• Aangezien het vakantie is en mijn moeder gewoon moet werken heb ik de computer de hele dag volledig voor mezelf, en heb ik dus genoeg tijd om covers te maken! Ik heb dus eigenlijk wel zin om dat ook eens echt te gaan doen, maar zelf heb ik er momenteel geen nodig...

    Dus, als je ook een cover wilt moet ik de volgende dingen weten! (Als er een * staat, is het verplicht om in te vullen, al het andere is optioneel.)

    -Titel van je verhaal
    -Naam die op de cover moet
    -soort letters (niet het lettertype, maar de uitstraling van)
    -evt. korte omschrijving verhaal
    -*Maximaal 3 plaatjes voor op de cover (minimaal 1)
    -Achtergrond (*of idee voor)
    -*Staand of liggend?
    -*sfeer
    -verwacht je een waarschuwing als de cover af is?


    Compleet:


    Wachtlijst:

    [ bericht aangepast op 24 feb 2015 - 23:04 ]


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Titel:

    De hongerspelen, maar dan anders


    Naam die er op moet:

    Voor mij hoeft er geen naam op.



    Soort letters
    Simpel, beetje dik, avontuurlijk, dicht op elkaar.



    Samenvatting (sorry dat die een beetje lang is, maar het kon niet korter)
    Het is een hongerspelen verhaal die zich 200 jaar na de opstand afspeelt.
    Na de opstand waren de districten onafhankelijk, maar het Capitool startte een oorlog.
    District 11 t/m 13 vormden The independents en vochten terug.
    Het Capitool is bang dat andere mensen uit de districten weer de macht grijpen.
    En daarom is de hongerspelen wreeder geworden, om de districten in bedwang te houden.
    The independents trainde vanaf toen hun kinderen en tieners om te vechten in de spelen. De anti-beroeps.
    De beroeps trainden nog steeds en elke hongerspelen is een strijdt om het Capitool.
    Terwijl de overige districten ook trainden, maar nooit opvielen.

    Het verhaal word verteld uit Danique een dertienjarig meisje uit district 7.
    Ze word door vredesbewakers met moeite meegestuurd en is de vrouwelijke tribuut in de 175ste hongerspelen.
    Haar mede tributen zijn de 19 jarige Amber die verliefd is op de 17 jarige Juno (stelletje) en de hulpeloze Laurens van 14, die ondanks zijn leeftijd zwak en hulpeloos is door zijn angst en magere lichaam.
    Bij de trainingen valt Danique ontzettend op, omdat ze een gevecht wint met een mutant, daardoor krijgt ze meteen bondgenootschappen erbij: Sue (14) en Milou (13). De beroeps zijn alleen maar kwaad op haar, omdat ze voor de Anti-Beroeps kiest.
    Op het laatst word ze gevraagd ofwel gedwongen om aan hun kant te staan. Danique weigert en rent bij het bloedbad weg, er volgt alleen een beroeps haar: Diamond.
    Diamond blijkt uiteindelijk niet bij de beroeps te horen en heeft haar vertrouwen gewonnen. Of niet? Diamond blijkt vast te zitten in zijn eigen gedachtes en ideeën
    .


    Plaatjes voor op de cover:

    De hoofd persoon die er op moet: (Danique) deze moet naar voren komen.
    http://data2.whicdn.com/images/149772471/large.jpg

    Een belangrijke persoon die er op moet: (Diamond) Houd deze op de achtergrond, maar wel dat je hem goed kan zien.
    hier heb ik een keuze:
    http://www.quizlet.nl/images/2015/09/crkbqtifpuncjxeo.jp of deze

    http://www.quizlet.nl/images/2015/09/awyxunbyhjsfgsic.jpg maar doe dan net of hij in het bos loopt.



    Achtergrond

    Een naaldbos (zonder sneeuw)



    Staand of liggend

    liggend



    Sfeer

    Spannend, mysterieus, ongemakkelijk.



    Verwacht je een waarschuwing als de cover af is?

    Jep, ik ben wel benieuwd wat er uit gekomen is!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.