• Ik ben geen Miley fan, hou niet echt van haar liedjes enzo. Maar ik heb zo'n respect voor haar! Ze heeft haar haar gewoon afgeknipt en het gedoneerd aan een kanker-stichting. Ik vind dat de haters op de wereld zich moeten schamen. Zou jij je haar afknippen? Zelf ken ik ook een meisje. Ze had super lang haar en droeg het altijd als een vlecht. Op een dag kwamen allemaal kappers op school & iets van de tv. Ze knipte haar haar helemaal af, voor alle zieken mensen.

    Ik heb gewoon respect voor die mensen die dat doen. So why the hate?



    Het staat haar ook nog eens goed ^^

    Dus, wie heeft nog meer respect voor mensen zoals Miley?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Is al een topic over Mileys haar...


    Destroy what destroys you.

    Ik wel. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Chuggaa schreef:
    Is al een topic over Mileys haar...


    Sorry wist ik niet, ik vond zojuist een foto erover en ik wou het gewoon even plaatsen. Ik wist totaal niet dat er al een topic over was. Sorry.


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Ik had tot m'n veertiende haar tot over mijn knieën; afgeknipt tot m'n schouders, en ook gedoneerd aan een kankerstichting. Is het dan zo speciaal omdat Miley 't doet? Ik moet Miley gewoon niet hebben, die krijgt waarschijnlijk een half miljoen voor deze 'lieve daad'.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb er geen extra respect voor hoor. Genoeg mensen die haren doneren. En ik mag die Miley gewoon niet, problem?

    Ik zou het wel willen doen, maar heb het haar er niet voor. Verdien ik dan geen respect?
    Er zijn zo veel mensen die dat doen, dus Miley verdiend niet meer dan al die anderen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Dubbel topic.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.