• Ja ..ik heb dus nooit geen zin in iets, of honger -oke honger is een groot woord i know- en als ik wel iets eet ben ik heel snel vol, misschien is het wel stress of zo maar ik ben best wel bang dat er iets mis is :X

    wie heeft tips, of whatever?

    X


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ik heb altijd honger. ö Misschien komt het door het warme weer?

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 1:48 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat heb ik ook! Ik kan ook bijna niks eten of ik zit vol. Maar bij mij komt het omdat ik door omstandigheden een hele tijd niks tot weinig gegeten heb waardoor mijn maag aan dat weinige eten gewend is geraakt waardoor ik dus zo weinig kan eten.
    Misschien heb jij dat ook gehad?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    2Nurd schreef:
    Dat heb ik ook! Ik kan ook bijna niks eten of ik zit vol. Maar bij mij komt het omdat ik door omstandigheden een hele tijd niks tot weinig gegeten heb waardoor mijn maag aan dat weinige eten gewend is geraakt waardoor ik dus zo weinig kan eten.
    Misschien heb jij dat ook gehad?


    Jep me too

    X


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ik heb de laatste tijd alleen zin in snoep.
    En dat is niet bepaald leuk -.-


    "Don't look back, you're not going that way."

    Het komt denk ik door de warmte. Ik heb de laatste tijd ook niet echt hele erge honger en ik hoor dit ook wel van meer mensen. ;) Gewoon even afwachten of je dit na al die hitte ook nog hebt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb dat door de warmte. En nu ben ik er aan gewend geraakt om weinig te eten, maar het komt terug. Ik kan de verleiding gewoon niet weerstaan. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik heb ook nooit honger en dan moet ik verplicht eten 0__0


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    het komt indd door de warmte ik de zomer heb je minder energie nodig om je lichaam te verwarmen en je doet minder omdat je toch niet warm hoeft te blijven. als je minder actief bent heb je dus ook minder voedsel nodig want ong. 70% van de energie in je eten wordt gebruikt om je hart te laten pompen en organen te laten functioneren. en ong. 15% om je lichaam op temperatuur te houden.

    (nerd)(nerd)(nerd)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Dat gevoel heb ik de laatste tijd ook. Ik zou het ook niet weten. Maarja, misschien komt het door warmte?

    Ik heb ook nooit honger.
    Kan ook best van de warmte komen? (:


    You’re falling into history.

    ik heb altijd hongen -lekkere honger xD -


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Scandal schreef:
    Ik heb dat door de warmte. En nu ben ik er aan gewend geraakt om weinig te eten, maar het komt terug. Ik kan de verleiding gewoon niet weerstaan. :Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik heb het tegenovergestelde, ghehe.


    Life is hard and then we die

    ja het warme weer is het denk ik. Normaal in de winter kan ik zo 1 of 2 boterhammen op bij het ontbijt ofzo en nu kan ik niet meer dan een bakje cruesli met yoghurt op.
    x


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Door het warme weer misschien. Dan heb ik ook minder honger.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker