• || The Selection ||




    || Rollentopic 1
    || Speeltopic 1
    || Praattopic 1

          Voor 35 meisjes uit Illéa is de selectie dé kans op een beter leven. Zo kunnen ze ontsnappen aan een armoedig kaste-leven en opgenomen worden in een wereld vol glamour. De selectie biedt de mogelijkheid om in het paleis te wonen en te strijden om het hart van de kroonprins. Maar de strijd om de kroon is niet gemakkelijk. Desondanks er strenge regels gehandhaafd worden, halen sommige meisjes alles uit de kast en zijn tot veel dingen in staat. Hoever zal jij gaan?

    Rollen: [Max. 12 en max. 6] [Volzet]
    || Uptown | Sky Illéa | Eén || Qing
    || Uptown | Elloise Everage | Twee || Qing

    || Yetti | Alison Lily Chase | Vijf || Leonie
    || Tartle| Aedalyn Sophia Wallace | Twee || Yu
    || Philia | Delilah Kingston | Zes || Savannah
    || JudithSuzann | Brianna Taylor Campbell | Vier || x
    || Nereid | Rayne Alvarado | Zeven || Cheryl
    || Crucifix | Evalie Coven Magdalene| Drie || Marie
    || Sirimiri | Lina Waters | Zes || Femke
    || Melville | x | Vijf || x
    || Lypophrenia | Alexandra Valdez | Vier || Marjolein
    || Saith | Annalise Alisha Annablle Linton | Twee || Jente
    || Fairytalest | Quadira Azikiwe | Drie || Maxime
    || MrsMessie | Elena Meredith Grey | Drie || Stephanie

    || Sirimiri | Matthew Foley | Twee || Femke
    || Philia | Baltazar Merrit | Twee || Savannah
    || -Dumbledore | Joshua Emmanuel Montgomery | Twee || Sanne
    || x | x | Twee || x
    || Dionysia | Ryan Elijah Apostolakis |Twee || Amber
    || -Wolfstar | Eliot Killian Reeze | Twee || Lisa

    De verjaardagen:
    Alison || 21 maart
    Brianna || 18 april
    Rayne || 22 april
    Aedalyn || 21 juni
    Elena || 21 juli
    Alexandra || 5 augustus
    Rhine || 2 september
    Evalie || 16 december
    Annalise || 21 december
    Lina || 27 december
    Delilah || 31 december
    Quadira || 31 december

    Shipnames:
    Aedalyn en Sky: Skydalyn
    Rayne en Sky: Skyne
    Alison en Sky: Alisky, Skyson
    Quadira en Sky: Squad
    Delilah en Sky: Skylah, Desky, Delisky, Delky, Skilah
    Evalie en Sky: Evasky
    Ryan en Sky: Ryky, Skyan
    Brianna en Sky: Skyanna, Skyna
    Alexandra en Sky: Skydra

    Afwezigheden:
    || Sirimiri [10/04 - 18/04]
    || Tartle [13/04 - 16/04]
    || Lypophrenia [20/04 - 25/04]
    || Nereid [17/05 - 24/05]
    || Fairytalest [11/05 - 26/05]



    || Minimaal 250 woorden per post.
    Maximaal één personage per persoon per geslacht ||
    || Reservatie vervalt na drie dagen, uitstel met goede reden
    Geen Mary Stu's of Mary Sue's ||
    || Enkel ik maak nieuwe topics aan
    Verzorg je taal ||
    || OOC doe je tussen haakjes
    Ik-pov en tegenwoordige tijd ||
    || Kasten met hoofdletters
    Bestuur enkel jouw eigen personage ||

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 16:52 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nereid schreef:
    (...)

    Je kan beter eerst een helikopterpost doen, gezien iedereen minstens één keer gepost moet hebben.voor ze aankomen bij het paleis.


    Weet ik, maar ik zeg ook dat ik er nog geen tijd voor heb gehad en dat ik het druk heb. Wissel Rayne anders om met Elena, is het probleem ook op gelost toch?


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Weet ik, maar ik zeg ook dat ik er nog geen tijd voor heb gehad en dat ik het druk heb. Wissel Rayne anders om met Elena, is het probleem ook op gelost toch?


    Ik heb mijn post al een paar.dagen.geleden geschreven,die ga ik niet nu nog aanpassen. En het lost alsnog niks.op, want we gaan pas verder wanneer iedereen een post geschreven heeft, Rayne.met Elena omwisselen veranderd daar niks.aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Er moet nog gepost worden met Evalie, Rhine, Annalisa en Elena gepost worden. Lina kwam later toch? Omdat Simiri niet kon reageren. En Quadira zit nog niet echt in de helikopter, maar ik weet niet of dat uitmaakt..
    Is het anders niet beter als we gewoon bij het paleis zijn? Anders gaat het volgens mij nog wel even duren voordat iedereen gereageerd heb.. En ik wil niet dat dit dood loopt, want ik vind het idee geweldig.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Nereid schreef:
    (...)

    Ik heb mijn post al een paar.dagen.geleden geschreven,die ga ik niet nu nog aanpassen. En het lost alsnog niks.op, want we gaan pas verder wanneer iedereen een post geschreven heeft, Rayne.met Elena omwisselen veranderd daar niks.aan.


    En ik ga niet nu een afgeraffelde post schrijven. Als het jou en andere stoort dat ik niet kan reageren nu, stap ik er wel uit. Er moet namelijk ook nog een gesprek voorbereid worden, en dat ga ik iet op het laatstemoment doen. Ik heb ook nog andere dingen te doen zeg maar ;)


    Faith is everything.

    Ainigma schreef:
    Er moet nog gepost worden met Evalie, Rhine, Annalisa en Elena gepost worden. Lina kwam later toch? Omdat Simiri niet kon reageren. En Quadira zit nog niet echt in de helikopter, maar ik weet niet of dat uitmaakt..
    Is het anders niet beter als we gewoon bij het paleis zijn? Anders gaat het volgens mij nog wel even duren voordat iedereen gereageerd heb.. En ik wil niet dat dit dood loopt, want ik vind het idee geweldig.


    Ugh, ik weet het. Nog zoveel posts. Rhine is trouwens nog niet af, Megan zei dat ze er dit weekend aan zou werken.
    Annalise, Jente, heeft morgen examens en Lina komt laten, omdat haar 'moeder ziek is', dus met Lina hoef je geen rekening te houden. (:

    Dat één op één gesprek neemt echt niet ve tijd in, dat is een halve minuut typewerk x)
    Wanneer denk je tijd te hebben om Elena te schrijven? (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    MrsMessi schreef:
    (...)

    En ik ga niet nu een afgeraffelde post schrijven. Als het jou en andere stoort dat ik niet kan reageren nu, stap ik er wel uit. Er moet namelijk ook nog een gesprek voorbereid worden, en dat ga ik iet op het laatstemoment doen. Ik heb ook nog andere dingen te doen zeg maar ;)


    Ik zeg ook niet dat ik me er aan irriteer, maar dat je gewoon beter eerst die helikopter post kan doen. Die.gesprekken komen later.pas, dus.daar kun je ook wel later tijd aanbesteden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik schrijf vanavond anders nog wel ^^


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Sorry dat ik nog niet heb gepost! Ik had vorige week iedere dag (woensdag t/m vrijdag) een proefwerk en ik moet echt mijn cijfers ophalen anders ga ik niet over. Gisteren had ik een uitwedstrijd en was ik pas 's avonds terug, nu ben ik aan het leren voor Duits, maar ik ga zo snel mogelijk een post schrijven.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Aan iedereen die nog geen post geschreven heeft, jullie hebben nog tot 14 april om een post te schrijven! Met uitzondering aan Lina/Sirimiri.

    Hetzelfde geldt ook voor het één op één gesprek, voor 14 april reageren!

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 19:48 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wat moet ik precies doen met mijn paleis wacht? c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wolfstar schreef:
    Wat moet ik precies doen met mijn paleis wacht? c:


    Dat mag je kiezen. c: Je kan je in de ontvangstzaal bevinden, waar Elloise net uitviel tegen iedereen :'D Of je kan ergens saai staan bewaken :'D In de keuken rondhangen, post brengen bij de koning (als je dit doet, even wachten, ik ben nu met een post bezig van Sky, dan kan je zo even binnenvallen), flirten met een dienstmeisje :') je mag echt kiezen, hoor. c:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hm. Oke. Dan word het denk ik een afgeraffelde post :') zal wel kijken of en wanneer ik er tijd voor heb voor de 14e.


    Faith is everything.

    Uptown schreef:
    (...)

    Dat mag je kiezen. c: Je kan je in de ontvangstzaal bevinden, waar Elloise net uitviel tegen iedereen :'D Of je kan ergens saai staan bewaken :'D In de keuken rondhangen, post brengen bij de koning (als je dit doet, even wachten, ik ben nu met een post bezig van Sky, dan kan je zo even binnenvallen), flirten met een dienstmeisje :') je mag echt kiezen, hoor. c:

    Okii c: Ik ga even alle posts doorlezen en dan zal ik kijken of ik na jou kan reageren (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lololol mijn verjaardag ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    Lololol mijn verjaardag ^^


    Me knoooows c: Ik wil dat verhaardagstopic btw maken. *hehe* c:

    Oh en Sky heeft dan nog maar een lange post. :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys