• Macwood High

    Deze rpg speelt zich af in de jaren 50.

    Alles gebeurde heel strikt in Macwood High.
    Je gehoorzaamt beter want als je iets doet wat niet mocht dan was de straf verschrikkelijk.
    De leerkrachten hebben meestal totaal geen medeleiden.
    Daarom zenden vele ouders hun kinderen naar deze school.
    Macwood High ligt heel afgelegen en is omringt door hoge muren.
    Het lijkt wel een gevangenis.
    Maar jongeren blijven jongeren.
    De meesten hebben veel moeite om te gehoorzamen.
    Zeker als ze de foute vrienden krijgen.
    Overleven ze 6 jaar op deze school?
    Het ligt aan hen.




    voorlopige schoolregels:

    *Er is een avondklok. Om halfelf is het leerlingen niet meer toegestaan zich buiten de kamer te begeven.
    * Leerlingen mogen niet zwemmen in het meer.
    * Leerlingen mogen het terrein niet verlaten, enkel met toestemming van een ouder of voogd en/of wanneer de school hen daar toestemming voor geeft. In principe zijn leerlingen zeven dagen per week op school.
    * Het is leerlingen niet toegestaan om de slaapvertrekken van de andere sekse te betreden.
    * We behandelen elkaar met respect.
    * We blijven van elkaars spullen af.
    * We pesten elkaar niet.
    * Je deelt een kamer met één iemand of meerdere, zonder tegenstribbelen!
    * Je hebt je eigen kluisje om je spullen op te ruimen, dus je laat boeken niet slingeren in je kamer behalve als je moet leren.
    * Iedere leerling volgt de verplichte vakken
    * In school wordt er niet gescholden, gevochten of misbruikt.
    * Geen alcohol of drugsgebruik! Roken is ook niet toegestaan!


    regels:
    Let op de Huisregels van Quizlet.
    Probeer de eigenschappen van je karakter geloofwaardig te houden
    16+ is toegestaan, maar houd het realistisch.
    Minimaal 200 woorden.
    Maximaal 2 personages per account.
    Je reservering(en) blijven 2 dagen staan!
    Schrijf goed ABN!
    Reageer minstens 1x per week! Behalve als je een goede reden hebt, laat die dan het liefst van tevoren weten.
    Geen ruzie off-topic!
    Off-topic het liefst in het praattopic
    Geen perfecte personages, iedereen heeft minpunten!
    Geen eendagsvliegen!



    Meisjes:

    1. Camille Jackson - Judithsuzann
    2. Christine April Theresa Huntington-Whitely - MAYBENOT
    3. Abigail Rose Meijer - CaptainKush
    4. Jennifer Parks - MrsMessi
    5. Paige America Resol BlankSpaceSwift
    6. Kate McBryan - LittleNinja
    7. Rebecca Malia McCartney - CaptianHook
    8. Tess Adrianna Martinez - MeganKM
    9.
    ....


    jongens:
    1. Dominic Harris - Ephrya
    2. Jared Avalon - Ephrya
    3. Daniel Taylor Carter - SuperHeroes
    4. gereserveerd
    5. Wren James Adams - MeganKM
    6. Brandon Tyler Johnson - isimat
    7.
    ...


    Praattopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168479
    Speeltopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168400&page=last&message=175


    Binnen een half uur begeven de leerlingen zich naar hun kamer en gaan de lichten uit
    directrice:

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 19:59 ]

    Wren James Adams

    Ze antwoorde nog wat op het geen van dat meer enzo. Ik glimlachte en staarde wat voor me uit. Na een tijdje zei Abi weer iets: 'Hoewel ik hier eigenlijk wel goed zit denk ik dat we straks maar eens terug moeten naar de kamer, voordat ze al mijn drank opdrinken.' Ze had wel gelijk. Zij gaf het feestje dus zij zou beter aanwezig zijn in de plaats dan hier met mij te zitten. Ik ga terug de trap op en klim het raam in. 'Wow al veel meer mensen hier! Hey!', zeg ik maar een beetje verwonderd dat er toch zoveel zijn.

    Tess Adrianna Martinez

    Ik zoek mijn kamer als ik op de meisjesgang kom hoor ik wat lawaai uit één van de kamers. Ik besluit maar om mijn koffer gewoon op één van de twee bedden te leggen en dan eens te gaan kijken naar de kamer. Misschien ontmoet ik hierdoor meer mensen want ik ken maar één iemand. En kennen is een groot woord. Ik heb eenmaal met haar gepraat dus ja.

    [Je hebt zelf de regel van minimaal 200 woorden bedacht maar je houdt je er helemaal niet aan.. Niet gemeen bedoelt maar zo loopt de RPG wel dood..]


    - God only knows

    Abigail Rose Meijer
    Ik klim samen met Wren terug door het raam. Er zijn al vele mensen in de kamer en ik glimlach. 'Hey mensen.', zeg ik in het algemeen. Ik pak nog een beker en maak nog wat shotjes klaar. Zelf gooi ik er eentje achteraan. Dan valt Daniel me op. 'Dannieee!', ik ren op hem af en geef hem een knuffel. Ik was al bijna bang dat hij niet meer zou komen. Sinds vorige jaar ken ik hem en sinds dien hebben we altijd naast elkaar gezeten. Ik heb zin in nog een lijntje en ik fluister ik in Wren's oor of hij klaar is voor de tweede ronde. Niemand begint nog echt dronken te worden maar hopelijk komt dat nog. Ik doe mijn topje even goed en neem nog een shotje. Als ik morgen met een kater in de les zit maakt het me niet uit. Ik heb dan in ieder geval een leuke avond gehad.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    [ bericht aangepast op 7 jan 2015 - 16:00 ]


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Camille Jackson
    Ze keek wat geschrokken op toen er opeens een meisje langs kwam, nouja langs, eerder bijna door haar heen. Ze zuchtte kort en keek naar haar. 'Oke dan.' mompelde ze. Meer woorden ging ze er niet aan vuilmaken, ten eerste gunde ze haar de voldoening niet en ten tweede durfde ze eigenlijk ook niet meer te zeggen. Ze draaide zich om om weg te lopen maar bedacht zich toen. Ze bleef stil staan en wachtte tot de deur opengedaan zou worden, misschien werd het echt wel is tijd om meer contacten te maken. Ze deed haar armen over elkaar en keek even om zich heen. Ze keek even naar de grond en schuifelde met haar voet over de grond. Ze bleef stil staan wachten, haar gedachten dwaalden langzaam af naar vanalles en nog wat. de wereld om haar heen vergat ze even, ze dacht terug aan haar jeugd, de jeugd die ze had voor de oorlog. Haar broer die vaak op haar paste en graag met haar stoeide, wat miste ze hem toch. Haar ouders die altijd voor haar klaarstonden. Eigenlijk was haar jeugd ook te mooi om waar te zijn, alles ging goed tot die wereldoorlog kwam, en waarschijnlijk waren zij niet het enige gezin die waren opgebroken door die vreselijke oorlog.
    Door wat geluiden om haar heen schrok ze weer op. Ze keek kort rond en dacht na. Nee, ze ging gewoon zo naar dat feestje, dit was haar eerste kans, en misschien ging ze het wel heel erg leuk hebben.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Abigail Rose Meijer
    Ik hoor geklop op de deur en doe hem open voor mij staan twee meisjes eentje ken ik dat is Christina het andere meisje ken ik niet. 'Chriss, wat zie je goed uit.', ik glimlach en geef haar een knuffel. Christina en ik zijn geen vriendinnen maar ik heb besloten om maar gewoon aardig tegen haar te doen. Het andere meisje staat er een beetje verlegen bij. 'Hay, ik ben Abigail.', ik glimlach en sluit snel de deur na hun. 'Als jullie iets willen drinken kan je het gewoon pakken.', zeg ik tegen de meisjes. Snel neem ik nog een shotje en begin me al anders te voelen. Misschien was het tijd voor nog een lijntje. Ik geef de twee nieuwe feestgangers allebei een shotje. 'Cheers girls.', ik glimlach en neem nog een shotje. Daarna zoek ik Wren op, 'het is tijd om bij te punten', fluister ik giechelt in zijn oor. Na vele shotjes begin ik eindelijk een beetje aangeschoten te worden.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Paige America Resol

    Badend in het zweet word ik wakker. Ik kijk even op de klok. Half twaalf nog maar. Camille ligt niet op haar bed en zal dus wel bij het feestje zijn. Ik staar doordringend naar het kettinkje. Als deze droom bedoeld was voor Piper en Phoebe in gevaar dan moet ik nu naar ze toe, maar hoe kom ik bij ze? Ik kom er toch nooit en besluit om me in de jurk te kleden. Mijn haren borstel ik en daarna doe ik er een vlecht in. "Party, here i come." Ik sta op en kijk eerst of de kust veilig is. Zodra ik daar zeker van ben loop ik naar kamer 402. Ik klop drie keer op de deur. Ik blijf piekeren over mijn droom en wacht een hele tijd. De deur wordt gewoon opengegooid. Twijfelend stap ik naar binnen. Ik zie Abigail en Jennifer, maar meer bekenden niet. Ik doe de deur snel dicht en loop naar de shotjes. Ik giet er een achterover. Dit blijf ik doen tot ik op de dansvloer getrokken word.


    all because i liked a girl

    (Had gisteren niet veel tijd, maar wou wel posten..)

    Camille Jackson

    Ze glimlachte even en stelde zichzelf voor. 'Camille.' zei ze met een glimlachje. Zodra het meisje dat zich had voorgesteld als Abigail weg liep keek ze kort naar Chris. Ze zat hier nu al 4 jaar op school, en dat meisje was absoluut niet nieuw, het was toch bijna zielig dat veel mensen haar nog niet eens kenden. Ze beet kort op haar lip en pakte het shotje wat twijfelend aan toen ze die kreeg. Ze sloeg het shotje in een keer achterover, ze kon aardig goed tegen drank, ookal dronk ze absoluut niet veel. Ze liep weg bij het andere meisje en ging bij het raam staan. Ze keek naar buiten en luisterde naar de muziek en de pratende en lachende mensen. Ze haalde een hand door haar blonde haren en keek weer terug in de kamer, stil keek ze naar iedereen, iedereen leek het leuk te hebben. Dat was vast een goed teken. Ze leunde tegen de muur en speelde wat met haar haren terwijl ze bleef kijken naar de anderen. Het was eigenlijk best grappig te zien hoe sommigen al heel lam waren en anderen nog nergens last van leken te hebben. Er waren zulke grote verschillen te zien in zo'n kleine kamer. Ze glimlachte even.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Tess Adrianna Martinez

    Als ik bij de kamer kom klop ik op de deur en wacht tot er iemand hem opent. Ik was eigenlijk een beetje bang want ik wist niet echt wie er hier slaapt en wat hier te doen is. Een jaar geleden ging ik gewoon braaf in mijn kamer gebleven zijn waarschijnlijk. Maar nu kan het me eigenlijk niet veel meer schelen. Alhoewel ik toch een beetje bang ben voor haar of hun reactie.

    kort, niet veel tijd

    Wren James Adams

    Er waren alweer mensen toegekomen. Allemaal had ze wel eens gezien in de 6 jaar dat ik hier nu al zit. Als ik het zo bedenk zit ik hier echt al veel te lang. 'Het is tijd om bij de punten', Zegt Abigail. Ik weet niet. Het is raar maar ik denk dat ik er slechter tegen kan dan vroeger. 'Ik denk dat ik maar beter ga slapen', zeg ik met een glimlach. Hopend dat ze niet kon weerstaan aan die glimlach. Ik kijk even naar alle mensen rondom me.

    Jared Avalon.
    Bij het zien van de hoeveelheid mensen, begon hij even te grijnzen. Docenten moesten de afwezigheid van leerlingen inmiddels wel op hebben gemerkt, het was tenslotte nooit zo stil op de jongensgang en nu Dominic voor de deur stond, was het duidelijk dat docenten hier zo wel voor de deur zouden zijn. Oftewel, hij kon beter op een mooie manier zorgen dat hij in de problemen kwam. Iets zoals docenten even flink in de maling nemen.
          Hij trok Brandon zijn pet van zijn hoofd en zette het ding zelf achterstevoren op. 'Newbie hier? Dat ben je vast wel in voor een goede grap uithalen bij een slapende docent.' Hij begon even te grijnzen. Op zich had Jared wel een idee, hij had vast nog wel ergens een stelletje spuitbussen in zijn koffer gepropt en op zijn vorige scholen sliepen de docenten er ook altijd doorheen. Ondanks dat hij het in de drie jaar dat hij hier zat nog nooit had geprobeerd, was hij er vrijwel zeker van dat het zou moeten lukken, alleen was hij er ook direct zeker van dat hij bij de directrice zou eindigen. Maar hé, dat zou hij na de slagroom van vanmiddag toch al dus veel maakte het niet uit.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Abigail Rose Meijer
    'Ik denk dat ik maar beter kan gaan slapen.', zegt Wren en hij glimlacht. Zijn welbekende glimlach. 'Ook ongezellig Adam's', zeg ik tegen hem. Zelf ben ik echt totaal niet moe maar dat zou wel door de coke komen. Ik haal mijn hand door mijn lange blonde haren en neem nog een grote slok van mijn bekertje. De alcohol begint zijn werk te doen en ik begin me dronken te voelen. Uit het niets schiet het beeld van mijn oudste broer door mijn hoofd. Hoe hij met bebloede handen boven het bewusteloze lichaam van mijn ex stond. Een schuldgevoel bekruipt me. Als hij zou weten waar ik mee bezig ben weet ik niet zeker of hij het me zou vergeven. De verdrietige gedachten probeer ik te verdringen maar het lijkt het enige te zijn waar ik nog aan lijk te denken. Een traan rolt over mijn wang en zonder afscheid te nemen van Wren ren ik naar de badkamer. Ik trek de deur achter me dicht en barst in snikken uit. Normaal huil ik nooit snel maar alcohol versterkt alle emoties. Ik schop mijn schoenen uit en zak tegen de muur naast de douche. Mijn knieën trek ik op en ik verberg mijn hoofd erin. Nogsteeds rollen de tranen van mijn wangen.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Brandon Tyler Johnson



    Nadat Jennifer was weggelopen om de deur te openen voor andere mensen leunde ik maar ergens tegen de muur en keek naar de verschillende mensen die binnenkwamen. Ik verbaasde me over de diversiteit op deze school. Al snel raakte mensen dronken van alle shotjes en ging het geluidsniveau verder omhoog. Net toen ik besloot om het feest maar te laten voor wat het was en naar bed te gaan werd mijn pet van mijn hoofd getrokken en geirriteerd keek ik op. 'Newbie hier? Dan ben je vast wel in voor een goede grap uithalen bij een slapende docent.' hoorde hij toen hij recht in het gezicht van een andere jongen keek. Ik ben altijd wel in voor een geintje en besloot om maar te lachen om het afpakken van mijn pet. 'Altijd.' zei ik toen ik de jongen grijzend aankeek. Ik had nog niet eens nagedacht over de risico's die het mee zou dragen en de gevolgen die de grap zou kunnen hebben maar ach, je bent maar één keer jong. 'Brandon trouwens.' stelde ik mezelf voor nadat ik de jongen even bekeek. 'Dus, wat is je plan?' vroeg ik waarna ik mijn pet weer uit zijn handen griste en terug op mijn hoofd plantte.


    - God only knows