• In het oude Griekenland geloofden de mensen in de goden. Deze waren onsterfelijk en zouden voor alles in de wereld zorgen, de liefde, het weer, de dood en van alles wat je je maar kunt bedenken, ook waren ze onsterfelijk en waren ze bovennatuurlijk sterk. Volgens sommige mensen hadden de goden kinderen. Kinderen van hun en een mens, wat hen halfgod maakte. Zij werden Demigods genoemd en hadden betere zintuigen dan de standaard mens.



    Het is nu een tijdje na de oorlog tussen de Titaan van de tijd, genaamd Kronos en de halfgoden en goden. Het Kamp is drukker geworden. De saters hebben het druk met de nieuwe halfgoden naar het Kamp te brengen en de rest is ondertussen druk aan het trainen. Sommige kinderen zijn net terug van hun queeste en anderen blijven hopen op een queeste om te laten zien wat ze kunnen. Op een gegeven moment krijgen ze van Hermes een bericht. Hades wilt zijn broer Zeus, oppergod en god van het weer, van de troon stoten en deze zelf overnemen. Dit komt er op neer dat er een grote oorlog komt, alweer. En de andere goden hebben de hulp nodig van hun kinderen.

    Personages:

    [Stop op meiden!]
    Zeus cabine: [Stop op Zeus kinderen!]
    OO1.
    Gebouwsoudste:
    - Lorena Blake Miller - Alastor


    Poseidon cabine: [Stop op Poseidon kinderen!]
    OO3.
    Gebouwoudste:- Percy Jackson - Philia
    - Adalae Cadence Winchester - Chronos

    Demeter cabine:
    OO4.
    Gebouwoudste:

    Ares cabine:
    OO5.
    Gebouwoudste:
    - Athlea Thompson- Philia
    - Jacob Grimm - Balor

    Athena cabine:
    OO6.
    Gebouwoudste:
    - Heather Rebecca Collins - Fortis
    - Daniël Hyde- EgoTerreo

    Apollo cabine:
    OO7.
    Gebouwoudste:
    - Skylar Thessa Reynes - Daggers
    - Campbell Andreas Williams - Fortis

    Hepheasthos cabine:
    OO9.
    Gebouwoudste: Halia Zahrah Szabados- Syntax

    Aphrodite cabine:
    O1O.
    Gebouwoudste:
    [R]- Alastor
    [R]- EgoTerreo
    [R]- geleninja

    Hermes cabine:
    O11.
    Gebouwoudste: - Justin Kasper McMillan- Desiderium
    [R]- Cordis

    Dionysos cabine:
    O12.
    Gebouwoudste:
    - Valerie Nadette Elizabeth Bolger - Beckmann

    Hades cabine: [Stop op Hadeskids]
    O13.
    Gebouwoudste:
    - Aurora Lavender Maia Chadler - Exorcizamus
    [R]- Desiderium


    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Goddelijke ouder + eventueel krachten: (Vraag die krachten eerst aan mij)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapens:
    Goed in/slecht in:
    Angsten:
    Extra:


    Regels:

    x Personages van Rick Riordan zijn toegestaan! Als ze dood zijn kun je een manier verzinnen zodat ze levend zijn.
    x Houdt het wel realistisch, een Poseidonkind heeft geen vuurkrachten en een Zeuskind heeft geen controle over de doden.
    x Maximaal twee personages per persoon, één meisje en één jongen.
    x Houdt de meisjes en jongens gelijk, net zoals de goden.
    x Ik wil geen kinderen van Artemis.
    x Minimaal 15O woorden per post, het kan soms minder zijn omdat je het druk hebt, maar dit gelieve niet te vaak.
    x OOC doe je tussen haakjes.
    x Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    x Alleen ik open nieuwe topics!
    x Bestuur enkel jouw eigen personage, of je hebt toestemming van de andere persoon.
    x De aller belangrijkste: Have fun!

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 22:52 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Naam: Lorena Blake Miller
    Leeftijd: 17
    Goddelijke ouder + eventueel krachten: (Vraag die krachten eerst aan mij)
    Haar vader is Zeus oppergod en god van het weer, de hemelrijk en de lucht.
    Uiterlijk:


    Lorena heeft bruin halflang haar met een beetje krullen erin, als ze traint heeft ze haar haren meestal in een vlecht
    of in een staart. Als ze niet traint heeft ze haar haren wel eens los behalve als erg warm is dan heeft ze haar haren ook gewoon in een staart of een vlecht.
    Verder heeft ze blauwe ogen die vreemde mensen soms wantrouwig aan kunnen kijken.
    Lorena is 1,67 lang wat ze een goede lengte vind en er blij mee is, verder draagt ze gemakkelijke kleding, gewoon een broek, soms een joggingbroek en een spimpele trui/t-shirt.
    Innerlijk:
    Lorena kan nog wel eens eigenwijs zijn ze luistert vrijwel nooit naar de adviezen van anderen, en zou ze zichzelf of andere zo in gevaar kunnen brengen. Ook kan Lorena snel boos worden vroeger had ze last van erge woedeaanvallen waardoor ze je echt wat aan wilde doen en het liet stormen dit heeft ze nu niet meer en ook met haar snelle boos worden kan ze goed mee omgaan.
    Lorena is verder ook avontuurlijk ze gaat graag mee op een queeste. Verder is Lorena een goede luisteraar tegenover haar vrienden, als haar vrienden problemen hebben dan kunnen ze altijd bij haar terecht ze probeert hun dan altijd advies te geven al dan is ze daar dan weer niet goed in.
    Verder is ze afstandelijk tegen vreemde vooral als ze diegene buiten het kamp ontmoet, ze weet namelijk dan niet of diegene wel te vertrouwen is en daarom zal je in het begin ook weinig van haar weten en zou ze ook weinig aan je vertellen, als ze je wel eenmaal kent dan zal ze wat opener zijn.
    Wapens: Pijl en boog maar soms ook een zwaard.
    Goed in/slecht in:
    Angsten:
    Dat ze haar vader teleurstelt.
    Extra:

    Wordt nog aangepast, ook goed in/slecht in zal ik later nog even invullen.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2015 - 15:38 ]

    Ik vind haar kort en ze mag geen krachten meer.
    Wil je haar langer maken en het weg halen van de krachten.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Exorcizamus schreef:
    Maia is wel zo'n beetje af. Vaak voeg ik later nog wat karaktereigenschappen toe, of een extraatje of zo, als ik een goed idee heb, maar dat zie ik wel.

    Iemand een relatie met Maia? Ik zou het heel vet vinden als haar moeder en Hades nog een kind hebben gekregen, dus dat ze een zus(je) of broer(tje) heeft, maar ik weet niet of dat mag/kan en of jullie dat willen...


    Op zich kunnen we die twee wel volle zussen maken?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Desiderium schreef:
    (...)

    Op zich kunnen we die twee wel volle zussen maken?


    Nou ja, als jij het geen goed idee vindt hoeft het niet van mij, maar het lijkt me wel heel vet, met z'n tweeën het kamp terroriseren (cool)


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Exorcizamus schreef:
    (...)

    Nou ja, als jij het geen goed idee vindt hoeft het niet van mij, maar het lijkt me wel heel vet, met z'n tweeën het kamp terroriseren (cool)


    Geheh, als ze tegen een bitch van een zus kan... Gb eventjes voor bespreking! ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik ga proberen Halia vanavond/morgen af te maken, maar omdat ik morgenavond een feestje heb en volgende week ProefWerkWeek zal ik dus niet al te actief kunnen zijn.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ik ga Marcus toch maar laten vallen..

    Zou iedereen vanavond zijn of haar rol af willen maken? Als het echt niet lukt dan is morgen ook oké.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Heather Rebecca Collins.

    'If you judge people, you have no time to love them.'


    Leeftijd: Heather is zestien jaren jong en is geboren op de twaalfde van maart.
    Goddelijke ouder + eventueel krachten: Pallas Athena. De godin van wijsheid, kennis, oorlog en is de beschermengel van Griekse helden, kunstenaars, handwerklieden en de stad Athene. Heather heeft haar moeder een keertje gezien maar dat was ontzettend kort. Ze hadden wat woorden uitgewisseld en naar elkaar gekeken, toen moest haar moeder alweer weg. Heather haat het dat haar moeder haar nooit bezoekt en heeft dus ook haat voor haar ontwikkeld. Ze houdt wel van haar moeder maar het feit dat ze nooit bij Heather is staat haar niet aan.
    Innerlijk: Heather is redelijk rustig en is niet iemand die op de voorgrond treed en altijd in de spotlights wil staan. Ze vindt het al best als ze bijvoorbeeld in een hoek zit met een boek, dan vermaakt ze zich al. Ze laat haar gevoelens niet meer zien, dat komt doordat Heather erachter is gekomen dat ze het beste haar eigen gevoelens niet kan tonen. Aangezien mensen haar dan te snel breken. Zelf vindt ze het ontzettend klote dat ze bijna nooit haar gevoelens laat zien maar je moet haar eenmaal accepteren zoals ze is. Zo niet, dan ben je bij het verkeerde adres en zal je met veel gescheld weggestuurd worden. Als ze zich helemaal op haar gemak voelt en bij vrienden is, of bij mensen is die ze mag, dan zal ze laten zien hoe ze echt is. Leergierig, slim en ontzettend vrolijk te noemen. Ze is ontzettend druk bij mensen die ze vertrouwt maar dat komt omdat ze dan laat zien hoe ze echt is. Dan kan ze haar koude masker afzetten en volledig tot rust komen en zichzelf zijn. Ze houdt zich wel meestal afgezonderd van typetjes die zichzelf geweldig vinden of die anderen het leven zuur maken. Heather wil daar niets mee te maken hebben en wil dat iedereen gewoon zijn of haar zin heeft op het kamp. Ze houdt wel van gezelligheid maar ze is echt geen feestbeest of het party type dat tot midden in de nacht nog doorfeest. Ze is best slim en heeft een goed stel hersenen, als ze zich verveelt en er ligt een boek in de kamer zal ze die gaan lezen. Puur omdat ze dol is op lezen en puur omdat ze een hekel heeft aan verveling. Heather is niet het typische Athenakind wat je zou denken aangezien ze wat ruwer is dan haar moeder. De meesten noemen dit tegendraads maar dat maakt Heather helemaal niks uit. Het boeit haar niet wat mensen van haar denken en als ze haar willen beledigen moeten ze hun woorden beter voor zich houden, of je wilt een paar dagen in de ziekenboeg doorbrengen. Ze kan een aardige lieve kant hebben die geeft om anderen maar ook een harde kant waar je maar moeilijk doorkomt. Heather zou alles doen voor haar vrienden en zou zelfs nog haar leven voor haar vrienden geven als die veilig moeten zijn. Ze is erg gehecht aan de mensen die om haar geven en zorg dat haar dierbaren in uiterste veiligheid zijn.
    Uiterlijk: [FC: Danielle Campbell] Heather heeft donkerbruine lange haren die ongeveer tot haar borsten komen. Deze haren zijn van nature al een beetje gekruld, gekruld kun je het niet echt noemen. Er zit meer een slag in haar haren. Ze heeft grijzige ogen met groene spikkeltjes erin, deze kijkers kunnen zowel vriendelijk als kwaad kijken. Toch staat er meestal een vrolijke twinkeling erin. Heather is niet zo'n grote fan van make-up maar gaat er niet zonder mee de deur uit. Wat lippenstift, mascara en foundation. That's it, meer heeft ze echt niet nodig. Ook draagt ze vaak oorbellen behalve als ze Vlaggenroof of Torenrace heeft. Dan doet ze deze uit. Haar lange donkerbruine haren die altijd los hangen gaan dan ook in een staart. Ze heeft een licht getinte huid en heeft een normale lengte van 1.76 lang. Heather draagt meestal hakken maar bij gevechten of rennen verwisselt zij deze ook voor sneakers. Door de hakken wordt ze een paar centimeter langer maar ze hoeft echt geen hele lange hakken. Dan gaat ze sowieso door haar enkels en dat is niet echt fijn.
    Wapens: Messen. Ze kan verder met andere wapens helemaal niet omgaan.
    Goed in/slecht in: Ze is slecht in haar geduld bewaren en nieuwe vrienden maken. Ze houdt er echt totaal niet van om nieuwe mensen te ontmoeten en vermijd ze dan ook. Als vreemden haar toch aanspreken zal ze snel zichzelf voorstellen maar dat is dan ook het enigste dat ze dan zou doen. Verder is Heather goed in dingen werpen. Bijvoorbeeld messen. Ze kan goed voorwerpen in de roos gooien en haar doel raakt ze bijna altijd.
    Angsten: Heather is bang om haar dierbaren te verliezen. Dat is haar grootste angst en wil er dan ook echt niet aan denken.
    Extra: x.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 16:49 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Wauw, eerste Athenakind in een RPG die van haar moeder houdt ^^

    Ik zet Heather erbij :')


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Wauw, eerste Athenakind in een RPG die van haar moeder houdt ^^

    Ik zet Heather erbij :')


    Yay :3 En het is meer een haat/liefde relatie tussen moeder en dochter x´)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Fortis schreef:
    (...)

    Yay :3 En het is meer een haat/liefde relatie tussen moeder en dochter x´)


    Toen ik een Athenakind had haatte die Athena dus altijd. :')
    Still gonna be like that in da future.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Toen ik een Athenakind had haatte die Athena dus altijd. :')
    Still gonna be like that in da future.


    Dit is de eerste keer dat ik een Athenakind heb lol :')

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 12:32 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''


    Dominique Alana Florentine


    If plan A fails, remember that you have 25 letters left

    Naam:
    Haar volledige naam is dus Dominique Alana Florentine.Tegen vreemden zal ze zichzelf enkel voorstellen als Dominique, maar in haar vriendenkring wordt ze bij voorkeur aangesproken met Alana.

    Leeftijd:
    Dominique, geboren op 9 augustus, is nu 16 jaar oud.

    Goddelijke ouder + eventueel krachten:
    Dominique is de dochter van Aphrodite. Zelf is ze er niet heel blij mee, gezien ze Aphrodite maar zwak vindt met haar liefde en dat hele stelletjesgedoe. Daarom zal ze ook niet snel zelf toegeven een dochter van Aphrodite te zijn. Ze heeft geen speciale krachten.

    Uiterlijk:
    [fc: Megan Fox]
    Dominique is precies 1.70 lang. Haar haar is van zichzelf donkerbruin, al wilt ze het in een gekke bui nog wel eens verven. Dit komt alleen niet heel veel voor. Verder heeft ze blauwe ogen. Dominique loopt vaak wel met wat make up rond, maar dit valt niet te zien gezien ze altijd met een capuchon over haar hoofd getrokken loopt, tenzij ze in het gezelschap is van een groep goede vrienden. Maar dat is dan ook de enige uitzondering, gezien ze er zelfs mee gaat slapen. Verder draagt ze meestal een vrij simpele en lichte wijde spijkerbroek, een donker vest dat een paar maten te groot lijkt te zijn en een paar zwarte gympen. Onder haar vest draagt ze aan haar armen een paar verborgen messen met zich mee en rond haar middel een dolk en soms haar zwaard.


    Innerlijk:
    Dominique is op het eerste oog een nogal eigenaardige meid. De meesten op het kamp weten niet eens of ze nou eigenlijk een jongen of een meisje is, gezien ze altijd met haar capuchon op loopt en haar kledingstijl vrij slonzig is. Ook zegt ze niet bepaald veel. Dit is allemaal niet zonder reden. Dominique wilt graag vrienden hebben die geven om haar als persoon en niet omdat haar vader een behoorlijk rijk en beroemd acteur is. Ook heeft ze een nogal doorgeslagen fantasie ontwikkelt door haar vroegere gameverslaving. Ze loopt standaard met wapens rond om zich te kunnen verdedigen en heeft zich helemaal voorgenomen om op een dag als een echte heldin de wereld te gaan redden. Dit zal ze echter nooit gaan zeggen, maar het idee spookt dag en nacht door haar hoofd heen. Mede dankzij dit idee heeft ze behoolijk wat doorzettingsvermogen. Ondanks deze wat vreemde trekken is Dominique zo raar nog niet. Onder vrienden is ze meestal erg gezellig en vrolijk. Tegen vreemden die zomaar denken een praatje met haar te kunnen maken kan ze nog wel wat bitchy doen. Dit komt doordat ze ergens toch wel behoorlijk onzeker is over zichzelf. Ze zegt niet zo heel veel te hebben met liefde. In haar ogen is het nutteloos, wat je niet zo gauw van haar zou verwachten gezien ze een dochter van Aphrodite is. Toch, diep van binnen, verlangt ze wel naar een vaste relatie. Dit zal ze echter niet zo snel toegeven.

    Wapens:
    Allereerst dus haar verborgen messen. Het idee hiermee te gaan lopen heeft ze dus opgedaan uit een video game. Hierdoor zal je misschien niet snel verwachten dat ze er wat mee kan, maar dat kan ze dus wel degelijk. Deze messen hebben ook absoluut haar voorkeur, wat soms nog wel eens een leuke onverwachte aanval op kan leveren tijdens een potje vlaggenroof. Verder draagt ze standaard een dolk mee, maar daar kan ze niet zoveel mee. Ze heeft deze enkel omdat het makkelijk mee te nemen is en het altijd handig is gewapend te zijn als halfgod. Dominique kan ook wel redelijk omgaan met een zwaard en wilt deze soms ook nog wel eens meenemen, maar heel goed is ze er ook weer niet mee. Gewoon goed genoeg om een gemiddelde Hellehond op afstand te houden. Met alle wapens die hier niet beschreven staan kan ze niet echt omgaan.

    Goed in:
    Mede dankzij het vele gamen heeft Dominique ontzettend goede reflexen. Daarnaast kan ze door haar slanke figuur vrij hard rennen. Doordat Dominique een doorzetter is, leert ze ook wel vrij snel met nieuwe wapens omgaan. Van alle wapens op het kamp is het zwaard haar favoriet en zal ze er later wel aardig goed mee overweg kunnen, wat verrassend is voor een dochter van Aphrodite.

    Slecht in:
    Dominique is niet bepaald goed in nieuwe vrienden maken. Doordat ze wat teruggetrokken is en soms nogal een bitch kan zijn, schrikt ze nog wel eens anderen af. Ze is ook slecht in opgeven. Misschien lijkt dit niet echt een slechte eigenschap, maar Dominique door haar vele doorzettingsvermogen kan en wilt ze niks opgeven, wat haar nogal koppig kan maken en haar soms in nare situaties kan helpen, gezien dus ook slechte plannen niet opgegeven worden.

    Angsten:
    Dominique is niet voor heel veel dingen bang. Dit is te danken aan het feit dat ze weinig in aanraking is gekomen met de buitenwereld. Toch heeft ze een zekere vorm van bindingsangst. Ze zou ergens wel graag een lief vriendje willen waar ze de hele dag mee kan lopen tutten, maar dit houdt haar ontzettend tegen. Verder is ze bang niet geaccepteerd te worden of alleen maar geaccepteerd te worden vanwege haar geld of roem.

    Extra:
    Dominique is in haar hele leven nog maar weinig buiten de deur geweest. Haar vader, een beroemd acteur en daarnaast ook nog milijonair, is gek op zijn dochter en wilt ook absoluut niet dat haar wat overkomt. Deze liefde is niet geheel wederzijds. Haar vader mag dan wel goed voor haar zijn, maar dat geldt niet voor alle vrouwen. De man is van mening dat vrouwen eigenlijk alleen maar goed zijn voor de voortplanting van de mens en verder maar gewoon thuis moeten blijven om voor het huishouden te zorgen. Na zijn affaire met de Godin Aphrodite is zijn ego ook een beetje doorgeslagen waardoor hij nogal vaak met een andere vrouw thuisgekomen is. Hierdoor is Dominique wat terug getrokken en heeft ze zich algauw gestort in de wereld van het gamen. Dit heeft er wel voor gezorgt dat haar sociale vaardigheden verre van geweldig zijn en ze een nogal doorgeslagen fantasie heeft. Slechts een maand geleden, toen ze een keertje aan het zonnen was op het strand, is ze voor het eerst in contact gekomen met een monster en een paar dagen geleden is ze op het kamp terecht gekomen.





    Ik maak hem later vandaag nog wel af. Moet nu eventjes weg :p

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 15:40 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    @Fortis

    Wat mij op viel bij Heather is dat je het bij uiterlijk, een paar keer hebt over Emily.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 16:12 ]


    Physics is awesome

    Halia is af, ik ga me nu echter voorbereiden voor het feestje van mijn vriendin en ben om tien uur pas terug, wat betekend dat ik waarschijnlijk morgenmiddag pas deel zal kunnen nemen in het Speeltopic.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 17:21 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either