, ik heb soms zulke erge moordneigingen. Dan wil ik iedereen doden en pijn doen en gewoon echt alles kapot maken. En dan zit ik gewoon na te denken hoe ik mensen het meest pijn kan doen. Zoals, eerst de vingers afhakken en dan wimpers eruit trekken en botten breken. Ach ja, moeten ze maar niet irritant doen.
    Nee, maar zolang je niet doordraaft en het aan de hele wereld gaat vertellen is het goed. Maar heb je ook enig idee waarom je dat dan zou willen? Daar al eens over nagedacht?


    wth.

    vat dit niet verkeerd op, maar ik denk dat het komt doordat je onbewust aandacht of controle wilt..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Je bent niet abnormaal, want ik heb dat ook. :Y)
    Het heeft vast wel een reden, ergens in mijn onder bewustzijn, maar ik zou niet weten wat. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hooligan schreef:
    "Waarom heb ik geen anorexia of boulimie, dan was ik net zo mager als die mensen"
    Hier ga ik niet eens op reageren. Dit is gewoon, BULL-SHIT en ik ben hierdoor echt gekwetst. Je weet niet wat je zegt.

    Ja oké, als jij denkt dat ik niet weet waar ik het over heb dan laat ik je dat maar denken, maar ik weet donders goed waarover ik praat.

    @Mayfly
    Geen idee, eigenlijk. Soms popt het gewoon opeens op in mijn gedachten.

    Hooligan schreef:
    "Waarom heb ik geen anorexia of boulimie, dan was ik net zo mager als die mensen"
    Hier ga ik niet eens op reageren. Dit is gewoon, BULL-SHIT en ik ben hierdoor echt gekwetst. Je weet niet wat je zegt.


    Ahw. Ze bedoeld het ook niet verkeerd he?
    Ze wilt gewoon soms ook mager zijn omdat het mooi is.
    En ik weet het, het is moeilijk.
    Maar oke, zij heeft het niet gehad en weet het niet.
    En als je dat zelf hebt/gehad. Sterkte ^^

    Ik zelf denk dat ook wel eens.
    Hoe zou het zijn als ik dood was?
    Of..Wat zouden mijn vriendinnen/crush doen?
    Of mijn ouders..
    Wat als ik een ziekte had?
    Gelukkig heb ik dat niet, maar soms denk ik echt zovan..
    Wat als dat zo was.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 14:37 ]

    Evaporate schreef:
    (...)
    Ja oké, als jij denkt dat ik niet weet waar ik het over heb dan laat ik je dat maar denken, maar ik weet donders goed waarover ik praat.

    @Mayfly
    Geen idee, eigenlijk. Soms popt het gewoon opeens op in mijn gedachten.

    Als jij donders goed weet waarover je praat, dan zeg je dat niet. Feit.

    Ik denk dat het ergens een schreeuw om aandacht is. Niet lullig of kwetsend bedoeld en ik weet niet waar dat vandaan zou moeten komen, maar dat is het enigste wat ik kan bedenken?


    Don't dream your life, but live your dream!

    armanii schreef:
    (...)

    Ahw. Ze bedoeld het ook niet verkeerd he?
    Ze wilt gewoon soms ook mager zijn omdat het mooi is.
    En ik weet het, het is moeilijk.
    Maar oke, zij heeft het niet gehad en weet het niet.
    En als je dat zelf hebt/gehad. Sterkte ^^

    Ik zelf denk dat ook wel eens.
    Hoe zou het zijn als ik dood was?
    Of..Wat zouden mijn vriendinnen/crush doen?
    Of mijn ouders..
    Wat als ik een ziekte had?
    Gelukkig heb ik dat niet, maar soms denk ik echt zovan..
    Wat als dat zo was.


    Oneens hiermee, maar dat terzijde.

    OT; ik ken het, en het is niet erg om zo te denken, maar draaf er niet in door en pas op met wat je tegen anderen hierover zegt, want niet iedereen vat het goed op.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Dit heb ik ook, maar erger dan jij denk ik.
    Het is geloof ik ook een soort van stoornis.


    Firm believer of all that is magic

    Onbewust een schreeuw om aandacht?


    Olive

    Hooligan schreef:
    (...)
    Als jij donders goed weet waarover je praat, dan zeg je dat niet. Feit.

    Zal ik jou eens wat zeggen? Als je al 15 jaar constant uitgescholden wordt voor vet varken en weet ik veel wat nog allemaal omdat je dik bent, dan begin je zo'n dingen soms wel eens te denken ja.
    Als je trouwens dit toch allemaal bullshit vind, waarom reageer je dan op mijn topic?

    Pff ik ben dus niet de enige die dat soort dingen denkt.. Ik loop dan echt gewoon te vloeken in mezelf van: dat denk je toch niet? Maar meestal heeft het bij mij wel een reden waarom ik het denk, ergens diep van binnen als ik er even over na denk. Maar toch..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Maak je daar maar geen zorgen over. Dat is compleet normaal als je in de pubertijd zit. Ja dit klinkt heel raar maar dat is echt waar. De uitwerking die de hormonen op je lichaam hebben spelen ook in op dit soort dingen. Iedereen heeft dit wel eens. De een heftiger als de ander en iedereen op verschillende manieren. Je bent niet gek, je hoeft je daar geen zorgen om te maken en zolang het enkel bij gedachten blijft is er helemaal niets aan de hand.

    Aan alle mensen die verkondigen dat ze aandacht te kort komt. Iets wat jullie niet begrijpen, daar kun je simpelweg nog op antwoorden, zeg dan gewoon niets. Ze vraagt er niet om afgezeken te worden en wil ook helemaal niemand kwetsen met haar topic.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 14:43 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    xIrris schreef:
    Dit heb ik ook, maar erger dan jij denk ik.
    Het is geloof ik ook een soort van stoornis.
    .. die 'pubertijdteritus' heet.(krul)


    Wie du mir, so ich dir.