• zoals je ziet mag je hier je Th story's promoten ik zal kijken of ze me leuk lijken
    en als ik ze maak een rectie achterlaten !
    geen JB/kp/cb (ik heb er gwn nix mee)

    het 1ige wat je hoeft te doen is


    -de titel
    -inleidng (zeggen over wat het gaat)

    Uhm..Dan kan ik alles wel neerzettenxD


    Music is the new sex

    DIE VAN MIJ

    ALLEMAAL :D
    Oooh, eentje?

    Uhh.

    Collapsed. -Stand alone

    Inleiding:
    Er wordt verteld over Bill die Tom verwaarloosd omdat hij verliefd is op een meisje..

    MAKEN :D


    rules don't stop me

    Dude!! Why are you in my body XD

    Ghehe moet je maaris probere XD Tom en Bill verwisselen van lichaam XD

    XxxNikki

    The Sun Will Lose His STrenght, When The First Raindrops, Filled With Pain And Sorrow, Touch Earth


    gaat over Lena, die haar tweelingzus verliest. Daarop volgt alleen maar pijn en verdriet. De enigste die ze nog heeft is Bill, maar Tom vertrouwt haar dan weer niet.

    Een verhaal vol met raadsels en moorden


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    ♫ I'm The Bitch Of The Danceschool[ TOM LOVESTORYX3] ♫ (4)
    naam: SIHAM

    leeftijd: 15JAAR

    grote passie: STREETDANCE ^^

    stijl: emo

    karakter: liief, beetje biitchig x]

    het gaat ovr een meiisje vn 15 jaar diie een grote passie heeft NL. streetdance. volgend jaar zou ze graag naar een danceschool gaan. iin plaats vn naar ^een gwne school. maar niet iiedereen wordt daar toegelaten. je moet een filmpje opsturen. vn je danstalenten en dan worden de eruit gekozen. ¨[TOM LOVESTORY] (TH KOMT PAS LATER IN HET VZRHAAL VOOR)


    heb ook ng een bill lovestory

    you're depri emo- life with [TH]


    A. ikmisje.

    Ik heb 5 SA.. Misschien intresse? De links komen zo!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    I dream about you all the time.
    Een meisje wordt erg gepest op school omdat ze de enige TH fan daar is. Haar leraren denken dat zij de pester is en haar ouders denken dat ze populair is. Ze zou graag gwn een keer met Bill praten, maar dat zal nooit gebeuren.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Titel: Walking down the streets

    Het gaat over een meisje die sinds haar 14e als prostituee werkt. Ze krijgt seks (betaald) met Tom en na een tijdje wil ze gwn niet meer als hoertje werken maar de baas (pooier dan meer) waarvoor ze werkt, wil dat niet laten gebeuren...

    http://www.quizlet.nl/quiz/207339/walking-down-the-streets-th-/

    Helluw. X
    You're Makin Me A Crazy chick.TH

    Inleiding:Je moeder schrijft je in bij een modelbureau waar je absoluut tegen bent. Je kan niet anders dan je er bij neer te leggen en besluit er het beste van te maken. Verder in het verhaal wordt je goed bevriend met tom waarmee je in het begin altijd ruzie had. En Hoe langer jullie elkaar gaan kennen hoe sterker jullie band wordt en hoe meer jullie om elkaar gaan geven.Maar 1ding kom je te weten, Vriendschap kan niet eeuwig blijven duren ...

    Hope you like it.^^
    X3.Y

    Serie : I don't know the first time I felt unbeautiful.

    Het gaat over een meisje die anorexia heeft. Het is wel realistisch omdat ik wel weet wat anorexia is [buiten sommige schrijfsters hier..]. Hij duurt maar 30 quizlets, niet zo heel lang. Maar het is niet zomaar gedaan , je krijgt een waardig einde! Omdat hij niet zo lang duurt is verveling ook niet mogelijk x). En het gaat ook niet zo dat je ze direct ontmoet en direct het bed mee in duikt. Zoals ik al zei, hij is realistisch x). Ohja, daar is Tokio Hotel niet beroemd maar hun liedjes komen er vaak in voor ^^

    <3


    actin' like sluts, we want cunt !

    oeps, fout met de kleurtjes :p

    It's just an obsession ~ TH

    -- Hij heeft nog maar 4 deeltjes en niemand maakt hem >< --

    Het is een Bill love story en het gaat over een meisje, Anaïs die Bill leert kennen via een ongeluk en daarna een zwaart eetprobleem krijgt... Meer weten over hoe Bill haar probeert te helpen en Anaïs zich meer en meer afsluit van de wereld? Ga dan zeker is kijken ;') x <33


    Tanya is de beste.

    - He's A Star, I Am A Street gril.. Does He Like Me?

    Ze leeft al sinds haar vijfde op straat, en toch weet ze elke keer weer aan de instanties te ontsnappen... Ze vertrouwd niemand meer sinds haar ouders haar misbruikte en mishandelde ze was daar gelukkig weggekomen, zal ze ooit nog de iemand vinden die van haar houd?

    Ik heb nog meer serie's.. van TH en ook stand alone's dus anders moet je ook maar even zelf kijken op mijn profiel