• De wind ruist onrustig door het bos. Donkere wolken zweven voorbij. Vogels houden op met fluiten. De andere dieren in het bos verstoppen zich alsof ze door de dood achtervolgd worden. Allemaal voor haar. Zij die kan verwonden, gewoon door te kijken. Zij die kan doden, gewoon door heel kwaad te zijn. Honderden mensen zijn al verwondt door haar, 13 gedood. Honderden onschuldige mensen, leven nu in een hel. 13 families in diepe rouw. Dit is het verhaal van Satana, van wie het leven, én dat van haar omgeving, drastisch veranderd als ze Merijn ontmoet. Kan hij haar helpen haar gave te beheersen ? Kan hij ervoor zorgen dat de rust in het dorp terugkeert ?


    - verhaal van NaNoWriMo
    - Ik zoek nog een cover. Iemand ???
    ik heb hem al

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 19:38 ]


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    dit is leuk zeg. Krijg je een melding dat je te veel 'ik zoek story's' - topics omhoog schopt om deze story te promoten, dan zeggen ze dat ik zelf een topic moet aanmaken, dan doe ik dat, en krijg ik geen reactie's.

    Sorry


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Elensar schreef:
    dit is leuk zeg. Krijg je een melding dat je te veel 'ik zoek story's' - topics omhoog schopt om deze story te promoten, dan zeggen ze dat ik zelf een topic moet aanmaken, dan doe ik dat, en krijg ik geen reactie's.

    Sorry


    Schrijf je voor de reacties dan?(bloos)


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    uzi schreef:
    (...)

    Schrijf je voor de reacties dan?(bloos)


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    uzi schreef:
    (...)

    Schrijf je voor de reacties dan?(bloos)


    I like boys who drive cars too slow.

    Ik snap eigenlijk niet waarom dit topic ineens omhoog geschopt wordt als 't laatste bericht op 9 december was en de story inactief staat? Anywayz, ik vind ook dat je niet voor de reacties zou moeten schrijven ^^


    “Love is a contradiction.”