• In het oude Griekenland geloofden de mensen in de goden. Deze waren onsterfelijk en zouden voor alles in de wereld zorgen, de liefde, het weer, de dood en van alles wat je je maar kunt bedenken, ook waren ze onsterfelijk en waren ze bovennatuurlijk sterk. Volgens sommige mensen hadden de goden kinderen. Kinderen van hun en een mens, wat hen halfgod maakte. Zij werden Demigods genoemd en hadden betere zintuigen dan de standaard mens.



    Het is nu een tijdje na de oorlog tussen de Titaan van de tijd, genaamd Kronos en de halfgoden en goden. Het Kamp is drukker geworden. De saters hebben het druk met de nieuwe halfgoden naar het Kamp te brengen en de rest is ondertussen druk aan het trainen. Sommige kinderen zijn net terug van hun queeste en anderen blijven hopen op een queeste om te laten zien wat ze kunnen. Op een gegeven moment krijgen ze van Hermes een bericht. Hades wilt zijn broer Zeus, oppergod en god van het weer, van de troon stoten en deze zelf overnemen. Dit komt er op neer dat er een grote oorlog komt, alweer. En de andere goden hebben de hulp nodig van hun kinderen.

    Personages:

    [Stop op meiden!]
    Zeus cabine: [Stop op Zeus kinderen!]
    OO1.
    Gebouwsoudste:
    - Lorena Blake Miller - Alastor


    Poseidon cabine: [Stop op Poseidon kinderen!]
    OO3.
    Gebouwoudste:- Percy Jackson - Philia
    - Adalae Cadence Winchester - Chronos

    Demeter cabine:
    OO4.
    Gebouwoudste:

    Ares cabine:
    OO5.
    Gebouwoudste:
    - Athlea Thompson- Philia
    - Jacob Grimm - Balor

    Athena cabine:
    OO6.
    Gebouwoudste:
    - Heather Rebecca Collins - Fortis
    - Daniël Hyde- EgoTerreo

    Apollo cabine:
    OO7.
    Gebouwoudste:
    - Skylar Thessa Reynes - Daggers
    - Campbell Andreas Williams - Fortis

    Hepheasthos cabine:
    OO9.
    Gebouwoudste: Halia Zahrah Szabados- Syntax

    Aphrodite cabine:
    O1O.
    Gebouwoudste:
    [R]- Alastor
    [R]- EgoTerreo
    [R]- geleninja

    Hermes cabine:
    O11.
    Gebouwoudste: - Justin Kasper McMillan- Desiderium
    [R]- Cordis

    Dionysos cabine:
    O12.
    Gebouwoudste:
    - Valerie Nadette Elizabeth Bolger - Beckmann

    Hades cabine: [Stop op Hadeskids]
    O13.
    Gebouwoudste:
    - Aurora Lavender Maia Chadler - Exorcizamus
    [R]- Desiderium


    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Goddelijke ouder + eventueel krachten: (Vraag die krachten eerst aan mij)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapens:
    Goed in/slecht in:
    Angsten:
    Extra:


    Regels:

    x Personages van Rick Riordan zijn toegestaan! Als ze dood zijn kun je een manier verzinnen zodat ze levend zijn.
    x Houdt het wel realistisch, een Poseidonkind heeft geen vuurkrachten en een Zeuskind heeft geen controle over de doden.
    x Maximaal twee personages per persoon, één meisje en één jongen.
    x Houdt de meisjes en jongens gelijk, net zoals de goden.
    x Ik wil geen kinderen van Artemis.
    x Minimaal 15O woorden per post, het kan soms minder zijn omdat je het druk hebt, maar dit gelieve niet te vaak.
    x OOC doe je tussen haakjes.
    x Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    x Alleen ik open nieuwe topics!
    x Bestuur enkel jouw eigen personage, of je hebt toestemming van de andere persoon.
    x De aller belangrijkste: Have fun!

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 22:52 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Balor je staat erbij!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    ADALAE CADENCE WINCHESTER
    ''The closer you think you are, the less you actually see.''



    Naam •
          Adalae [A•da•lay] – Nobel, helderheid, avontuurlijk.
          Cadence [Kay•dense] – Beat, ritme
          Winchester [Win•sjes•ter] – Familienaam

    Bijnaam •
          Ade, Ada, Cade, Lay.

    Leeftijd • 
          Zestien, geboren op een lentedag – 2 juni.
          Adalae werd geboren in New Jersey in de Verenigde Staten, daarbij woont haar familie van haar moeder's kant daar nog. Verder heeft ze een jonger halfzusje en een oudere halfbroer, gepaard met een stiefvader.

    Goddelijke ouder + eventueel krachten •
          Haar goddelijke ouder is Poseidon, waar ze achterkwam toen ze net een dagje dertien was. Ze werd aangevallen door een stel Erinyes, oftewel 'furies', gecamoufleerd als één van haar leraressen. Haar moeder moest haar net ophalen van school en wonder boven wonder heeft ze het overleefd. Zelf herinnert ze er niet veel van, sinds ze een zware hersenschudding die dag had opgelopen en wakker werd in Kamp Halfbloed.
          Adalae's krachten begonnen toen ze ongeveer twaalf jaar was, maar ze dacht dat het gewoon hallucinaties waren en deed er verder niets mee. Ze prentte het in haar hoofd als een kracht als telekinese, dus zocht er verder niets achter. Adalae haalde er wel grappen mee uit, met name bij haar broer, maar verder niets.
    Adalae kan het water besturen, het water kan haar genezen en ze is krachtiger als ze in contact met water is. Verder kan ze vrij goed zwemmen en haar adem inhouden is geen probleem voor haar. Op het moment is ze aan het experimenteren met haar krachten door het water te besturen en daarna in ijs te veranderen, maar het lukt nog niet perfect.

    Innerlijk •
          Als je Adalae tegenkomt, zal ze je meestal wel gelijk aanspreken. Ze is iemand die graag gesprekken aangaat met vreemden en is dus daarbij ook totaal niet 'socially awkward' als het op zulke momenten aankomt. Adalae probeert op het eerst aardig en mild te zijn, maar als je haar eenmaal kent kan ze nogal afkatten – maar zonder enige bedoelingen natuurlijk, meestal sarcastisch. Als je eenmaal een gesprek met haar hebt, kan ze meestal doorpraten over de meest zinloze dingen op aarde – dingen waar je op dagelijkse basis niet aan toe komt. Zo zie je ook dat ze graag praat, waardoor ze ook haar hart uit bij haar gesprekken. Ze is niet iemand die alles opkropt en er een groot probleem van maakt terwijl niemand er iets van weet. Adalae lucht haar hart wel bij iedereen, iedereen die ze kan vertrouwen tenminste. Daarbij is ze ook iemand die niet gelijk mensen vertrouwt – ze is echter meer een persoon die met je een gesprek aangaat dan dat ze je als een goede vriend beschouwt. Adalae vertrouwt mensen niet zo snel en is ook alert op bij het kiezen van haar vrienden. In het verleden heeft ze wel meerdere keren gehad dat een 'goede' vriendin haar liet stikken voor een ander en daar heeft ze niet bepaald erg veel zin in.
    Ze kan er niet tegen als mensen haar voorliegen, maar dan echt absoluut niet. Adalae luistert vaak mee als het niet haar bedoeling is en krijgt op die manier vaak dingen mee die ze niet hoort te weten. Als mensen daarover haar een leugen vertellen, kan ze een hele tirade houden over leugens en hoe ze er wel niet tegen kan. Adalae vindt dan wel dat een leugen om bestwil wel te accepteren is, want ze zelf ook niet een rein persoon zonder leugens in haar leven.
    Zo kan Adalae erg veel sarcastische opmerkingen naar je hoofd gooien en is ze niet erg iemand met veel humor. Haar grappen zijn wat je kunt noemen, nogal slap en flauw. Als ze een grap probeert te vertellen, ligt de klemtoon ergens anders en is de humor van de grap ervan af. Ze kan er dan wel om lachen en ze kan ook wel om andermans grappen lachen, maar echt in een deuk liggen heeft ze haast nooit.
    Adalae is een ongelofelijke perfectionist, volgens haar moet alles tot in de kleinste details tiptop zijn en er mag niets fout gaan.
          Maar er bestaat natuurlijk ook een andere kant van Adalae, die vanzelfsprekend minder leuk is dan haar milde kant. De kant die wel iedereen accepteert en mag, maar zo zitten de meeste mensen niet in elkaar. Zo kan Adalae een totale bitch zijn zonder emoties. Adalae kan een harde opmerking naar je hoofd toe gooien zonder emotie en kan op zulke momenten gewoon uitbarsten in woedeaanvallen, zonder enige bedoelingen. Ze kan veel tussen haar twee kanten schommelen door haar stemmingswisselingen – het ligt absoluut of ze in een goede bui is of in een slechte bui. Als ze op zulke momenten nog slechter in haar fel zit, kan ze zonder rede ruzie met mensen gaan zoeken, gewoon voor de thrill. Irritant kan ze dan ook zijn, want als je haar langer kent dan een dag, weet je dat de uitbarstingen niet erg lang duren. De uitbarstingen duren meestal een uurtje of twee, meestal niet langer dan dat.
          In combinatie met haar woedeaanvallen en haar 'lichte' vorm van ADHD kan ze meestal toch niet stilzitten. Je zal haar meestal zien op de trainingsbaan of bij het meer, waar ze haar krachten beoefent. Maar echt stilzitten in haar cabine, dat kan ze absoluut niet.




    Uiterlijk • 
          Adalae heeft de kenmerkende donkere haren en de lichte ogen van Poseidon. Ze heeft grijsblauwe ogen, wat soms ook wel naar groen neigt. Haar bruine lokken reiken tot over haar borsten en het heeft zo af en toe een lichte slag, maar niets bijzonders. Erg lang is ze niet bepaald, met haar 1.63 komt haast bijna iedereen bijna boven haar uit, maar het maakt haar niet erg veel uit sinds ze haar lengte niet erg vindt. Haar lippen zijn van nature lichtroze, maar ze stift ze toch wel iets bij met een donkerrode lippenstift die ze dagelijks op heeft.
          Erg opvallend is ze door haar lengte niet bepaald, maar dat heeft zo zijn voordelen in een gevecht. Adalae valt niet op en kan daarom onopvallend aanvallen – ze heeft snelheid en is vrij lenig.
          Over haar kledingstijl doet ze niet moeilijk, als het maar simpel is en makkelijk in te trainen. Aan jurken en rokjes doet ze niet aan, het liefst heeft ze gewoon een paar skinny jeans met een simpel shirt.

    Wapens •
          Adalae traint meestal met een zwaard, die ze altijd bij zich heeft in de vorm van een ring. Met messen kan ze wel mee overweg, maar met andere wapens is ze gewoonweg een regelrechte ramp. Daarom houdt ze het ook bij haar zwaard, tenzij er echt geen ander optie meer is.

    Goed in/slecht in •
          Adalae is vrij goed in het vechten met haar zwaard, maar als je haar overlaat om de tactieken te bedenken, weet je al dat het sowieso fout zal gaan. Ze kan voor geen meter tactieken bedenken en het liefst laat ze het aan andere mensen om de tactieken te maken en kijkt Adalae gewoon toe.
          In gevechten maakt Adalae zeven van de tien keer gebruik van haar krachten om zo een schild te maken van water of iets dergelijks. Het liefst heeft ze gewoon vertrouwd haar zwaard in haar handen.
          Adalae heeft dyslectie, zoals de meeste halfgoden. Hiermee kan ze wel makkelijk Grieks lezen, maar onze normale taal is moeilijker.

    Angsten •
          Adalae heeft een angst voor kleine ruimtes, oftewel claustrofobie. Ze kan er niet tegen om in een kleine ruimte te zitten – ze zal gelijk in paniek raken en is dan ook moeilijk te kalmeren. Daarbij heeft ze ook een angst voor spinnen, waar die angst vandaan komt weet ze zelf niet echt. De acht poten geven haar gewoonweg kriebels en ze haalt meestal haar zwaard erbij om het beest door tweeën te hakken.

    Extra • 
          Komt misschien nog.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2015 - 11:43 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Yay MT :3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Kan ik joinen met een Hephaesthoskid? c: (vrouwelijk, gebouwoudste?)


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Syntax schreef:
    Kan ik joinen met een Hephaesthoskid? c: (vrouwelijk, gebouwoudste?)



    Er is een stop op vrouwen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)


    Er is een stop op vrouwen.


    She can get mine. Ik heb aan enkel Justin genoeg.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Desiderium schreef:
    (...)

    She can get mine. Ik heb aan enkel Justin genoeg.
    Darn you Sha you're too nice for me. <'3 Luv u berry.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ik neem aan dat er rekening gehouden moet worden met het feit dat meeste Demigoden ADHA en/of dyslectie hebben?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    Ik neem aan dat er rekening gehouden moet worden met het feit dat meeste Demigoden ADHA en/of dyslectie hebben?


    Jep. Maar dit is dat ze geen Engels kunnen lezen, nja niet goed. En dat het ADHD voornamelijk is voor gevechten. Ze zijn niet mega druk.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Desiderium schreef:
    (...)

    She can get mine. Ik heb aan enkel Justin genoeg.
    Betekent dit dat ik dan een vrouwelijke Hephaesthoskid kan hebben nutty (=nootje in het Engels ^-^) ? c:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Syntax schreef:
    (...) Betekent dit dat ik dan een vrouwelijke Hephaesthoskid kan hebben nutty (=nootje in het Engels ^-^) ? c:


    Kijk bij begin post, la Noa is lui.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Kijk bij begin post, la Noa is lui.
    Thank you, love. Ik denk dat ik zo nog even een klein begin kan maken.
    En ik weet hoe het voelt, nutty. Ik weet hoe het voelt.
    Like, ik had vandaag, maandag na de vakantie, het eerste tot het achtste, met als eerste vak geschiedenis (which I hate), überperfecte combi voor mij.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    JUSTIN KASPER McMILLAN


    x Leeftijd x
          Justin is nu net een paar dagen achttien jaar oud.

    x Goddelijke ouder x
         

    x Uiterlijk x
         

    x Innerlijk x
         

    x Wapens x
         

    x Goed in / slecht in x
         

    x Angsten x
         

    x Extra x


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik zou graag willen dat iedereen zijn of haar rol vrijdag af heeft zodat ik dan het speeltopic kan openen. Dit lijkt mij tijd genoeg.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded





    Naam: Athlea 'Lea' Thompson.
    Leeftijd: 15, geboren op 17 oktober.
    Goddelijke ouder + eventueel krachten: Ares.
    The children of Ares are more aggressive and martial than most demigods. As offspring of the war god, they have incredible martial abilities with an extensive knowledge of combat, as well as, superior strength and overall physical prowess. Some are even given a blessing of invincibility by their father for their bold courage and righteous wrath in battle.

    Children of Mars, being Roman demigods, would be just as warlike, but more disciplined.  Some, like children of Ares, are given a blessing of invincibility by their father for their leadership. 


    Uiterlijk:
    Lea is 1.65, ze heeft een slank lichaam, met weinig vrouwelijke vormen. Haar ogen zonder donkerbruin, net als haar haren. Haar haren hebben een natuurlijke slag en vallen tot halverwege haar rug.
    Innerlijk:
    Lea is een zelfverzekerd meisje, met weinig tact en ze kan soms een beetje koud overkomen. Vaak klinkt ze alsof iedereen alleen maar een schaakstuk Is en elke opoffering het waard Is zolang de winst maar verzekerd Is. Ze laat mensen niet snel toe, maar dat lijkt ook een eigenschap te zijn van Ares kinderen. Ze Is gesloten en ook al Is ze sociaal en altijd aardig tegen iedereen, ze deelt liever geen geheimen. Ze praat bijna nooit over zichzelf en meestal houdt ze het op een luchtlige en vrolijke conversatie. Ze Is niet licht geraakt en lijkt soms geen andere emoties dan neutraal en pissig. Ze Is erg opvliegend en over het minste geringste kan ze boos op iemand worden. Lea Is opgegroeid in een weeshuis, aangezien haar moeder kort na de geboorte van Lea Is overleden. Hierdoor Is ze erg zelfstandig. Ze verwacht weinig hulp van andere en eigenlijk Is ze er ook niet dol op om andere te helpen. Ze heeft een positieve mentaliteit, maar Is alsnog van mening dat vrienden en liefdes je alleen maar terug houden. Ze geeft ook niet al te veel om haar eigen leven. Ze leeft werkelijk voor het gevecht en zolang ze sterft in battle zal ze het een eer vinden om dood te gaan. Lea heeft bijna geen andere hobbies dan gevechtraining, al vindt ze tekenen, klimmen en sporten ook wel leuk. Fotografie kan ze ook nog waarderen, maar het liefst Is ze toch bezig met haar techniek verbeteren. Iets waar ze echt aan zou moeten werken Is haar wijsheid. Tactiek Is misschien haar ding, maar als het op wijsheid aankomt heeft ze niet veel te bieden. Dit Is een meisje wat altijd voor de meest geweldadige optie zal gaan en nergens voor zal stoppen.
    Wapens: Zwaard, maar ze vecht met alles wat binnen handbereik is. Ook heeft ze er geen probleem mee om met haar blote handen te moeten vechten.
    Goed in/slecht in:
    Lea is vrij slecht in snel en logisch nadenken, ondanks dat ze wel tactisch Is. Ze Is goed in klimmen en ze heeft veel uithoudingsvermogen. Ze Is wel een ongelofelijk slechts teamspeler, als ze de groep niet kan lijden en aanstuurt, maar zelfs dan doet ze het liefst alles zelf.
    Angsten:
    Lea is bang voor een aantal dieren, zoals honden en katten, maar met echt gevaarlijke dingen Is ze dan weer niet bang. Ze heeft vlieg angst. Het liefst houdt ze beide benen stevig op de grond.
    Extra

    [ bericht aangepast op 24 feb 2015 - 19:46 ]


    We've lived in the shadows for far too long.