• Ik ben op zoek naar gemotiveerde leden, die graag met mij aan een co-op willen werken.
    Natuurlijk heb ik bepaalde vereisten, vooraleer ik iemand kies :

    Je bent een gemotiveerde hobbyist/schrijver(ster), die zijn/haar creaties serieus neemt.
    Je schrijfstijl voldoet enigszins aan jouw leeftijdsnorm. Hiermee bedoel ik : als je 18 jaar oud bent, hoop ook dat jouw schrijfwijze die vorm van 'volwassenheid' vertegenwoordigt -- en dat je bepaalde 'zwaardere' topics kunt aanhalen en ermee kunt werken.
    Je komt je deadlines na. Als na het bespreken van de schrijftijden, een deadline wordt vastgesteld,
    -- bv, maandag maken we de afspraak, dat jouw hoofdstukje tegen zondag op z'n laatst in mijn bezit is
    -- en ik moet weken wachten op jouw bijdrage aan het verhaal, dan haak ik af.
    Mits meningsverschillen omtrent bepaalde onderwerpen (homoseksualiteit, seksualiteit in het algemeen etc. )
    vertrouw ik erop dat dit vroegtijdig besproken kan worden.
    Hiermee bedoel ik : als ik voorstel om een verhaal te schrijven, waarin homoseksualiteit een rol speelt, en jij ziet dit niet echt zitten --
    heb ik graag dat je eerlijk bent & me de reden daartoe verteld. Dan kunnen we gezamenlijk naar een oplossing zoeken.

    Ik weet dat het een beetje intimiderend overkomt, maar waar het op neerkomt,
    is dat ik enkel een user zoek, waarmee ik een verhaal in elkaar kan steken,
    die er met mij voor de volle 100% voor wilt gaan, zijn/haar beloftes nakomt, om zo het bestaan van Quizlet verder te helpen !

    Voel je je aangesproken? Zie je het wel zitten? Voldoe je aan deze eisen?
    Laat me dan zeker iets weten, liefst via een Privé Berichtje.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 23:23 ]


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.