• Er is een klein dorpje in midden Engeland, waar iedereen elkaar ken ten niemand geheimen heeft… Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van de huizen rond het dorpsplein van het kleine dorpje?
    In dit kleine dorpje wonen vijf schijnbaar normale rustige Britse gezinnen: Horan, Malik, Payne, Styles, en Tomlinson. De vaders hebben normale banen, waar ze ’s ochtends heen gaan, en ’s avonds voor het eten weer van thuis komen, de moeders verzorgen thuis het huishouden en de kinderen, en de kinderen zijn perfecte studenten, maar is dit allemaal wel zo? Want zelfs in zo’n klein dorpje hebben mensen geheimen, van vreemde hobbies, tot affaires, en van geheime liefdes, tot geheime baantjes.


    • Rollen •
    • Familie Horan [Plek voor 2 kinderen]
    Vader • Niall James Horan • 38 • Bain
    Moeder • Céline "Cellie" Amelia Horan-Bourdon • 38 • Amaris
    Kinderen •
    Lucy Meave Horan • 16 • CaptianHook

    • Familie Malik [Plek voor 2 kinderen]
    Vader • Zayn Javadd Malik • 42 • Thatch
    Moeder • Somaiya Yasmin Malik-Ravi • 37 • Bain
    Kinderen •
    Cassandra Daliya Malik • 17 • Orton

    • Familie Payne [Vol]
    Vader • Liam James Payne • 41 • Rouis
    Moeder • Alexis "Alex" Payne-Dourdan • 38 • Vociferor
    Kinderen •
    Felicia Jasmine Payne • 18 • Isimat
    River Graig Payne • 17 • GusWaters
    Ezra Lukas Payne(-Horan) • 19 • Halenski

    • Familie Styles [Vol]
    Vader • Harry Edward Styles • 40 • Rouis
    Moeder • Avalanté Louise Styles (née Deveraux) • 38 • Sangster
    Kinderen •
    Arianna Meline Styles • 17 • Dancal
    Aaron Styles • 18 • Vulpes
    Kevin William Styles • 16 • Bain

    • Familie Tomlinson [Vol]
    Vader • Louis William Tomlinson • 42 • Halenski
    Moeder • Elizabeth 'Lizzy' Tomlinson-Brown • 39 • Rouis
    Kinderen •
    Frederica "Freddie" Kaya Tomlinson • 17 • Vociferor
    Jessie Connor Tomlinson • 17 • Atreyu
    Katherine Lena Tomlinson • 16 • Timlin



    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, ouders hebben problemen met kinderen, en geheimen vertel je niet zo makkelijk als je ze al zo lang hebt bewaard. One Direction bestaat niet en heeft nooit bestaan.De jongens hebben gewone banen en een gewoon 'saai' leven.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag.
    • Alleen Bain maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).


    • Het Begin •
    Het is vrijdagmiddag rond een uurtje of 1. De kinderen hoeven niet naar school, want vanavond staat er een dorpsfeest gepland en zij worden verwacht om te helpen met het opzetten van de kraampjes en andere voorbereidingen voor het feest. De meeste van de ouders zullen aan het werk zijn in de omliggende steden, anders zijn ze mogelijk bezig met het huishouden of het helpen opzetten van het dorpsfeest. Het feest start om 5 uur met een gezamenlijk diner, waar elke familie een gang voor meeneemt.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 14:48 ]


    Bowties were never Cooler

    CaptianHook schreef:
    (...)

    [Wij hadden dit afgesproken.]


    [Het is alsnog spelen voor een ander door te zeggen dat ze slaapt]


    Bowties were never Cooler

    x Lucy Maeve Horan x

    Zodra de gordijnen open werden gedaan mompelde ik wat. Ik wist dat ik uit mijn bed moest komen, het was vast al niet meer elf uur en dit zou betekenen dat ik weer in slaap was gevallen -zoals altijd. Langzaam kwam ik uit mijn bed en zette mijn voeten op de grond. Een gaap verliet mijn mond en mijn blik viel op de wekker. Het was al één uur 's middags. Ik stond op en liep naar mijn kleding kast, die ik opende. Kort keek ik eventjes naar wat ik aan kon doen. Moeilijk doen had ik geen zin in, dus pakte ik maar een ripped-skinny jeans met een bandshirt. Dit deed ik snel aan en mijn hand ging door mijn haren. Dat en mijn make-up deed ik later wel. Mijn piercing had ik sowieso nog in dus daar hoefde ik mij ook niet druk over te maken.
    Ik liep de trap af naar beneden en meteen de keuken in. Een glimlach sierde mijn lippen even. ''Morgen mam..'' begon ik. ''Oh, nee wacht. Het is middag. Goedemiddag dan maar,'' Ik nam plaats op een van de stoelen aan de eettafel en zonk eventjes weg in mijn gedachten.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    River Graig Payne
    Vandaag moest ik niet naar school en daar was ik eigenlijk maar al te blij om. School was niet echt mijn favoriete bezigheid. Ik was al een aantal uren wakker, ik deed niet aan uitslapen en begreep ook niet goed waarom anderen dat wel deden. Het was tenslotte toch wetenschappelijk bewezen dat je ook moe kon worden van te lang slapen. Nadat ik middag eten had gegeten, ging ik naar buiten toe. Aan mijn ouders had ik gezegd dat ik naar een vriend toe ging, maar dat was ik niet van plan. Met mijn rugzak op mijn rug wandelde ik door de straten heen. Je kon merken dat het geen school was want overal waren er spelende en lachende kinderen te zien. Ik moest er even door glimlachen. Wie wordt er nu niet vrolijk van spelende kinderen?
    Ik draaide de hoek om en nam achter de vuilnisbak de oude verroeste fiets die ik daar had neergezet. Vroeger was de fiets rood geweest, maar nu was daar nog maar weinig van te merken. Rustig fietste ik verder door de straten tot ik uitkwam bij een klein gebouwtje. In verlichte letters stond er: 'muziekstudio', maar de t hing al niet meer mooi tussen de andere letters van woord. Het gebouw zag er niet slecht uit, maar daarmee was dan ook alles gezegd. Bovendien zorgde de scheve lichtgevende letters -want ja de letters werden ook overdag verlicht- er voor dat het er een beetje onbetrouwbaar uitzag.
    Bij het binnenkomen betaalde ik snel wat geld en vrijwel meteen mocht ik verder doorlopen naar de kleine studio die zich hier bevond.
    Ik zuchtte opgelucht en haalde voorzichtig mijn viool uit mijn rugzak.

    [zo goed of doe ik iets fout, dit is namelijk mijn eerste rpg]

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 16:41 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Frederica "Freddie" Kaya Tomlinson.

    Met haar föhn maakte ze het laatste beetje van haar -haar droog en liet het gewoon in haar natuurlijke wavy/curly rare haar over haar rug springen. Ze had lang geslapen, nou ja, tot laat, ze was immer vanochtend pas gaan slapen en nadat ze wakker was geworden had ze eerst Jessie goedemorgen gewenst, om daarna haar haren te verven. Kobaltblauw ditmaal, ze vroeg zich af hoe haar ouders zouden reageren. Op haar Dokter Martens struinde Freddie de kamer van haar tweelingbroer in, ze glimlachte naar haar kleine broertje en drukte een kus op zijn wang, om daarna richting het raam te trekken, deze zette ze open en ze nam plaats in de vensterbank. Haar trillende hand viste een pakje sigaretten van haar shorts en met haar shaky vingers propte ze de sigaret tussen haar lippen, om deze met haar zwarte aansteker aan te zetten. Ze nam een trek en hield deze naar buiten. Terwijl ze dit deed draaide ze richting haar jongere tweeling. "Ga je vanavond?" vroeg ze zachtjes. Ze haalde de nicotine opnieuw in en blies het uit, terwijl ze dit deed haalde ze haar hand over haar gezicht. Ze had nog niks genomen en dat maakte haar chagrijnig. Het verklaarde ook meteen haar trillende lichaam, hoofdpijn en vermoeidheid en natuurlijk alle rotzooi in haar hoofd. Ze tikte de sigaret af en nam nog een trekje. In haar zak voelde ze haar telefoon trillen en ook deze plukte ze eruit. Haar beeldscherm vertelde haar dat het "Lucy Horan", Niall dus, maar onder de naam van zijn dochter opgeslagen. Met haar duim nam ze op en nam nog een trekje. "Freddie," zei ze en blies de rook weer uit. Met haar donker opgemaakte ogen bekeek ze het kankerstokje even, waar de afdruk van haar dieprode lipstick zijn sporen achter had gelaten. Ze zat hier wel vaker op deze manier, heel vaak eigenlijk. Op haar eigen kamer had ze een ander raam en ging dit niet handig, daarbij werd er bij haar om de geur meteen geflipt. Sigaretten waren echt niet het enige wat ze hier rookte, maar met Jessie erbij moest ze maar genoeg hebben met een dosis nicotine. Ze haalde haar hand nog eens over haar gezicht, ze voelde zich echt rot, ze moest hoognodig naar buiten, om wat waren te benuttigen.


    Reality's overrated.

    Liam Payne.

    Het potje pillen leek me aan te staren, het zweet liep over m'n voorhoofd. Ik had het ontzettend warm en ik trok m'n stropdas iets losser. Ik keek even naar mezelf in de spiegel en ik zag een zweetdruppel naar beneden glijden. Ruw wreef ik hem weg en ik zette de kraan aan en ik gooide wat water in m'n gezicht. Het koude water koelde me enigszins af, maar ik bleef het warm houden. Met een zucht pakte ik het potje en draaide de dop eraf om daarna een wit pilletje er uit te halen. Het was een pijnstiller, de zwaarste volgens de dokter. Ik had ze nodig, anders kon ik mezelf wel inpakken. Niemand die het wist dat ik ziek was. Ik wist simpelweg niet hoe ik het moest vertellen dat ik ongeneselijk ziek was. De laatste fase had de dokter gezegd, ik was een wandelende tijdbom. Ik legde het pilletje op m'n tong en slikte het door. Ik trok even een moeilijk gezicht toen hij bleef steken en snel dronk ik wat water uit de kraan. Het pilletje verdween met het koude vocht en ik keek even op m'n horloge. Ik kon nu wel naar huis, het was voor het weekend en niemand had nog zin om wat te doen. Snel liep ik het toilet uit en liep naar mijn kantoor. Ik legde alles goed neer op mijn bureau, sloot de computer af en pakte mijn tas om daar mijn telefoon uit te pakken. Ik zou Alexis wel even een berichtje sturen, dan wist ze hoe laat ik ongeveer thuis zou komen. Lieverd, ik kom nu naar huis. Ik zie je straks, dikke kus, hou van je. Liam. Ik verstuurde het berichtje en liep toen het kantoor uit en sloot de deur. Ik liep naar de trappen en ik voelde dat het pilletje zijn werk al begon te doen. Ik liep snel het gebouw uit en liep naar de auto, de autosleutel viste ik uit m'n jasje en ontgrendelde de auto, waarna ik instapte en langzaam weg reed voor de terugweg naar huis.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 16:56 ]


    'Darling, just hold on'

    Kevin Styles
    Ik zat op het dorpsplein met mijn schrijfblokje in mijn handen. Ik was in vergelijking met mijn broer en vader niet heel lang, en was in vergelijking met zowel mijn broer als mijn zus niet heel goed op school en zeker niet succesvol in het leven. Ik schreef stil wat op het papier en keek wat rond om te zien of ik hier nog veilig zat. Ik schreef nog kort verder, maar niet veel, want ik was mijn concentratie compleet kwijt door alles wat er om me heen gebeurde. Straks zou ik warme chocolademelk en Gluwijn schenken vanuit een kraampje, en misschien af en toe een kusje aan Jessie. Dat vond ik nogsteeds heel spannend, maar het deed me helemaal van binnen gloeien. Ik stopte mijn schrijfblok weer in mijn kontzak, net als mijn potlood, en viste mijn aansteker uit mijn andere zak. Ik speelde wat met de vlam en liet hem keer op keer over mijn inmiddels gevoelloze vingertoppen gaan. De warmte was fijn, deed me levend voelen, terwijl de pijn die het hoorde te doen niet eens meer binnenkwam. Ik hield de vlam even tegen mijn lippen en deed hem toen weer rustig uit. Ik haalde mijn telefoon uit dezelfde zak en draaide die net als de aansteker tussen mijn vingers. Eigenlijk wilde ik Jessie bellen, maar ik durfde niet, ik was te nerveus. Niemand wist ervan, behalve hij. Heel af en toe kreeg ik een klein, nog vrij nerveus kusje, achterin het fietsenhok op school, maar meer niet. Het was al heel wat voor mij. Ik opende het schermpje, waar onze honden op stonden, en ging naar Jessie's naam. Hey Jessie. Zin om wat rond te hangen vandaag voor het feest? Ik moet namelijk in een kraampje werken. Kevin. Ik durfde er zelfs nog geen x in te zetten, uit angst dat mijn ouders, broer, of zus hun handen op mijn telefoon kregen en het zouden zien. Nu maar wachten, terwijl ik wat losse blaadjes in de fik zette.


    Bowties were never Cooler

    Vociferor schreef:
    [Mijn topics.]


    - God only knows

    Alexis "Alex" Bianca Payne-Dourdan.

    Rustig trok ze de handschoenen van haar vingers en drapeerde deze in de afvalbak, zo bij haar mondkapje en haarnetje. Ze ruimde haar verdere operatieoutfit op en maakte haar handen nogmaals schoon. Daarna vulde ze wat verslagen en dossiers in, ruimde op en sloot de boel af. Ze schrok toen ze een bericht kreeg en een zachte piep verliet haar keel toen ze een stukje van haar ringtone hoorde. Het duurde even voor ze bedacht dat het haar telefoon ging en voorzichtig bekeek ze het berichtje waarna ze terug stuurde dat zij net klaar was, ze hem zo zal zien en ook van hem hield. Daarna snelde ze door het ziekenhuis, naar de parkeerplaats, ze wou geen gesprekjes met collega's, (oud) cliënten of familie hiervan, ze zou alleen maar gek worden. Ze rende bijna over de parkeerplaats - op de één of andere manier beangstigde parkeerplaatsen haar - en vloog haar auto half in, waarna ze wegreed. Het ziekenhuis was niet in het dorp waar ze woonden, maar ook niet erg ver van huis. Hier had ze bewust voor gekozen, gezien ze wisten dat ze niet ver zou kunnen reizen, sommige dagen misschien wel, maar sommige dagen was dit haar al te veel, veel te veel. Rustig reed ze naar huis en parkeerde hier haar auto, om stilletjes naar binnen te gaan - te rennen - en water in de theekoker te gooien, deze zette ze aan. Trillend nam ze plaats op de bank, in elkaar gedoken. Dit gebeurde iedere dag weer, als ze al naar haar werk ging, mensen maakten haar overstuur - en dan was dit nog een goede dag.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 18:04 ]


    Reality's overrated.

    Somaiya Malik-Ravi
    Natuurlijk was mijn leven nooit even rustig. Dit keer had ik een weekje rust thuis in de UK. Het was alleen niet rustig. Ik moest het toetje nog maken voor vanavond, zorgen dat onze dochter eens iets normaals aandeed, zodat ze deze familie niet ter schande was op dit feest, en mogelijk nog wat dingen schoonmaken, wat mijn man was vergeten, en dat nu ik net een uurtje of 3 weer op Britse bodem stond. Mijn koffertje had ik net boven op de badkamer gezet om straks de was uit te halen. Mijn uniformen hingen al bij de Emirates stomerij om schoon te laten maken. Nu stond ik in de keuken een warme lunch te maken voor wie dan ook mee at. Voor mij was het een gevoel van avondeten, want om eerlijk te zijn had ik de laatste week vooral rond het Midden-Oosten gevlogen, waardoor mijn ritme wat verschoven was. Ik kookte rustig verder en keerde mijn hoofd een beetje naar het trapgat. "Zayn, Cassandra, het eten is zo klaar." riep ik met mijn warme hoge stem, voor wie er dan ook thuis was. Ik dekte onder het koken de tafel, en maakte mijn haren los. Die hadden de afgelopen week alleen maar opgestoken gezeten in een knot onder mijn hoofddoek. Het was dus best fijn om ze even los te gooien, voor ik ze voor vanavond weer op zou steken. Ik zou me zoizo omkleden, want een zwart mantelpakje was nu niet echt iets wat geschikt was voor een feest. Ik wilde er dan wel stijlvol uitzien, maar casual mocht ook wel voor een keertje. Ik moest altijd representatief zijn, altijd netjes en vriendelijk. Kijk, ik hield van mijn baan, maar zo nu en dan een beetje de teugels laten vieren was erg fijn, zelfs al was het maar een klein beetje, want met een dochter als de onze, ging dat echt niet. Ik tikte wat met mijn kousenvoetjes op de grond, mijn schoenen stonden netjes op het schoenenrekje in de gang. Ik geeuwde en rekte me even uit. Straks zou ik nog wel verder achter het fornuis gaan staan, maar eerst zo hopelijk gezellig met het gezin eten, en anders stilletjes in mijn eentje.


    Bowties were never Cooler

    Elizabeth 'Lizzy' Tomlinson - Brown.

    Met haar vingers gleed ze over het achterkant van de boeken. Het kaf voelde koel aan, aan haar vingers en een klein glimlachje speelde op haar lippen. Boeken waren belangrijk voor haar, ze hield van ze. Als er geen boeken in de wereld zouden zijn, wist ze niet wat ze dan zou doen. Het was misschien wel even belangrijk als haar gezin. Ze stopte bij een random letter en pakte een boek uit de kast. Ze las even nieuwsgierig in de achterkant van het boek en ze besloot hem toen mee te nemen. Ze keek even naar het stapeltje achter haar op de tafel en ze besloot dat het toen wel genoeg was voor vandaag. Ze had nog meer dingen te doen. Ze moest nog hapjes maken voor het feest van vanavond, kleine wraps met zalm en kruidenboter. Ze zouden het vast lekker vinden. Ze liep met het boek naar de stapel en pakte de stapel op, waarna ze naar de balie liep en haar boeken in scande. Een voor een stopte ze de boeken in de boekentas en groette nog even de baliemedewerkster voordat ze het gebouw uit stapte. Ze kende haar allemaal, elke week was ze wel in de bieb te vinden en er zou een tijd komen waarin ze alle boeken gelezen zou hebben, maar daar zou ze nu maar niet aan denken. Op haar gemak liep ze terug naar huis en zette de tas even neer voor de deur om de brievenbus leeg te halen en de sleutel uit haar zak te vissen. Ze keek even vluchtig de post door toen ze de deur open maakte. Post voor Louis, nog meer post voor Louis, allemaal rekeningen waarschijnlijk. De deur ging open en ze pakte gauw de tas die ze weer in de gang zette. Zelf liep ze ook naar binnen. 'Ik ben thuis, Lou'? riep ze door de gang en even echoden haar stem door de ruimte heen. 'Lou, lieverd'? Een envelop was aan haar geadresseerd en haar ogen werden iets groter toen ze het handschrift herkende. Niet alweer, niet nog een brief. Ze twijfelde of ze hem open zou maken of dat ze hem gewoon in de prullenbak zou gooien. Ze moest er niet aan toegeven, maar toch scheurde ze de envelop open en met bonkend hart begon ze te lezen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 19:25 ]


    'Darling, just hold on'

    Jessie Connor Tomlinson
    Eigenlijk was het al een wonder dat ik mezelf zo ver had gekregen om me aan te kleden. Normaal gesproken op vrije dagen sloot ik me op op mijn kamer om er de hele dag niet uit te komen, behalve voor het avondeten, en bleef ik rondhangen in mijn pyjama. Vandaag moest ik wel, vanwege het feest vanavond. Erg veel zin had ik niet, ik hield niet van zo veel mensen om me heen, maar zoals altijd dwong ik mezelf aan de positieve dingen te denken. Zoals dat Kevin en Ezra er zouden zijn, en met mijn oudere zus in de buurt kon ik het wel. Voor dit moment was ik nog rustig een boek aan het doorbladeren, elke wereld was beter dan de echte. Ik keek op toen ik een kus op mijn wang voelde en glimlachte terug naar Freddie. Mijn ogen volgden haar terwijl ze zoals gewoonlijk plaatsnam in de vensterbank en een sigaret opstak na het raam geopend te hebben. Dat ze rookte vond ik maar niks, maar het was haar leven en ik wilde niet zeurend overkomen. Ik zuchtte diep om haar vraag en richtte mijn ogen weer op het boek, ook al ging concentreren nu lastig. "Ik heb weinig keus, niet dan? Pap sleept me mee als ik weiger. Jij gaat toch ook?" vroeg ik haar stilletjes. Mijn vader kon zoveel slepen als hij wilde, als ik Freddie niet ergens in de buurt had zat ik zo weer thuis. Buiten was niets voor mij, binnen was veilig. Bijna meteen erna werd ze gebeld, dus ging ik rechtop zitten en legde mijn boek weg, dat werd toch niks. Ik verveelde me toch nooit, niets doen was toch het enige waar ik echt goed in was. Terwijl mijn zus opnam staarde ik wat voor me uit, tot ik mijn mobiel in mijn broekzak voelde trillen. Ik viste hem eruit en glimlachte een heel klein beetje om het berichtje. Natuurlijk. Gewoon op het grote plein en hoe laat wil je dat er ik ben? x. stuurde ik terug. In tegenstelling tot Kevin was ik niet bang om een beetje genegenheid te tonen, waarmee ik ook hoopte hem meer uit zijn schulp te krijgen. Sowieso supportte ik hem heel erg en had er alle begrip voor dat hij alles nog wat eng vond. Daarom hoefde hij, en niemand, ook te weten hoeveel energie het me kostte om überhaupt het huis te verlaten en mensen onder ogen te komen. Ik wilde niemand afschrikken of zich zorgen laten maken, want daar hadden ze nog te weinig tijd voor.


    Because I love him, do I need another reason?



    Céline 'Cellie' Amelia Horan • Outfit


    "Morgen mam.. Oh, nee wacht. Het is middag. Goedemiddag dan maar," met een glimlach keek ik naar Lucy die plaatsnam aan de grote, houten tafel. "Goede middag, lieverd. Wat wil je drinken?" Even nam ik een slok van mijn koffie voor ik de huistelefoon erbij pakte. Misschien kon Avalanté, m'n beste vriendin, eventjes voorbij komen. Zoiets deden we wel vaker.
    "Ga je vandaag meehelpen in het dorp of kom je later mee helpen in het huis?" Waarschijnlijk zou Lucy met het laatste toch niet zo eens zijn, al kon vragen nooit kwaad. Ik was niet zo'n typisch iemand in schoonmaken, maar ging tussendoor nog boodschappen doen en tijdens het schoonmaken liet ik wel is de muziek wat harder lopen - gezien Niall toch de hele dag weg was.
    Een zucht verliet mijn mond bij z'n naam, ik was er via een vriendin achter gekomen dat hij vroeger pornoster was, alleen vroeg ik me af of hij nog niet telkens zoiets in die richting deed. Ik durfde het hem niet te vragen en sinds ik erachter kwam, is het niet meer zó geweest. Zuchtend schudde ik mijn hoofd voordat ik me weer naar de telefoon wendde.
    Snel sprak ik een bericht op de inbox in van Avalanté. Uiteindelijk liep ik naar de tafel en ging tegenover zitten. "Was je vandaag nog iets anders van plan als dat feest?" Met een glimlach keek ik haar even aan, voordat ik een toast begon te smeren.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Liam Payne.

    Hij was moe en hij was pas op de helft van zijn reis naar huis. Het verkeer op de snelweg leek niet op te willen schieten en hij beet gefrustreerd op m'n lip. Hij had de radio nog aangezet en nou was de presentator aan het praten over iets wat hij de vorige avond had mee gemaakt. Hij had helemaal geen zin in dat gedoe en veranderde van station. Harde muziek kwam uit de radio gezet en vulde de auto. Snel drukte hij de radio uit, dan maar doodstil in de auto. Hij had inmiddels z'n stropdas al afgedaan en had z'n blouse iets open gemaakt. Hij had het nog steeds warm. Misschien zou hij als hij thuis kwam maar even een koude douche pakken, hopelijk zou het helpen. Hij voelde een hoofdpijn op komen zetten en hij wreef met z'n ene hand over z'n slaap terwijl hij met z'n andere hand stuurde. Aan de borden boven de weg zag hij dat hij er al bijna was. Hij dacht even aan het feest van vanavond, hij had er eigenlijk geen zin in, maar misschien kon hij Alexis overhalen om te gaan, net zoals zijn kinderen. Hij keek even in de binnenspiegel en zette de richtingaanwijzer aan zodat hij de snelweg af kon. Hij kwam op een rustige weg en reed het kleine dorpje binnen. Er liepen al een paar mensen op straat die bezig waren met de voorbereidingen. Hij reed de straat in waar hij woonde en hij zag dat Alexis al thuis was en hij glimlachte kort en hij parkeerde de auto achter de hare. Hij zette de auto op de handrem en stapte uit en vergrendelde de auto. Snel liep hij naar de deur en opende deze en liep naar binnen. 'Alex? Liefje, ik ben thuis' Zijn tas zette hij in de gang neer en liep naar de woonkamer waar hij Alexis zag zitten, in elkaar gedoken. 'Alex'? Voorzichtig ging hij naast haar zitten. 'Ik ben thuis' zei hij zachtjes, terwijl hij voorzichtig over haar arm wreef. 'Wil je wat drinken'? vroeg hij toen zacht, 'Zal ik thee zetten of wil je wat anders'? Hij drukte voorzichtig een kus op haar slaap en stond toen op. 'Hoe was je werk'? vroeg hij toen, terwijl hij naar de keuken liep.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 19:58 ]


    'Darling, just hold on'

    Niall Horan
    Ik grijnsde een beetje toen Freddie al snel haar mobieltje opnam. Ik belde haar als een goedkope escort, maar zo was het niet begonnen. Ik had haar op een dag gevonden in een steegje, hopeloos voor wat geld, waar ze alles voor over had. Rond die tijd had ik al tijden droog gestaan, dus ik was er echt wel aan toe, en zij leek er geen enkel probleem mee te hebben. Zo kwam de verstandhouding op stand. Ik kreeg de seks die ik zo hard nodig had, en zij het geld wat ze graag wilde hebben. Niemand wist ervan en dat wilde ik graag zo houden. Nu was het me wel opgevallen dat ze steeds magerder en bleker werd, maar ik zei er maar niets over. Als het echt slecht ging zou ik haar wel naar het ziekenhuis brengen, of deze verstandhouding termineren, maar nu zag ik er nog geen enkele reden voor. "Hey Freddie. Kan je langskomen op kantoor? Ik heb nog 3 uur tot mijn volgende vergadering en heb echt even iets nodig om de stress van me af te krijgen. Of heb je het te druk met het feest?" vroeg ik, terwijl ik verder typte aan mijn verslag. Ik vond het nooit echt heel erg om ze uit te typen, maar het kostte veel tijd. Ik zou nog een uurtje hebben als ze nu kwam, dat moest genoeg zijn. Ik zou gewoon mijn secretaresse bellen dat ik geen bezoek meer wilde omdat ik het te druk had en mijn telefoon van de haak halen zodra Freddie er was. Even lekker ontstressen zonder pottenkijkers, die ik thuis soms nog wel eens verwachtte in het hutje. Ik had namelijk vaker dan eens krakende voetstappen buiten gehoord als we bezig waren, maar nooit was er aan de deur gemorreld, die ik wel altijd op slot deed. Mijn secretaresse kwam binnen met het bericht dat een van mijn ondergeschikten er voor me was. Met een simpele handbeweging wees ik haar erop dat ik telefoneerde en dat het nog een minuutje of 5 zou duren. Ze knikte en verdween weer. "Sorry, dat is het vervelende van de zakenwereld." zei ik, voor ik verder typte en wachtte op haar antwoord op mijn vraag. "Als je komt, neem dan wat leuks mee om mee te spelen. Ik heb hier ook wel wat, maar daarmee hebben we al veel vaker gespeeld." zei ik in de telefoon, met mijn ogen nogsteeds strak op het scherm van mijn laptop.

    Kevin Styles
    Ik had al een redelijk laagje as op mijn broek toen mijn mobiel die op mijn schoot lag trilde. Het was voor mij heel normaal om een broek onder het as te hebben. Ik keek naar het schermpje en glimlachte een klein beetje, een heel klein nerveus glimlachje. Ik snapte nogsteeds echt niet wat hij in mij zag. Ik was een sukkel, onzeker, lelijk, dom, en doodsbang om uit de kast te komen, om de reacties van mijn familie en vrienden. Ik was al het lelijke eendje, het zwarte schaapje, de zondebok, altijd en overal. Ik tikte toch wat terug, want hoe ongelofelijk het ook was, het voelde heel fijn om eens een beetje liefde te krijgen. Kijk, van mijn ouders kreeg ik ook wel liefde, maar dat was anders. Zelfs van mijn broer en zus mochten me niet. De liefde van Jessie was echt heel belangrijk voor me. Wanneer kan je? Misschien kan je helpen met het opzetten van mijn kraampje. Alleen als je wil dan. Anders kunnen we ook wat anders doen. Kevin Ik verzond het en zuchtte zachtjes. Ik moet het kraampje nog opzetten, maar alleen ging het moeilijk, en hulp van vreemden kreeg ik toch niet. Ik vond het echt vreemd hoe het was gelopen met mij en Jessie, maar was er wel heel blij mee, zelfs al wilde ik het absoluut niet in het openbaar laten blijken. Hij leek er geen problemen mee te hebben, wat normaal hoorde te zijn, maar ik wilde gewoon niet dat mijn ouders me ook nog zouden verafschuwen, want wie hield er nu van een jongen die niet op meisjes viel? Dat Jessie's vader zelf niet helemaal hetero was, was vrij duidelijk, en hij was dan ook geaccepteerd, volgens mij, maar ik durfde het met mijn vader en zeker ook mijn moeder niet aan. Ik zuchtte zacht en begon maar weer blaadjes af te branden, tot iemand naar me riep dat ik eens van mijn luie kont moest komen. Ik kromp kort ineen, waarna ik opstond en toch maar, vrij onhandig en wiebelig, aan het opzetten van het kraampje begon. Ik was er verre van sterk genoeg voor, maar als ik geen hulp kreeg, moest ik het alleen doen, zelfs al zou ik hierdoor morgen onder de spierpijn en blauwe plekken zitten. Ik zette een van de platen neer en probeerde met mijn voeten de dwarsbalken voor op de grond open te trappen, wat dus verre van makkelijk was. God, wat was dit toch onhandig, maar alsnog verwachtte ik niet dat iemand me zou komen helpen, dat gebeurde toch nooit.


    Bowties were never Cooler

    Avalanté Louise Styles-Deveraux

    Met een zucht trok ik mijn benen op de bank zodat ik die knuffelde. Het was vrijdag, wat betekende dat ik niet werkte op kantoor en sinds het dorpsfeest vanavond was zou ik over een uurtje of twee beginnen met het koken. Ik sloot mijn ogen voor een paar tellen en de lege woonkamer bekeek. Het was nogal stil voor mijn doen en binnen een ogenblik had ik besloten om me om te kleden en naar Céline te gaan. Neuriënd liep ik de trap op om mijn pyjama in te ruilen voor fatsoenlijkere kleren en wat make-up op mijn gezicht te smeren. Mijn pyjama had ik ingeruild voor een donkerblauwe trui, mijn zwarte jeans en mijn enkellaarzen – ik zou mijn hakken enkel vanavond dragen. Ik had mijn make-up opgedaan en beende daarna weer naar beneden om wat koffie voor mezelf in te schenken. Om eerlijk te zijn, had ik erg zin in vanavond. Het zou een nacht worden zonder enige grenzen in de drank waar ik naar enige tijd ook wel naar verlangde. Ik had al een tijd niet een goede sterke drank gehad en naar dat gevoel snakte ik haast. Mijn mond krulde op in een lichte glimlach en sprong van de barkruk om naar het huis van de Horans te gaan. Nog steeds neuriënd liep ik buiten en klopte daarna op de deur. Snel deed ik mijn haar goed en zuchtte kort.


    I don't want you to die, I want you to suffer.