Mulleroni schreef:
Onze excuses voor de late reactie, het is een schooldag en dus konden wij niet meteen hierop reageren of overleggen. Ikzelf heb de reacties pas gelezen en vind persoonlijk dat er op bepaalde punten nogal overdreven wordt gereageerd. Dit is een aprilgrap, misschien niet de meest tactische, maar het blijft een grap en moet dus niet serieus genomen worden. Ik kan erin komen dat sommigen van jullie dit als kwetsend ervaren, maar het vertrouwen dat geschaad is vind ik toch iets te overdreven. Ik heb eerlijk gezegd nooit wat meegekregen over de kloof tussen users en mods. We zijn er om de site te helpen draaien en hem beter te maken, niet om alleen op het modforum te zitten roddelen of jullie het leven op Quizlet zuur te maken.
Ik begrijp dan ook niet waar de gedachte dat dit gebeurt dan ook vandaan komt. We denken niet dat we boven jullie staan; in principe zijn we eigenlijk gewoon users die de mogelijkheid hebben om in te grijpen als het misgaat. Verder ben ik van mening dat er hier reacties worden geplaatst op een toon die ik persoonlijk als erg naar ervaar. Dit kwetst mij eerlijk gezegd. Als iemand in de klas een grapje zou maken, en de rest van de klas reageert ''slechte grap'' ''kon je niets beters verzinnen?'' ''totaal niet grappig'', dan voel je je toch ook hartstikke slecht?
Het gaat de meesten niet zozeer om de grap, maar over het onderwerp van de grap. Er is de laatste maanden genoeg over gesproken dat er een kloof te merken is tussen de mods en de users. Ikzelf begrijp jullie helemaal en ben dan ook echt niet boos om de grap - want het is een grap, maar ik probeer me ook alleen in te leven in andere mensen en ik begrijp heus wel dat niet iedereen ermee kan lachen. Het
lijkt voor sommigen, denk ik, dat jullie zogezegd proletariërs zijn en zij "maar" 't plebs. Ik weet dat dat jullie bedoeling niet is en zo vat ik het ook niet op, maar ik hoop dat jullie je ook wel kunnen inleven in het feit dat anderen dit absoluut niet grappig vinden.
Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.