Nereid schreef:
Ik vind dit eerlijk gezegd ook geen 1 april grap, gezien jullie hier al voor 1 april mee begonnen waren. Zo is het inderdaad lekker makkelijk om mensen voor de gek te houden,
Dat is het eerste wat ik dacht. Ze hadden het beter op 1 april zelf gedaan, dan kon ik het wel een 1 april grap noemen.
+ toen ik de titel van deze topic zag.. Ik dacht dat dat de 1 april grap ging zijn, maar het is gewoon een misleidende titel.
Kern schreef:
Hoewel t niet het handigste onderwerp was om een grap over te maken, moeten we niet vergeten dat het als een grap bedoeld was ;p. Het is een gevoelig onderwerp, maar de mods hebben het heus niet bedacht om even te laten zien hoeveel macht ze hebben. Ze hebben geen verkeerde intenties.
Hier ben ik het ook mee eens. Ik vind het, zoals sommigen hier, ook jammer dat er users (waaronder ik) wel uitkeken naar de kijk achter de schermen en dan ineens een klap krijgen dat het niet doorgaat. Ik vond het wel een leuk initiatief, maar ook zoals sommigen zeiden een beetje raar van dat zwijgplicht. Maar tegelijk vond ik het ook begrijpelijk (privé informatie enz.).
Maar ik ben niet boos want ze deden dit niet om de users opzettelijk teleur te stellen of zo. Ik had liever een grap dat echt op de dag zelf werd gedaan, zonder dat de users er eventueel teleurgesteld zouden kunnen worden.
Van die JB achtergrond heb ik niet gemaakt. Wel 2 jaar(?) daarvoor, toen Q. een JB-fansite zou worden, en die vond ik wel goed.
Ik wil een tuin vol egels