• In het oude Griekenland geloofden de mensen in de goden. Deze waren onsterfelijk en zouden voor alles in de wereld zorgen, de liefde, het weer, de dood en van alles wat je je maar kunt bedenken, ook waren ze onsterfelijk en waren ze bovennatuurlijk sterk. Volgens sommige mensen hadden de goden kinderen. Kinderen van hun en een mens, wat hen halfgod maakte. Zij werden Demigods genoemd en hadden betere zintuigen dan de standaard mens.



    Het is nu een tijdje na de oorlog tussen de Titaan van de tijd, genaamd Kronos en de halfgoden en goden. Het Kamp is drukker geworden. De saters hebben het druk met de nieuwe halfgoden naar het Kamp te brengen en de rest is ondertussen druk aan het trainen. Sommige kinderen zijn net terug van hun queeste en anderen blijven hopen op een queeste om te laten zien wat ze kunnen. Op een gegeven moment krijgen ze van Hermes een bericht. Hades wilt zijn broer Zeus, oppergod en god van het weer, van de troon stoten en deze zelf overnemen. Dit komt er op neer dat er een grote oorlog komt, alweer. En de andere goden hebben de hulp nodig van hun kinderen.

    Personages:

    [Stop op meiden!]
    Zeus cabine: [Stop op Zeus kinderen!]
    OO1.
    Gebouwsoudste:
    - Lorena Blake Miller - Alastor


    Poseidon cabine: [Stop op Poseidon kinderen!]
    OO3.
    Gebouwoudste:- Percy Jackson - Philia
    - Adalae Cadence Winchester - Chronos

    Demeter cabine:
    OO4.
    Gebouwoudste:

    Ares cabine:
    OO5.
    Gebouwoudste:
    - Athlea Thompson- Philia
    - Jacob Grimm - Balor

    Athena cabine:
    OO6.
    Gebouwoudste:
    - Heather Rebecca Collins - Fortis
    - Daniël Hyde- EgoTerreo

    Apollo cabine:
    OO7.
    Gebouwoudste:
    - Skylar Thessa Reynes - Daggers
    - Campbell Andreas Williams - Fortis

    Hepheasthos cabine:
    OO9.
    Gebouwoudste: Halia Zahrah Szabados- Syntax

    Aphrodite cabine:
    O1O.
    Gebouwoudste:
    [R]- Alastor
    [R]- EgoTerreo
    [R]- geleninja

    Hermes cabine:
    O11.
    Gebouwoudste: - Justin Kasper McMillan- Desiderium
    [R]- Cordis

    Dionysos cabine:
    O12.
    Gebouwoudste:
    - Valerie Nadette Elizabeth Bolger - Beckmann

    Hades cabine: [Stop op Hadeskids]
    O13.
    Gebouwoudste:
    - Aurora Lavender Maia Chadler - Exorcizamus
    [R]- Desiderium


    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Goddelijke ouder + eventueel krachten: (Vraag die krachten eerst aan mij)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapens:
    Goed in/slecht in:
    Angsten:
    Extra:


    Regels:

    x Personages van Rick Riordan zijn toegestaan! Als ze dood zijn kun je een manier verzinnen zodat ze levend zijn.
    x Houdt het wel realistisch, een Poseidonkind heeft geen vuurkrachten en een Zeuskind heeft geen controle over de doden.
    x Maximaal twee personages per persoon, één meisje en één jongen.
    x Houdt de meisjes en jongens gelijk, net zoals de goden.
    x Ik wil geen kinderen van Artemis.
    x Minimaal 15O woorden per post, het kan soms minder zijn omdat je het druk hebt, maar dit gelieve niet te vaak.
    x OOC doe je tussen haakjes.
    x Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    x Alleen ik open nieuwe topics!
    x Bestuur enkel jouw eigen personage, of je hebt toestemming van de andere persoon.
    x De aller belangrijkste: Have fun!

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 22:52 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Desiderium schreef:
    Weet je, laat maar zitten. Ik neem Luke wel als 'basis' voor een aangepaste zoon van Hermes. --> Zoon van Hermes voor mij dus, zo spoil ik ook niemand qua boeken. (:
          Mijn Apollokind word dan dus vrouwelijk!


    Hmm...omdat je ook een jongen neemt is dat vrouwelijk prima c:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik heb Justin even uit het oude topic geplukt, dus hij klopt nog van geen kant hoor :x

    JUSTIN KASPER McMILLAN


    x Leeftijd x
          Justin is nu net een paar dagen achttien jaar oud.

    x Goddelijke ouder x
          Hermes, al is de jongen hier zelf helemaal niet tevreden mee. De god had zijn moeder alleen gelaten die hertrouwde met een verschrikkelijke man, Isaac. Deze sloeg Justin tot de jongen gehoorzaamde, iets wat eeuwen leek te duren. Uiteindelijk is hij op zijn veertiende terecht gekomen op het kamp en is hij er inmiddels al weer drie jaar. Het hele bestaan van halfgoden was voor hem niets nieuws, hij was vanaf jongs af aan opgegroeid met de Griekse Mythologie en zijn moeder vertelde het jongetje zoveel dat hij op zijn zevende al van zijn telekinese en vader af wist.

    x Uiterlijk x
          Justin is iemand die je eigenlijk niet over het hoofd kunt zien door zijn getrainde lichaam van een ruime één meter tachtig lang. Hij is zeker niet slecht om naar te kijken en word door zijn heldere, grijze ogen al snel aangezien als een zoon van Athena. Justin wilt nog wel eens verward worden met de Apollokinderen door zijn warrige, donkerblonde haren en door zijn wisselde manier van kleden word er niet vaak gesproken over het idee dat hij een zoon van Hermes zou kunnen zijn, waar de jongen zelf erg blij mee is.
          Daarnaast mag je het misschien niet kunnen zien, maar de jongen is blind. Hij functioneert op gehoor en eigenlijk is het een geheim dat hij bij zich draagt, maar hij weet enkel waar alles staat en wat er beweegt door zijn telekinese. De kracht heeft zich inmiddels zover ontwikkelt dat hij alles kan voelen, van de beweging van iemand zijn ogen van tot de uithaal van iemand zijn zwaard. Over kleuren spreekt hij dan ook niet, gezien het voor hem simpelweg onmogelijk is deze te plaatsen met het enige zwart dat hij kan zien.

    x Innerlijk x
          Justin is erg op zichzelf, maar voornamelijk erg koppig. Zijn zwaktes zijn de punten die hij niet graag toont, iets wat de reden is waarom hij nooit spreekt over het feit dat hij blind is. Hij wilt niet dat mensen hem op een andere manier gaan behandelen omdat hij toevallig niets kan zien, want hij kan het daar in tegen wel voelen. De kleine bewegingen die mensen niet opvallen kan hij voelen en vaak heeft hij dingen zoals leugens dan ook vaak sneller door, omdat hij de kleine bewegingen van bepaalde kenmerken zoals woede of verdriet sneller door zal hebben. Zijn gehoor is daardoor ook beter ontwikkelt, hij raakte blind op zijn zevende en ziet dus al elf jaar lang niets meer. De kleinste verheffingen in iemand zijn stem weet hij op te merken en zo is hij erg oplettend geworden. Het enige dat hij over het hoofd ziet zijn over het algemeen de kleuren. Er word hem daar in tegen wel regelmatig gevraagd welke kleuren bepaalde dingen hebben, maar daarvoor gebruikt hij als excuus dat hij kleurenblind is. Die leugen verspreiden doet de jongen dan ook verder niet moeilijk over.
          Doorzettend is hij dan ook zeker. Zodra hij een doel heeft zal hij er alles voor doen deze te bereiken en ook wanneer het er slecht voor staat, zal hij niet stoppen. Hij gaat door tot hij letterlijk niet meer op kan staan en zal zich zonder protest blijven bewegen met open wonden of een andere verwonding. Daar in tegen is hij niet het type dat geen hulp accepteert. Het is niet dat hij mensen onnodig in gevaar wilt brengen, maar hij weet dat een groot deel van de halfgoden zichzelf wel weten te redden en niet zitten te wachten op een overbezorgde Justin. Hij is dan ook een echte leider die in weet te schatten wanneer iets te gevaarlijk word. Door het stel goedwerkende hersens dat hij heeft word hij dan ook al snel aangezien voor een zoon van Athena, gezien er weinig te zien valt over het feit dat hij een zoon van Hermes is.
          Het punt waar in hij wel erg op zijn vader lijkt, zijn zijn sociale vaardigheden. Justin is een vriendelijke jongen die geen oordelen trekt over mensen zonder dat hij hun in ieder geval enigszins kent. Daarnaast kan hij erg veel hebben, hij zal iemand niet snel irritant of vervelend vinden en als hij dit wel vind, spreekt hij diegene er hoogstpersoonlijk vriendelijk op aan. Hij wilt niemand opzettelijk pijn doen en kan daardoor nog wel eens zelf rondlopen met frustraties zonder deze te uiten wanneer hij weet dat het desbetreffende persoon zich gekwetst zal voelen. Hij is dan vaak ook redelijk rustig en kalm. Hij zal niet snel in de stress schieten en heeft dan ook vaak gemakkelijk weer de controle over een situatie. Hoe sarcastisch hij soms ook kan zijn, hij is echt een prima jongen die je kan vertrouwen. -- Hem kwaad maken duurt echter lang, maar zodra je hem eenmaal zover hebt kan hij je voor jaren haten tot hij überhaupt weer in staat is normaal tegen je te praten.

    x Wapens x
          Justin heeft getraind op een zwaard, dat hij geweldig goed kan hanteren. Eigenlijk is hij ideaal in het vechten, behendig, sterk, wendbaar maar vooral zo lichtvoetig dat je hem bijna niet hoort. Werp en schietwapens zoals messen, pijl en boog en speren zijn voor hem geen probleem gezien hij de wapens kan sturen met zijn telekinese en het verstoppen en verschuilen is ook helemaal geen probleem. Het enige wapen dat hem niet aan staat, is een bijl. Dit komt simpelweg omdat hij er op de een of andere manier toch niet mee overweg kan.

    x Goed in / slecht in x
          Justin is goed in veel dingen, al komt dit grotendeels door zijn telekinese en het feit dat hij blind is. Hij voelt dingen aankomen op klimmuren, de stangen die weggetrokken worden ziet hij al aankomen zodra iemand zijn hand op de andere kant legt klaar om het ding weg te trekken. Van zichzelf is hij erg lening en snel, een voordeel van het zijn van de zoon van Hermes. Met schiet en richtwapens kan hij het sturen met zijn telekinese, maar op een zwaard heeft hij jaren geoefend. Zijn strategisch vermogen is ook aardig goed en eigenlijk zijn het de kleine dingen die hij niet kan, denk hierbij aan pegasi vliegen of dingen zoals koken. Dingen plannen kan hij dan ook totaal niet, eigenlijk doet hij gewoon iets wanneer hij er de tijd voor heeft en zo wilt hij ook nog wel eens iets vergeten. Ook heeft hij nog wel eens de struggle dat hij iets niet opmerkt en daardoor iets omstoot of over een boomstam struikelt. Hier door kan hij aardig onhandig overkomen.

    x Angsten x
          Ondanks dat de jongen zijn vader haat en ergens liever gewoon niets met hem te maken zou hebben, is hij als de dood zijn telekinese kwijt te raken. Hij gebruikt zijn gave continu en Justin zou zich absoluut geen wereld voor kunnen stelen als hij dingen niet aan zou kunnen voelen. Hij zou niet meer bezig kunnen zijn en afhankelijk zijn van anderen, iets wat hij echt niet wilt. Hij kan dan ook aardig gefrustreerd raken wanneer hij ergens de controle niet over heeft.
          Daarnaast is hij niet snel bang, maar van alles waar hij bang voor zou kunnen zijn, zijn het naalden. Hij is er echt als de dood voor en begint vaak te trillen / hyperventileren zodra hij de dingen op zich gericht krijgt.

    x Extra x

    [ bericht aangepast op 23 feb 2015 - 20:43 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Wil de user die Percy heeft ook eventuele spoilers onder de spoilerknop plaatsen? Alvast bedankt :Y)


    Ik zou graag een jongen willen, maar ik weet nog niet welke god precies... Mogen de andere acht huizen ook? (Gezien dat die na de oorlog tegen de titanen zijn opgericht)

    Sand schreef:
    Wil de user die Percy heeft ook eventuele spoilers onder de spoilerknop plaatsen? Alvast bedankt :Y)



    Waar ben je met de boeken? :'). Spoilers zal ik sowieso altijd onder een spoiler plaatsen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Balor schreef:
    Ik zou graag een jongen willen, maar ik weet nog niet welke god precies... Mogen de andere acht huizen ook? (Gezien dat die na de oorlog tegen de titanen zijn opgericht)


    Die heb ik er dus expres niet bij gedaan omdat het dan overzichtelijk zou zijn.
    Ik raak nu al in de war.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Philia schreef:
    (...)


    Waar ben je met de boeken? :'). Spoilers zal ik sowieso altijd onder een spoiler plaatsen.


    Ben eergisteren in boek één begonnen (': Heb 'm bijna uit.


    Sand schreef:
    (...)

    Ben eergisteren in boek één begonnen (': Heb 'm bijna uit.


    Boek een was zo geweldig, maar dat vond ik van alle boeken. Ik ben nu bezig met de vervolg serie.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Aah, sorry voor de grote spoilers dan. Ik zal Justin spoilervrij maken ^^
    Note: Ik zit in House of Hades.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2015 - 20:38 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Sand schreef:
    (...)

    Ben eergisteren in boek één begonnen (': Heb 'm bijna uit.


    Boek één is the best. Daar kan ik heel veel bij fangirlen :')

    Btw, heeft iemand anders al de Demigod Dairies gelezen? Ik lees hem net in het Engels en omfg.

    Op het eerste boek na ga ik de serie HoO ook in het Engels lezen, lol.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Desiderium schreef:
    Aah, sorry voor de grote spoilers dan. Ik zal Justin spoilervrij maken ^^
    Note: Ik zit in House of Hades.


    Ook hoi, Sha :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik heb Demigod Diaries gelezen! Misschien handig een praattopic hiervoor aan te maken? :')


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Chronos schreef:
    (...)

    Ook hoi, Sha :')


    Moet ik dit opvatten als een stille hint.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Oke, dan graag een jongen van Ares ;-)

    Desiderium schreef:
    Ik heb Demigod Diaries gelezen! Misschien handig een praattopic hiervoor aan te maken? :')



    En jij leest mijn gedachten; look:

    Praattopic OO1. Voor onze spammers!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded