• In het oude Griekenland geloofden de mensen in de goden. Deze waren onsterfelijk en zouden voor alles in de wereld zorgen, de liefde, het weer, de dood en van alles wat je je maar kunt bedenken, ook waren ze onsterfelijk en waren ze bovennatuurlijk sterk. Volgens sommige mensen hadden de goden kinderen. Kinderen van hun en een mens, wat hen halfgod maakte. Zij werden Demigods genoemd en hadden betere zintuigen dan de standaard mens.



    Het is nu een tijdje na de oorlog tussen de Titaan van de tijd, genaamd Kronos en de halfgoden en goden. Het Kamp is drukker geworden. De saters hebben het druk met de nieuwe halfgoden naar het Kamp te brengen en de rest is ondertussen druk aan het trainen. Sommige kinderen zijn net terug van hun queeste en anderen blijven hopen op een queeste om te laten zien wat ze kunnen. Op een gegeven moment krijgen ze van Hermes een bericht. Hades wilt zijn broer Zeus, oppergod en god van het weer, van de troon stoten en deze zelf overnemen. Dit komt er op neer dat er een grote oorlog komt, alweer. En de andere goden hebben de hulp nodig van hun kinderen.

    Personages:

    [Stop op meiden!]
    Zeus cabine: [Stop op Zeus kinderen!]
    OO1.
    Gebouwsoudste:
    - Lorena Blake Miller - Alastor


    Poseidon cabine: [Stop op Poseidon kinderen!]
    OO3.
    Gebouwoudste:- Percy Jackson - Philia
    - Adalae Cadence Winchester - Chronos

    Demeter cabine:
    OO4.
    Gebouwoudste:

    Ares cabine:
    OO5.
    Gebouwoudste:
    - Athlea Thompson- Philia
    - Jacob Grimm - Balor

    Athena cabine:
    OO6.
    Gebouwoudste:
    - Heather Rebecca Collins - Fortis
    - Daniël Hyde- EgoTerreo

    Apollo cabine:
    OO7.
    Gebouwoudste:
    - Skylar Thessa Reynes - Daggers
    - Campbell Andreas Williams - Fortis

    Hepheasthos cabine:
    OO9.
    Gebouwoudste: Halia Zahrah Szabados- Syntax

    Aphrodite cabine:
    O1O.
    Gebouwoudste:
    [R]- Alastor
    [R]- EgoTerreo
    [R]- geleninja

    Hermes cabine:
    O11.
    Gebouwoudste: - Justin Kasper McMillan- Desiderium
    [R]- Cordis

    Dionysos cabine:
    O12.
    Gebouwoudste:
    - Valerie Nadette Elizabeth Bolger - Beckmann

    Hades cabine: [Stop op Hadeskids]
    O13.
    Gebouwoudste:
    - Aurora Lavender Maia Chadler - Exorcizamus
    [R]- Desiderium


    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Goddelijke ouder + eventueel krachten: (Vraag die krachten eerst aan mij)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapens:
    Goed in/slecht in:
    Angsten:
    Extra:


    Regels:

    x Personages van Rick Riordan zijn toegestaan! Als ze dood zijn kun je een manier verzinnen zodat ze levend zijn.
    x Houdt het wel realistisch, een Poseidonkind heeft geen vuurkrachten en een Zeuskind heeft geen controle over de doden.
    x Maximaal twee personages per persoon, één meisje en één jongen.
    x Houdt de meisjes en jongens gelijk, net zoals de goden.
    x Ik wil geen kinderen van Artemis.
    x Minimaal 15O woorden per post, het kan soms minder zijn omdat je het druk hebt, maar dit gelieve niet te vaak.
    x OOC doe je tussen haakjes.
    x Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    x Alleen ik open nieuwe topics!
    x Bestuur enkel jouw eigen personage, of je hebt toestemming van de andere persoon.
    x De aller belangrijkste: Have fun!

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 22:52 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Goed dan, maar schiet mij niet als ik ooit per ongeluk in de RPG mijn tekst blauw maak, want ik ben eraan gewend. Mag grijs eventueel ook?


    Physics is awesome

    Grijs word voor mijn ogen waarschijnlijk te licht, maar een deze dagen krijg ik een bril en dan kan ik het (hopelijk) allemaal weer goed zien :') Maar het zou fijn zijn als je er even rekening mee kan houden gezien ik bepaalde kleuren op bepaalde kleuren dus gewoon niet zie / last van mijn ogen erbij krijg :^^
    Anyway, thanks!

    [ bericht aangepast op 25 feb 2015 - 20:09 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Nouja, in mijn geval kan ik eigenlijk beter nog blauw hebben dan grijs :/ Op mijn laptop is het geen probleem gezien ik dan gewoon inzoom, maar op mijn mobiel gaat dat dus niet x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Blauw is té vel, maar grijs is in mijn ogen prima. Zelfs met mijn lenzen kan ik die felle dingen niet lezen, maar goed. Haha.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Blauw is té vel, maar grijs is in mijn ogen prima. Zelfs met mijn lenzen kan ik die felle dingen niet lezen, maar goed. Haha.


    Dit, maar dan met een bril, aangezien ik lezen echt eng vindt^^. Ik heb vooral problemen met geel en oranje Tho, blauw valt soms nog wel mee.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    (...)

    Dit, maar dan met een bril, aangezien ik lezen echt eng vindt^^. Ik heb vooral problemen met geel en oranje Tho, blauw valt soms nog wel mee.


    Een normaal ziend mens zou geel sowieso niet als lettertype moeten zien.
    Lenzen zijn ook eng, maar ik kan niet goed met een bril omgaan, heb ik gehad en toen vergat ik 'em wel eens. -best ironisch, gezien brillen groter zijn-


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Desiderium schreef:
    Grijs word voor mijn ogen waarschijnlijk te licht, maar een deze dagen krijg ik een bril en dan kan ik het (hopelijk) allemaal weer goed zien :') Maar het zou fijn zijn als je er even rekening mee kan houden gezien ik bepaalde kleuren op bepaalde kleuren dus gewoon niet zie / last van mijn ogen erbij krijg :^^
    Anyway, thanks!


    Dankzij de nieuwe kleurencodes kan ik er wellicht donkergrijs van maken.

    Is dit beter leesbaar?

    [ bericht aangepast op 25 feb 2015 - 20:34 ]


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    (...)

    Dankzij de nieuwe kleurencodes kan er wellicht donkergrijs van maken.


    Als je dat doet ben je een held. Dit doet door het moeilijke lezen nogal pijn aan m'n oogjes :x


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Desiderium schreef:
    (...)

    Als je dat doet ben je een held. Dit doet door het moeilijke lezen nogal pijn aan m'n oogjes :x


    Nu beter leesbaar?


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    (...)

    Nu beter leesbaar?


    Jaaa, dankje ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Desiderium schreef:
    (...)

    Jaaa, dankje ^^


    Graag gedaan


    Physics is awesome




    Naam: Aurora Lavender Maia Chandler
    Aurora ~ Dageraad in het Latijn
    Maia ~ Romeinse godin, moeder van Hermes

    Ze stelt zich het liefst voor als Maia, dat is het makkelijkst. Toch wordt ze nog regelmatig aangesproken met Aurora, met name door leraren en andere volwassenen. Dit vindt ze ontzettend irritant.
    Leeftijd: 16
    Goddelijke ouder: Maia is de dochter van Hades, god van de onderwereld, rijkdom, kostbare materialen en heerser over de doden en daar is ze maar wat trots op.
    Uiterlijk: [FC: Nina Dobrev] Maia is met haar 1,70 niet de langste, maar ze is wel zeer tevreden met haar lengte. Haar lange, donkerbruine haar valt meestal krullend langs haar gezicht, maar soms stijlt ze het, als ze tijd en zin heeft. Ze is redelijk mager en gespierd, en hier is ze dik tevreden over. Ze heeft donkerbruine ogen en een smal, scherp gezicht. Haar kledingstijl is sportief en comfortabel, maar wel vrouwelijk en een tikje sexy. Make-up draagt ze wel, maar geen dikke lagen over haar hele gezicht. Als er geen speciale gelegenheden zijn is het alleen mascara en lippenstift.
    Innerlijk: Maia is een overduidelijke dochter van haar vader. Medelijden en inlevingsvermogen heeft nauwelijks, met name in gevechten komt dit naar boven. Het laat haar koud als er iemand pijn heeft of dood gaat, sterker nog, ze kan er goed van genieten. Ze heeft vele arrogante trekjes, maar haar moeder heeft haar geleerd mensen te helpen als ze dit vragen. Dit zal ze echter zelden van harte doen, meestal is ze liever lui dan moe wanneer ze mensen moet helpen. Ze is echter nog niet zo verbitterd dat ze iedereen pijn laat lijden, voor vrienden en familie zal ze door het vuur gaan. Ze heeft een hele sterke neiging naar wraak, als iemand haar onrecht heeft aangedaan zal ze tot het uiterste gaan om wraak te nemen.
    Maia laat over het algemeen weinig emoties zien. Woede, blijdschap en genot vallen dan weer niet in dit rijtje, maar deze gebruikt ze vooral om mensen te kleineren. Verdriet en angst stopt ze zo ver mogelijk weg, hier praat ze alleen met haar moeder over, de enige persoon die ze echt vertrouwt. Ze is een echte daredevil, ze durft alles en gaat geen enkele uitdaging of weddenschap uit de weg. Ze is ambitieus, fanatiek en zoekt maar al te graag de problemen op. Verder is ze niet op haar mondje gevallen en ze zegt precies wat ze denkt.
    Sport is echt haar toevlucht. Zonder het sporten en bewegen zou ze waarschijnlijk uit elkaar spatten van alle energie en frustratie. Ze kan een heleboel sporten. Ze is lenig, snel, slim en sterk. Toch is ze niet goed met tactieken, ze vecht vaak op gevoel. Groepswerk is ze ook niet goed in, ze houdt er helemaal niet van als mensen haar vertellen wat ze moet doen, meestal trekt ze dan toch haar eigen plan.
    Wapens: Maia kan redelijk goed overweg met alle soorten wapens, haar sportiviteit heeft hier behoorlijk bij geholpen, maar haar favoriete wapen zijn toch de dolken. Hiermee kan ze snel en sluw aanvallen, ze kan ze makkelijk meenemen en ze kan er ook mee werpen.
    Goed in: Maia kan ontzettend hard werken, ze geeft nooit op. Verder kan ze, gezien haar afkomst, goed vechten.
    Slecht in: Maia is absoluut geen teamspeler. Ze trekt haar eigen plan, houdt er niet van als mensen haar vertellen wat ze moet doen en houdt van improviseren op het moment zelf. Dit zorgt nog wel eens voor verhitte ruzies in het kamp.
    Angsten: Maia kan haar angsten goed verbergen en ze zal nooit toegeven dat ze bang is, maar ze is als de dood voor kleine ruimtes. Ze zal het nooit noemen, je kan het nauwelijks merken, maar ze heeft toch echt last van zogenaamde claustrofobie. Ingesloten worden door mensen vindt ze trouwens niet eng, het is echt alleen in kleine ruimtes.
    Extra: ~

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 21:17 ]


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Maia is wel zo'n beetje af. Vaak voeg ik later nog wat karaktereigenschappen toe, of een extraatje of zo, als ik een goed idee heb, maar dat zie ik wel.

    Iemand een relatie met Maia? Ik zou het heel vet vinden als haar moeder en Hades nog een kind hebben gekregen, dus dat ze een zus(je) of broer(tje) heeft, maar ik weet niet of dat mag/kan en of jullie dat willen...


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Exorcizamus schreef:
    Maia is wel zo'n beetje af. Vaak voeg ik later nog wat karaktereigenschappen toe, of een extraatje of zo, als ik een goed idee heb, maar dat zie ik wel.

    Iemand een relatie met Maia? Ik zou het heel vet vinden als haar moeder en Hades nog een kind hebben gekregen, dus dat ze een zus(je) of broer(tje) heeft, maar ik weet niet of dat mag/kan en of jullie dat willen...


    Desiderium heeft ook een kind van Hades gereserveerd dus je personage heeft sowieso al een halfbroer of een half zus onder de andere personages.


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    (...)

    Desiderium heeft ook een kind van Hades gereserveerd dus je personage heeft sowieso al een halfbroer of een half zus onder de andere personages.


    Jaa, weet ik maar, zeg maar, een volbloed zus of broer lijkt me gewoon heel leuk, dus ik dacht ik stel het gewoon voor, dan zie ik wel of het mag en kan


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui