• In het oude Griekenland geloofden de mensen in de goden. Deze waren onsterfelijk en zouden voor alles in de wereld zorgen, de liefde, het weer, de dood en van alles wat je je maar kunt bedenken, ook waren ze onsterfelijk en waren ze bovennatuurlijk sterk. Volgens sommige mensen hadden de goden kinderen. Kinderen van hun en een mens, wat hen halfgod maakte. Zij werden Demigods genoemd en hadden betere zintuigen dan de standaard mens.



    Het is nu een tijdje na de oorlog tussen de Titaan van de tijd, genaamd Kronos en de halfgoden en goden. Het Kamp is drukker geworden. De saters hebben het druk met de nieuwe halfgoden naar het Kamp te brengen en de rest is ondertussen druk aan het trainen. Sommige kinderen zijn net terug van hun queeste en anderen blijven hopen op een queeste om te laten zien wat ze kunnen. Op een gegeven moment krijgen ze van Hermes een bericht. Hades wilt zijn broer Zeus, oppergod en god van het weer, van de troon stoten en deze zelf overnemen. Dit komt er op neer dat er een grote oorlog komt, alweer. En de andere goden hebben de hulp nodig van hun kinderen.

    Personages:

    [Stop op meiden!]
    Zeus cabine: [Stop op Zeus kinderen!]
    OO1.
    Gebouwsoudste:
    - Lorena Blake Miller - Alastor


    Poseidon cabine: [Stop op Poseidon kinderen!]
    OO3.
    Gebouwoudste:- Percy Jackson - Philia
    - Adalae Cadence Winchester - Chronos

    Demeter cabine:
    OO4.
    Gebouwoudste:

    Ares cabine:
    OO5.
    Gebouwoudste:
    - Athlea Thompson- Philia
    - Jacob Grimm - Balor

    Athena cabine:
    OO6.
    Gebouwoudste:
    - Heather Rebecca Collins - Fortis
    - Daniël Hyde- EgoTerreo

    Apollo cabine:
    OO7.
    Gebouwoudste:
    - Skylar Thessa Reynes - Daggers
    - Campbell Andreas Williams - Fortis

    Hepheasthos cabine:
    OO9.
    Gebouwoudste: Halia Zahrah Szabados- Syntax

    Aphrodite cabine:
    O1O.
    Gebouwoudste:
    [R]- Alastor
    [R]- EgoTerreo
    [R]- geleninja

    Hermes cabine:
    O11.
    Gebouwoudste: - Justin Kasper McMillan- Desiderium
    [R]- Cordis

    Dionysos cabine:
    O12.
    Gebouwoudste:
    - Valerie Nadette Elizabeth Bolger - Beckmann

    Hades cabine: [Stop op Hadeskids]
    O13.
    Gebouwoudste:
    - Aurora Lavender Maia Chadler - Exorcizamus
    [R]- Desiderium


    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Goddelijke ouder + eventueel krachten: (Vraag die krachten eerst aan mij)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapens:
    Goed in/slecht in:
    Angsten:
    Extra:


    Regels:

    x Personages van Rick Riordan zijn toegestaan! Als ze dood zijn kun je een manier verzinnen zodat ze levend zijn.
    x Houdt het wel realistisch, een Poseidonkind heeft geen vuurkrachten en een Zeuskind heeft geen controle over de doden.
    x Maximaal twee personages per persoon, één meisje en één jongen.
    x Houdt de meisjes en jongens gelijk, net zoals de goden.
    x Ik wil geen kinderen van Artemis.
    x Minimaal 15O woorden per post, het kan soms minder zijn omdat je het druk hebt, maar dit gelieve niet te vaak.
    x OOC doe je tussen haakjes.
    x Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    x Alleen ik open nieuwe topics!
    x Bestuur enkel jouw eigen personage, of je hebt toestemming van de andere persoon.
    x De aller belangrijkste: Have fun!

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 22:52 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Desiderium schreef:
    STORM



    Ik moest hier echt even heel hard om lachen. :')
    Mijn pup heet Storm.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2015 - 14:38 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Exorcizamus schreef:
    Ik wou even melden dat ik aankomende zondag voor een week naar de Alpen vertrek en daar geen internet heb. Ik weet niet of dit een probleem is? Zaterdagochtend kom ik terug en waarschijnlijk kan ik die zaterdag wel weer reageren.

    Btw, sorry dat ik het zo laat zeg, ik was het helemaal vergeten om dit hier te melden


    Ik weet niet of jij er tegen kan om wat dingetjes terug te lezen en zo. Als je het dan die dag dat je terug bent vraagt, zal ik graag een samenvatting voor je maken :')
    Alvast heel veel plezier, en het is niet erg voor het late melden. :')


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Repair schreef:
    (...)

    Ik moest hier echt even heel hard om lachen. :')
    Mijn pup heet Storm.


    Oh, hahah.
          Zeg maar niet tegen deze Storm dat ze op een puppy lijkt, tenzij je graag een klap wilt dan :')


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Naam:
    Valerie (Kracht/Dapperheid)
    Nadette (Dapper als een beer)
    Elizabeth (Gewijd aan God/Naam van haar overgrootmoeder)
    Bolger (Achternaam)

    Leeftijd:
    19

    Goddelijke ouder + eventueel krachten:
    Dionysos, god van de wijn en feesten. Valerie kent haar vader niet.

    Uiterlijk:



    [Faceclaim= Zoey Deutch]

    Valerie heeft bruin, krullend haar. Haar haren zijn donkerbruin, maar als er veel licht op valt lijkt het lichtbruin. Haar haren komen tot de bovenkant van haar borsten. Ze heeft lichtbruine ogen, met een groen randje om haar irissen heen. Met haar 1.75 heeft ze een gemiddelde lengte. Valerie heeft vrouwelijke rondingen. Haar huid is vrij licht en toch verbrand ze niet heel snel, dit heeft wel als nadeel dat ze ook vrij langzaam bruin word.

    Innerlijk:
    Valerie is een aardige meid, die graag lacht en ze heeft zeker humor hoewel die soms wat anders/apart is. In een deuk liggen om een grap is ook echt iets voor Valerie. Ze is ook een open en warm persoon, ze vind het leuk om een praatje te maken met mensen/half goden. Als het iemand is die ze niet kent, vind ze het nog leuker, omdat dan graag meer over die persoon te weten wil komen. Dit komt door haar nieuwsgierigheid. Verrassingen voor haarzelf zijn dan ook een beproeving voor haar, omdat ze wil weten wat de verrassing is voordat ze eigenlijk mag weten wat de verrassing is. Haar nieuwsgierigheid kan haar in problemen brengen, vanwege het feit dat ze het liefst altijd alles wil weten. Ondanks haar nieuwsgierigheid is Valerie wel betrouwbaar. Ze kan geheimen ook echt geheim houden.
    Valerie is niet snel beledigt en heeft meestal wel een weerwoord klaar. Ze kan zich enorm irriteren aan kleine dingen die mensen doen zoals met hun vingers tikken, ergens aan pulken als ze aan het praten zijn en als een persoon aan iemand anders zijn/haar haar zit. Daar kan ze gewoon niet tegen en zal aan degene die het doet vragen of hij/zij ermee wil stoppen. Hoewel ze sarcasme en cynisme vaak wel herkent, is ze zelf zelden sarcastisch of cynisch. Valerie weet hoe ze het beste haar gevoelens onder woorden moet brengen, toch deelt ze haar moeilijke gevoelens (verdriet en angst onder andere) alleen met haar moeder. Haar andere gevoelens zoals blij zijn en vrolijk zijn, deelt ze wel graag met andere mensen. Valerie is ook best wel dapper en zal een uitdaging niet snel uit de weg gaan. Ze weet het echter wel als een uitdaging te moeilijk voor haar is.
    Valerie is geen heethoofd, het is dan ook moeilijk om haar boos/kwaad te krijgen. Ze is zeker bereid om een ruzie uit te praten onder de voorwaarde dat de ander (waarmee ze ruzie heeft) niet nog meer olie op het vuur gooit en serieus is. Ze kan er prima mee leven als zij van mening verschilt met iemand anders, ze vind dat ieders mening belangrijk is en dat je niet altijd dezelfde mening kan hebben. Waar ze echter slecht tegen kan, is als iemand zijn/haar mening probeert op te dringen of zijn/haar eigen mening het belangrijkst vind.
    Valerie kijkt graag naar knappe jongens. Schattige jongens of de jongens die van Valerie de stempel schattig krijgen, vind ze ook geweldig. Een jongen die zowel stoer als schattig is voor Valerie een favoriete combinatie hoewel ze weet dat deze combinatie niet vaak voorkomt. Ze is geen flirt, ze kan niet goed flirten hoewel ze mensen wel graag complimenten geeft. Als een jongen met haar flirt, dan heeft ze het meestal niet door. Ze denkt vaak dat de jongen erg aardig tegen haar is. Ze gelooft wel in liefde, alleen weet ze niet of de liefde voor haar is weg gelegd.
    Net zoals haar moeder is Valerie vrij onafhankelijk. Ze is niet graag afhankelijk van iemand anders. Iets wat in een team nog wel eens tegen haar kan werken. Wat ze ook van haar moeder heeft is dat ze niet altijd even nauw neemt met de regels. Valerie bepaalt het liefst zelf welke regels het belangrijkste zijn. Ze luistert naar de regels van haar moeder, met andermans regels heeft ze over het algemeen iets meer moeite. Het is niet zo dat Valerie er op uit is om iedere regel te overtreden, maar als ze ergens een regel voor moet over treden dan vind ze dat niet erg.

    Wapens:
    Geweer, dit wapen gebruikt ze niet in het kamp. Eenvoudig weg, omdat deze niet in het kamp aanwezig zijn.
    Zwaard, ze kan er redelijk goed mee overweg.
    Pijl en boog, hiermee is ze nog aan het oefenen en schiet nog vaak mis.
    Improvisatie wapen, iets wat in de buurt ligt en waarmee ze zich enigszins kan verdedigen. Dit kan bijvoorbeeld een tak zijn waarmee ze iemand op afstand kan houden of een steen die ze naar iemand kan gooien.


    Goed in/slecht in:
    Goed in:
    Dankzij haar vader kan Valerie erg goed tegen alcohol. Ze kan meer alcohol hebben dan een gemiddeld mens en word zeker niet snel dronken. Bij wijn is dit helemaal het geval, daar kan ze echt veel van op voordat ze ook maar enig teken van dronkenschap laat zien. Ze vind het leuk om wedstrijdjes te houden met mensen/half goden die niet weten dat ze goed tegen alcohol kan. Ze heeft al een aantal weddenschappen met mensen gewonnen, omdat ze goed tegen alcohol kan. Ze wordt wel losser als ze alcohol op heeft.

    Afleidingsmanoeuvres, daar is Valerie vrij goed in. Valerie volgt hier vrijwel altijd hetzelfde plan. De aandacht trekken en er dan vandoor gaan, eventueel nog wat schijnbewegingen.

    Slecht in:
    Zingen. Hoewel ze een kei is in het herinneren van lyrics van een liedje, kan ze totaal niet zingen. Ze probeert het wel, maar het is geen fijn gehoor. Daarom zingt ze het liefst als ze alleen is en niemand haar kan horen. Echter als ze alcohol op heeft(ligt aan de hoeveelheid), kan het haar niet zoveel schelen dat ze niet kan zingen en zal ze zingen ongeacht waar ze is en wie er bij haar is.

    Angsten:
    Haar moeder verliezen. Omdat haar moeder voor Valerie, haar dierbaarste persoon is.

    Extra:
    Valerie is opgegroeid op een boerderij. Hierdoor houdt ze van de natuur en van dieren. Daardoor weet ze ook best wat af van gewassen en dieren. Aangezien ze op de boerderij ook twee paarden hebben, kan Valerie ook paard rijden. Haar moeder is dan ook boerin en voor een groot deel zelfvoorzienend. De boerderij is al in haar moeders familie voor vier generaties, haar betovergrootvader kocht de boerderij en er zijn dan ook al drie generaties opgegroeid op de boerderij. Doordat ze is opgegroeid op een boerderij is ze niet bang om vies te worden.

    Valerie lijkt qua uiterlijk heel erg op haar moeder. Iets wat haar moeder niet had verwacht, zij had verwacht dat de genen van Dionysos sterker zouden zijn. Valerie is wel langer dan haar moeder, ze schelen vijf centimeter. Naast haar uiterlijk heeft Valerie ook de grote voorliefde voor muziek van haar moeder geërfd. Valerie houdt van muziek en kan verschillende muziekstijlen zeker waarderen.

    Valerie is sinds haar 16e in kamp halfbloed, nadat ze in de buurt van de boerderij een Minotaurus had gezien. Hierna besloot haar moeder om haar naar kamp halfbloed te brengen. Valerie heeft het hier moeilijk mee gehad, ze wilde liever niet weg van haar moeder en de boerderij.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 14:51 ]


    Physics is awesome

    Kan je nou nog wel of niet een meisje reserveren?


    Nee, in de tijd dat de stop eraf was zijn er 4 meiden bij gekomen, en dat is in mijn ogen een groot verschil.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik schrijf me uit.


    Ik heb je topictitel even aangepast in verband met de nieuwe RPG-regels. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    Ik heb je topictitel even aangepast in verband met de nieuwe RPG-regels. (:


    Dankjewel Fabiënne :')


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Als er nog iets anders moet aan Valerie, dan mag je het altijd laten weten.


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    Als er nog iets anders moet aan Valerie, dan mag je het altijd laten weten.


    Nee hoor, ze is helemaal goed! c=
    Ik zet haar erbij.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Beckmann schreef:
    Als er nog iets anders moet aan Valerie, dan mag je het altijd laten weten.


    Heel vriendelijk verzoek namens mij om alles gewoon in zwart te typen? c: Ik zie het zo niet (Slechte ogen.), :x


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Desiderium schreef:
    (...)

    Heel vriendelijk verzoek namens mij om alles gewoon in zwart te typen? c: Ik zie het zo niet (Slechte ogen.), :x
    I was thinking exactly the same thing, en mijn ogen zijn naar mijn idee aardig goed.. :x

    [ bericht aangepast op 25 feb 2015 - 19:57 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Desiderium schreef:
    (...)

    Heel vriendelijk verzoek namens mij om alles gewoon in zwart te typen? c: Ik zie het zo niet (Slechte ogen.), :x


    ik en mn leesaids kunnen dat ook wel waarderen x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Desiderium schreef:
    (...)

    Heel vriendelijk verzoek namens mij om alles gewoon in zwart te typen? c: Ik zie het zo niet (Slechte ogen.), :x



    De vierde persoon but: Mijn lenzen en ik ook wel :')
    Lezen is zo nu en dan al moeilijk dus ja.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2015 - 20:04 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded