• In het oude Griekenland geloofden de mensen in de goden. Deze waren onsterfelijk en zouden voor alles in de wereld zorgen, de liefde, het weer, de dood en van alles wat je je maar kunt bedenken, ook waren ze onsterfelijk en waren ze bovennatuurlijk sterk. Volgens sommige mensen hadden de goden kinderen. Kinderen van hun en een mens, wat hen halfgod maakte. Zij werden Demigods genoemd en hadden betere zintuigen dan de standaard mens.



    Het is nu een tijdje na de oorlog tussen de Titaan van de tijd, genaamd Kronos en de halfgoden en goden. Het Kamp is drukker geworden. De saters hebben het druk met de nieuwe halfgoden naar het Kamp te brengen en de rest is ondertussen druk aan het trainen. Sommige kinderen zijn net terug van hun queeste en anderen blijven hopen op een queeste om te laten zien wat ze kunnen. Op een gegeven moment krijgen ze van Hermes een bericht. Hades wilt zijn broer Zeus, oppergod en god van het weer, van de troon stoten en deze zelf overnemen. Dit komt er op neer dat er een grote oorlog komt, alweer. En de andere goden hebben de hulp nodig van hun kinderen.

    Personages:

    [Stop op meiden!]
    Zeus cabine: [Stop op Zeus kinderen!]
    OO1.
    Gebouwsoudste:
    - Lorena Blake Miller - Alastor


    Poseidon cabine: [Stop op Poseidon kinderen!]
    OO3.
    Gebouwoudste:- Percy Jackson - Philia
    - Adalae Cadence Winchester - Chronos

    Demeter cabine:
    OO4.
    Gebouwoudste:

    Ares cabine:
    OO5.
    Gebouwoudste:
    - Athlea Thompson- Philia
    - Jacob Grimm - Balor

    Athena cabine:
    OO6.
    Gebouwoudste:
    - Heather Rebecca Collins - Fortis
    - Daniël Hyde- EgoTerreo

    Apollo cabine:
    OO7.
    Gebouwoudste:
    - Skylar Thessa Reynes - Daggers
    - Campbell Andreas Williams - Fortis

    Hepheasthos cabine:
    OO9.
    Gebouwoudste: Halia Zahrah Szabados- Syntax

    Aphrodite cabine:
    O1O.
    Gebouwoudste:
    [R]- Alastor
    [R]- EgoTerreo
    [R]- geleninja

    Hermes cabine:
    O11.
    Gebouwoudste: - Justin Kasper McMillan- Desiderium
    [R]- Cordis

    Dionysos cabine:
    O12.
    Gebouwoudste:
    - Valerie Nadette Elizabeth Bolger - Beckmann

    Hades cabine: [Stop op Hadeskids]
    O13.
    Gebouwoudste:
    - Aurora Lavender Maia Chadler - Exorcizamus
    [R]- Desiderium


    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Goddelijke ouder + eventueel krachten: (Vraag die krachten eerst aan mij)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapens:
    Goed in/slecht in:
    Angsten:
    Extra:


    Regels:

    x Personages van Rick Riordan zijn toegestaan! Als ze dood zijn kun je een manier verzinnen zodat ze levend zijn.
    x Houdt het wel realistisch, een Poseidonkind heeft geen vuurkrachten en een Zeuskind heeft geen controle over de doden.
    x Maximaal twee personages per persoon, één meisje en één jongen.
    x Houdt de meisjes en jongens gelijk, net zoals de goden.
    x Ik wil geen kinderen van Artemis.
    x Minimaal 15O woorden per post, het kan soms minder zijn omdat je het druk hebt, maar dit gelieve niet te vaak.
    x OOC doe je tussen haakjes.
    x Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    x Alleen ik open nieuwe topics!
    x Bestuur enkel jouw eigen personage, of je hebt toestemming van de andere persoon.
    x De aller belangrijkste: Have fun!

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 22:52 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik denk dat Adalae wel zo'n beetje klaar is. Zeg maar als er iets niet goed is ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 22:44 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Toevallig dat beide Poseidon kinderen zijn aangevallen door een Furie vermomd als lerares en ze een magic zwaard hebben, dat vormt toch wel een band :')


    Iemand een idee voor de faceclaime van een Ares meisje?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alloo,
    Gezien ik nogal een fan ben van Percy Jackson en ik graag eens wil rpg'en, zou ik willen vragen of iemand er problemen mee heeft als ik mee doe :3 Ik ben wel echt een newb, mijn excuses alvast.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    Alloo,
    Gezien ik nogal een fan ben van Percy Jackson en ik graag eens wil rpg'en, zou ik willen vragen of iemand er problemen mee heeft als ik mee doe :3 Ik ben wel echt een newb, mijn excuses alvast.


    Je mag altijd mee doen! c:
    Ik help je graag op weg en de rest denk ik ook wel.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2015 - 12:14 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Okay :3 In dat geval zou ik graag een kind van Athena willen reserveren. Jongen/meisje, maakt niet uit, wat het best uitkomt :)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    Okay :3 In dat geval zou ik graag een kind van Athena willen reserveren. Jongen/meisje, maakt niet uit, wat het best uitkomt :)


    Dan wordt het een jongen, want er is een stop op meiden.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Okay :3 Zal eens kijken wat ik ervan kan maken x) Bedankt :)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Daniël "Danny" Hyde



    Naam:
    Daniël “Danny” Hyde

    Leeftijd:
    17

    Goddelijke ouder + eventueel krachten:
    Daniël is een zoon van Athena. Hij heeft zijn moeder nog nooit ontmoet, waar hij niet echt wakker van kan liggen. Speciale krachten zoals de meeste van zijn mede-kampers heeft hij niet echt, behalve dat hij niet bepaald dom is. Door zijn intelligentie is hij een behoorlijk snelle leerling en een getalenteerd vechter.

    Uiterlijk:
    [fc: Lucas Till]
    Zoals de meeste van Daniëls halfbroers/-zussen heeft hij grijze ogen en blond haar. Verder is hij redelijk lang, zo’n 1.87, en niet erg breed gebouwd. Dankzij zijn bouw is hij snel en lenig, maar niet bepaald sterk. Over zijn rug loopt een litteken, iets waar hij niet graag over praat. Hierdoor zal je hem niet snel zonder shirt rond zien lopen.


    Innerlijk:
    Ondanks zijn ADHD is Daniël vrij rustig. Hij blijft graag op de achtergrond en strijkt dus ook niet graag met de eer. Daniël staat bekend om zijn eerlijkheid, maar toch verbergt hij meer dan de meesten verwachten. Tegenover zijn vrienden is hij over het algemeen redelijk vrolijk, maar kan soms wel eens wat bot uit de hoek komen gezien hij niet altijd evenveel rekening houdt met andermans gevoelens. Hij is absoluut niet handig met gevoelens en leeft zelf daarom voornamelijk op zijn verstand. Daniël kan verder soms erg koppig zijn, wordt over het algemeen niet heel snel kwaad en is verre van handig met meiden.

    Wapens:
    Daniël kan bijna ieder wapen wel hanteren. Toch geeft hij de voorkeur aan het zwaard. Het wapen waar hij niets mee kan is de bijl. Hij vindt het maar een lomp en bruut ogend ding. Zijn tweede keus betreft wapens is een boog. Hiermee is hij uiteraard lang niet zo handig als de kinderen van Apollo, maar hij kan er zeker wel mee overweg.

    Goed in:
    Zoals hierboven al beschreven staat is hij goed met wapens en een vlotte leerling. Daarnaast is hij ook een getalenteerd spreker. Dit is niet iets wat hem heel erg helpt in een gevecht tegen een stel monsters, maar soms kan het wel eens handig zijn om anderen ergens van te kunnen overtuigen, vooral als je zo koppig bent als Daniël. Vroeger heeft hij een tijdje op het platteland gewoond. Hier heeft hij paard leren rijden, iets wat hem tot de dag van vandaag ook wel redelijk goed afgaat, ondanks de relatie tussen zijn moeder en Poseidon, schepper van de paarden, nogal gecompliceerd is.

    Slecht in:
    Zoals hierboven ook al beschreven staat is hij slecht met emoties en meiden. Liefde is dan ook iets wat hij verwacht niet bepaald snel te zullen gaan vinden. Hij kan er niet echt wakker van liggen, gezien hij van mening is dat liefde alleen maar afleidt van wat belangrijk is. Gezien zijn slanke bouw is hij ook niet erg goed in activiteiten waar veel kracht bij komt kijken. Daniël is ook weer niet slap, maar hij is gewoon iemand die vecht op snelheid en tactiek. Verder kan hij gewoon niet goed zwemmen, is hij soms nogal socially awkward en heeft hij volgens zijn vrienden een nogal vreemd gevoel voor humor.
    Angsten: Zoals vanzelfsprekend bij de kinderen van Athena is Daniël bang voor spinnen. Dit komt doordat Athena ooit als wraak het meisje Arachne in een spin heeft veranderd en iedere spin sindsdien wrok koestert tegen Athena en haar kinderen. Een andere angst van hem is zijn angst voor vuur. Deze angst heeft te maken met een bepaalde gebeurtenis toen hij nog jong was. Verder heeft hij een lichte vorm van faalangst.


    Extra:
    Toen Daniël 5 jaar oud was leefde hij met zijn vader in een klein appartement in New York. Zijn vader, een geniaal en misschien ook lichtelijk gestoord wetenschapper, was thuis altijd bezig in zijn geïmproviseerde laboratorium wanneer hij niet op zijn werk zat. Terwijl Daniëls vader wat zat te experimenteren, had een Cycloop besloten ze met een bezoek te vereren. Dankzij dit “bezoek” ging er iets mis met het experiment, wat een enorme brand tot gevolg had. Daniëls vader heeft Daniël toen nog kunnen redden van zowel de Cycloop, maar heeft daarvoor zijn eigen leven moeten geven. Daniël heeft hier het litteken op zijn rug aan overgehouden. Na dit incident is hij bij zijn opa en oma op het platteland gaan wonen, waar hij een paar goede jaren heeft gehad, ondanks het feit soms nog wel eens een Hellehond tegen te komen wanneer hij met zijn favoriete paard Argentino op pad was. Op 11-jarige leeftijd moest hij door een aanval op de boerderij vluchten. Hij is een paar weken later gevonden en naar het kamp gebracht.


    [ bericht aangepast op 24 feb 2015 - 14:41 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Daggers schreef:
    Skylar Thessa Reynes
    ''Nous protègeons ceux qui ne peuvent pas se protèger eux-memes.''







    Naam: Skylar betekend eeuwige leven, kracht, liefde en schoonheid. Je zult die betekenis eerder bij een Aphrodite kind verwachten, maar dit is bij haar niet het geval.
    Thessa is een Griekse naam en betekend; Warmte, zomer en jaagster.
    Reynes heeft niet echt een betekenis.

    Leeftijd: Ze is zeventien jaar oud.

    Goddelijke ouder + eventueel krachten: Apollo. De tweeling broer van Artemis en god van de zon. Verder is Apollo ook de god van het orakel en voorspellingen. En als laatste is hij ook god van de muziek en de geneeskunde.
    De jongedame heeft haar vader een paar enkele keren ontmoet en haar indruk was de allereerste keer niet zo enthousiast. Hij leek en gedroeg zich net als een achttien-jarige. De andere keren was Apollo in een andere staat en gedroeg zich ook ouderlijk. Een van die keren was dat Skylars moeder, Emily, was overleden. De jonge halfgod was hier kapot van en de zonnegod kwam haar troosten. Dit heeft er eigenlijk voor gezorgd dat Skylar een andere mening over haar vader had. Want voor dit alles vond ze hem een beetje een asshole, omdat hij nooit wat van zich liet horen.
    Skylar heeft net zoals de andere Apollo kinderen de beschikking van helende krachten, is muzikaal en kan geweldig boogschieten. Wat niet alle Apollo kinderen hebben is de vooruitziendeblik. Zo nu en dan komt er een toekomstbeeld voor haar ogen langs. Er is haar verteld dat ze hier nooit wat aan zou mogen veranderen, of zij zou in de problemen komen. Als ze iets ziet wat schrikbarend is gaat ze naar Chiron toe en verteld ze dit.

    Apollo's children are superior archers, healers, and musicians. They are additionally shown to be able to afflict others with curses such as rhymed speech due to their father's position as the god of poetry. In ancient times, many of Apollo's children were blessed with foresight.

    Uiterlijk: [FC: Crystal Reed] Skylar heeft lange, bruine lokken. Deze lokken dragen lichte krul met zich mee, al ze het soms stijlt. Soms heeft ze het in een staart .Maar meestal hangen ze gewoon los over haar schouders. Van nature zijn haar lokken blond, maar Skylar haatte die kleur en wilde donkere haren. Vandaar dat ze dit al sinds haar dertiende verft.
    Ze is niet heel erg lang, integendeel. Skylar is 1 meter en 66 centimeter lang. En op een of andere manier irriteert dit haar wel. Aangezien iedereen op haar neerkijkt. Toch wilt ze geen hakken dragen. Marteltuigen, noemt ze die dingen. Plus; je kunt er niet goed op trainen.
    Haar ogen hebben een bruin, groene kleur en al deze je erg kil aan kunnen kijken. Al ze meestal vrolijk staan met een twinkeling erin. Om deze ogen zitten donkere, lange wimpers. Skylar haar lippen hebben een zacht roze kleur, met een rodige tint erbij. Haar huid is licht, en wordt ook niet zo snel bruin. Vaak draagt ze gemakkelijke kleren.

    Innerlijk: Wanneer je haar net ontmoet zal ze zich hard opstellen en zich meer afzijdig houden. Dit doet ze bij iedereen en hier maakt ze geen onderscheid in. Haar woorden en antwoorden zullen kortaf zijn en ze zal haar volledige aandacht niet geven. Pas wanneer zij je enigszins vertrouwd stelt ze zich minder hard op en zal ze wel je aandacht geven. Haar vertrouwen winnen doe je meestal niet lang over. Het beste is gewoon om te zorgen dat Skylar geen hekel aan je krijgt. Dus wees niet irritant, zeur niet te veel en laat haar haar eigen gang gaan.
    Boos worden gaat bij Skylar niet zo snel. Eerst wordt ze geërgerd en zal ze niet meer de vriendelijkste zijn. Wanneer je door blijft gaan met stangen wordt ze echter wel boos en kun je beter weg gaan en haar met rust laten. Dit is het beste. Anders krijg je een hoop scheldwoorden naar je hoofd en loop je het grote risico op een mes of een pijl in je schouder te krijgen. Geduld heeft ze al helemaal niet. Ze kan niet tegen wachten en zal hier lichtelijk geïrriteerd van worden. Dit komt waarschijnlijk van het feit dat de zonnestralen mega snel gaan en het in haar bloed zit om dingen ook snel te doen. Dit is een deel van onoverzichtelijkheid. Vaak vergeet ze namelijk wel iets. Dit maakt haar heel erg chaotisch en vaak verliest ze ook dingen. Wat ze na een paar dagen wel weer vindt. Het enigste wat ze nooit zal verliezen zijn haar boog, pijlenkoker en haar gitaar.
    De jongedame houdt niet van opgeven. Ze is erg doelbereikend en wanneer dit haar niet lukt is het tijdverspilling. Dit is echt een eigenschap die ze van haar moeder heeft. En de eigenschap gaat samen met ongeduldigheid. Skylar wilt echt heel graag haar doelen kunnen bereiken want zij wilt niemand teleurstellen. Als ze dit doet dan voelt ze alsof ze heeft gefaald en daar heeft ze ook een angst voor. Ze wilt gewoon laten zien dat ze niet het stereotype meisje is en wilt eigenlijk laten zien dat ze een echte vechter is, hoewel dit moeilijk gaat als geen Athena of Ares kind. Veel kinderen zien de Apollokids als super drukke en vrolijke kinderen die hun dag verdoezelen met boogschieten, muziekmaken en poëzie schrijven.
    Vaak is Skylar wel een druk en vrolijk iemand. Ze loopt over het algemeen rond met een glimlach op haar gezicht en is helemaal niet vuil van grappen uithalen. Je kunt wel goed met haar lachen en gezellige gesprekken met haar hebben. Er zijn sommigen die deze kant van haar irritant vinden, gezien de drukheid, maar anderen vinden deze kant juist het leukste aan haar.
    De jongedame laat niet zo snel haar pijn en verdriet zien en houdt deze negen van de tien keer voor zichzelf. Ze hoeft geen medelijden en wilt ook niet dat iedereen zich constant met haar bemoeit. Volgens haar is ze oud genoeg om het zelf op te lossen en dus ook oud genoeg om zelf met haar pijn en verdriet te handelen. Daar heeft zij dus geen hulp bij nodig. Mocht je hier over zeuren dat ze het je moet vertellen omdat jij je zorgen maakt; dan krijg je waarschijnlijk een mes naar je hoofd gegooid.

    Wapens: Haar boog en een pijlenkoker. Ook heeft ze altijd wel messen bij zich.

    Goed in/slecht in: Goed: Boogschieten, dit doet ze al zolang als ze op het kamp is en dankzij dat het echt een Apollo-ding is kan zij dit ook erg goed. Hiernaast is ze ook goed in messenwerpen. Voornamelijk omdat ze wel precies gooit, maar eigenlijk gewoon doordat je met boogschieten ook precies moet zijn. Verder is ze ook nog wel redelijk muzikaal. Skylar kan redelijk goed zingen en bespeelt ook de akoestische gitaar. Dit is ook een Apollo-ding maar ze is er wel blij mee. Vroeger heeft ze voor beiden nog wel op les gezeten.

    Slecht: Ze faalt vreselijk met een zwaard. Iemand heeft het haar eens proberen te leren, maar het ding was te zwaar en ze kon er werkelijk niet mee omgaan. Na deze paar lessen is de poging ook gestopt. Evenals de poging leren speerwerpen. Het ding komt niet bepaalt ver en ze raakt nog eerder haar eigen voeten. Ook kan Skylar totaal niet tekenen. Als ze mensen of dieren moet tekenen worden het eigenlijk simpele stikpoppetjes. En een boom wordt een lijntje met een ovaaltje erop.

    Angsten: Kleine ruimtes. Ze is echt heel erg claustrofobisch en heeft hier niet bepaald een reden voor. Hier kan ze echt niet tegen gezien ze denkt dat ze zal gaan stikken. Hiernaast kan ze ook niet bepaalt goed tegen hoogtes.
    Skylar heeft de angst om anderen teleur te stellen. Ze wilt altijd het beste van zich laten zien. Dit kun je eigenlijk zien als faalangst.

    Extra: Skylars moeder was half Frans en door dit kan zijzelf ook Frans praten.
    Op haar twaalfde had ze een gezellige ontmoeting met een paar hellehonden op het atletiekveld van de school, ze wist wel wat het waren -gezien ze al wist van het halfgod zijn- en begon dus ook meteen te sprinten. Tot de grote verbazing van de docent en de klas.
    Op haar vijftiende had ze in de gymzaal een fuif met een cycloop en bedenk daarbij eventjes dat die cycloop zes meter lang is en de gymzaal zo'n drie en een half meter hoog.
    Het fuifje ging verder bij haar thuis en Skylar haar moeder wilde haar naar het kamp brengen, waardoor er meerderen kwamen. Door de cyclopen is haar moeder overleden en heeft Skylar zelf een litteken op haar rug en ook nog deels in haar zij.
    Iedere ochtend gaat ze er vroeg uit en gaat ze in het bos van het kamp -binnen de barrière- hardlopen, je kunt dit als een soort warming-up zien. Hierna gaat ze meestal boogschieten. Een halfuur voordat ze met het hele kamp gaan ontbijten doucht Skylar zich en maakt zich klaar voor de dag.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Campbell Andreas Williams.

    'Maybe it's not about the happy ending. Maybe it's about the story.'



    Leeftijd: Campbell is achttien jaartjes jong.
    Goddelijke ouder + eventueel krachten: Apollo. Veel weet de jongen niet van zijn vader maar is wel ontzettend benieuwd om hem ooit te moeten. Hij is erg trots op dat hij de zoon van Apollo is en daarom is één van zijn grootste doelen om zijn vader te ontmoeten. Campbell begrijpt ontzettend goed dat zijn vader zijn zoon niet mag zien en neemt het hem dus ook niet kwalijk.
    Uiterlijk: [FC: Sam Claflin] Campbell heeft donkerblonde haren die hij meestal in een warrige kuif heeft staan of gewoon warrig op zijn hoofd heeft liggen omdat hij niet zoveel aandacht besteed eraan. Hij heeft grote oceaanblauwe ogen die je fascinerend maar ook kwaad kunnen aankijken. Deze blauwe kijkers verraadden ook meteen hoe hij zich op het moment voelt. Als hij vrolijk is zullen zijn ogen een speelse twinkeling bevatten maar als hij verdrietig is of ergens mee zit waar hij niks aan doen of ergens spijt van heeft, dan zullen deze echter dof staan en is die speelse twinkeling dan helemaal verdwenen. Met zijn 1.78 is deze jongen niet te groot of te klein voor zijn leeftijd. Campbell heeft al baardgroei en is van plan gewoon de baardgroei keer voor keer af te scheren, daar is hij nog niet helemaal over uit maar het lijkt hem er veel volwassener uitzien en dat wil Campbell helemaal niet. Hij laat het voor de komende tijd even staan maar zal het daarna er wel weer af scheren. Campbell heeft een goedgetraind lichaam omdat hij meestal traint of oefent met wapens. Daardoor is zijn sixpack ook niet te missen. Echter lijkt Campbell wat ouder voor zijn leeftijd, de meeste mensen schatten hem al snel tweeëntwintig of drieëntwintig, hij haat het als mensen hem ouder inschatten.
    Innerlijk: Campbell is een opgewekte jongen die in de lust van zijn leven zit. Hij ziet niet de slechtheid van mensen in en kan daarom best wel goed opschieten met bijna iedereen. Hij is bijna altijd vrolijk, daardoor ergeren veel mensen zich aan zijn vrolijkheid maar dat maakt Campbell niks uit. Hij stuitert meestal rond als een vijfjarig kind maar hij kan ook serieus en volwassen zijn. En kan daarom ook zijn gedrag meteen aanpassen als dat nodig is. Als Campbell verdrietig of teleurgesteld is laat hij dat echter niet snel zien. Hij wil niet dat dingen zijn schuld is en zelf zou hij ook niet snel de schuld op iemand anders schuiven. Als hij kwaad of geïrriteerd is kan je meteen zien dat hij niet zo enthousiast is als anders en dan is het beste wat je kan doen, hem met rust laten. Als je dat niet doet kan je heel wat gescheld naar je hoofd geslingerd krijgen en zal je meestal de kamer of ruimte uit worden geduwd. Campbell wil op de meeste momenten helemaal alleen zijn en dat vindt hij ook het fijnst, hij kan niet met alle mensen optrekken en daardoor geeft hij zichzelf de schuld daarvan. Campbell is vroegere tijden onzeker geweest maar hij wil zijn volledige verleden achter zich laten. Als iemand toch vraagt hoe het was geeft Campbell geen antwoord en zal je meteen de rug toekeren. Als je de dingen niet doet waar hij een hekel aan heeft, dan zal hij een ontzettend goede vriend zijn en zal je altijd steunen. Hij beschermt zijn vrienden altijd en zal alles voor ze doen, hoe moeilijk het ook voor hem is. Deze jongen is ontzettend grappig en als je met hem samen bent zal je echt wel merken dat hij elke dag een grap uithaalt. Daardoor maakt hij ook vaak grappige, droge en sarcastische opmerkingen als hij in een goede bui is.
    Wapens: Pijl en boog. Hoewel hij ook goed kan omgaan met zwaarden maar pijl en boog hebben Campbell zijn voorkeur.
    Goed in/slecht in: Campbell is goed in muziek maken. Dit heeft hij van zijn vader en kan daarom al een paar instrumenten spelen. Het beste dat hij kan beheersen is gitaar. Ook is hij goed in dingen ontwijken en in bomen klimmen. Hij heeft geen hoogtevrees en houdt van het uitzicht. Echter is de jongen ontzettend slecht in omgaan met andere wapens dan een zwaard of pijl en boog. Hij zal er dan ook niet zonder kleerscheuren vanaf komen. De jongen kan ook helemaal niet tegen stress en wordt er dan alleen maar door opgefokt. Campbell haat haasten en laat zich echt niet op zijn werken, want daar heeft hij een gloeiende hekel aan.
    Angsten: Cobra's. Hij weet niet hoe het komt maar hij is doodsbang voor die dieren. Deels omdat ze giftig zijn en deels omdat ze dodelijk zijn denkt Campbell zelf.
    Extra: x.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2015 - 15:03 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Alle rollen die af zijn & goedgekeurd staan l in de beginpost c:

    [ bericht aangepast op 24 feb 2015 - 14:46 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Dafuq? Sinds wanneer is Campbell een motor en waarom is hij ook verwijderd of verplaatst?


    Tinypic is een bitch tegen Moon. Campbell is veel mooier dan een motor.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Fortis schreef:
    (...)

    Tinypic is een bitch tegen Moon. Campbell is veel mooier dan een motor.


    Sorry, ik moet gaan voor de motor Simone. :')
    I wish I had one...


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oh ja: In het kamp zijn naast onze karakters wel meer kids. De bestaande van Rick Riordan zijn er, naast de dode, en je kunt zelf ook kids een naam, geslacht en god geven zodat je wat meer mensjes hebt. Anders is het kamp wel heel klein en zijn heel veel gebouwen leeg.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2015 - 15:03 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded