• Ik snap het filmpje op zijn blog daarover niet. Op de site van Reebok is niks te vinden...
    HELP?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik heb gehoord dat het alleen voor de landen : Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland is, omdat ze daar Duits spreken..

    DarkPrinces


    Quin induco in Abysuss, quam servo in Caelum!

    x DarkPrinces schreef:
    Ik heb gehoord dat het alleen voor de landen : Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland is, omdat ze daar Duits spreken..

    DarkPrinces


    In België ook! ):
    Maar ik vind het niet lief dat ze zeggen in dat filmpje 'Jeder kann karten kaufen!' Terwijl er een niet veel later een sterretje verschijnt waarbij staat dat enkel die drie landen mogen meedoen en dat je ook nog eens minstens 18 moet zijn...
    Waarom zetten ze het dan op alle sites? (daarmee bedoel ik alle vlaggetjes die onderaan staan)

    [ bericht aangepast op 5 aug 2010 - 11:44 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Tja, het is een leuke actie voor diegene die mogen meedoen :p

    DarkPrinces


    Quin induco in Abysuss, quam servo in Caelum!

    wat valt er te doen -valt uit de lucht- ?


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    wat valt er te doen -valt uit de lucht- ?


    Dat staat in het recentste filmpje op Tom's blog.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ik snap het niet eig,iets met Reebok en foto's ?


    everybody needs a song.

    Ik dacht dat je een paar schoenen van Reebok moest kopen ofzo iets en zo kon je dan winnen. Ik weet het echt niet hoe het zit, ik weet alleen da ik wil winnen. ;3 Pff.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Repent schreef:
    Ik dacht dat je een paar schoenen van Reebok moest kopen ofzo iets en zo kon je dan winnen. Ik weet het echt niet hoe het zit, ik weet alleen da ik wil winnen. ;3 Pff.

    het is zo'n onduidelijk filmpje :/


    everybody needs a song.

    Ik snap geen zak van dat filmpje... En fack heel Tokio Hotel en hun management, ik ben echt zo boos op hun! Doe het voor iedereen of voor niemand, vind ik. -Zo ik moest even mijn agressie kwijt.

    Je krijgt volgens mij een overnachting in een vijfsterrenhotel. En volgens mij, maar dat weet ik echt niet zeker, mag je backstage en op de tourbus of zo. Maar dat is wat ik ervan begrepen heb. (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    Je krijgt volgens mij een overnachting in een vijfsterrenhotel. En volgens mij, maar dat weet ik echt niet zeker, mag je backstage en op de tourbus of zo. Maar dat is wat ik ervan begrepen heb. (':
    en je moet daarvoor schoenen kopen ?


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    (...)en je moet daarvoor schoenen kopen ?

    Weet ik niet. Je moest daarvoor naar de site van Reebok gaan of zo. (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    "Tourbus, vijf sterren hotel, backstage....en Tom Kaulitz! Dit is het meest spectaculaire prijzenpakket ooit. Koop vanaf 5 Augustus een paar Reebook Classic sneakers en maak kans op deze prijs. (Helaas is deelname alleen mogelijk als je in Duitsland, Oostenrijk of Zwitserland woont)"


    I need you like a heart needs a beat

    Boyiloveyou schreef:
    (...)en je moet daarvoor schoenen kopen ?

    Yep,kijk maar naar mijn reactie hier boven. ;D


    I need you like a heart needs a beat

    xDarkPrinces schreef:
    Ik heb gehoord dat het alleen voor de landen : Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland is, omdat ze daar Duits spreken..

    DarkPrinces


    unfair.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.